Przebudowa drogi pożarowej nr 7 w Leśnictwie Lipowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi pożarowej nr 7 w Leśnictwie Lipowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegbąd
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-09-15
  • ZamawiającyNadleśnictwo Woziwoda
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi pożarowej nr 7 w Leśnictwie Lipowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Woziwoda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090123304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Woziwoda 3

1.5.2.) Miejscowość: Legbąd

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-504

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woziwoda@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://woziwoda.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi pożarowej nr 7 w Leśnictwie Lipowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88e059df-0713-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://woziwoda.torun.lasy.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w JOSEPHINE –
Skrócona Instrukcja – Wykonawca, która dostępna jest w zakładce Biblioteka instrukcji i linków w prawym, górnym rogu ekranu głównego portalu JOSEPHINE.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Woziwoda, Woziwoda 3, 89-504 Legbąd . Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryka Makowskiego, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej
pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 97.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NN.270.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi pożarowej Nr 7 Zwierzyniec
– Lubocień o długości 2,188 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania
warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności

9 | Strona
ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie
spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
 posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:
1 200 000 zł
 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000 zł
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za
spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od
dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował
lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość
zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 robotę
budowlaną (przez usługę rozumie się wykonywanie prac na
podstawie 1 umowy) polegającą na wykonywaniu remontu dróg na
kwotę nie mniejszą niż 1 500 000 zł brutto.
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca
wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. 2020 poz. 1333) lub odpowiadające im uprawnienia
budowlane wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy
prawa, który pełnił funkcję kierownika budowy przy budowie,
przebudowie lub remoncie co najmniej jednej drogi. Dopuszcza się
osoby posiadające uprawnienia wydane za granicą zgodnie z
przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące
wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz
brak podstaw wykluczenia wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
b) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2021
poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę
częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art.
108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy
kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
c) wykaz robót budowlanych porównywalnych z robotami budowlanymi
stanowiącymi przedmiot zamówienia, w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat od dnia w
którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu
(rodzaju wykonanych robót budowlanych), dat wykonania, miejsc i nazw
podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane (wzór
wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług,
wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa
wyżej dotyczą usług faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również faktycznie przez niego
wykonywanych.
d) dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie
spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub
zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane
należycie,
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

11 | Strona
e) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej
złożeniem,
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych
przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa
w pkt 9.1. lit e) SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe,
które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez
Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji
ekonomicznej lub finansowej.
f) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień i
doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i
2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania
się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit
a) PZP, (d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) PZP, odnośnie do skazania za
wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP,
odnośnie do skazania za przestępstwo lub wykroczenie, za które wymierzona
karę aresztu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
h) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a
w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem
dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert
Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
i) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w
przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem dokumenty
potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca
dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności,
j) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
k) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez
Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł.

18 | Strona
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o
których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać
umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa
załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit. g – j obowiązany będzie złożyć każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić
odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie
Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania
poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w
całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich
wprowadzenia:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu realizacji Przedmiotu Umowy w
sytuacji wystąpienia warunków pogodowych mających wpływ na brak możliwości wykonywania
robót budowlanych np. długotrwałe, nieprzerwane, intensywne opady deszczu o okres
odpowiadający okresowi trwania warunków uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy. 2) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania (technologii) Przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:
a) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż
wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych
rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy albo naruszało
obowiązujące przepisy prawa;
b) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań albo innymi środkami ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00061470/02 z dnia 2021-05-21
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
c) pojawienie się nowszych technologii wykonania prac gwarantujących co najmniej ten sam
standard wykonania Przedmiotu Umowy oraz nie powodujących większych strat i
zanieczyszczeń w środowisku naturalnym niż te, które mogą powstać przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy w sposób pierwotnie nią opisany.
Żadna ze zmian wskazanych w lit. a) – c) nie może pociągnąć za sobą zwiększenia
wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie sposobu organizacji spełnienia
świadczenia, w tym przeprowadzania odbiorów, jeśli nie zmniejszy to standardu świadczenia
usług i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby
Zamawiającego.
4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian części Przedmiotu Umowy, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części Przedmiotu Umowy, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana nie
może pociągnąć za sobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
5) W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie
zamówienia Zamawiający dopuszcza się wskazanie członka lub członków konsorcjum
upoważnionych do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia.
2. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 4 % ceny łącznej wynikającej z Oferty Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega prawo do odstąpienia wykonania II etapu prac, w przypadku braku akceptacji ujęcia przedmiotowego zadania w zasadniczym planie finansowo gospodarczym dla Nadleśnictwa Woziwoda na rok 2022.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: „Dostawa gazu propan do celów grzewczych”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa utwardzonego pobocza w ciągu DP 4310E ul. Zielona w miejscowości Rzeczyca.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI