Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2768W ul. Granicznej w Józefowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2768W ul. Granicznej w Józefowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a726b0de-3e02-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.soldea.pl/epz/epz/postepowanieedycja.php?idPostepowania=1266
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/postepowanieedycja.php?idPostepowania=1266
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-39/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 2768W ul. Granicznej w
Józefowie polegająca na poprawie odwonienia przy skrzyżowaniu z ul. Uroczą w Józefowie
2) Informacje:
a) Prace należy wykonać na działkach ew. nr 140/1 obr. 19, 140/4 obr. 19 oraz na działce nr 1/3
obr. 24 zgodnie z projektem wykonawczym.
b) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a
następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 2768W ul. Granicznej w
Józefowie polegająca na poprawie odwonienia przy skrzyżowaniu z ul. Uroczą w Józefowie
2) Informacje:
a) Prace należy wykonać na działkach ew. nr 140/1 obr. 19, 140/4 obr. 19 oraz na działce nr 1/3
obr. 24 zgodnie z projektem wykonawczym.
b) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a
następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące d) zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienia, które dotyczyło wykonania robót
budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi publicznej w zakresie którego
było również budowa/ przebudowa lub remont odwodnienia drogi, i informację o tym, czy usługa
została wykonana zgodnie z umową, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługa została wykonane, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia,
jako kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi posiadającym: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności inżynieryjnej – drogowej, bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących
przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawa oraz posiada doświadczenie na stanowisku kierownika
budowy lub kierownika robót drogowych na minimum jednym zadaniem polegającym na
budowie lub przebudowie drogi publicznej w zakresie prac były wykonywane roboty polegające
na budowie/ przebudowie lub remoncie odwodnienia drogi
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Zamawiający nie wymaga
złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w
SIWZ
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich uprawień i doświadczenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 3, 4, 5, 6 podstaw wykluczenia z postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana lub odstąpienie od Umowy może nastąpić na zasadach określonych w przepisach
Kodeksu cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określonych w niniejszej
Umowie.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie
aneksu podpisanego przez stronny.
3. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach:
1) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia realizacji przedmiotu umowy, jeżeli
takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w sytuacji:
a) wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w części lub w całości) na żądanie
Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i obiektywnie uzasadnionych na okres
trwający łącznie ponad 48 godzin,
b) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie
robót budowlanych,
c) istotnej zmiany w dokumentacji dot. przedmiotu umowy dokonanej na wniosek
Zamawiającego,
d) wystąpienia znalezisk archeologicznych bądź niewybuchów, niewypałów lub wykopalisk
archeologicznych,
e) wystąpienia awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikającej z działania lub zaniechania
Wykonawcy,
f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej
postanowieniami w tym niedopuszczenia do realizacji przedmiotu umowy (w części lub w
całości) bądź wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w części lub w całości)
przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
2) Zamiany osobowe:
a) zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej
równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub w innych
ustawach,
b) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których
wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się
doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg określony w SWZ,
c) zmiany osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru.
3) Zmiany organizacji spełnienia świadczenia w zakresie zmiany zasad dokonywania odbiorów
świadczonych robot budowlanych.
4) Zmiany terminu płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy.
5) Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
6) Zmiany umowy w przypadku wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi z powodu zmian
wprowadzonych do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.soldea.pl/epz/epz/postepowanieedycja.php?idPostepowania=1266
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak