Przebudowa drogi Stanisławów Lipski – Turobów Przebudowa drogi w miejscowości Czerniewice...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi Stanisławów Lipski – Turobów Przebudowa drogi w miejscowości Czerniewice ul. Brzozowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzerniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Czerniewice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-09
  • Numer ogłoszenia559019-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559019-N-2020 z dnia 2020-07-09 r.

Gmina Czerniewice: Przebudowa drogi Stanisławów Lipski – Turobów Przebudowa drogi w miejscowości Czerniewice ul. Brzozowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerniewice, krajowy numer identyfikacyjny 59064809500000, ul. ul. Mazowiecka  42 , 97-216  Czerniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 104 044, e-mail gmina@czerniewice.pl, faks 447 104 010.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ugczerniewice.madkom.pl/m,125,aktualne.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.ugczerniewice.madkom.pl/m,125,aktualne.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.ugczerniewice.madkom.pl/m,125,aktualne.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Stanisławów Lipski – Turobów Przebudowa drogi w miejscowości Czerniewice ul. Brzozowa
Numer referencyjny: AI.271.8.2020.BM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania:Zadanie nr I - Przebudowa drogi Stanisławów Lipski – Turobów”Niniejsza inwestycja obejmuje wykonanie przebudowy: 1) drogi Stanisławów Lipski - Turobów, zlokalizowanej na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 148 obr. Stanisławów Lipski i 259 obr. Turobów, zostanie zrealizowany następujący zakres robót:a) Profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża z kruszywa łamanego – 960,0 m2;b) Wyrównanie istniejącego podłoża kruszywem łamanym 0/31,5 stabilizowanym mechanicznie, średnio na grubość 15 cm – 400,5 Mg (2670,0 m2);c) Usunięcie humusu i wykonanie koryta poszerzeń jezdni – 1263,8 m2;d) Wzmocnienie podłoża gruntem stabilizowanym cementem o Rm=2.5 MPa, grubość warstwy 15 cm – 1263,8 m2e) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy zasadniczej poszerzeń z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie (gr. 15 cm) – 1263,8 m2;f) Wykonanie górnej warstwy podbudowy zasadniczej poszerzeń z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie (gr. 5 cm) – 1263,8 m2;g) Wykonanie warstwy przeciwspękaniowej z siatki szklanej (pasy szer. 1,0 m) – 1200,0 m2;h) Wykonanie warstwy wiążącej jezdni z betonu asfaltowego AC11W o grubości 4 cm – 3655,6 m2; i) Wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4 cm – 3548,0 m2;j) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości min. 10 cm – 1330,0 m2;k) Montaż oznakowania pionowego – 1 szt.Zadanie nr II - Przebudowa drogi w miejscowości Czerniewice ul. Brzozowa Niniejsze zadanie obejmuje przebudowę drogi, poboczy, chodników oraz zjazdów ul. Brzozowej w Czerniewicach o długości 147,5m. W ramach przebudowy ul. Brzozowej przewidziano roboty drogowe:a) frezowanie nawierzchni bitumicznejb) wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni o szerokości 500 cm : -warstwa ścieralna AC 11S o grubości 4 cm, - warstwa wyrównawcza z AC16S o grubości 4 cm,- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,- warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego o grubości 10 cmc) wykonanie pobocza oraz zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 wraz z podbudową z kruszywa łamanego o szerokości 150 cm.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-15
2020-10-15

II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie nr I - Przebudowa drogi Stanisławów Lipski – Turobów - zakończenie zadania 2020-10-15Zadanie nr II - Przebudowa drogi w miejscowości Czerniewice ul. Brzozowa - zakończenie zadania 2020-10-15
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawiwykaz, robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył 1 lub więcej robót budowlanych polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości:- zadanie nr 1 - co najmniej 600.000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych)- zadanie nr 2 - co najmniej 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych)Zakres prac wykonanych w ramach doświadczenia musi odpowiadać zakresowi prac objętych niniejszym postępowaniem.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami mającymi następuję kwalifikacje zawodowe:Zadanie I: - kierownik robót drogowych posiadających uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjno drogowej- doświadczenie min. 4 lata;- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /wg załącznika nr 4 do SIWZ/;Zadanie II: - kierownik robót drogowych posiadających uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjno drogowej- doświadczenie min. 4 lata;- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /wg załącznika nr 4 do SIWZ/;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
-Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; -Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty uzyskał zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; -Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania o którym mowa w art. 25a ust. 1 /wg załącznika nr 5 do SIWZ (oryginał)/; 2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25a ust. 1 /wg załącznika nr 6 do SIWZ (oryginał)/;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- wykaz wykonanych robót - załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał); - wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zadania - załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał); - wykaz części zamówienia przekazany podwykonawcom – załącznik nr 7 do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie do 27.07.2020r. do godz. 1000.Ustala się wadium w wysokości:-Zadanie I - 12.000,00zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).-Zadanie II - 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych).Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: - w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego - PBS Tomaszów Mazowiecki nr k-ta 63 89850004 0010 0144 1165 0009 z adnotacją „Wadium – Postępowanie przetargowe AI.271.8.2020.BM -Zadanie nr…”;- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;- w gwarancja bankowych;- w gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr.42, poz.275).Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.W zakresie wadium obowiązują uregulowania art.45 i 46 Ustawy Pzp.W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z form wadium określonych w niniejszej specyfikacji oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona z udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy.W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy je złożyć w oryginale w Urzędzie Gminy w Czerniewicach ul. Mazowiecka 42 - na stanowisku Inspektora ds. inwestycji i zamówień publicznych (pok. nr 10).1. Zamawiający zwróci wadium:a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a;b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert- wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremuzwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2) zmiana zapisów umowy jest możliwa jeśli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ustawy pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi Stanisławów Lipski – Turobów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr I - Przebudowa drogi Stanisławów Lipski – Turobów”Niniejsza inwestycja obejmuje wykonanie przebudowy: 1) drogi Stanisławów Lipski - Turobów, zlokalizowanej na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 148 obr. Stanisławów Lipski i 259 obr. Turobów, zostanie zrealizowany następujący zakres robót:a) Profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża z kruszywa łamanego – 960,0 m2;b) Wyrównanie istniejącego podłoża kruszywem łamanym 0/31,5 stabilizowanym mechanicznie, średnio na grubość 15 cm – 400,5 Mg (2670,0 m2);c) Usunięcie humusu i wykonanie koryta poszerzeń jezdni – 1263,8 m2;d) Wzmocnienie podłoża gruntem stabilizowanym cementem o Rm=2.5 MPa, grubość warstwy 15 cm – 1263,8 m2e) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy zasadniczej poszerzeń z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie (gr. 15 cm) – 1263,8 m2;f) Wykonanie górnej warstwy podbudowy zasadniczej poszerzeń z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie (gr. 5 cm) – 1263,8 m2;g) Wykonanie warstwy przeciwspękaniowej z siatki szklanej (pasy szer. 1,0 m) – 1200,0 m2;h) Wykonanie warstwy wiążącej jezdni z betonu asfaltowego AC11W o grubości 4 cm – 3655,6 m2; i) Wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4 cm – 3548,0 m2;j) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości min. 10 cm – 1330,0 m2;k) Montaż oznakowania pionowego – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr II - Przebudowa drogi w miejscowości Czerniewice ul. Brzozowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Niniejsze zadanie obejmuje przebudowę drogi, poboczy, chodników oraz zjazdów ul. Brzozowej w Czerniewicach o długości 147,5m. W ramach przebudowy ul. Brzozowej przewidziano roboty drogowe:a) frezowanie nawierzchni bitumicznejb) wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni o szerokości 500 cm : -warstwa ścieralna AC 11S o grubości 4 cm, - warstwa wyrównawcza z AC16S o grubości 4 cm,- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,- warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego o grubości 10 cmc) wykonanie pobocza oraz zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 wraz z podbudową z kruszywa łamanego o szerokości 150 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy do budowy budynku wielorodzinnego - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję 2-3 os brygady do prac przy budowie budynku wielorodzinnego. Realizacja w Łodzi. Rozpoczęcie prac planowane w maju. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Czerniewice: Termomodernizacja stacji uzdatniania wody w Stanisławowie Studzińskim
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej w m. Herburtowo dz. nr ewid. 34
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Krynica-Zdrój
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI