Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 887 polegająca na budowie chodnika po stronie prawej w miejscowości Jasionów wraz z niezbędną infrastrukturą, budowlami i urządzeniami budowlanymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 887 polegająca na budowie chodnika po stronie prawej w miejscowości Jasionów wraz z niezbędną infrastrukturą, budowlami i urządzeniami budowlanymi.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5f0d4ef-b230-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007375/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa chodników w ciągu dróg wojewódzkich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w pkt 14 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zamieszcza poniżej Klauzulę informacyjną z art.13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej „RODO”. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2„RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jestWojewództwo Podkarpackie - Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. T. Boya Żeleńskiego 19a,35-105Rzeszów;2. Inspektorem ochrony danych osobowych w PZDW jest Pan Jakub Baraniewski(email:iod@pzdw.pl);3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;4.Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą Pzp5. Dane osobowe Wykonawcybędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Wykonawcędanych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonymw przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniudo danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosownie do art. 22 RODO;8. Wykonawca posiada:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych dotyczących Wykonawcy;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniadanych osobowych Wykonawcy;(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników.)- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2RODO; (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celuochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznegoUnii Europejskiej lub państwa członkowskiego.)- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowychdotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;9. Wykonawcy nie przysługuje:- w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowychWykonawcy jest art. 6ust. 1 lit. c RODO. 10. Zamawiający, jako administrator danych osobowych w rozumieniu Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych, przewiduje powierzenieprzetwarzania danych osobowych wykonawcy, na podstawie postanowień umownych zawartych wprojektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostanąwprowadzone do treści te umowy i wymaga od wykonawcy przestrzegania tych postanowień.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WRI/6/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 887 Brzozów – Rymanów – Daliowa polegająca na budowie chodnika dla pieszych po stronie prawej w miejscowości Jasionów wraz z niezbędną infrastrukturą, budowlami i urządzeniami budowlanymi zadanie realizowane w km 7+412 – 7+ 7+645”. na podstawie projektu wykonawczego i innych dokumentów przekazanych przez Zamawiającego. Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 887, obejmuje następujące prace budowlane:1. Roboty przygotowawcze w tym rozbiórka przepustów, nawierzchni asfaltowych i zjazdów.2. Roboty ziemne wykopy, nasypy3. Wykonanie podbudów z kruszywa, chudego betonu i betonu asfaltowego4. Wykonanie odwodnienia – kanały rurowe, studnie połączeniowe, studzienki ściekowe i przykanaliki 5. Wykonanie elementów ulic (krawężniki, obrzeża betonowe)6. Wykonanie zjazdów indywidualnych 7. Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej i betonu asfaltowego8. Wykonanie umocnienia dna rowu elementami prefabrykowanymi9. Wykonanie przebudowy przepustów pod koroną drogi10. Wykonanie urządzeń zabezpieczających ruch pieszych11. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Techniczny, PW stanowiący Załącznik do SWZSposób realizacji zamówieniaRealizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności: projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego Kosztorysem ofertowym (KO) Przedmiarem dokumentacją techniczną (PW) STWiORB przedmiarem robót; kosztorysem ofertowym; harmonogramem robót; (w terminie 7 dni od podpisania umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy harmonogram robót budowlanych,zgodnie z częścią przedmiarowo – kosztorysową, Wykonawca:- uzgodni z Zamawiającym listę materiałów z rozbiórki, które zostaną wykorzystane w przyszłych pracach budowlanych, - materiały pochodzące z rozbiórki, wykazane jako własność Zamawiającego, Wykonawca dostarczy na plac składowy RDW Rymanów po uzgodnieniu z Kierownikiem Rejonu, - wszelkie koszty dostawy i rozładunku ponosi Wykonawca. - pozostałe materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca pomniejszy swoją cenę ofertową o wartość materiałów pochodzących z rozbiórki. Materiały nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca zutylizuje lub zagospodaruje we własnym zakresie. Wykonawca będzie prowadził gospodarkę odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach ( t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 797),lub innym stosownym dokumentem Tam, gdzie w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.Każdemu odwołaniu do norm krajowych przywołanych w niniejszej SWZ wraz z załącznikami towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.Nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych , użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis/specyfikację, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, do wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego.Zamawiający wskazuje zakres tych usług lub robót budowlanych oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; - roboty ziemne- odwodnienie - podbudowy - nawierzchnia - elementy ulic - roboty wykończeniowe oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego Zamówienie zostanie udzielone na warunkach zamówienia podstawowego określonych w SWZ, jeżeli zostaną spełnione przesłanki określone w ustawie Pzp.Zamówienie takie jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10