Przebudowa drogi w miejscowości Lisice oraz budowa drogi w miejscowości Zalesie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi w miejscowości Lisice oraz budowa drogi w miejscowości Zalesie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbie
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-28
  • ZamawiającyGMINA DĄBIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-13
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w miejscowości Lisice oraz budowa drogi w miejscowości Zalesie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbie

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-660

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632710073

1.5.8.) Numer faksu: 632710086

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadabie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi w miejscowości Lisice oraz budowa drogi w miejscowości Zalesie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a70b6e9-149f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010485/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg w miejscowościach Lisice oraz Zalesie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

httpS://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Pkt. XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L Nr 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Dąbie.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@gminadabie.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Podmioty kontrolujące, które zgodnie z obowiązującymi przepisami uzyskają wgląd do dokumentacji postępowania, podmioty i instytucje, które mają do tego wglądu prawo w toku realizacji zamówienia w tym w ramach postępowania odwoławczego i sądowego. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest Przebudowa drogi w miejscowości Lisice oraz budowa drogi w miejscowości Zalesie.

Przebudowa drogi w miejscowości Lisice od km 0+000 do km 0+820 długość odcinka 820 m.
1. Inwestor:
Gmina Dąbie.
2. Podstawa opracowania
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.0.124 ze zm.)
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 poz. 470)
- mapa zasadnicza skala 1:1000
- pomiary własne w terenie wykonane przez projektanta
- obowiązujące normy PN, EN i WT oraz przepisy techniczne
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lisice polegającej na wykonaniu warstwy profilująco-wyrównawczej z mieszanki kamiennej, nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 5 cm i gruntowych poboczy na długości 820,00 mb.
ZAKRES OBEJMUJE :
- wykonanie w-wy profilująco wyrównawczej z mieszanki kamiennej
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie poboczy gruntowych,
- roboty wykończeniowe.
4. Stan istniejący
Droga w miejscowości Lisice przewidziana do przebudowy posiada nawierzchnię kamienno-żwirową częściowo wzmocnioną spoiwem hydraulicznym oraz śladami destruktu bitumicznego.
Wzdłuż planowanego przedsięwzięcia zlokalizowane są:
- zabudowa zagrodowa domów mieszkalnych w odległości od 5,00 m do 20,00 m,
- łąki i pola uprawne.
Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi jest niewielkie i kształtuje się na poziomie przyległego terenu a po części ponad nim.
5. Urządzenia obce, kolizje
Przebieg urządzeń podziemnych i napowietrznych pokazują mapy. W sąsiedztwie i po części w pasie drogowym znajdują się elementy uzbrojenia terenu tj.: wodociąg, linia energetyczna, linia telekomunikacyjna nie kolidujące z elementami konstrukcji planowanej przebudowy drogi.
Wszelkie warunki konieczne do spełnienia ujęte w uzgodnieniach właścicieli wymienionych sieci zostaną spełnione na etapie prac budowlanych.
6. Stan projektowany
6.1 Parametry techniczne i dane wyjściowe:
- klasa techniczna droga wewnętrzna
- prędkość projektowa 30 km/h
- kategoria ruchu KR1 – KR2
- przekrój drogowy
- szerokość jezdni 4,00 m
- szerokość pobocza 0,75 m
- spadek jezdni daszkowy ok. 2%
6. 2 Rozwiązania sytuacyjne
Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka opracowano na kopii mapy zasadniczej. Przebieg drogi pokrywa się z istniejącym pasem drogowym.
6. 3 Droga w przekroju podłużnym
Na całym odcinku zachowano istniejące spadki podłużne.
6. 4 Droga w przekroju poprzecznym
Daszkowy 2%.
6. 5 Konstrukcja jezdni
- kategoria ruchu KR1 – KR2
- warstwa nawierzchni a betonu asfaltowego śr. Gr. ok. 5 cm 125 kg/m2
- warstwa profilująco-wyrównawcza z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm, gr. 8-10 cm po zagęszczeniu,
- istniejące podłoże.
6. 6 Konstrukcja pobocza
Pobocza gruntowe śr. Gr. ok. 15 cm po zagęszczeniu na szerokości 0,75 m.
7. Pas drogowy
Pas drogowy pokrywa się z istniejącym pasem drogowym.
8. Obiekty mostowe i przepusty
Istniejące pozostają bez zmian.
9. Odwodnienie
Zachowano istniejące warunki odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez zachowanie poprzecznego spadku nawierzchni 2% oraz pobocza o spadku 4-6% na tereny chłonne w obrębie pasa drogowego i istniejącego odcinkowo rowu drogowego.
10. Zjazdy publiczne i indywidualne
Istniejące bez zmian.
11. Oznakowanie
Oznakowanie pozostaje bez zmian. Przede przystąpieniem do robót objętych niniejszym projektem należy oznakować i zabezpieczyć teren pasa drogowego, zajęty pod prowadzenie robót oraz ustawić oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wg odrębnego opracowania sporządzonego przez Wykonawcę robót budowlanych.

Budowa drogi w miejscowości Zalesie od km 0+000 do km 0+400 długość odcinka 400 m.
1. Inwestor obiektu objętego projektem
Gmina Dąbie, Powiat Koło.
2. Podstawa opracowania
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.0.124 ze zm.)
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 poz. 470)
- mapa zasadnicza sytuacyjno – wysokościowa do celów projektowych skala 1:1000
- pomiary własne w terenie wykonane przez projektanta
- obowiązujące normy PN, EN i WT oraz przepisy techniczne
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi od km 0+000 do km 0+400.
ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE :
- usunięcie krzaków i pni drzew
- miejscowe usunięcie darniny mechanicznie
- roboty ziemne w wykopie
- roboty ziemne w nasypie
- remonty przepustów pod koroną drogi
- wykonanie przepustów pod zjazdami
- profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję
- wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej
- wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego
- ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego
- wykonanie kamiennej nawierzchni poboczy i zjazdów
- obustronne odmulenie rowów
4. Stan istniejący
Droga w miejscowości Zalesie na odcinku przewidzianym do budowy posiada nawierzchnię kamienną związaną spoiwem hydraulicznym ze śladami destruktu bitumicznego o podłożu przepuszczalnym (grunt G-1). Szerokość pasa drogowego około 11-14m.
Odcinek drogi przebiega w całości po istniejącym pasie drogowym poszerzonym o nowe działki, wśród zabudowy gospodarczo mieszkaniowej i pól uprawnych.
Omawiany odcinek posiada pięć łuków poziomych i dwa załamania trasy.
Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi kształtuje się na poziomie przyległego terenu a po części ponad nim.
W sąsiedztwie i samym pasie drogowym zlokalizowany jest wodociąg oraz napowietrzna linia niskiego napięcia z poprzecznymi przyłączami do posesji oraz kabel telekomunikacyjny.
5. Urządzenia obce, kolizje
Istniejące uzbrojenie terenu nie koliduje z planowaną inwestycją.
6. Stan projektowany
6.1 Parametry techniczne i dane wyjściowe:
- klasa techniczna droga wewnętrzna
- prędkość projektowa 30 km/h
- kategoria ruchu KR 1
- przekrój drogowy
- szerokość jezdni 4,00 m
- szerokość poboczy 0,75 m
- spadek jezdni 2% dwustronny
6. 2 Rozwiązania sytuacyjne
Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka opracowano na aktualnych mapach zasadniczych w skali 1:1000.
Przebieg drogi pokrywa się w całości z istniejącym pasem drogowym nie wychodząc poza jego szerokość.
6. 3 Droga w przekroju podłużnym
Przy projektowaniu niwelety zdecydowano się na wyniesienie jej o ok. 20-25cm ponad istniejące rzędne terenu, nawiązując się do naturalnego załamania terenu.
6. 4 Droga w przekroju poprzecznym
Na całym odcinku projektuje się spadek dwustronny daszkowy 2% z wyjątkiem łuków poziomych (jak na rysunku PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU).
6. 5 Konstrukcja nawierzchni jezdni
- warstwa nawierzchni a betonu asfaltowego dla KR 1 gr. 4 cm
- warstwa wiążąca a betonu asfaltowego dla KR 1 gr. 4 cm
- podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63 mm gr. 15 cm po zagęszczeniu km 0+000 do km 0+800
- podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63 mm gr. 20 cm po zagęszczeniu km 0+800 do km 0+927
6. 6 Konstrukcja pobocza
Pobocza należy wykonać z mieszanki kamiennej szer. 0,75cm gr. 15cm po zagęszczeniu na podsypce z dowiezionego materiału sypkiego (materiał żwirowy) gr. 18-20cm, zagęszczonego przy pomocy walca ogumionego lub płyty wibracyjnej.
7. Obiekty mostowe i przepusty
- km 0+110 istniejący przepust betonowy Ø40 cm do remontu na rury PP SN12
- km 0+258 istniejący przepust betonowy Ø60 cm do remontu na rury PP SN12
- km 0+542 istniejący przepust betonowy Ø40 cm do remontu na rury PP SN12
z zachowaniem istniejących parametrów i rzędnych posadowienia
8. Odwodnienie
Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez utrzymanie spadków podłużnych i zastosowanych spadków poprzecznych nawierzchni jezdni na pobocza przepuszczalne i dalej do odmulonego drogowego rowu obustronnego. Odwodnienie korpusu drogi zapewnia wyniesienie niwelety ponad przyległy teren.
9. Zjazdy publiczne i indywidualne
Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z mieszanki kamiennej 0-31,5mm gr.15cm w szerokości 4,00m na głębokość do granicy pasa drogowego.
10. Oznakowanie
W km 0+005 str. L znak ostrzegawczy A-7
Km 0+005 str. P znak ostrzegawczy A-4 z tabliczką „Droga kreta”
Km 0+075 str. L znak ostrzegawczy A-3 z tabliczką „Koniec drogi krętej”
Km 0+730 str. P znak ostrzegawczy A-4 z tabliczką „Koniec drogi krętej”
Km 0+880 str. L znak ostrzegawczy A-3 z tabliczką „Droga kręta”
Km 0+877 str. P znak ostrzegawczy A-30 z tabliczką „Koniec drogi utwardzonej 50m”
Znaki pionowe powinny być pokryte materiałem odblaskowym na całej powierzchni.
Wszystkie użyte znaki pionowe muszą posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę oraz powinny mieć certyfikat bezpieczeństwa (znak „B”). Rury (słupki do znaków) Ø60-70 mm powinny odpowiadać obowiązującym normom.
Znaki poziome powinny być wykonane odpowiednią farbą z właściwościach odblaskowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena (C) – waga kryterium  60 %;
2. Gwarancja (G) – waga kryterium  40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Pkt 8 i 9 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pkt 8 i 9 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wykazu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP pod rygorem nieważności muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie ich składania kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Witkowie Oddział Dąbie 04853810120200068020000015 z dopiskiem „Wadium – IZP.271.1.7.2021”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dąbie;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub, aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia wskazane w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI