Przebudowa drogi-ul. Kwiatowej (odc.1) w miejscowości Borek Strzeliński.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi-ul. Kwiatowej (odc.1) w miejscowości Borek Strzeliński.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBorów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-29
  • ZamawiającyGMINA BORÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082187
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Przebudowa drogi-ul. Kwiatowej (odc.1) w miejscowości Borek Strzeliński.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA BORÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Dział zamówien publicznych UG Borów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 931934928

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Konstytucji 3 Maja 22

1.5.2.) Miejscowość: ˜Borów

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜57-160

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜713933221

1.5.8.) Numer faksu: ˜713933035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜a.engel@borow.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://bip.gwborow.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przebudowa drogi-ul. Kwiatowej (odc.1) w miejscowości Borek Strzeliński.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-9525f298-cd03-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00002841/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi-ul. Kwiatowej (odc.1) w miejscowości Borek Strzeliński.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜http://bip.gwborow.finn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Komunikacjamiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, którydostępny jest podadresem:https://miniporlal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnegopodadresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal.Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego, naktórym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem /rks9yq935f/UGBorow.jakrównież przy użyciu:Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie ozamówieniu,informacje o postępowaniu) strony internetowej prowadzonegopostępowaniahttps://bip.gwborow.finn.pl (Ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tymSWZ i Informacje dla Wykonawców). Ponadto dopuszcza się składanie wniosków o wyjaśnienie treścispecyfikacji warunków zamówienia pocztą elektroniczną na adres e-mail: a.engel@borow.ug.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:„Złożenia, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania technicznei organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentówi oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostępne są odpowiednio na stronachminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. W celu skróceniam.in. czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający dopuszcza, aby korespondencjaelektroniczna dot.zadawania pytań odbywała się za pomocą poczty elektronicznej na adresa.engel@borow.ug.gov.pl.Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego, na którym prowadzona będziekorespondencja związana z postępowaniem /rks9yq935f/UGBorow.Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz dokomunikacji wynosi 150MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ˜http://bip.gwborow.finn.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 zdnia 4 maja2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Panadanychosobowych jest Zamawijacy;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, zktórymmożna się kontaktować pod adresem e-mail: t.dragan@huczynski.pl3) Pani/Pana daneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybieprzetargunieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5)Pani/Panadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat oddniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym wprzepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) napodstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłkumoże zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowaniao udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu orazprzypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) wzwiązku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo doprzenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesieniaskargi do organunadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowychprzezadministratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd OchronyDanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜SSiRG.271.005.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi- ul. Kwiatowej(odc.1) w Borku Strzelińskim, gm. Borów, powiat strzeliński. Zakres zadania obejmuje wykonanie między innymi następujących robot:• przebudowę/remont kanalizacji deszczowej;• rozbiórkę istniejącej konstrukcji ulicy (nawierzchnia i podbudowa z kruszywa kamiennego miejscami powierzchniowo utrwalonego)• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych drogi (korytowanie, grunt stabilizowany cementem, podbudowa z kruszywa kamiennego);• ułożenie ścieku i krawężników• wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej Parametry odcinka ulicy kwiatowej do przebudowy:• szerokość zmienna;• Długość 106 mb,• Powierzchni nawierzchni 428 m2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, którą stanowią załączniki do niniejszej SWZ tj.:a) Projekt Budowlany b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych („STWiORB”) c) Przedmiar robót budowlanychd) Pozwolenie na budowę.Wszystkie w/w dokumenty wymienione dostępne są jako dokumenty do pobrania na stronie internetowej BIP Zamawiającego tj. http://bip.gwborow.finn.pl

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniunazasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przezZamawiającegowarunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sięWykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania wobrociegospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnieńdoprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to zodrębnychprzepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacjiekonomicznej lubfinansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4)zdolności technicznej lubzawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresieostatnich pięciu lat liczącwstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej co najmniejdwie roboty budowlane owartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, polegająca nabudowie i /lub przebudowiei/lub remoncie dróg, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejscawykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane.b) PonadtoWykonawcamusi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodniez poniższymwyszczególnieniem:Kierownik budowy (1 osoba) – posiada uprawnienia budowlanedokierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjnobudowlanejbez ograniczeń obejmujące swoim zakresem drogi (zgodnie zrozporządzeniemMinistra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawiesamodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie Dz. U. z 2014r. poz.1278) lubodpowiadające im uprawnieniabudowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lubinnych obowiązującychprzepisów3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnieubiegających się o udzieleniezamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolnościtechnicznej lub zawodowej -dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4.Zamawiający może na każdymetapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiadawymaganych zdolności, jeżeliposiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, wszczególności zaangażowanie zasobówtechnicznych lub zawodowych wykonawcy w inneprzedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,porównywalnych zrobotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ichrodzaju, wartości,daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,oraz załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wszczególnościinformacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego iprawidłowoukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inneodpowiednie dokumenty – Wykaz należy sporzadzić zgodnie z załącznikiem nr 4 doSWZ;2.wykazosób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególnościodpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na tematich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie dodysponowania tymi osobami- sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji.JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, zamiastdokumentu, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, nieotwarto jegolikwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, niezawarł układu zwierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się onw innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejscawszczęcia tejprocedury.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje siędokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub częścidokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionychdo jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względuna siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniejniż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:1. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ ,sporządzonyzgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ-JEŚLI DOTYCZY;2.W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1Ustawy -załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców- JEŚLI DOTYCZY;3. Wprzypadkupolegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby,Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa wart. 125 ust. 1 Ustawy, takżeoświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 2do SWZ- JEŚLI DOTYCZY;4.dowód wniesienia wadium;5. dokumenty, z których wynika prawodo podpisania oferty;odpowiednie pełnomocnictwa - JEŚLI DOTYCZY;6.w przypadkuzastrzeżenia części oferty jakotajemnica przedsiębiorstwa Wykonawca winien załączyć do ofertystosowne wyjaśnienia mającewykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniuprzepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2000,00 zł(słownie: dwa tysiące złotych 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminuskładania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto o nr rachunku 02 9588 00041300 0169 2000 0030 z dopiskiem "Wadium–nr postępowania"SSiRG.271.004.2021. UWAGA:Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunkuZamawiającego.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawcaprzekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.:1) musi obejmowaćodpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązaniegwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe orazpłatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może byćkrótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jestdzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraznumer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest:........................................................... 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancjaobejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkichWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało,że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum). 6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodoreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwowinno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. I.1 SWZ, składa każdyz wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia orazspełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia składają w treści oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlanewykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdo wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie.5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio doWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Jeżeli została wybranaoferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający możeżądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowyregulującej współpracę tych Wykonawców.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienieponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenianależytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym wart.454-455 ustawy PZP oraz w zakresie wskazanym w paragrafie 17 projektu umowy,która stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Borów: Remont mostu nad rzeką Ślęzą w miejscowości Boguszyce.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowosolskiego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Budowa parku linowego na terenie „Małpiego Gaju” w Busku-Zdroju”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI