Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 w odc. 220 km 2+035 – 2+855 polegająca na budowie chodnika w miejscowości Stróżówka na odc. 220 km 2+035,0 – 2+488,7 (etap II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 185346257
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 w odc. 220 km 2+035 – 2+855 polegająca na budowie chodnika w miejscowości Stróżówka na odc. 220 km 2+035,0 – 2+488,7 (etap II)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bde7b0ae-978e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003273/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 w Stróżówce - etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, (dalej „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorliceW celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.Ofertę, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty i oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań sprzętowo-aplikacyjnych umożliwiających pracę na Platformie oraz instrukcje obsługi Platformy znajdują się w rozdziale XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych określono w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych określono w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 w odc. 220 km 2+035 – 2+855 polegająca na budowie chodnika w miejscowości Stróżówka na odc. 220 km 2+035,0 – 2+488,7 (etap II)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) ROBOTY ROZBIÓRKOWE2) ROBOTY ZIEMNE• Wykonanie koryta pod chodnik, zjazdy, obrzeża w gruncie kat. II-IV z transportem gruntu poza teren budowy wraz z mechanicznym profilowaniem i zagęszczeniem3) PODBUDOWY• Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, • Wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki niezwiązanej o CBR >35% i K10>8m/d,• Wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3,• Podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5MPa oraz Rm=1,5MPa,• Wykonanie podbudowy z AC16P gr. 10cm, 4) ODWODNIENIE• Wykonanie podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, • Wykonanie studni ściekowych Fi 500 mm z osadnikiem,• Kanały z rur typu PVC SN8 SDR 34 łączonych na wcisk o średnicach 200mm – 500mm,• Obudowy wylotów kolektorów o śr. 30cm z betonu C30/37, nasiąkliwość 6%, mrozoodporność F150, wodoszczelność W8 wraz z stabilizacją podłoża o gr. 25cm, • Wykonanie wylotu przepustu drogowego rurowego o średnicy 80cm z betonu C30/37, nasiąkliwość 6%, mrozoodporność F150, wodoszczelność W8, 5) NAWIERZCHNIA• Wykonanie nawierzchni chodnika, zjazdów z betonowej kostki brukowej na podsypce cem.-pias. • Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego C90/3 o śr. Gr. 20cm – zjazdy za chodnikiem, • Wykonanie nawierzchni z AC16W o grubości 5cm,• Frezowanie nawierzchni bitumicznych z wywozem materiału z rozbiórki,• Siatka wzmacniająca szer. 100, 100/100kN/m, poszerzenie jezdni,• Wykonanie nawierzchni z SMA o grubości 4cm (warstwa ścieralna) poszerzenie jezdni, 6) ELEMENTY ULIC• Ustawienie krawężnika betonowego oraz najazdowego na podsypce cem.-pias. z wykonaniem ław z bet. C16/20 z oporem,• Wykonanie opornika betonowego wtopionego o wymiarach 20x30cm, • Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej w dwóch rzędach na podsypce cem-pias.,• Dostawa i montaż poręczy oraz barier ochronnych, 7) ŚCIANKI OPOROWE• Mur oporowy z prefabrykowanych elementów żelbetowych wraz z robotami towarzyszącymi, Uwaga: przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie części zaprojektowanego chodnika (odc. 220 km 2+035,0 – 2+488,7). Załączona do SWZ dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, dokumentacja techniczna i STWiOR. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy w oparciu o który należy wycenić zamierzone zadanie w celu sporządzenia oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) - waga kryterium 60%;2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) - waga 60%C= cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60% * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Gwarancja (G) - waga 40% G =okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany / najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert* x 100 pkt x 40% * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 72 miesiące. b) Zaoferowane okresy gwarancji są równe z okresami rękojmi.c) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 60 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia – art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.d) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 72 miesiące to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 72 miesiące.3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:Lp = C + Ggdzie:Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4