Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 370 w m. Strzakły

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 370 w m. Strzakły
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyrzec Podlaski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-26
  • ZamawiającyGMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00387024
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 370 w m. Strzakły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 370 w m. Strzakły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-238567b0-4950-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027897/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 370 w m. Strzakły

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: https://miedzyrzecgmina.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykon. zamierzający wziąć udz. w post. o udz. zam. publ., musi posiadać konto na ePUAP. Wykon. posiadający konto na ePUAP ma dostęp do nast. formularzy: „Form. do złoż., zm., wycof. of. lub wn.” oraz do „Form. do komunik.”.
2. Wymag. techn. i organiz. wysył. i odbier. dok. elektr., elektr. kopii dok. i oświadczeń oraz inf. przekaz. przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzyst. z syst. miniPortal oraz War. korzyst. z elektr. platformy usług admin. publ. (ePUAP). Zas. skł. ofert oraz dok. skł. wraz z of. oraz Wymag. techn. i organiz. ich wysył. opisane w Instr. użytkownika. Wykon. zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instr. i postęp. wg zasad w niej wskaz. Wykon. ubiegając się o udz. zam. w szczeg. skład ofertę akceptuje zasady korzyst. z systemu miniPortal wskazane w Instr. użytkown. i SWZ. W celu korzyst. z systemu miniPortal konieczne jest dysponow. przez użytkow. urządz. teleinformat. z dostępem do sieci Internet. Aplik. działa tylko na platf. Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przyp. korzyst. z urz. mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonaln. systemu miniPortal może być ogranicz. Specyfik. połącz., formatu przesył danych oraz kodow. i oznacz. czasu odb. danych: specyfik. połącz. formul. udostęp. są za pomocą protok. TLS 1.2; format danych oraz kodow. miniPortal – Formul. dostępne są w formacie HTML z kodow. UTF-8; oznacz. czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie oper. opierają się o czas serwera i dane zapisyw. są z dokładn. co do setnej części sek.; integr. z syst. ePUAP jest wykon. w wykorzyst. standardow. mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykon. wysyłającego wn. do Zam., ESP Zam. automat. generuje Rodzaj Urzędow. Poświadcz. Odb. t.j. Urzędowe Poświadcz. Przedłoż. (UPP), kt. jest powiąz. z wysył. dok. W UPP w sekcji „Dane poświadcz.” jest zawarta info. o dacie dor.
System dostępny jest za pośredn. przeglądarek internet.: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0; Mozilla Firefox od wersji 15; Google Chrome od wersji 20.
3. Maksym. rozm. plików przesył. za pośredni. dedykow. formularzy: „Formularz złoż., zmiany, wycof. of. lub wn.” i „Formularza do komunik.” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekaz. oferty, wniosków, zawiadom., dok. elektron., oświadczeń lub elektron. kopii dok. lub oświadczeń oraz innych info. przyjmuje się datę ich przekaz. na ePUAP.
5. Zam. przekaz. identyfikator postępow. na miniPortalu jako zał. Nr 5 do SWZ. Dane post. można wyszukać też na liście wszystkich postęp. w miniPortalu, klikając opcję„Dla Wykonawców”lub ze str. gł. z zakł. Postępowania.
6. Wyk. skł. ofertę za pośredn. „Formul. do złoż., zm., wycof. oferty lub wn.” dostępn. na ePUAP i udostępn. również na miniPortalu. Funkcjonaln. do zaszyfrow. of. przez Wyk. jest dostępna dla wykon. na miniPortalu, w szczeg. danego postępow. W formul. of. Wyk.. zobowiąz. jest podać adres skrz. ePUAP, na kt. prow. będzie korespond. zw. z post.
7. Of. należy sporz. w języku polskim.
8. Of. skł. się, pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektron. opatrz. podpisem zauf. lub podpisem osobistym.
9. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania of. opisano w „Instrukcji użytkownika”, dost. na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
10. Jeżeli dokum. elektr., przekazyw. przy użyciu śr. kom. elektr., zawierają info stanow. tajemn. przedsięb. wg ustawy z 16.04.1993 r. o zwalcz. nieuczciwej konkurencji, Wykon., w celu utrzym. w poufn. tych inf. przekazuje je w wydziel. i opow. oznacz. pliku z jednocz. zaznacz. „Zał. stanow. tajemnicę przedsięb.”, a nast. wraz z plikami stanow. jawną część należy ten plik zaszyfrować.
11. Do of. należy doł. oświadcz. o niepodleg. wykl., spełn. war. udz. w post., w zakr. wsk. w pkt 8.1.SWZ, w formie elektron. lub w postaci elektr. opatrz. podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nast. zaszyfrować wraz z plikami stanow. ofertę.
12. Of. może być złożona tylko do upływu terminu skł. of.
c.d. w SEKCJI: I

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KS.271.29.2022.AŁ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 370 w m. Strzakły”. Wykonanie robót obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 370 oraz 311 i 378 w m. Strzakły na długości około 0,300 km.
2. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia należy w szczególności wykonać:
- warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 11S grub. 4 cm, dla KR 1-2;
- warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC 11S grub. 5 cm, dla KR 1-2;
- podbudowę zasadniczą z kruszywa łamanego grub. w-wy min. 15 cm;
- warstwę odsączającą z piasku (pospółki), grub. w-wy 10 cm;
- chodnik i nawierzchnia drogi z kostki brukowej betonowej;
- ustawienie krawężnika i opornika betonowego na ławie betonowej z oporem,
- zjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej;
- ustawienie znaków pionowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przyp., o kt. mowa w art. 454 i 455 ustawy – Pzp., str. dopuszcz. możliw. wprow. zm. umowy
w przyp. wyst. którejk. z nast. okoliczności:
1) przedłuż. terminu realiz. zamów., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. wystąp. okoliczn. siły wyższej, przez kt.
należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze str., zewn., niemożliwe do zapobież. kt. nastąpiło po dn. wejścia w życie
umowy, w szczeg. wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i admin. publ., przy czym przedłuż.
term. realiz. zam. nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występow. okoliczn. siły wyższej,
2) przedłuż. term. realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. skierow. przez Zam. do Wyk. pisemn.
żądania wstrzyma. robót budowl., stanow. przedm. zam. lub wydania zakazu prowadz. robót bud., stanow. przedm. zam.
przez organ admin. publ. lub eksploatatorów infrastr., o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za kt. Wyk.
ponosi odpowiedz., przy czym przedłuż. term. realiz. zam. nastąpi o liczbę dni, odpowiad. okresowi na jaki Wyk. nakazano
wstrzyma. robót budowl. lub zakazano prowadz. robót bud.,
3) przedłuż. term. realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. wystąpienia kolizji z instalacjami wewn.
nieujawnion.i w dok. proj., lub innymi robotami prowadz. przez innego wykon., przy czym przedłuż. term. realiz. zam. nastąpi
o liczbę dni nieb. Wyk. na usunięcie kolizji z instalacjami wewn. nieujawnionymi w dok. proj. lub o liczbę dni niezbędnych do
wykon. robót przez innego wykon. – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłuż. term. realiz.;
4) przedłuż. term. realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. wystąp. konieczn. wprowadz. w dok. proj.
zmian, powodujących wstrzyma. lub przerwanie robót bud., stanowiących przedm.zam., przy czym przedłuż. term. realiz.
zam. nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadz. zmian w dok. proj. oraz do przeprowadz. uzgodnień (ustaleń) z
właściwymi organami, uzyskania opinii wł. organów oraz wydania dec. przez właściwe organy, przy czym wprowadz. w dok.
proj. zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wyk. zawartego w ofercie oraz zwiększeniem
wynagrodz. Wyk. o kt. mowa w § 3 ust. 1,
5) przedłuż. term. realiz. zam., o kt. mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przyp. wystąpienia warunków geolog. lub hydrolog.
odmiennych od założonych w dok. proj. i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy
wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań techn., przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia
nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,
6) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art.
455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Pzp.,
7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu
zamówienia lub świadczenia stron umowy,
8) w przyp. zmiany albo rezygnacji z podwykon., na kt. zasoby Wyk. powoływał się w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu Wyk. jest obowiąz. wykazać Zam., iż proponowany inny podwykon. lub Wyk. samodzielnie spełnia
war.i udziału w postęp., w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępow. o udzielenie zamówienia, poprzez
przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
9) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wyk. wskutek zaistnienia przyczyn organizac. lub finans. leżących po str. Zam.,
10) wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie skł.
of. lub po zaw. um. przepisami prawa w szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z
tych przepisów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Cd. do S.III pkt. 3.6.
13. Wyk. może przed upł. ter. do skł. of. [dalej TSO] wycofać of. za pośr. „Form. do złoż., zm., wycof. of. lub wn.” dostępn. na ePUAP i udost. na miniPortalu. Sp. wycof. of. opis. w „Instr. użytkow.” dost. na miniPortalu.
14. Wyk. po upł. TSO nie może skut. dok. zm. ani wycofać złoż. of.
15. W post. o udz. zam. komunik. pom. Zam., a Wyk. w zakr. skł. dok., oświad., wn. (innych niż of. kt. mogą być przek. tylko w sp. wsk. w pkt 11.8.SWZ) odbywa się el. za pośr. dedyk. form.: „Form. do komunik.” dostęp. na ePUAP i udostępn. przez miniPortal lub poczty el.: urzad@miedzyrzecgmina.pl
Zam. przek. dok. na adr. poczty el. wsk. w form. of. Wyk., na co Wyk. wyraża zg. wskaz. ten adr. w of. i zobow. się do utrzym. jego funkcj. i przez czas trw. post. Domn. się, że dok., ośw. i wn. przekaz. na adr. poczty elektr. wskaz. w form. of. zostały dor. skut., a Wyk. zapoznał się z ich tr.
16. W przyp. korzyst. z rozw. wskaz. w rozdz. 11.17 lit a) SWZ dok. el. skł. są przez Wyk.za pośr. „Form. do komunik.” jako zał.
17. Zam. dop. też możliw. skł. dok. el. za pom. poczty el. na wsk. w Roz. 11.17 lit b) SWZ adres p. el.
18. Sp. sporz. dok. el. musi być zgody z wymag. określ. w rozporz. PRM z 30.12.2020 r. w spr. spos. sporządz. i przekazyw. inf. oraz wym. techn. dla dok. el. oraz śr. kom. el. w post. o udz. zam. publ. lub konk. oraz rozporz. MRPiT z 2312.2020 r. w spr. podm. śr. dow. oraz innych dok. lub ośw., jakich może żądać Zam. od Wyk.
Wyklucz. z post. podl. Wyk. w stos., do kt. Zach. kt. z okol. o kt. m. w art. 108 ust., oraz:
1) wym. w wyk. określ. w rozp. Rady (WE) nr 765/2006 z 18.05.2006 r. dot. śr. ogr. w zw. z syt. na Białorusi i udz. Białorusi w agr. Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.) [zw.: rozp. Rady 765/2006] i rozporz. Rady (UE) nr 269/2014 z 17.03.2014 r. w spr. śr. ogranicz. w odnies. do dz. podważ. integr. terytor., suweren. i niezal. Ukrainy lub im zagraż. (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.) [zw.: rozp. Rady 269/2014] albo wpis. na listę o kt. m. w art. 2 ust. z 13.04.2022 r. o szcz. rozw. w zakr. przeciwdz. wspier. agresji na Ukrainę oraz służ. ochr. bezpiecz. nar. [zw.: ust. o przeciwdz. agr. na UA] na podst. dec. w spr. wpisu na ww. listę rozstrzyg. o zastos. śr.,o kt. m. w art. 1 pkt 3 pow. ust.;
2) wyk. kt. beneficj. rzeczyw. w roz. ust. z 1.03.2018 r. o przeciwdz. praniu pien. oraz finans. terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest os. wym. w wyk. określ. w rozp. Rady 765/2006 i rozp. Rady 269/2014 albo wpis. na listę o kt. m. w art. 2 ust. o przeciwdz. agresji na UA lub będący takim beneficj. rzeczyw. od 24.02.2022 r. o ile zostali wpis. na ww. listę na podst. dec. w spr. wpisu na listę rozstrzyg. o zastos. śr. o kt. m. w art. 1 pkt 3 ust. o przeciwdz. agresji na UA;
3) wyk., kt. jedn. domin. w rozum. art. 3 ust. 1 pkt 37 ust. z 29.09.1994 r. o rachunkow. (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podm. wym. w wyk. określ. w rozp. Rady 765/2006 i rozp. Rady 269/2014 albo wpis. na listę o kt. m. w art. 2 ust. o przeciwdz. agresji na UA lub będący taką jedn. domin. od 24.02.2022 r. o ile został wpis. na listę na podst. dec. w spr. wpisu na ww. listę rozstrzyg. o zast. śr. o kt. m. w art. 1 pkt 3 ust. o przeciwdz. agr. na UA.
Wykl., o kt. m.w pkt 1-3 nast. na okres trwania ww. okoliczn. W przyp. wykon. wyklucz. na podst. ww. przesł. Zam. odrzuca of. tego wyk. os. lub podm. podleg. wyklucz. na podst. ww. przesł., kt. w okr. tego wyklucz. ubieg. się o udz. zam. publ. lub biorą udz. w post. o udz. zam. publ., podl. karze pien., kt. nakł. Prezes UZP w dr. dec. w wys. do 20mln zł, w przyp. o kt. m. w pow. pkt.
Wykl. Wyk. nast. też na podst. art. 5k Rozp. Rady UE nr 833/2014 z 31.07.2014 r. dot. śr. ogr. w zw. z dział. Rosji destab. syt. na UA (Dz.U. L 229 z 31.7.2014), w brzm. Nad. Rozporz. Rady UE 2022/576 z 8.04.2022 r. w spr. zm. rozp. UE nr 833/2014 dot. śr. ogr. w zw. z dział. Rosji destab. syt. na UA (Dz.U. L 111 z 8.4.2022)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI