Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1767S ulicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1767S ulicy Kościuszki w Żarnowcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-30
  • ZamawiającyPowiat Zawierciański
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00083642
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1767S ulicy Kościuszki w Żarnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/4507100

1.5.8.) Numer faksu: 32/6721971

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zawiercie.powiat.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492318342

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Rataja 29a

1.11.4.) Miejscowość: Zawiercie

1.11.5.) Kod pocztowy: 42-400

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.11.9.) Numer telefonu: 32/6710765

1.11.10.) Numer faksu: 32/6710773

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-zawiercie.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.cuw-zawiercie.4bip.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1767S ulicy Kościuszki w Żarnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31c2f262-caab-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003507/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1767S ulicy Kościuszki w Żarnowcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.30 grudnia 2020r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, szczegółowo wym. w Rodz. XIII SWZ. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na str. internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie, w tym przedmiotowych środków dowodowych, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dn.27.04.2016r. w spr. ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w spr. swobodnegonprzepływu takich
danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE(ogólne rozporządzenie o danych)(Dz.U. UE L119 z
dn.4.05.2016r.,str.1;zwanym dalejRODO)informujemy,że:1.Administratorem wykonawczymPani/Pana
danychosobowych jest CentrumUsługWspólnych:42-400Zawiercie,ul.Rataja29a, reprezentowane
przezDyrektora;2.administrator wyznaczył InspektoraDanychOsobowych, z którym
możnasiękontaktować pod adreseme-mail:iod@cuw-zawiercie.pl;3. daneWykonawcy, którego
ofertazostanie wybranajako najkorzystniejsza i z którym zostanie podpisanaumowa na realizację
zadania publicznegobędą przekazane doWspóładministratora; 3. odbiorcamiPani/Pana danych
osobowychbędą również osobylubpodmioty, którym na podst. odrębnychprzepisówprawa przysługuje
prawodowglądu lubkontroli, jakrównież osoby lubpodmioty, którymdane zostanąudostępnione w
oparciu o przepisyustawy z dn.6.09.2001r.o dostępiedoinformacjipublicznej; 4.Pani/Panadane
osoboweprzetwarzane będąna podstawie art.6ust.1 lit.cRODO w celu związanym z
przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego, prowadzonym w
trybiepodstawowym;5.odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będąosobylubpodmioty,
którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o
art.74ustawyPZP;6.Pani/Panadane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art.78ust.1PZP przez
okres4lat od dniazakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czastrwania
umowyprzekracza 4lata, okresprzechowywania obejmuje całyczas trwania umowy;7.obowiązek
podaniaprzez Panią/Panadanychosobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest
wymogiemustawowym określonym wprzepisach ustawyPZP, związanym zudziałem w
postępowaniuoudzielenie zamówieniapublicznego; 8.wodniesieniu doPani/Pana danychosobowych
decyzje nie będąpodejmowane w sposóbzautomatyzowany,stosowniedo art.22RODO; 9.posiada
Pani/Pan:a. napodst. art.15RODO prawodostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących (w
przypadku, gdyskorzystanie z tegoprawa wymagałoby po stronieadministratoraniewspółmiernie dużego
wysiłkumoże zostać Pani/Panzobowiązana dowskazania dodatkowych informacjimających na
celusprecyzowanieżądania, w szczególnościpodania nazwy lub datypostępowania o
udzieleniezamówienia publicznegolubkonkursu albo sprecyzowanienazwy lub datyzakończonego
postępowania o udzieleniezamówienia); b.na podst.art.16RODO prawodosprostowania
Pani/Panadanychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowanianie może skutkować zmianąwyniku
postępowaniaoudzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowieńumowy w
zakresieniezgodnym z ustawąPZP oraz niemożenaruszać integralnościprotokołu oraz
jegozałączników); c.na podst. art.18RODOprawożądaniaod administratoraograniczenia
przetwarzaniadanych osobowychzzastrzeżeniem okresutrwania postępowania oudzieleniezamówienia
publicznegolub konkursu orazprzypadków, o których mowa wart.18ust.2 RODO(prawodo
ograniczeniaprzetwarzania nie mazastosowania w odniesieniudoprzechowywania, w celuzapewnienia
korzystania ze środków ochronyprawnej lub w celuochrony prawinnej osoby fizycznej lub prawnej lub z
uwagina ważne względyinteresu publicznego UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego); d.prawo
downiesienia skargi do Prezesa UrzęduOchronyDanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących naruszaprzepisyRODO;10.nie
przysługujePani/Panu: a.w związku z art.17ust.3 lit.b d lub e RODOprawo do usunięcia
danychosobowych;b. prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa wart.20RODO;
c,napodst.art.21RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzaniadanychosobowych, gdyż
podstawąprawną przetwarzaniaPani/Panadanych osobowych
jestart.6ust.1lit.cRODO;11.przysługujePani/Panuprawo wniesieniaskargi do organunadzorczego na
niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Panadanych osobowych przezadministratora. Organem
właściwym dla przedmiotowej skargi jest UrządOchronyDanych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SRZP261-0013/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1767S ulicy Kościuszki w Żarnowcu. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa: przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), uproszczona dokumentacja projektowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie; 2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie; 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za wyrządzone szkody materialne (wobec mienia osób trzecich i mienia powierzonego) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną 80 000,00 zł; 4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł porównywalną z robotą budowlaną stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegającą na wykonaniu przebudowy, budowy lub rozbudowy chodnika, ścieżki rowerowej lub parkingu, na których wykonana została nawierzchnia z kostki betonowej; oraz wykaże, że: b. skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w Rozdz. VIII ust. 2 – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ. W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informacje. Uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 11, ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29.04.2019r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności). W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.: 1. oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ; 2.odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.: 1.dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; 2.wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane; jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ; 3. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności osób, wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zostać sporządzona według formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Do udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć: 1. oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ; 2. kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SWZ; 3. jeżeli dotyczy: pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów-ubiegającego/-cych się o udzielenie zamówienia publicznego; 4. dot. Wykonawcy korzystającego z zasobów innych podmiotów: dokument (np. zobowiązanie) wydany przez podmiot udostępniający do dyspozycji Wykonawcy zasoby niezbędne na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów; wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ; 5. dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy; wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ; Ofertę wraz z dokumentami wymienionymi w Rozdz. XIV ust. 1 składa się w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub w postaci elektronicznej (cyfrowej), opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku jeśli pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem źródłowym (poświadczenia takiego może dokonać mocodawca lub notariusz). Dokument (np. zobowiązanie) wydany przez podmiot udostępniający do dyspozycji Wykonawcy zasoby niezbędne na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku jeśli dokument został wystawiony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem źródłowym (poświadczenia takiego może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub notariusz). Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio: Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z postanowieniami art. 455 Ustawy Pzp i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w zakresie: 1. należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku: a. wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie obowiązujących przepisów prawa,
w tym w szczególności stawek podatku od towarów i usług oraz rozwiązań wprowadzanych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub inną epidemią; b. konieczności przebudowy uzbrojenia podziemnego nieujawnionego w dokumentacji projektowej lub w związku z uzyskanymi warunkami technicznymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem tych warunków w stosownym czasie; c. konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w § 7 lub robót zamiennych, o których mowa w § 8; 2. terminu realizacji umowy (termin może zostać przedłużony nie więcej niż o czas trwania okoliczności uzasadniających zmianę) w przypadku: a. wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nagłe, nieuchronne, nadzwyczajne niezależne od Stron i nie dające się przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności; b. niewydania przez uprawniony organ w ustawowym terminie decyzji warunkującej kontynuację i zakończenie robót budowlanych; c. konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w § 7 lub robót zamiennych, o których mowa w § 8; d. wystąpienia wad lub braków w uproszczonej dokumentacji projektowej, e. konieczności wprowadzenia zmian w uproszczonej dokumentacji projektowej, f. zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót z przyczyn technicznych; 3. przyjętych rozwiązań projektowych lub technicznych w przypadku: a. zmian przepisów prawa lub norm obowiązujących w budownictwie; b. wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami i postępem technicznym; c. zmiany osoby pełniącej funkcję Kierownika budowy, przy czym proponowana osoba musi posiadać kwalifikacje zawodowe i doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana (tj. osoba zastępująca musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze, niż kwalifikacje i doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia na etapie wyboru oferty).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym - Międzybrodzie Bialskie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI