Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w zakresie poprawy nawierzchni chodnika w miejscowości Nowojowice – etap od II do V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy w Żórawinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935141
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Żórawina
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 071/38-14-129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zorawina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zorawina.bip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w zakresie poprawy nawierzchni chodnika w miejscowości Nowojowice – etap od II do V
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a202831a-b2f4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004592/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w zakresie poprawy nawierzchni chodnika w miejscowości Nowojowice - etap II, III, IV, V
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym przekazywania przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów, zostały opisane poniżej: 1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. 2) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy: a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: − Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, − Google Chrome 31 − Mozilla Firefox 26 − Opera 18 b) Pozostałe wymagania techniczne: − dostęp do sieci Internet − obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax− włączona obsługa JavaScript − zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s − zainstalowany Acrobat Reader - zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy c) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: − Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. − Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. − Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. (dawniej: Unizeto Technologies SA.) − Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. 3) Dopuszczalne format przesyłanych danychimage/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Żórawina, ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina, tel. 71 38 14 111, e-mail: urzad@zorawina.pl2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Mariusz Opaliński za pośrednictwem adresu e-mail: iod@zorawina.pl.1.4 Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. : Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w zakresie poprawy nawierzchni chodnika w miejscowości Nowojowice – etap od II do V3. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych oraz wyrażenie zgody w momencie złożenia oferty, gdy wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.4. Dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów, zgodnie z art. 74 PZP.5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7. Podanie danych osobowych bezpośrednio osoby, której dane dotyczą jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak ich podania może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO.9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo:1) na podstawie art. 15 RODO dostępu do danych osobowych jej dotyczących,2) na podstawie art. 16 RODO do sprostowania danych osobowych;3) na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych, które jej dotyczą narusza przepisy RODO.10. Dane nie będą udostępniane poza obszar EOG.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UG.IT.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 635939,40 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt przewiduje remont chodników wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 395 w miejscowości Nowojowice. Chodniki będą mieć długość ETAP II - 120,03m ,ETAP III - 71.68m, Etap IV - 113.99m+ 50.20m i ETAP V - 183.27m. Chodniki przylegać będą do krawędzi istniejącej jezdni i oddzielone będą od jezdni krawężnikiem betonowym ciężkim wraz ze ściekiem przykrawężnikowym z jednego rzędu kostki betonowej 16x16x16 cm na ławie betonowej, a od strony zabudowań chodniki ograniczone będą obrzeżem betonowym. Ukształtowanie wysokościowe chodnika zaprojektowano ok. 12 cm ponad krawędzią jezdni. Projekt przewiduje sfrezowanie istniejącej warstwy ścieralnej jezdni drogi wojewódzkiej na szerokości 1.0m-2.0m oraz wykonanie nowej warstwy ścieralnej, na tym odcinku, o grubości 5 cm.Remontowany chodnik ma szerokość 2.0 m z wyjątkiem zwężeń wynikających z ograniczeń terenowych. W pobliżu przejść dla pieszych i na peronach autobusowych zaprojektowano oznakowanie dla niewidomych z kostki betonowej integracyjnej gr. 8 cm koloru żółtego z oznakowaniem dotykowym. Na przejściach dla pieszych zaprojektowano obniżenie chodnika i krawężnika do 2 cm ponad krawędzią jezdni. W pobliżu istniejącego murowanego ogrodzenia w miejscach, gdzie przestrzeń jest węższa niż 0.50m zaprojektowanie wypełnienie przestrzeni między obrzeżem, a licem ogrodzenia z białych otoczaków ułożonych na niezbrojonej płycie betonowej C8/10 o grubości 10 cm. W ramach remontu chodnika projekt przewiduje remont istniejących zjazdów. Zjazdy, których spadek podłużny jest większy niż 3% należy przełamać tak by na części zjazdu, po której chodzą piesi, spadek poprzeczny chodnika wynosił max 3%. Wykonany został w latach 2020-2021 etap I wynoszący 197,69m.