IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie: Zadanie 1: 16 500,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy pięćset zł 00/100). Zadanie 2: 13 000,00 zł (trzynaście tysięcy zł 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia następujących okoliczności przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu tj.: 1) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac, jeżeli wystąpią następujące przesłanki: a) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne (m.in. intensywne opady tj. deszcz, grad, śnieg; temperatura poniżej -5o) uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót,w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej w: umowie, STWiOR, normach oraz innych przepisach prawa wymagających konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; b) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania placu budowy, konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej lub dokumentów formalno-prawnych w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; c) gdy wystąpi konieczność usunięcia kolizji z niezinwetaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; d) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równoległe prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; e) w przypadku podpisania przez strony aneksu do umowy i dokonania zmiany treści umowy na podstawie art 144 ust. 1 pkt. 2, pkt. 3 i pkt 6 prawa zamówień publicznych, w związku z zaistnieniem sytuacji opisanej w art. 144 ust. 1 pkt. 2, pkt. 3 i pkt 6 prawo zamówień publicznych i zlecenia Wykonawcy realizacji dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy (przedmiot zamówienia podstawowego), o ile wykonanie tych robót wpływa na termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o okres wynikający z konieczności wykonania zleconych wykonawcy dodatkowych robót budowlanych; f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres wstrzymania prac przez uprawniony organ uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; g) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym (tj. o okres potrzebny na przeprowadzenie dodatkowych badań lub ekspertyz); h) gdy wystąpią opóźnienia w wydaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostać wydane oraz nie są one następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym (tj. o okres opóźnienia organu administracji); i) gdy wystąpią istotne wady dokumentacji projektowej, których usunięcie wstrzymuje wykonanie robót. Taka sytuacja winna być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi być udokumentowana stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju spowodowanego koniecznością usunięcia wad dokumentacji projektowej; j) gdy wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Taka sytuacja winna być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi być udokumentowana stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowany przez Zamawiającego. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerwy lub przestoju; k) wystąpienia siły wyższej, tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne, uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie przewidzianym w umowie. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; l) gdy wystąpi konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających z wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją opracowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy; m) gdy wystąpi konieczność realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego. W takim przypadku Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy; n) gdy wystąpi brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiający mogą postanowić o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie, w szczególności mogą postanowić o zmianie materiałów lub urządzeń, które mają być wykorzystane przy realizacji przedmiotu umowy; o) w przypadku oczekiwania na zamówiony materiał konieczny do realizacji zadania powyżej 4 tygodni od daty złożenia zamówienia przez Wykonawcą pod warunkiem, że wszelkie zamówienia materiałowe Wykonawca dokona w ciągu 14 dni od daty przekazania palcu budowy. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym; p) gdy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy. W takim przypadku cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku VAT ulegnie zmianie w taki sposób, aby cena netto pozostała niezmieniona; q) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy w trakcie trwania umowy albo zmiany zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę. 3) Wykonawca zobowiązuje się skierować do kierowania robotami personel wskazany przez Wykonawcę w Ofercie Wykonawcy. Zmiana osoby, o której mowa w zdaniu poprzednim w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 3 dni roboczych od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany kierownika budowy nie później niż 3 dni robocze przed planowanym skierowaniem do kierowania robotami którejkolwiek osoby za wyjątkiem nieprzewidzianych okoliczności nadzwyczajnych (np. śmierć, ciężka choroba). Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownika budowy/robót będzie traktowana jako przerwa wynikająca z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-31, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie 1. Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Miłoradzice na odcinku od km 1+041 do 1+541. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1. Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Miłoradzice na odcinku od km 1+041 do 1+541. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Branża drogowa – zakres prac wg załącznika mapowego nr 1: a) roboty rozbiórkowe istniejących nawie niem nowej drogi wraz z jej konstrukcją na rzędnych wynikających z dokumentacji technicznej. b) wywóz oraz utylizacja materiału z rozbiórki na składowisku odpadów (składowisko odpadów wybrane przez Wykonawcę), posiadające aktualne zezwolenie do składowania odpadów. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu karty przyjęcia odpadów, c) wykonanie konstrukcji wraz z pakietem bitumicznym jezdni zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowanego mechanicznie, gr. 25 cm, w-wa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P, gr. 8 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm. krawężnik betonowy drogowy o wym. 15x30x100 cm oraz najazdowy o wym 15x22x100 cm, na ławie betonowe z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), ściek przy krawężnikowy z kostki kamiennej o gr. 20 cm, na podsypce cementowo-piaskowej Rm=2,5 MPa, gr. 5cm oraz ławie betonowej (beton C/12/15, gr. 15 cm). Z uwagi na różnicę projektowanej niwelety należy wykonać odcinki przejściowe nowej nawierzchni jezdni dowiązując się do istniejącej nawierzchni, na odcinku ok. 10 m. e) wykonanie chodników o zmiennej szerokości od 1,30 m do 2,00 m, o konstrukcji i nawierzchni zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 3 cm. kostka betonowa kolor szary, gr. 8 cm. obrzeże betonowe o wym. 8x30x100 cm na ławie betonowej (beton C12/15, gr 10 cm). f) wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej, o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 25 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 3 cm. kostka betonowa kolor szary, gr. 8 cm. krawężnik betonowy drogowy o wym. 15x30x100 cm oraz najazdowy o wym 15x22x100 cm, na ławie betonowej z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), g) wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni bitumicznej, o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 22 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm. krawężnik betonowy najazdowy o wym 15x22x100 cm oraz opornik betonowy o wym 15x25x100 cm, na ławie betonowej z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), h) wykonanie skrzyżowań z drogami gminnymi nr 103042D i 103043D, o konstrukcji zgodnie założeniami projektowymi,tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 22 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm. krawężnik betonowy najazdowy o wym 15x22x100 na ławie betonowej oporem (beton C12/15, gr 15 cm), i) wykonanie poboczy nieutwardzonych (pobocza tłuczniowe) o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowanego mechanicznie, gr. 15 cm j) wycinka drzew wraz z ich wywozem oraz utylizacją, k) wykonanie zatoki autobusowej (na wys. posesji nr 82) o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z betonu cementowego C12/15, gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 5 cm. kostka kamienna (granitowa) gr. 20 cm. dostawa i montaż wiaty przystankowej o następujących parametrach: - długość wiaty – 267 cm, - głębokość – 136,5 cm, - wysokość całkowita z dachem – 240 cm, - konstrukcja z profili stalowych ocynkowanych, lakierowanych w kolorze ( góra wiaty kolor : żółty, dół wiaty kolor : czerwony ), - wiata od dołu z pasem blachy okalającej o wysokości ok. 50 cm (kolor : czerwony), - pokrycie dachowe wykonane z poliwęglanu komorowego przyciemnianego, - ściany boczne i tylne z szkła hartowanego bezpiecznego gr 8mm, - siedzisko w formie fotelików ( z : laminatu, tworzywa sztucznego) na całej długości wiaty –w kolorze żółtym, - dodatkowe wyposażenie: kosz na śmieci przymocowany do konstrukcji wiaty; ramka na rozkład jazdy format A-4. l) rozbiórka istniejących przepustów, wraz z wywozem gruzu na składowisko odpadów oraz utylizacją (lokalizacja wg. dokumentacji projektowej), m) usunięcie wszystkich ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym. 2) Branża organizacja ruchu drogowego. Docelową organizację ruchu drogowego wykonać zgodnie z załączonym projektem organizacji ruchu drogowego dla odcinka będącego przedmiotem zamówienia. Ponadto tarcze do znaków pionowych należy zastosować w rozmiarze średnim, folia II generacji, rury stalowe Ø 70 mm. 3) Branża sanitarna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 2 : Zakres robót obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o szacowanej długości 578m, od studni D-18 do D-48, wraz z wpustami ulicznymi od nr Wd 34 do Wd 63 oraz wylotem nr 2. Wylot do rowu należy wykonać jako kompletny element prefabrykowany, żelbetowy tj. z otworami o średnicy zapewniającymi wylot o średnicy Ø 400 i Ø 315m oraz wylot istniejącego przepustu drogowego (zgodnie z rys. s.6.1 projektu wykonawczego branży sanitarnej km: 0+000,00 – 5+030,00). Kanalizację deszczową należy wykonać w systemie rur PVC-U klasy S,o min. sztywności obwodowej SN8, ze ścianką litą jednorodną , łączone na systemowe uszczelki gumowe. Szacunkowa długość poszczególnych przekrojów kanalizacji wynosi: Ø 400 mm– 122,50m; Ø 315 mm– 455,50m; Ø 200 mm– 140,00m (przykanaliki wpustowe). Kanały wyposażone w studnie kanalizacyjne, betonowe o średnicy d=1000 mm, wykonane z betonu C35/45, ze szczelnym dnem, przykryte włazem żeliwnym klasy D-400 (wraz z pełnym wyposażeniem, tj.: komora robocza; przejścia kanałów przez ścianki; przykrycie; stopnie włazowe). Wpusty deszczowe uliczne o średnicy Ø 500 mm, z kratą żeliwną na zawias, wyposażone w kosze czyszczące. 4) Branża teletechniczna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 3: Przebudowa istniejącej linii teletechnicznej (światłowód oraz kable miedziane) na szacowanej długości ok. 200,00m. Na przejściach poprzecznych przez jezdnie oraz zjazdy a także w miejscach kolizji z innymi urządzeniami infrastruktury podziemnej należy ułożyć dwudzielne rury ochronne. 5) Branża elektryczna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 4. Zakres obejmuje wykonanie doświetlenia tzw. miejsc niebezpiecznych tj. przejść dla pieszych oraz zatoki autobusowej. W zakresie objętym zamówieniem jest dostawa i montaż 13 kompletnych słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawami typu LED a także wykonanie linii zasilającej, dostawa i montaż kompletnych szafek oświetleniowych (2 kpl.). Na linii zasilającej oświetlenie uliczne należy wykonać co 30 m około 3 metrowy zapas kabla zasilającego. Zakres zadania objęty zamówieniem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, wytycznymi zwartymi w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Ilości materiałowe należy oszacować na podstawie dokumentacji technicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie 2. Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Raszówka na odcinku od km 8+000 do 8+552. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Branża drogowa - zakres prac wg załącznika mapowego nr 1: 1) a) roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni jezdni i chodników wraz z istniejącą podbudową, b) roboty ziemne związane z posadowieniem nowej drogi wraz z jej konstrukcją na rzędnych wynikających z dokumentacji technicznej, c) wywóz oraz utylizacja materiału z rozbiórki na składowisku odpadów (składowisko odpadów wybrane przez Wykonawcę), posiadające aktualne zezwolenie do składowania odpadów. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu karty przyjęcia odpadów, d) wykonanie konstrukcji wraz z pakietem bitumicznym jezdni zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 25 cm, w-wa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P, gr. 8 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm, krawężnik betonowy drogowy o wym. 15x30x100 cm oraz najazdowy o wym 15x22x100 cm, na ławie betonowe z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), ściek przy krawężnikowy z kostki kamiennej gr. 20 cm, na podsypce cementowo-piaskowej Rm=2,5 MPa, gr. 5cm oraz ławie betonowej (beton C/12/15, gr. 15 cm), Z uwagi na różnicę projektowanej niwelety należy wykonać odcinki przejściowe nowej nawierzchni jezdni dowiązując się do istniejącej nawierzchni, na odcinku ok. 10 m. e) wykonanie chodników o szerokości 2,00 m, o konstrukcji i nawierzchni zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 3 cm, kostka betonowa kolor szary, gr. 8 cm, obrzeże betonowe o wym. 8x30x100 cm na ławie betonowej (beton C12/15, gr 10 cm), 6) wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej, o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 3 cm, kostka betonowa kolor szary, gr. 8 cm, krawężnik betonowy drogowy o wym. 15x30x100 cm oraz najazdowy o wym 15x22x100 cm, na ławie betonowej z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), g) wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni bitumicznej, o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 22 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm, krawężnik betonowy najazdowy o wym 15x22x100 cm oraz opornik betonowy o wym 15x25x100 cm, na ławie betonowej z oporem (beton C12/15, gr 15 cm), h) wykonanie skrzyżowania z drogą gminną nr 103048D wraz z przebudową odcinka drogi gminnej na działce nr 216, o konstrukcji zgodnie założeniami projektowymi,tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa podbudowy zasadniczej z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowane mechanicznie, gr. 22 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6 cm, w-wa ścieralna z SMA, gr. 4 cm, krawężnik betonowy najazdowy o wym 15x22x100 na ławie betonowej oporem (beton C12/15, gr. 15 cm), i) wykonanie poboczy nieutwardzonych (pobocza tłuczniowe) o konstrukcji zgodnie z założenimi projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z tłucznia kamiennego (0/31,5mm) stabilizowanego mechanicznie, gr. 15 cm, j) wycinka drzew wraz z ich wywozem oraz utylizacją, k) wykonanie zatok autobusowych (na wys. działki nr 274/1 i 282/1) o konstrukcji zgodnie z założeniami projektowymi, tj.: grunt nasypowy lub rodzimy doprowadzony do Is ≥ 1,00, w-wa z piasku średniego o k ≥ 8 m/d, D15/d85 ≤ 5 – gr. 15 cm, w-wa podbudowy zasadniczej z betonu cementowego C8/10, gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa Rm = 2,5 MPa, gr 3 cm. kostka kamienna (granitowa) gr. 20 cm. dostawa i montaż dwóch wiat przystankowych o następujących parametrach: - długość wiaty – 267 cm, - głębokość – 136,5 cm, - wysokość całkowita z dachem – 240 cm, - konstrukcja z profili stalowych ocynkowanych, lakierowanych w kolorze ( góra wiaty kolor : żółty, dół wiaty kolor : czerwony ), - wiata od dołu z pasem blachy okalającej o wysokości ok. 50 cm (kolor : czerwony), - pokrycie dachowe wykonane z poliwęglanu komorowego przyciemnianego, - ściany boczne i tylne z szkła hartowanego bezpiecznego gr 8mm, - siedzisko w formie fotelików ( z : laminatu, tworzywa sztucznego) na całej długości wiaty –w kolorze żółtym, - dodatkowe wyposażenie: kosz na śmieci przymocowany do konstrukcji wiaty; ramka na rozkład jazdy format A-4. l) rozbiórka istniejących przepustów, wraz z wywozem gruzu na składowisko odpadów oraz utylizacją (lokalizacja wg. dokumentacji projektowej), m) usunięcie wszystkich ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym. 2) Branża organizacja ruchu drogowego. Docelową organizację ruchu drogowego wykonać zgodnie z załączonym projektem organizacji ruchu drogowego dla odcinka będącego przedmiotem zamówienia. Ponadto tarcze do znaków pionowych należy zastosować w rozmiarze średnim, folia II generacji, rury stalowe Ø 70 mm. 3) Branża sanitarna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 2: Zakres robót obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o szacowanej długości 200m, od studni D-11a do D-20, wraz z wpustami ulicznymi od nr Wp 179 do Wp 222 oraz Wp 68. Kanalizację deszczową należy wykonać w systemie rur PVC-U klasy S, o min. sztywności obwodowej SN8, ze ścianką litą jednorodną , łączone na systemowe uszczelni gumowe. Ponato wybudowane odcinki sieci kanalizacji deszczowej należy wpiąć do systemu rur rozsączających typu IT-Sewer PP o SN8 i średnicy Ø 600 mm. Szacunkowa długość poszczególnych przekrojów kanalizacji podana jest dokumentacji projektowej. Sieć kanalizacji deszczowej wyposażona w studnie kanalizacyjne, betonowe o średnicy d=1000 mm, wykonane z betonu C35/45, ze szczelnym dnem, przykryte włazem żeliwnym klasy D-400 (wraz z pełnym wyposażeniem, tj.: komora robocza; przejścia kanałów przez ścianki; przykrycie; stopnie włazowe). Wpusty deszczowe uliczne o średni Ø 500 mm, z kratą żeliwna na zawias, wyposażone w kosze czyszczące. Wylot do rowy należy wykonać jako typowy prefabrykowany dla kanału o średnicy Ø 400 mm. Ponadto należy wykonać system odwodnienia rozsączającego w postaci studni chłonnych. Należy wykonać kompletne studnie chłonne wraz z przykanalikiem oraz wpustem deszczowych od nr VIT1 do nr VIT 11. Studnie chłonne należy wykonać jako systemowe z tworzywa sztucznego, zgodnie z rysunkiem nr s.4.1. projektu wykonawczego branży sanitarnej km: 5+030,00-8+552,38. 4) Branża teletechniczna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 3: Przebudowa istniejącej linii teletechnicznej (światłowód oraz kable miedziane) na szacowanej długości ok. 50m. Na przejściach poprzecznych przez jezdnie oraz zjazdy a także w miejscach kolizji z innymi urządzeniami infrastruktury podziemnej należy ułożyć dwudzielne rury ochronne. 5) Branża elektryczna - zakres prac wg załącznika mapowego nr 4. Zakres obejmuje wykonanie doświetlenia tzw. miejsc niebezpiecznych tj. przejść dla pieszych oraz zatok autobusowych. W zakresie objętym zamówieniem jest dostaw i montaż 9 kompletnych słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawami typu LED a także wykonanie linii zasilającej, dostawa i montaż kompletnych szafek oświetleniowych (2 kpl.). Na linii zasilającej oświetlenie uliczne należy wykonać co 30 m około 3 metrowy zapas kabla zasilającego. Zakres zadania objęty zamówieniem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, wytycznymi zwartymi w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Ilości materiałowe należy oszacować na podstawie dokumentacji technicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: