„Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie i przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRacibórz
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Raciborski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-13
  • Numer ogłoszenia561305-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561305-N-2020 z dnia 2020-07-13 r.

Powiat Raciborski: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie i przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Raciborski, krajowy numer identyfikacyjny 27625511100000, ul. Plac Okrzei  4 , 47-400  Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4597385, e-mail przetargi@powiatraciborski.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatraciborski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiatraciborski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatraciborski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera w formie pisemnej (w postaci papierowej) na adres zamawiającego
Adres:
Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie i przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919"
Numer referencyjny: OR.VII.272.06.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Zadanie polega na:„Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie i przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919" z podziałem: na części 1 zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie – wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, oraz części 2 zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919" – wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.2.Część 1 zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie – wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, polega na:1)wykonaniu dokumentacji projektowej dla zadania w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie” z 16 sierpnia 2019 r. oraz pozostałe dokumenty dołączone do SIWZ, 2)uzyskaniu wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zgód oraz uzyskanie zezwoleń na realizację robót budowlanych (pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót) od organu administracji architektoniczno-budowlanej,3)wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie” na podstawie dokumentacji projektowych, w zakresie i ilościach zgodnych z Programu Funkcjonalno-użytkowego oraz pozostałych dokumentów załączonych do SIWZ,4)zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy w przypadku gdy będzie wymagane.Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego na odcinku o długości 1196 mb, obejmuje głównie: przebudowę jezdni, skrzyżowań oraz zjazdów z drogi, wykonanie ścieżki rowerowej i odtworzenie pobocza, zmianę organizacji ruchu drogowego na skrzyżowaniu z drogą gminną - ul. Żwirową, przebudowę elementów odwodnienia wraz z uzupełnieniem i wymianą elementów odwodnienia oraz oznakowanie.Remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie na odcinku o długości 1800 mb, obejmuje głównie: wymianę nawierzchni bitumicznych (warstw wiążącej i ścieralnej) na jezdni i skrzyżowaniach, wymianę uszkodzonych krawężniki przy jezdni, dostosowanie zjazdów z drogi do nowej nawierzchni oraz oznakowanieDla odcinka drogi powiatowej nr 3517S objętego przebudową, Zamawiający jest w posiadaniu map do celów projektowych z kwietnia 2019 roku w wersji papierowej i elektronicznej, które przekaże Wykonawcy w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został określony w Programie funkcjonalno – użytkowym pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie” z 16 sierpnia 2019 r. i opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dla potrzeby inwestycji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie”.3.Część 2 zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919" – wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, polega na:1)wykonaniu dokumentacji projektowej dla zadania w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919” z 16 sierpnia 2019 r. oraz pozostałe dokumenty dołączone do SIWZ, 2)uzyskaniu wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zgód oraz uzyskanie zezwoleń na realizację robót budowlanych (pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót) od organu administracji architektoniczno-budowlanej,3)wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919 na podstawie dokumentacji projektowych, w zakresie i ilościach zgodnych z Programami Funkcjonalno-użytkowymi oraz pozostałymi dokumentami załączonymi do SIWZ,4)zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy w przypadku gdy będzie wymagane.Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919 na odcinku o długości 930 mb, obejmuje głównie: przebudowę jezdni, skrzyżowań, zjazdów z drogi, chodników oraz parkingów, wykonanie ciągu pieszo-rowerowego i odtworzenie pobocza, przebudowa kolidującej infrastruktury energetycznej i teletechnicznej, przebudowę elementów odwodnienia wraz z uzupełnieniem i wymianą elementów odwodnienia oraz oznakowanie.Dla odcinka drogi powiatowej nr 3536SS objętego przebudową, Zamawiający jest w posiadaniu map do celów projektowych z kwietnia 2019 roku w wersji papierowej i elektronicznej, które przekaże Wykonawcy w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie funkcjonalno -użytkowym pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919” z 16 sierpnia 2019 r. i opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dla potrzeby inwestycji pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919”.4.Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorach umów, stanowiącym załącznik 2a i 2b do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71300000-1
71320000-7
71322000-1
45100000-8
45111000-8
45111200-0
45200000-9
45230000-8
45233000-9
45233120-6
45233200-1
45233220-7
45233223-8
45233280-5
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia na każdą część mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000 zł. (siedemset tysięcy złotych),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.CZĘŚĆ 1 W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) ) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi publicznej o wartości minimum 1 200 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych brutto) każda, w tym co najmniej (w każdej z tych robót) obejmujących warstwy konstrukcyjnej nawierzchni o powierzchni co najmniej 2 000,00 m²;CZĘŚĆ 2 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) ) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi publicznej o wartości minimum 1 200 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych brutto) każda, w tym co najmniej (w każdej z tych robót) obejmujących warstwy konstrukcyjnej nawierzchni o powierzchni co najmniej 2 000,00 m²; Definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późniejszymi zmianami).2.Część 1 Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą lub osobami zdolną/ymi do wykonania zamówienia tj.: posiadającąymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:a. jedną osobą - projektantem branży drogowej posiadającą uprawnienia do projektowania specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późniejszymi zmianami) zwaną dalej „Prawo budowlane” lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające opracowanie projektu budowlano-wykonawczego w ramach niniejszego zamówienia, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów („świadczenie usług transgranicznych”)i był projektantem w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej na dwóch odrębnie ukończonych i odebranych dokumentacji projektowych w branży drogowej polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi publicznej obejmujących warstwy konstrukcyjnej nawierzchni o powierzchni co najmniej 2 000,00 m², (słownie: dwa tysiące metrów kwadratowych) każda,b.jedną osobą – kierownikiem budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej w rozumieniu Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające pełnienie kierownika budowy w ramach niniejszego zamówienia, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów („świadczenie usług transgranicznych”)i był kierownikiem budowy w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch ukończonych i odebranych robotach budowlanych w branży drogowej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi publicznej o wartości minimum 1 200 000,00 zł brutto (słownie: milion dwieście tysięcy złotych brutto) każda, w tym co najmniej (w każdej z tych robót) obejmujących warstwy konstrukcyjnej nawierzchni o powierzchni co najmniej 2 000,00 m², .3.Część 2 Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą lub osobami zdolną/ymi do wykonania zamówienia tj.: posiadającąymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:a.jedną osobą - projektantem branży drogowej posiadającą uprawnienia do projektowania specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późniejszymi zmianami) zwaną dalej „Prawo budowlane” lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające opracowanie projektu budowlano-wykonawczego w ramach niniejszego zamówienia, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów („świadczenie usług transgranicznych”)i był projektantem w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej na dwóch odrębnie ukończonych i odebranych dokumentacji projektowych w branży drogowej polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi publicznej obejmujących warstwy konstrukcyjnej nawierzchni o powierzchni co najmniej 2 000,00 m², (słownie: dwa tysiące metrów kwadratowych) każda,b.jedną osobą - projektantem branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do projektowania specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – umożliwiające opracowanie projektu budowlano-wykonawczego w ramach niniejszego zamówienia, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów („świadczenie usług transgranicznych”)c.jedną osobą - projektantem branży telekomunikacyjnej posiadającą uprawnienia do projektowania specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych w rozumieniu Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – umożliwiające opracowanie projektu budowlano-wykonawczego w ramach niniejszego zamówienia, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów („świadczenie usług transgranicznych”)d.jedną osobą – kierownikiem budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej w rozumieniu Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające pełnienie kierownika budowy w ramach niniejszego zamówienia, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów („świadczenie usług transgranicznych”)i był kierownikiem budowy w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch ukończonych i odebranych robotach budowlanych w branży drogowej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi publicznej o wartości minimum 1 200 000,00 zł brutto (słownie: milion dwieście tysięcy złotych brutto) każda, w tym co najmniej (w każdej z tych robót) obejmujących warstwy konstrukcyjnej nawierzchni o powierzchni co najmniej 2 000,00 m²,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,b)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór załącznik nr 8, 8a do SIWZ), c)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 9 i 9a do SIWZ w zależności w stosunku do której części złożona została oferta).d)Kopie uprawnień budowlanych potwierdzające posiadanie uprawnień do projektowania w specjalności drogowe, elektryczne, telekomunikacyjnej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.) tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów („świadczenie usług transgranicznych”) zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu.e)Kopie uprawnień do kierowania robotami w specjalności drogowej w rozumieniu Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające pełnienie kierownika budowy w ramach niniejszego zamówienia oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów („świadczenie usług transgranicznych”) zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) formularz OFERTY, 2)kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 3)pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.7. niniejszej SIWZ(opcjonalnie), 4)zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne dokumenty służące wykazaniuudostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci – opcjonalnie, tylko w przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych- wg wzorustanowiącego załącznik nr 7. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej wskazanej w punkcie 1.1. SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawozamówień publicznych (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 przywołanej ustawy, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, zpóźn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniezamówienia. Do sporządzenia oświadczenia wykonawca może wykorzystać wzór stanowiący załącznik nr 6, 6a do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla części 1 i w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla części 2.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w niżej wymienionych przypadkach:1) zmiany mające wpływ na terminy wykonania umowy, o których mowa w § 6 ust.1 umowy:a)możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:-przekazanie placu budowy,-przekazanie dokumentów budowy,b)możliwa jest zmiana terminów wykonania umowy, o których mowa w § 6 ust. 1 umowy ze względu na:-przedłużenie procedury przetargowej, poza pierwotny termin związania ofertą, -wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części,-działanie sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej,-wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania. Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku wystąpienia ciągłych opadów deszczu, śniegu lub występowanie temperatur poniżej – 10 OC przez okres min. 7 dni, uniemożliwiających realizację robót budowlanych,-protestów mieszkańców lub innych osób fizycznych i prawnych, -konieczność wykonania robót zamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania,-wstrzymanie prac objętych umową przez właściwe organy z przyczyn niezależnych i niezawinionych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie robót,-z powodu działań osób trzecich (prawnych i fizycznych) uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,-zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) możliwa jest zmiana zakresu robót (nie wykraczająca poza regulacje art. 140 ustawy) w przypadku wystąpienia robót zamiennych,1)zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:a)zmiany stawki od podatku i usług, b)rezygnacja z wykonania części robót,c)zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,2)możliwa jest zmiana przedstawicieli Wykonawcy, o którym mowa w § 16 ust. 1 pkt 2, pod warunkiem posiadania wymaganych przepisami uprawnień, 3)w pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt. 2 pkt. 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6, ust. 1a, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-29, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie – wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie – wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, polega na:1)wykonaniu dokumentacji projektowej dla zadania w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie” z 16 sierpnia 2019 r. oraz pozostałe dokumenty dołączone do SIWZ, 2)uzyskaniu wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zgód oraz uzyskanie zezwoleń na realizację robót budowlanych (pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót) od organu administracji architektoniczno-budowlanej,3)wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie” na podstawie dokumentacji projektowych, w zakresie i ilościach zgodnych z Programu Funkcjonalno-użytkowego oraz pozostałych dokumentów załączonych do SIWZ,4)zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy w przypadku gdy będzie wymagane.Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego na odcinku o długości 1196 mb, obejmuje głównie: przebudowę jezdni, skrzyżowań oraz zjazdów z drogi, wykonanie ścieżki rowerowej i odtworzenie pobocza, zmianę organizacji ruchu drogowego na skrzyżowaniu z drogą gminną - ul. Żwirową, przebudowę elementów odwodnienia wraz z uzupełnieniem i wymianą elementów odwodnienia oraz oznakowanie. Remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie na odcinku o długości 1800 mb, obejmuje głównie: wymianę nawierzchni bitumicznych (warstw wiążącej i ścieralnej) na jezdni i skrzyżowaniach, wymianę uszkodzonych krawężniki przy jezdni, dostosowanie zjazdów z drogi do nowej nawierzchni oraz oznakowanieDla odcinka drogi powiatowej nr 3517S objętego przebudową, Zamawiający jest w posiadaniu map do celów projektowych z kwietnia 2019 roku w wersji papierowej i elektronicznej, które przekaże Wykonawcy w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został określony w Programie funkcjonalno – użytkowym pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie” z 16 sierpnia 2019 r. i opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dla potrzeby inwestycji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3517S w Tworkowie od skrzyżowania z ulicą Zamkową do przejazdu kolejowego oraz remont drogi powiatowej nr 3516S pomiędzy skrzyżowaniami z DK 45 w Tworkowie”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 71300000-1, 71320000-7, 71322000-1, 45100000-8, 45111000-8, 45111200-0, 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9, 45233120-6, 45233200-1, 45233220-7, 45233223-8, 45233280-5, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919" – wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919" – wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, polega na:1)wykonaniu dokumentacji projektowej dla zadania w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919” z 16 sierpnia 2019 r. oraz pozostałe dokumenty dołączone do SIWZ, 2)uzyskaniu wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zgód oraz uzyskanie zezwoleń na realizację robót budowlanych (pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót) od organu administracji architektoniczno-budowlanej,3)wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919 na podstawie dokumentacji projektowych, w zakresie i ilościach zgodnych z Programami Funkcjonalno-użytkowymi oraz pozostałymi dokumentami załączonymi do SIWZ,4)zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy w przypadku gdy będzie wymagane.Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919 na odcinku o długości 930 mb, obejmuje głównie: przebudowę jezdni, skrzyżowań, zjazdów z drogi, chodników oraz parkingów, wykonanie ciągu pieszo-rowerowego i odtworzenie pobocza, przebudowa kolidującej infrastruktury energetycznej i teletechnicznej, przebudowę elementów odwodnienia wraz z uzupełnieniem i wymianą elementów odwodnienia oraz oznakowanie.Dla odcinka drogi powiatowej nr 3536SS objętego przebudową, Zamawiający jest w posiadaniu map do celów projektowych z kwietnia 2019 roku w wersji papierowej i elektronicznej, które przekaże Wykonawcy w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie funkcjonalno -użytkowym pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919” z 16 sierpnia 2019 r. i opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dla potrzeby inwestycji pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3536S w Górkach Śląskich od skrzyżowania z ul. Rudzką do końca działki drogowej nr 257/3 od strony DW 919”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 71300000-1, 71320000-7, 71322000-1, 45100000-8, 45111000-8, 45111200-0, 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9, 45233120-6, 45233200-1, 45233220-7, 45233223-8, 45233280-5, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki ogrodzeniowej - 50mb - Żory
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki ogrodzeniowej - 50mb Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI