Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 3132 G Lubachowo - Najatki, od km 0+000 do km 0+309,90 dł. odc. 309,90 mb”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 3132 G Lubachowo - Najatki, od km 0+000 do km 0+309,90 dł. odc. 309,90 mb”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-617ac8a6-9c52-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003573/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa drogi powiatowej nr 3132G na odcinku Lubachowo - Najatki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (wymienione w pkt 3), składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 3. Składana Oferta wykonania zamówienia musi zawierać:1) Wypełniony Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ;3) Dowód wniesienia wadium zgodnie z opisem w Rozdziale XVI pkt 5 SWZ (jeżeli jest wnoszone w formie niepieniężnej);4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 SWZ (jeżeli występuje);5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (jeżeli występuje).4. Oferta powinna być:1) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum ,3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną /upoważnione.5. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.6. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych jest Zarząd Powiatu Sztumskiego z siedzibą ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum. Pozostałe nasze dane kontaktowe to: organizacyjny@powiatsztumski.pl; tel. 55 267 74 41;- dane kontaktowe inspektora ochrony danych to: iod@powiatsztumski.pl lub tel. 55 267 74 21;2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego:„Przebudowa drogi powiatowej nr 3132 G Lubachowo - Najatki, od km 0+000 do km 0+309,90 dł. odc. 309,90 mb”3) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: IOD@fioi.org.4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy PZP).5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.9) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 11) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ON.III.272.3.2021.RR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3132 G Lubachowo - Najatki, od km 0+000 do km 0+309,90 dł. odc. 309,90 mb”2. Zakres prac obejmuje:1) rozebranie bitumicznej nawierzchni 2) rozebranie zniszczonych nawierzchni z kostki betonowej, brukowca3) rozebranie przepustu4) wykonanie podbudowy pod dojścia do furtek5) wykonanie przepustu 8 mb6) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizacyjnego i KŁMS pod warstwy bitumiczne7) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC16W gr 4 cm8) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC11S gr 4 cm9) wykonanie oznakowania pionowego 10) przebudowa schodów11) regulacja studzienek telefonicznych, zaworów wodociągowych, gazowych, hydrantów i innych.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem i utrzymaniem oznakowaniaWykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywaną drogę. Zamawiający przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia drogi jedynie na czas układania warstw konstrukcyjnych nawierzchni bitumicznych oraz przepustu przez drogę.4. Do Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym będzie należało: 1. Zapewnienie ochrony znaków geodezyjnych usytuowanych wzdłuż przebudowywanej drogi: a) znaki geodezyjne podlegają ochronie zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. z 2015 r. poz. 520 ze zmianami), b) przed rozpoczęciem prac budowlanych punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej zostaną odszukane oraz oznaczone w terenie przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy prac, c) przed rozpoczęciem prac budowlanych Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy: - pod ochronę na czas wykonywania remontu dróg, odszukane i oznaczone w terenie punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej, - dokumentację geodezyjną na ww. punkty w celu określenia położenia ich w terenie oraz w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem (tj. opisy topograficzne, wykaz współrzędnych punktów osnowy, mapa przeglądowa osnów), d) po zakończeniu prac budowlanych, punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej zostaną ponownie odszukane i oznaczone w terenie przez Wykonawcę prac w obecności Zamawiającego, e) z czynności przekazania znaków geodezyjnych Zamawiającemu, zostanie sporządzony Protokół przekazania. Do wymienionego protokołu Wykonawca dołącza pomiar kontrolny położenia ww. punktów, sporządzony przez jednostkę wykonawstwa geodezyjnego, f) w przypadku, gdy ww. punkty ulegną zniszczeniu, uszkodzeniu Wykonawca prac budowlanych zleci na swój koszt upoważnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego odtworzenie lub przeniesienie w bezpieczne miejsce znaków szczegółowej osnowy geodezyjnej; warunki odtworzenia, zabezpieczenia lub przeniesienia znaków szczegółowej osnowy geodezyjnej należy uzgodnić z Geodetą Powiatowym Starostwa Powiatowego w Sztumie,g) protokolarne przekazanie Zamawiającemu znaków geodezyjnych winno być zakończone na 5 dni przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia.5. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym robót opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych