Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej Brylińce-Helicha na działce nr 389
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasiczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasiczyn 177
1.5.2.) Miejscowość: Krasiczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-741
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 6718370
1.5.8.) Numer faksu: 16 6718370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krasiczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasiczyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wewnętrznej Brylińce-Helicha na działce nr 389
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d7754d1-41fc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d7754d1-41fc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak
3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązek informacyjny : klauzula informacyjna , zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r. (Dz. Urz. UEL 119z 4.05.2016 ) informujemy o zasadach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych: 1. administratorem danych osobowych jest Wójt gminy Krasiczyn 37-741 Krasiczyn 177 tel. (16) 6718370 .2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych z którym można się skontaktować poprzez pocztę elektroniczną : idogmina@kraiczyn.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 6 ust. 1 RODO przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 249760,29 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi wewnętrznej Brylińce-Helicha na odcinku 0+000-0+650 na działce ewidencyjnej nr 389
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami :
Lp. opis kryterium oceny znaczenie (%)
1. Cena (koszt) 60 %
2. Termin gwarancji i rękojmi 40%
Razem : 100%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metoda punktową wg wzoru : cena najniższa ze wszystkich ofert x100 pkt x znaczenie kryterium 60% - cena oferty badanej , oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt zw zakresie kryterium ,
Termin gwarancji i rękojmi - 40%
Oferta może uzyskać od 0 do 40 pkt , przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 pkt. i będzie obliczona wg wzoru:
Wartość punktowa =Rk Tn/T max
Rk- waga kryterium
Tn - termin gwarancji oferowany w aktualnej ocenie ofert
T max - największa liczba punktów osiągnięta prze którąkolwiek z ofert w ramach kryterium nr 2
Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 24 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy . W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 24 miesiące zamawiający przyzna 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt.8 II rozdziału oraz spełniają na podstawie art. 112 określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące : 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów, 3) sytuacji ekonomicznej lub finanasowej , których spełnienie jest wykazać w sposób szczególny , 4) zdolności technicznej lub zawodowej - wykonawca wykaże się osobą kierownikiem branży drogowej posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej . Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza uprawnienia budowlane nadane obywatelom państw członkowskich w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15.12.200r o samorządach zawodowych architektów inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . 2. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanych SWZ . Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe , wskazane w rodz. II podrozdz. 8 pkt 2 SWZ . 3. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub osobistym. 4. Wykonawca jest zobowiązany złożyć także wraz z ofertą : 1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby , potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego pomiotu oraz odpowiednio spełnienia warunków udziału w postępowaniu . 2) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika , które roboty lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy . Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia podwykonawcy , 5. Do oferty wykonawca załącza również : 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) 2) dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty , odpowiednie pełnomocnictwa, 3) wykaz rozwiązań równoważnych wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami , (jeżeli dotyczy),
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę ,którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia ofert następujących podmiotowych środków dowodowych 1) odpis lub informację z Krajowego rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy , sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia .
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane razem z ofertą : 1. oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia udziału w postępowaniu na dzień składania ofert , tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale II
podrozdziale 8 pkt 2 SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym. Wykonawca jest zobowiązany złożyć także wraz z ofertą : 1) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 2) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika które roboty budowlane lub dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy ( jeżeli dotyczy). Oświadczenie potwierdzające brak podstaw
wykluczenia podwykonawcy .Do oferty Wykonawca załącza również : 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty : odpowiednie pełnomocnictwa, 2) wykaz rozwiązań równoważnych wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami (jeżli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp, W przypadku wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem . Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców .
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy :
1.z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie prac, ( na tą okoliczność Wykonawca sporządzi notatkę służbową , która wymaga potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru i zwróci się do zamawiającego z pisemnie o przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy podając przyczynę i proponowany termin zakończenia prac, 2) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy a) istnienia braków w dokumentacji o czas niezbędny na ich uzupełnienie , b) konieczności wykonania części robót w inny sposób niż założony w projekcie. Wynagrodzenie dla robót ziemnych zostanie określone na podstawie stawek i cen jednostkowych podanych w oparciu o bieżącą wycenę tych robót . c) opóźnienia dostępu do placu budowy, d) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych alb innych robót niezbędnych do dokończenia realizacji przedmiotowego zamówienia , e) wstrzymania robót przez organ administracji publicznej , f) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej ) i innych , Wykonawca przygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień rezygnacji w którym strony określą prace z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty o którą zostanie obniżone wynagrodzenie. Konieczność wykonania robót zamiennych będą mogły wystąpić wówczas gdy część robót opisanych w dokumentacji nie będzie wykonywana zaś strony uzgodnią w tym samym zakresie wartościowym wykonanie innych koniecznych robót .
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
brak