Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w zakresie remontu chodników, budowy ścieżki rowerowej oraz miejsc parkingowych przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi w zakresie remontu chodników, budowy ścieżki rowerowej oraz miejsc parkingowych przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza w Inowrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5175ff04-a138-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa, rozbudowa dróg
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 pn.: Ograniczenie niskiej emisji poprzez utworzenie sieci ścieżek rowerowych w Inowrocławiu II etap
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl,3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w ust. 7. Instrukcja korzystania z systemu stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w zakresie remontu chodników, budowy ścieżki rowerowej oraz miejsc parkingowych przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Długość odcinka przebudowy wynosi 627 m, w tym długość ścieżki rowerowej 310 m, długość chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego – 297 m, liczba stanowisk postojowych: po prawej stronie ulicy – 19, po lewej stronie – 4, w tym jedno dla osób niepełnosprawnych. Teren objęty przedmiotem zamówienia jest zabudowany, jezdnia o nawierzchni asfaltowej, obramowana krawężnikiem granitowym z obustronnym chodnikiem o nawierzchni bitumicznej i z płytek betonowych, po lewej stronie bezpośrednio przy ulicy, po prawej oddzielony od jezdni pasem zielonym. Odwodnienie ulicy odbywa się poprzez wpusty podłączone do kanalizacji deszczowej. W pasie drogowym występuje następujące uzbrojenie terenu: sieć wodociągowa, kanalizacja deszczowa, sieć gazowa, kable teletechniczne, kable energetyczne.2. Zakres robót:1) lewa strona ulicy Prezydenta Gabriela Narutowicza (zgodnie z kilometrażem w dokumentacji projektowej, od skrzyżowania z al. Powstańców do kościoła garnizonowego):a) rozbiórka istniejącego chodnika oraz krawężników kamiennych i betonowych,b) usunięcie żywopłotu i drzewa oraz wykonanie nasadzeń zastępczych,c) budowa zatoki postojowej - nawierzchnia kostka betonowa fazowa grafitowa gr.= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej, podbudowie pomocniczej z kruszywa kamiennego oraz warstwie wzmocnionego podłoża cementem;d) przebudowa zjazdów - nawierzchnia kostka betonowa fazowa grafitowa gr.= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej, podbudowie pomocniczej z kruszywa kamiennego oraz warstwie wzmocnionego podłoża cementem;e) remont chodnika - nawierzchnia kostka betonowa szara bezfazowa gr= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa związanego z cementem;f) położenie krawężników i obrzeży kamiennych i betonowych;g) zagospodarowanie zieleńców;2) prawa strona ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza (zgodnie z kilometrażem w dokumentacji projektowej, od skrzyzowania z al. Powstańców do budynku III Liceum Ogólnokształcącego):a) rozbiórka istniejącego chodnika oraz po stronie prawej ulicy rozbiórka krawężników kamiennych i betonowych,b) usunięcie drzewa, wykonanie nasadzenia zastępczego,c) budowa ścieżki rowerowej - nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej g= 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz podbudowie z mieszanki kruszywa związanego cementem,d) budowa zatoki postojowej - nawierzchnia kostka betonowa fazowa grafitowa gr.= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej, podbudowie pomocniczej z kruszywa kamiennego oraz warstwie wzmocnionego podłoża cementem;e) przebudowa zjazdów - nawierzchnia kostka betonowa fazowa grafitowa gr.= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej, podbudowie pomocniczej z kruszywa kamiennego oraz warstwie wzmocnionego podłoża cementem;f) remont chodnika - nawierzchnia kostka betonowa szara bezfazowa gr= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa związanego z cementem;g) położenie krawężników i obrzeży kamiennych i betonowych;h) przestawienie słupów oświetlenia ulicznego i hydrantu,i) przebudowa 2 przystanków autobusowych,j) regulacja urządzeń (studnie, zawory),k) zagospodarowanie zieleńców;3) pielęgnacja posadzonych drzew, krzewów i trawników:trawników - przez rok od wykonania zamówienia, po wzejściu i zakorzenieniu się trawy pierwsze koszenie, zgrabienie i wywiezienie skoszonej trawy, wysianie nawozów mineralnych, dosianie trawy, jeżeli wystąpią ubytki, wałowanie trawnika, podlewanie wodą, powtarzanie ww. czynności w odstępach miesięcznych, z wyłączeniem okresu, w którym wegetacja nie przebiega, po roku przekazanie trawnika Zamawiającemu;- drzew i krzewów - przez trzy lata od odbioru zamówienia, po zasadzeniu podlewanie w zależności od potrzeb, nie mniej jak 12x w okresie wegetacji, 1x wiosną nawożenie nawozem mineralnym o przedłużonym działaniu, 1x w roku wykonanie cięcia pielęgnacyjnego (korygującego), usuwanie odrostów korzeniowych w zależności od potrzeb lecz nie mniej niż 2x w roku, wymiana wiązań, poprawienie i uzupełnienie palików przy drzewach w razie potrzeby, przycięcie koron, wymiana uschniętych drzew, jesienią kopczykowanie oraz wiosenne rozgarnięcie kopczyków i wykonanie misek, po trzech latach przekazanie żywopłotu i drzew Zamawiającemu;3.Do wykonawcy należy:1) zgłoszenie rozpoczęcia robót: gestorom uzbrojenia oraz zarządcom przyległych nieruchomości (zgodnie z warunkami uzgodnień);2) prowadzenia robót ziemnych w rejonie rozmieszczenia urządzeń obcych w porozumieniu z gestorami, w razie potrzeby prowadzenie odpłatnego nadzoru przez odpowiednie służby, pokrycia jego kosztów i przedstawienia protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń do wykonanych prac w pobliżu danego urządzenia;3) pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; mapy należy dostarczyć w wersji papierowej i elektronicznej (format dwg lub dxf lub równoważny). 4) ułożenie wokół drzew rosnących w chodniku krat żeliwnych o boku od 120 cm do 160 cm, z motywem (do uzgodnienia z Zamawiającym), przeznaczonych równocześnie dla ruchu pieszego oraz dla samochodów i wozów dostawczych o masie całkowitej do 3,5 t;5) wykonanie oznakowania drogowego czasowego, zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4