Przebudowa drogi powiatowej nr 3027D Podlesie -Ruszkowice wraz z odcinkiem drogi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 3027D Podlesie -Ruszkowice wraz z odcinkiem drogi powiatowej nr 3004D
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDzierżoniów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-19
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00005334
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 3027D Podlesie -Ruszkowice wraz z odcinkiem drogi powiatowej nr 3004D

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 2

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748313129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.dzierzoniow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3027D Podlesie -Ruszkowice wraz z odcinkiem drogi powiatowej nr 3004D

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ee5d14-6235-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000083/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 3027D Podlesie-Ruszkowice wraz z odcinkiem drogi powiatowej nr 3004D

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Ilekroć wdalszej części mowa o:„Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiającerealizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służąceszczególności do przekazywania ofert, oświadczeń.W przedmiotowym postępowaniu Zamawiającydopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,zawiadomień oraz informacji:1. Elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl lub zapośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl wzakładce „Korespondencja”.2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną doZamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze doZamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 7.00-15.00 w dnirobocze).3.Ogólne zasady korzystania z Platformy:3.1 zgłoszenie do postępowania wymagazalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie;https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.3.2 Wykonawca powybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub dozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego3.3Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. 3.4 Po założeniu konta Wykonawca mamożliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej zapośrednictwem Platformy Zakupowej. 6.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiekwątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się zdostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa ZDP Dzierżoniów. +48 22 572223mail: oneplace@marketplanet.pl7.Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisuelektronicznego, jako:7.1dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatemPAdES,7.2dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć próczpodpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.8Zamawiający określa niezbędne wymaganiasprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:8.1Stały dostęp do sieciInternet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;8.2Komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji:pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4,Linux8.3Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2.8.4Włączona obsługaJavaScript;8.5Zainstalowany program obsługujący pliki w formacie .pdf.9.Zamawiający określadopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, , mpg, mpeg, , ,mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, xml, xsd, gml, , xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES,CAdES, 10.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:10.1Plikzałączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jakozaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.11.Oznaczenie czasu odbiorudanych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.12.W sytuacjach awaryjnych np. wprzypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą pocztyelektronicznej na adres: sekratariat@zdp.dzierzoniow.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono wzałączniku nr 6 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono wzałączniku nr 6 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/DT/252/P 2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego związanego z realizacją prac :„Przebudowa drogi powiatowej nr 3027D Podlesie -Ruszkowice wraz z odcinkiem drogi powiatowej nr 3004D”.Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące w szczególności: 1. frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej; 2. oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni drogowej; 3. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąco-wyrównawcza AC16W), 4. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna SMA11S); w ciągu jezdni drogi i na istniejących zjazdach;5. mechaniczne ścinanie poboczy na długości 900 m;6. ułożenie nawierzchni z tłucznia kamiennego na poboczach na długości ok.900 m;7. Wymiana istniejącego przepustu kamienno-płytowego o długości 6 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:-Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 2 uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie 3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca winien wykazać, żejest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00zł (słownie:dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł ) a) Doświadczenie zawodowe Zamawiający wymaga abyWykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – zrealizował z podaniem ich rodzaju iwartości, daty i miejsca wykonania: -min. 2 zadania w zakresie budowy, lub przebudowy, lubremontu lub modernizacji dróg , lub placów- o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości min. 250 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł brutto) – każde zadanie b) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać podstawowy potencjał sprzętowy dowykonania przedmiotowego zamówienia Sprzęt i urządzenia będące w dyspozycji Wykonawcy przeznaczone do wykonywania robót mają być zgodne z normami środowiska i przepisamidotyczącymi jego użytkowania. Wymagane do wykonania zadania jednostki są wymienione wposzczególnych SST Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował n/wsprzętem: Rozściełacz układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem- min 1jednostka-walec stalowy – min. 1 jednostka-Samochody samowyładowcze o ładowności min 6ton. min. 1 jednostka c) Kadra techniczna Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późn. zmianami). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów prawa. Wymagane minimalne doświadczenie 5 lat przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy. W przypadku obywateli państw Europejskiego ObszaruGospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne wbudownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymizasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 3 oraz 4,a,b,c, zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli: - w przypadku określonym w pkt. 3 warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców lub Wykonawcy będą łącznieubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na określoną w SWZ w przypadku określonym w pkt. 4awarunek oceniany będzie łącznie, co oznacza prawo do wykazania przez każdego z członków konsorcjum po co najmniej jednej wykonanej robocie budowlanej, przy czym każde zwykazanych zamówień musi opiewać na kwotę odpowiadającą wartości i zakresowi zamówienia oraz wskazanej przez Zamawiającego. w przypadku określonym w pkt. 4b warunek zostaniespełniony, jeżeli chociaż jeden z Wykonawców będzie dysponował potencjałem technicznym wskazanymi powyżej w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub Wykonawcy będą wspólniedysponowali tymi osobami. w przypadku określonym w pkt. 4c warunek zostanie spełniony, jeżeli chociaż jeden z Wykonawców będzie dysponował osobami wskazanymi powyżej w SpecyfikacjiWarunków Zamówienia lub Wykonawcy będą wspólnie dysponowali tymi osobami. 3 Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.-1. opłaconej polisy, a w przypadku jejbraku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , Jeżeli zzałączonej polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dokument potwierdzający jejopłacenie. 2 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane: oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inneodpowiednie dokumenty;- potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. XXIII 4a);-Załącznik nr A do SWZ 3. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeniach technicznychdostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanegoww pkt. XXIII 4b); Załącznik nr B do SWZ.4.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. XXXIII 4c ); Załącznik nr C do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.poz.1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;2.) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniempodatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążąceporozumienie w sprawie spłat tych należności;3.zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwegooddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składekna ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływemterminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływemterminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności;4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; odpis z właściwego rejestru Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisachmiejsca wszczęcia tej procedury.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-19 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-21

2021-02-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych na działce w Świdnicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI