Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
“Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem w m. Biała”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 17
1.5.2.) Miejscowość: Grodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-580
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 248 55 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@grodziec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem w m. Biała”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a49300e-9d12-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004487/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie odwodnienia w m. Biała
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/grodziec3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/grodziec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.2. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezposrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 3. Oferta powinna być:a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wraz z odwodnieniem w m. Biała na terenie gminy Grodziec w miejscowości Biała, droga gminna G008w na odcinku obejmującym 220,55 m licząc od skrzyżowania z droga powiatowa nr 3097P. w ramach inwestycji planowane jest również wykonanie infrastruktury technicznej w postaci kanalizacji deszczowej. 2. Na terenie opracowania zaprojektowano następujące elementy:1) Opaskę utwardzoną – obustronnie, o długości w osi drogi – L= 210,20 m (str. prawa)i 199,20m (str. lewa);2) Odnowienie nawierzchni asfaltowej – frezowanie profilujące i ułożenie warstwy ścieralnejz betonu asfaltowego AC 8S 50/70 o szer. 2 x 0,50m po zewnętrznych stronach jezdni, na długości wykonania ścieku przykrawężnikowego – L= 220,20 m (str. prawa) i 209,60 m (str. lewa);3) Kanalizację deszczową o łącznej długości L=445,91 m wraz ze ściekiem przykrawężnikowym i wylotem prefabrykowanym z umocnieniem istniejacego rowu4) Drenaż wspomagający o łącznej długości L=320,52m;5) Zjazdy indywidualne o nawierzchni z kostki brukowej;6) Przebudowa rowu przydrożnego o długości L=~30,00m – zamiana na rów kryty wraz ze zmianą lokalizacji;7) Przebudowa istniejącego przepustu, polegająca na zabudowaniu jego wylotu studnią kanalizacyjną i włączeniu projektowanej kanalizacji deszczowej.Zakres prac związanych z wykonaniem inwestycji pt. „Budowa drogi wraz z odwodnieniem w m. Biała” obejmuje:1) roboty ziemne polegające na wyprofilowaniu koryta pod projektowaną opaskę utwardzoną i zjazdy indywidualne;2) wykonanie opaski utwardzonej o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej o gr. 8 cm;3) wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej o gr. 8 cm;4) frezowanie profilujące i ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S 50/70 o szer. 2 x 0,50m po zewnętrznych stronach jezdni;5) budowę obrzeży oraz oporników;6) budowę kolektorów kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, ściekiem przykrawężnikowym i wylotem betonowym prefabrykowanym wraz z umocnieniem rowu w miejscu zrzutu wód opadowych;7) budowę drenażu wspomagającego; 8) przebudowę przepustu pod drogą gminną G008 polegająca na zabudowaniu jego wylotu studnią kanalizacyjną i włączeniu projektowanej kanalizacji deszczowej; 9) przebudowa rowu przydrożnego o długości L=~30,00 m – zamiana na rów kryty wraz ze zmianą lokalizacji.3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w:1) Projektach budowlanych branży drogowej i sanitarnej, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ;2) Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ;3) Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ;5) Operacie wodnoprawnym, stanowiącym załącznik nr 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Gwarancja – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7