„Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 773 w odc. 120 km 0+104,10 - km 0+810,63 w miejscowości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 773 w odc. 120 km 0+104,10 - km 0+810,63 w miejscowości Iwanowice Włościańskie, gmina Iwanowice, polegająca na budowie chodnika, budowie kanalizacji deszczowej oraz budowie i przebudowie zjazdów indywidualnych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIwanowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Iwanowice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-09
  • Numer ogłoszenia549182-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549182-N-2020 z dnia 2020-06-09 r.

Gmina Iwanowice: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 773 w odc. 120 km 0+104,10 - km 0+810,63 w miejscowości Iwanowice Włościańskie, gmina Iwanowice, polegająca na budowie chodnika, budowie kanalizacji deszczowej oraz budowie i przebudowie zjazdów indywidualnych”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwanowice, krajowy numer identyfikacyjny 35155583200000, ul. Iwanowice Włościańskie  99 , 32-095  Iwanowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 884 003, e-mail gmina@iwanowice.malopolska.pl, faks 123 884 030.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.iwanowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
zgodnie z SIWZ Rozdział 7
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 773 w odc. 120 km 0+104,10 - km 0+810,63 w miejscowości Iwanowice Włościańskie, gmina Iwanowice, polegająca na budowie chodnika, budowie kanalizacji deszczowej oraz budowie i przebudowie zjazdów indywidualnych”
Numer referencyjny: IGKR.271.3.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Całkowity zakres robót obejmuje „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 773 w odc. 120 km 0+104,10 - km 0+810,63 w miejscowości Iwanowice Włościańskie, gmina Iwanowice, polegająca na budowie chodnika, budowie kanalizacji deszczowej oraz budowie i przebudowie zjazdów indywidualnych”2. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera:1) Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ, 2) Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ3) STWiORB stanowiący załącznik nr 11 do SIWZPrace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z:3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040)Uwaga: Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu robót w celu oceny i sprawdzenia możliwości, prowadzenia robót oraz oceny stanu istniejącego. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców w określonym terminie na wizję lokalną, natomiast deklaruje pełną pomoc i dostęp do terenu budowy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobami upoważnionymi po jego stronie.

II.5) Główny kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233000-9
45111200-0
45232440-8
45111000-8
45233220-7
45233120-6
45233290-8
45111300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 18.7.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu zakresu podstawowego o 25% gdzie zakres robót przedstawiał się będzie następująco: Numer Podstawa Opis Jm Ilość Krotność Kosztorys Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 773 w odc. 120 km 0+104,10 - km 0+810,63 w miejscowości Iwanowice Włościańskie, gmina Iwanowice, polegającca na budowie chodnika, budowie kanalizacji deszczowej oraz budowie i przebudowie zjazdów indywidualnych 1 Grupa ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE 1.1 Element Roboty pomiarowe 1.1.1 KNR 201/119/4 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie pagórkowatym lub podgórskim km 0,178 11.2 Element Rozbiórka - przepusty, studni i kanalizacji 1.2.1 KNR 231/816/1 Rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe Fi·40·cm m 33,75 11.2.2 KNR 231/816/4 Rozebranie przepustów rurowych, ścianki czołowe i ławy betonowe m3 2,5 11.3 Element Rozbiórka nawierzchni zjazdów 1.3.1 KNR 231/805/3 Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej, ręcznie, wysokość kostki 8·cm m2 6 11.3.2 KNR 231/803/3 Rozebranie nawierzchni asfaltowych, grubość nawierzchni 3·cm m2 75 11.3.3 KNR 231/803/4 Rozebranie nawierzchni asfaltowych, dodatek za każdy dalszy 1·cm m2 75 21.3.4 KNR 231/810/5 Rozebranie nawierzchn z betonu, grubość nawierzchni 12·cm m2 22,5 11.3.5 KNR 231/810/6 Rozebranie nawierzchn z betonu, dodatek za każdy następny 1 cm grubości nawierzchni m2 22,5 21.3.6 KNNR 6/801/4 Rozbiórka nawierzchni zjazdów gruntowych, grubosc 10˙cm, mechanicznie m2 17,5 11.4 Element Demontaż elementów brd + oznakowania 1.4.1 KNR 231/818/8 Rozebranie słupków do znaków szt 1 11.4.2 KNR 231/818/8 analogia Rozebranie słupków do znaków szt 2 11.4.3 KNR 231/818/6 Rozebranie urządzenia BRD - U14a m 3,25 11.5 Element Rozbiórka nawierzchni asf. jezdni pod proj poszerzenia jezdni i ściek przykrawężnikowy 1.5.1 SEK 601/103/4 (1) Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno przy użyciu frezarki "Wirtgen·W1000C" z odwiezieniem kory asfaltowej na place składowe, frezowanie na głębokości 4·cm, samochód 5,0-10,0·t m2 127,5 11.5.2 KNR 231/803/3 Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechanicznie, grubość nawierzchni 3·cm m2 127,5 11.5.3 KNR 231/803/4 Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechanicznie, dodatek za każdy dalszy 1·cm m2 127,5 11.5.4 KNR 231/802/7 Rozebranie podbudowy, z kruszywa kamiennego mechanicznie, grubość podbudowy 15·cm m2 20 11.5.5 KNR 231/802/8 Rozebranie podbudowy, z kruszywa kamiennego mechanicznie, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości podbudowy m2 20 11.6 Element Rozbiórka ogrodzeń 1.6.1 KNR 231/818/4 Rozebranie ogrodzeń z podwaliny betonowej na dz. nr 96 m 3,25 11.6.2 KNR 225/307/3 Rozbiórka istniejącego ogrodznenia z siatki na słupkach stalowych na dz. nr 76 m2 3,25 11.6.3 KNR 231/818/4 Rozebranie ogrodzeń z podwaliny betonowej na dz. nr 77 m 3,5 11.6.4 Kalkulacja własna Rozbiórka istniejącego ogrodznenia z paneli z siatki stalowej na słupkach stalowych na dz. nr 77 m2 3,5 12 Grupa ROBOTY ZIEMNE 2.1 Element Roboty ziemne 2.1.1 KNNR 1/113/1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy 15·cm wraz z wywozem m3 110 12.1.2 KNR 201/202/2 Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,40·m3, grunt kategorii III - Wykopy pod poszerzenia jezdni i pobocze oraz pod chodnik z krawężnikim, obrzeżem - ziemia do wywozu m3 37,5 12.1.3 KNR 201/235/2 (2) Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, wysokość do 3,0·m, grunt kategorii III-IV, spycharka 74·kW (100·KM) - grunt z wykopu m3 77,5 12.1.4 KNR 201/313/2 Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami, samowyładowczymi, kategoria gruntu III-IV - nasyp pod konstrukcje chodnika i konstrukcje jezdni, uzupełnienie terenu po rozbiórkach - do dolnej wartwy konstrukcji chodnika i jezdni - pospółka m3 67,5 13 Grupa CHODNIK 3.1 Element Chodnik 3.1.1 KNR 231/403/4 Krawężniki betonowe, wystające 20x30·cm na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm m 127,5 13.1.2 KNR 231/402/4 Ławy pod krawężniki i ściek przykrawężnikowy, betonowa z oporem, bet. C12/15 m3 16,5 13.1.3 AT 3/402/1 Ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej dwurzędowej m 127,5 13.1.4 KNR 231/105/5 Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie ręczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 3·cm - podsypka pod ściek przykrawężnikowy m2 26,25 13.1.5 KNR 231/407/5 Obrzeża betonowe, 30x8·cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową m 150 13.1.6 KNR 231/402/4 Ławy pod obrzeża, betonowa z oporem, bet. C12/15 m3 9 13.1.7 KNR 231/114/5 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna stab. mech. 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15·cm m2 271,8 13.1.8 KNR 231/114/6 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna stab. mech. 0/31,5mm, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości m2 271,8 103.1.9 KNR 231/9920/2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6·cm, na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm m2 271,8 13.1.10 KNR 201/515/3 Korytko muldowe betonowe, szer. 20 cm układane za obrzeżem wraz z podsypką cementowo-piaskową gr. 3 cm (łącznie 34 m2 podsypki) m 41,75 14 Grupa ZJAZDY 4.1 Element Zjazdy 4.1.1 KNR 231/403/4 Krawężniki betonowe, wystające 20x30·cm na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm m 52,5 14.1.2 KNR 231/402/4 Ławy pod krawężniki i ściek przykrawężnikowy, betonowa z oporem, bet. C12/15 m3 6,75 14.1.3 AT 3/402/1 Ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej dwurzędowej m 52,5 14.1.4 KNR 231/105/5 Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie ręczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 3·cm - podsypka pod ściek przykrawężnikowy m2 10,5 14.1.5 KNR 231/407/5 Obrzeża betonowe, 30x8·cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową m 27,5 14.1.6 KNR 231/402/4 Ławy pod obrzeża, betonowa z oporem, bet. C12/15 m3 1,7 14.1.7 KNR 231/114/5 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna stab. mech. 0/63mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15·cm m2 81,25 14.1.8 KNR 231/114/6 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna stab. mech. 0/63mm, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości m2 81,25 124.1.9 KNR 231/114/7 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna stab. mech. 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8·cm m2 81,25 14.1.10 KNR 231/114/8 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna stab. mech. 0/31,5mm, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości m2 81,25 124.1.11 KNR 231/9920/2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8·cm, na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm m2 81,25 14.1.12 KNR 201/515/3 Korytko muldowe z kostki betonowej, szer. 20 cm układane za obrzeżem wraz z podsypką cementowo-piaskową gr. 3 cm (łącznie 7 m2 podsypki) m 8,625 14.1.13 KNR 231/402/4 Ławy betonowe pod korytko mudlowe, bet. C12/15 m3 1 14.2 Element Dowiązanie z kruszywa zjazdu do istniejącego terenu 4.2.1 KNR 231/114/7 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna stab. mech. 0/63mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8·cm - dowiązanie z kruszywa m2 10,25 14.2.2 KNR 231/114/8 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna stab. mech. 0/63mm, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości - dowiązanie z kostki betonowej m2 10,25 224.2.3 KNR 231/114/5 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna stab. mech. 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8·cm - dowiązanie z kostki betonowej m2 10,25 14.2.4 KNR 231/114/6 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna stab. mech. 0/31,5mm, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości - dowiązanie z kostki betonowej m2 10,25 124.3 Element Dowiązanie zjazdu z kostki betonowej do istniejącego terenu 4.3.1 KNR 231/114/7 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna stab. mech. 0/63mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8·cm - dowiązanie z kruszywa m2 31,25 14.3.2 KNR 231/114/8 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna stab. mech. 0/63mm, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości - dowiązanie z kostki betonowej m2 31,25 124.3.3 KNR 231/114/5 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna stab. mech. 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8·cm - dowiązanie z kostki betonowej m2 31,25 14.3.4 KNR 231/114/6 Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna stab. mech. 0/31,5mm, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości - dowiązanie z kostki betonowej m2 31,25 124.3.5 KNR 231/9920/2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8·cm, na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm m2 31,25 15 Grupa KANALIZACJA DESZCZOWA 5.1 Element Kanalizacja deszczowa 5.1.1 KNR 228/506/3 Przykanaliki z rur z tworzyw sztucznych, rury z PE HD w rurze osłonowej, Dn·200·mm - wykonane przewiertem pod DW 773 m 27,5 15.1.2 KNR 228/501/9 (1) Podsypka rurociągu kruszywem dowiezionym, piasek, gr. 20 cm m3 0,12 15.1.3 KNR 228/501/9 (1) Obsypka przykanalików kruszywem dowiezionym, piasek, gr. 20 cm m3 0,09 15.1.4 KNR 228/501/9 (1) Nadsypanie przykanalików kruszywem dowiezionym, piasek gr. 20 cm m3 0,12 15.1.5 KNNR 4/1424/1 Studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe, Fi·500·mm, z osadnikiem i syfonem oraz kratą żeliwną typu ciężkiego 650x450 mm, klasa D400, właz C250 szt 5 15.1.6 KNR 218/613/1 (1) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych w gotowym wykopie, kręgi Fi·1000·mm, głębokość 3·m szt 1 15.1.7 KNR 218/613/2 (1) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych w gotowym wykopie, kręgi Fi·1000·mm, dodatek za każde 0,5·m 0.5 m -0,5 35.1.8 KNR 228/502/2 Podłoża betonowe, grubości 10˙cm, beton C12/15 - podłoża pod studnie rewizyjne m2 2,375 15.1.9 KNR 211/404/5 Wykonanie podsypek, wykonanie podsypek cementowo-piaskowych, grubość 5·cm - pod studnie rewizyjne m2 2,375 15.1.10 KNR 211/404/6 Wykonanie podsypek, dodatek za każde dalsze 5·cm grubości podsypki cementowo-piaskowej - pod studnie rewizyjne m2 2,375 155.1.11 KNR 228/502/2 Podłoża betonowe, grubości 10˙cm, beton C12/15 - podłoża pod studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe m2 3,375 15.1.12 KNR 211/404/5 Wykonanie podsypek, wykonanie podsypek cementowo-piaskowych, grubość 5·cm - pod studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe m2 3,375 15.1.13 KNR 211/404/6 Wykonanie podsypek, dodatek za każde dalsze 5·cm grubości podsypki cementowo-piaskowej - pod studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe m2 3,375 155.2 Element Przebudowa rowu lewostronnego 5.2.1 KNNRW 10/2111/4 Umocnienie skarpy rowu płytą ażurową 80x50x10 m2 7,5 15.2.2 KNR 231/105/5 Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie ręczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 3·cm - podsypka pod płyty ażurowe m2 7,5 15.2.3 KNR 231/105/6 Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie ręczne, dodatek za każdy następny 1·cm grubości warstwy - podyspka pod płyty ażurowe m2 7,5 75.2.4 KNR 201/515/3 analogia Korytko muldowe betonowe, wibroprasowane, szer. 50 cm wraz z podyspką cementowo-piaskową gr. 3 cm - podyspka zagęszczana ręcnie (łącznie 11 m2 podsypki) m 5,5 16 Grupa NAWIERZCHNIA DROGI 6.1 Element Nawierzchnia drogi 6.1.1 Kalkulacja własna Taśma elastomerowo bitumiczna na połączeniu isniejącej nawierzchni z wykonywanym poszerzeniem mb 146,5 16.1.2 KNR 231/111/3 Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym, grubość podbudowy po zagęszczeniu 15·cm m2 117,5 16.1.3 KNR 231/111/4 Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym, dodatek za każdy następny 1·cm grubości podbudowy m2 117,5 106.1.4 KNR 231/114/1 Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej, grubość warstwy 28·cm m2 117,5 16.1.5 KNR 231/114/5 analogia Warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15·cm m2 117,5 16.1.6 KNR 231/114/6 analogia Warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości m2 117,5 76.1.7 KNR 231/110/1 Górna warstwa podbudowy - AC 22P, grubość warstwy po zagęszczeniu 4·cm m2 55 16.1.8 KNR 231/110/2 Górna warstwa podbudowy - AC 22P, dodatek za każdy następny 1·cm warstwy m2 55 36.1.9 KNR 231/311/1 Warstwa wiążaca - AC 16W, grubości 4·cm m2 132,5 16.1.10 KNR 231/311/2 Warstwa wiążaca - AC 16W, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości warstwy m2 132,5 16.1.11 KNR 231/311/5 Warstwa ścieralna AC11S, grubości 3·cm m2 132,5 16.1.12 KNR 231/311/6 Warstwa śieralna AC11S, dodatek za każdy dalszy 1·cm grubości warstwy m2 132,5 17 Grupa OZNAKOWANIE POZIOME I PIONOWE 7.1 Element Oznakowanie pionowe 7.1.1 KNR 231/702/2 Słupki do znaków drogowych, z rur stalowych, Fi·70·mm szt 1 17.1.2 KNR 231/703/1 Przymocowanie tablic znaków drogowych, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne, powierzchnia do 0,3·m2- 1xB-18 szt 1 17.1.3 KNR 231/703/1 Przymocowanie tablic znaków drogowych, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne, powierzchnia do 0,3·m2 - 1xE-12a szt 1 17.1.4 KNR 231/702/4 analogia Przymocowanie słupków prowadzących U-1a szt 2 17.1.5 KNR 231/702/4 analogia Przymocowanie słupków prowadzących U-1b szt 2 17.2 Element BRD 7.2.1 KNR 231/704/2 Montaż bariery U14a m 6 18 Grupa ZABEZPIECZENIE SIECI ELEKTRYCZNEJ 8.1 Element Zabezpieczenie sieci elektrycznej 8.1.1 Kalkulacja własna Zabezpieczenie rurą osłonową dwudzielna AROT 110 PS m 0,75 19 Grupa INNE 9.1 Element Inne 9.1.1 KNR 202/1804/2 Odbudowa ogrodzenia, wykonanie podwaliny murowanej, nowe słupki stalowe i siatka z odzysku mb 3,25 19.1.2 KNR 202/1804/2 analogia Odbudowa ogrodzenia, wykonanie podwaliny murowanej, nowe słupki stalowe i przęsła z odzysku m 3,5 1
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - Należy przedstawić dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00. zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Należy przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch zadań związanych z budową, przebudową lub rozbudową dróg o wartości równej lub większej niż 500 000,00 zł. brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) – (Załącznik Nr 6 do SIWZ),- Należy przedstawić wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym – (Załącznik Nr 7 do SIWZ): a) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:- drogowej,- która będzie kierowała robotami i ma co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia w zakresie dróg
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawa wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;b) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kas Rolniczych Ubezpieczenie Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia następujących, dokumentów:a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ (Wykaz robót).b) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją o funkcji w realizacji zamówienia, wykształcenia, doświadczenia oraz kwalifikacji zawodowych oraz podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 7 do SIWZ (Wykaz osób)c) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w ust. 5.2. pkt. 2
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty- zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę wykonawcy. 2) Wraz z ofertą należy złożyć:a) Kosztorys ofertowy sporządzoną na podstawie załącznika nr 9 do SIWZ.Cena ofertowa Wykonawcy musi wynikać wprost z kosztorysu ofertowego Kosztorys ofertowy musi zawierać: 1) stronę tytułową,2) tabelę elementów scalonych, 3) kosztorys uproszczony (skrócony) – ilość x cena jednostkowa = wartość,4) zestawienie robocizny,5) zestawienie sprzętu,6) zestawienie materiałów.Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem kosztorysowym w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej staranności przy opracowaniu kosztorysu ofertowego. Brak w kosztorysie ofertowym Wykonawcy pozycji kosztorysowej jak również któregokolwiek z elementów kosztorysu wymienionego w ust 12.2 skutkowało będzie odrzuceniem oferty.b) Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 oraz załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć oryginale lub w kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza.3) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty zgodnie z warunkami określonym w ust. 8 SIWZ.6.2.Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej1) Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w szczególności dotyczącej firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ).2) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców,4) Oświadczenie, o którym mowa ust 1, składane jest w oryginale. Oświadczenie sporządzone w języku obcym jest składane wraz z tłumaczeniem na język polski,5) Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca, który ją złożył, nie przekazuje Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w ust. 1.6.3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub zwiększenie zakresu robót, dopuszczalnego na podstawie Ustawy Pzp. działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub wykopaliskami i pracami archeologicznymi, pracami geologicznymi lub innymi przeszkodami uniemożliwiającymi prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca lub nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów (jeżeli czas uzyskania przedmiotowych dokumentów przekracza terminy właściwe dla poszczególnych postępowań ) lub innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego/wprowadzenie robót zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj.a. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie,b. zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom,c. wprowadzenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie, iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców.3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia określonego w umowie w przypadku zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.4. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej.5. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont starego drewnianego domu-Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont starego drewnianego domu w Nowym Sączu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Lubenia
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Iwanowice: Rewitalizacja Rynku w Sieciechowicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Iwanowice: Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Narama
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa części zespołu boisk treningowych przy ul. Olimpijskiej w Zabrzu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Głęboka modernizacja budynku biurowego w Zielonej Górze przy ul. Batorego 18
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI