Przebudowa drogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie. Przebudowa odcinka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Lubelski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-04-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-08
  • Numer ogłoszenia527485-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 527485-N-2018 z dnia 2018-03-08 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Przebudowa drogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Wygodniej, szybciej, bezpieczniej poprawa spójności komunikacyjnej województwa lubelskiego poprzez budowę i przebudowę dróg powiatowych usprawniających dostępność komunikacyjną do regionalnych i subregionalnych centrów rozwoju” Złożony w ramach naboru nr RPLU.08.02.00-IZ.00-06-A01/17 w ramach Działania 8.2 Lokalny układ transportowy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 8 Mobilność regionalna i ekologiczny transport.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Powiat Tomaszowski z siedzibą w Tomaszowie Lubelskim ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych z siedzibą w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 95037163700000, ul. ul. Lwowska  54 , 22600   Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 643 045, e-mail zdptom@pro.onet.pl, faks 846 642 273.
Adres strony internetowej (URL): https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna Powiatu Tomaszowskigo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert do udziału w tym postępowaniu zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016r. poz. 1020). Składanie ofert odbywa się wówczas za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare
Numer referencyjny: TN.3721.3.2018.AZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych pn:„Przebudowadrogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3514LLubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare.”Przedmiotowe zamówienie podzielono na części:1)Część nr 1– roboty realizowane w zakresie branży drogowej dotyczące przebudowy drogi powiatowej nr3505L Tarnawatka – Werechanie. 2) Część nr 2 – roboty realizowane w zakresie branży drogowej i kolejowejdotyczące przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – DyniskaStare.3) Część nr 3 – roboty realizowane w zakresie branży mostowej dotyczące przebudowy odcinka drogipowiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare.

II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45221000-2
45233000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-04-26

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia w terminie 1) dla części nr 1 do dnia 26 kwietnia 2019r. 2) dla części nr 2 do dnia 26 kwietnia 2019r. 3) dla części nr 3 do dnia 5 września 2018r. 2. Za datę wykonania przedmiotu umowy, uważa się faktyczną datę zakończenia robót, wraz z uporządkowaniem terenu budowy i jego zaplecza łącznie z przywróceniem otoczenia inwestycji do stanu pierwotnego, stwierdzoną przez kierownika budowy wpisem w dzienniku budowy i potwierdzoną przez inspektora nadzoru.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: Zdolność techniczna lub zawodową. Zamawiający określa że warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że: a) dla części nr 1 - posiada doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie i wykaże co najmniej jedno zadanie obejmujące: przebudowę lub budowę drogi publicznej z wykonaniem nawierzchni mineralno-bitumicznej, o wartości wykonanych robót co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych) z podaniem daty i wykonania roboty budowlanej oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A) w dniu zamieszczenia ogłoszenia. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym konsorcjum uznaje się, że co najmniej jeden z nich taki warunek musi spełnić. b) dla części nr 2- posiada doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie i wykaże co najmniej dwa zadania obejmujące: przebudowę lub budowę drogi publicznej z wykonaniem nawierzchni mineralno-bitumicznej, o wartości wykonanych robót co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych) z podaniem daty i wykonania roboty budowlanej oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A) w dniu zamieszczenia ogłoszenia. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym konsorcjum uznaje się, że co najmniej jeden z nich taki warunek musi spełnić. c) dla części nr 3 - posiada doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie i wykaże co najmniej dwa zadania obejmujące: roboty budowlane polegające na przebudowie lub budowie mostu żelbetowego o wartości wykonanych robót co najmniej 70 000,00 PLN brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) z podaniem daty i wykonania roboty budowlanej oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane lub informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A) w dniu zamieszczenia ogłoszenia. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym konsorcjum uznaje się, że co najmniej jeden z nich taki warunek musi spełnić.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w w ust.2, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia w oparciu o:przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp. 3. Sposób wykazania braku podstaw wykluczenia wskazano w rozdziale VI i V SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozdziałem IV i V SIWZ. 5.W zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia wykonawca przedkłada: 5.3.1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.3.2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.3.3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.3.4. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp; 5.3.5. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji -dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 5.3.6. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5do SIWZ; 5.3.7. Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017r. poz.1785 z późn. zm.), zgodnie z wzorem stanowiącym z Załącznik nr 5do SIWZ; 5.3.8. Dokumentów (w zakresie dokumentów wymaganych od wykonawcy) dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia (w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu - o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. 5.4 Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w jednolitym europejskim dokumencie zamówienia, będzie odpowiadać zakresowi informacji których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, zamawiający odstąpi od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w jednolitym europejskim dokumencie zamówienia (JEDZ). 5.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa: a) w ust. 5.3.1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) w ust. 5.3.2 - 5.3.4 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 5.5 SIWZ powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określony w ust. 5.5 pkt b) SIWZ stosuje się odpowiednio. 5.6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5.7. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 5.3.1 SIWZ, składa dokument, o którym mowa w ust. 5.5 pkt a) SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w ust. 5.5 pkt a) SIWZ stosuje się odpowiednio. 5.8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale V SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5.9. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale V SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5.10. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale V SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w sekcji III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa ogłoszenia o zamówieniu, potwierdzające, że Wykonawca spełnienia przez oferowane roboty budowlane wymagania określone przez Zamawiającego.W zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedkłada Wykaz robót budowlanych, o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dowody należytego wykonania robót budowlanych należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dotyczą. Wykaz robót budowlanych należy złożyć w oryginale. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale V SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty składane wraz z ofertą przez wszystkich wykonawców: 5.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale IV SIWZ oraz wykazania braku wskazanych tam podstaw do wykluczenia, wszyscy wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) - 23) ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1), 2) 4) i 8) ustawy Pzp oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca składa powyższe oświadczenie w formie jednolitego dokumentu zamówienia JEDZ - sporządzone według wzoru standardowego formularza określonego rozporządzeniem wykonawczym Komisji Europejskiej 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia - zakres oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca przygotowując JEDZ może ograniczyć się tylko do wypełnienia sekcji a części IV formularza JEDZ i nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV. Właściwej (dowodowej) weryfikacji spełniania konkretnych, określonych przez Zamawiającego, warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona co do zasady na zakończenie postępowania w oparciu o stosowne dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie zamawiającego (art. 26 ust. 1 ustawy Pzp). Szczegółowe informacje związane z zasadami i sposobem wypełniania Jednolitego Dokumentu, znajdują się także w wyjaśnieniach Urzędu Zamówień Publicznych (UZP), dostępnych na stronie internetowej www.uzp.gov.pl Repozytorium wiedzy w zakładce Jednolity Europejski Dokument Zamówienia. Zamawiający informuje, że w Części III, Sekcja C Jednolitego dokumentu „Podstawy związane z niewypłacalnością, konfliktem interesów lub wykroczeniami zawodowymi" w podsekcji „Czy wykonawca, wedle własnej wiedzy, naruszył swoje obowiązki w dziedzinie prawa ochrony środowiska, prawa socjalnego, prawa pracy?" Wykonawca składa oświadczenie w zakresie: - przestępstw przeciwko środowisku wymienionych w art. 181 - 188 Kodeksu karnego; - przestępstw przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową z art. 218 - 221 Kodeksu karnego; - przestępstwa o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2012r. poz. 769). W związku z tym, że w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stosuje przesłanek fakultatywnych, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 5-7 ustawy Pzp, to Wykonawca składa oświadczenie w Części III, Sekcja C jednolitego dokumentu „Podstawy związane z niewypłacalnością, konfliktem interesów lub wykroczeniami zawodowymi" w zakresie wyżej wymienionych przestępstw, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w formie jednolitego dokumentu (JEDZ) w oryginale. Jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie części to składa dokument (JEDZ) dla każdej części z osobna. Po wypełnieniu w/w oświadczenia należy podpisać przez osoby reprezentujące wykonawcę/wykonawców występujących wspólnie (podmiot trzeci - o ile dotyczy), i w formie pisemnej złożyć wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium dla części nr 1 w kwocie 40 000,00 PLN(słownie:czterdzieści tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium dla części nr 2 w kwocie 150 000,00 PLN (słownie:sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium dla części nr 3 w kwocie 10 000,00 PLN (słownie:dziesięć tysięcy złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości i rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym lub w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 15 ust. 1 pkt 4) umowy. 2) Zmiany materiałów budowlanych, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych albo ofercie, stanie się niemożliwe (w szczególności: niedostępność na rynku lub wycofanie z rynku) bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy czy zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie lub zmianą przepisów prawa, a także w przypadku pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji bądź zwiększenie funkcjonalności wykonanego przedmiotu umowy bądź w przypadku konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych (materiałów budowlanych, urządzeń), w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych wcześniej rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 3) W zakresie wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług. b) zmniejszenia wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 14 ust. 2 pkt 1 umowy. 4) W zakresie terminu realizacji umowy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Siła wyższa obejmuje wyjątkowe wydarzenia i okoliczności wymienione poniżej, ale bez ograniczenia się do nich, jeśli powyższe warunki są spełnione:  wojna, działania wojenne (niezależnie, czy wojna była wypowiedziana czy nie), inwazja, działanie wrogów zewnętrznych,  rebelia, terroryzm, rewolucja, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny lub wojna domowa,  bunt, niepokoje, zamieszki, strajk lub lokaut spowodowany przez osoby inne, niż personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy i Podwykonawców,  klęski żywiołowe, b) odkrycia zabytku lub wprowadzenia istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego ochrony do czasu zakończenia odpowiednich procedur, c) wystąpienie deszczy nawalnych przez pięć kolejnych dni roboczych rozumianych jako opady deszczu o współczynniku wydajności co najmniej 20 l/m2 potwierdzonych zaświadczeniem lub stanowiskiem stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej oddział w Warszawie stacja meteorologiczna w Zamościu co wykaże Wykonawca. 5) Wstrzymania, zawieszenia robót przez uprawniony organ. 6) Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 7) Zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie. 8) Zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego spowodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi. 9) Zmian treści o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu i adresu poczty elektronicznej. 10) Zmiany podmiotu trzeciego na zasobach którego polega wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że nowy podmiot będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie. 11) Zmiany zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcom lub zmiany Podwykonawcy. 2. Zamawiający w powyższym katalogu zmian w zakresie terminu w żadnym w/w zdarzeniu nie przewiduje podwyższenia wynagrodzenia i podtrzymuje wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy zaoferowane zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i wybraną w trybie przetargu nieograniczonego ofertą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18 kwietnia 2018 r. godz. 12.15 w siedzibie Zamawiającego (w sali konferencyjnej nr 6) znajdującej się pod adresem tj. Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski sekretariat pokój nr 12
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1– roboty realizowane w zakresie branży drogowej dotyczące przebudowy drogi powiatowej nr 3505LTarnawatka – Werechanie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych pod nazwą:Przebudowa drogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare.Część nr 1– roboty realizowane w zakresie branży drogowej dotyczące przebudowy drogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie.2.Przedmiotowe zadanie dotyczy wykonania robót budowlanych dotyczących przebudowy drogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie od km 0+024,00 do km 8+940,00 długości 8,916km.Zakres robót naw/w odcinku drogi obejmuje następujące asortymenty: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, przepusty,urządzenia odwadniające, poszerzenia, roboty nawierzchniowe, chodniki perony i parkingi, wykonanie zjazdów,roboty wykończeniowe, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem umowy, określa dokumentacja projektowa.3.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.3.1 Zamawiający,stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dla poszczególnych części zamówienia: Dla części nr 1 Czynności w zakresie przebudowy przedmiotowego odcinka drogi Nr 3505LTarnawatka – Werechanie: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty przy przepustach i urządzeniach odwadniających,poszerzenia,roboty nawierzchniowe,roboty brukarskie w tym chodniki perony i parkingi,wykonanie zjazdów, roboty wykończeniowe, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.3.2.Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w ust. 3.1 z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane(Dz. U. z 2017 r poz. 1332 z późn. zm.) oraz osoby pełniące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy z dnia 17.5.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2017 r. poz.2101 z późn. zm.).W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust 3.1 czynności. 3.3. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, d)zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości i rękojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 7 % ceny brutto wybranej oferty.


Część nr: 2 Nazwa: Część nr 2– roboty realizowane w zakresie branży drogowej i torowej dotyczące przebudowy odcinka drogipowiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2 – roboty realizowane w zakresie branży drogowej i kolejowej dotyczące przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branży drogowej w/w odcinka drogi.Długość przebudowywanego odcinka drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy– Dyniska Stare wynosi 17,583km od km 0+042,00 do km 17+625,00. Zakres robót na w/w odcinku drogi obejmuje następujące asortymenty: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, przepusty i kolektory, ścieki z elementów betonowych, chodniki perony i parkingi, nawierzchnia, zjazdy publiczne i indywidualne, oznakowanie i urządzenia zabezpieczające, roboty wykończeniowe. Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni przejazdu kolejowego oraz przebudowy nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare w obrębie przejazdu kolejowego kat „D” w km 0+587 do 0+615 na długości odcinka 28,00mb. Przejazd kolejowy znajduje się wkm 128,847 linii klejowej nr 69 Rejowiec – Hrebenne na szlaku Bełżec – Lubycza Królewska. Zakres robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni przejazdu kolejowego obejmuje: opracowanie projektu organizacji ruchu zamknięcia przejazdu na czas robót osygnalizowanie, informacja o robotach, rozebranie nawierzchni przejazdu kolejowego z płyt żelbetowych, roboty ziemne, wykonanie ław fundamentowych betonowych, ustawienie belek fundamentowych, budowa nawierzchni przejazdu kolejowego z płyt żelbetowych małogabarytowych. Zamawiający zamieszcza poniżej opis sposobu równoważności nazw własnych zawartychw dokumentacji projektowej dot. wykonania nawierzchni przejazdu kolejowego w celu umożliwienia Wykonawcy zastosowania równoważnych zamienników. Zamawiający uściśla, iż dopuszcza rozwiązania równoważne dla asortymentu płyt żelbetowych małogabarytowych typu „Mirosław Ujski”. Nazwa pojawia się w opisie pozycjiprzedmiaru ze względu na nazwę pozycji przedmiarowej wynikającej z podstawy „KNCK 7 0503-03 Budowa nawierzchni przejazdów kolejowych z płyt żelbetowych Mirosław Ujski”. Określa się minimalne parametry użytkowe płyty przejazdowej małogabarytowej: wymiar górny 0,6m x 1,20m, wymiar dolny 0,6m x 1,22m.Prefabrykowane płyty żelbetowe do budowy nawierzchni drogowej na przejazdach kolejowych powinny odpowiadać wymaganiom normy „BN-77/8939-03 Przejazdy kolejowe. Prefabrykowane płyty żelbetowe nawierzchni drogowej” lub równoważnej.Zakres robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni odcinka drogi w obrębie przejazdu kolejowego obejmuje roboty nawierzchniowe, chodniki i roboty wykończeniowe. PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Lublinie zobowiązuje się na własny koszt wykonać zabudowę nowych podkładów i szyn w obrębie skrzyżowania drogi z linią koleją poprzez wymianę tłucznia, wykonanie 4 szt. spoinprzejściowych, podbicie toru. Realizacja zobowiązania na podstawie Porozumienia nr 1/2018 z dnia 2.3.2018r., Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem umowy, określa dokumentacja projektowa.Zamawiający,stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości i rękojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 7 % ceny brutto wybranej oferty.


Część nr: 3 Nazwa: Część nr 3 – roboty realizowane w zakresie branży mostowej dotyczące przebudowy odcinka drogi powiatowejnr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Most na rzece Łukawica. 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu żelbetowego na rzece Łukawica znajdujący się w km0+357,00. Zakres robót budowlanych na moście obejmuje asortymenty takie jak: rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych, wymianę blach dylatacyjnych, demontaż poręczy mostowych, mechaniczne rozebranie konstrukcji mostowych betonowych, betonowanie ustroju niosącego i skrzydełek, wiercenie otworów i przygotowanie zbrojenia, montaż zbrojenia, obsadzenie kotew zamocowań barieroporęczy sztywnych, montaż barier sprężystych jednostronnych; remont podpór, spodu pomostu i powierzchni belek skrajnych szerzej opisano w przedmiarze robót. Wykonanie nawierzchni w tym roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni mineralno – bitumicznych asfaltowych (warstwa ochronna), wykonanie nawierzchni mineralno – bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna), cięcie piłą nawierzchni bitumicznych pod szew dylatacyjny, zalanie szwu dylatacyjnego masą asfaltową, roboty przyobiektowe. Most na rzece Sołokija. 2.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu żelbetowego na rzece Sołokija w km 2+918,00. Zakres robót budowlanych na moście obejmuje roboty rozbiórkowe, remont podpór spodu pomostu i powierzchni belek skrajnych w tym pomost ustrój nośny, wyposażenie mostu. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych oraz roboty przyobiektowe. Budowa kładki dla pieszych ma rzece Łukawica w miejscowości Lubycza Królewska. Przedmiotem zamówienia jest budowa kładki dla pieszych wzdłuż istniejącego obiektu mostowego na rzece Łukawica w ciągu drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska - Dyniska Stare w miejscowości Lubycza Królewska. Zakres robót budowlanych budowy kładki dla pieszych obejmuje: roboty pomiarowe, ziemne, fundamentowe,wykonanie przyczółków, konstrukcja stalowa, betonowa płyta pomostu, roboty wykończeniowe. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem umowy, określa dokumentacja projektowa. 3.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.3.1 Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dla poszczególnych części zamówienia:1) Dla części nr 1 Czynności w zakresie przebudowy przedmiotowego odcinka drogi Nr 3505L Tarnawatka – Werechanie: roboty przygotowawcze,roboty ziemne, roboty przy przepustach i urządzeniach odwadniających, poszerzenia, roboty nawierzchniowe,roboty brukarskie w tym chodniki perony i parkingi, wykonanie zjazdów, roboty wykończeniowe, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3.2. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w ust. 3.1 z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r poz. 1332 z późn.zm.) oraz osoby pełniące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy zdnia 17.5.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45221000-2, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości i rękojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 7 % ceny brutto wybranej oferty






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI