Przebudowa drogi powiatowej nr 2548G DK nr 22 - Stanisławka - DP nr 2550G

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2548G DK nr 22 - Stanisławka - DP nr 2550G
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzłuchów
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-31
  • ZamawiającyPOWIAT CZŁUCHOWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053400
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2548G DK nr 22 - Stanisławka - DP nr 2550G

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZŁUCHOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czluchow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2548G DK nr 22 - Stanisławka - DP nr 2550G

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b00e205-b3bc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001757/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa DP nr 2548 G DK nr 22 Stanisławka DP nr 2550 G-dokumentacja projektowa Dz.600rozdz.60014 SP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dział XV i XVI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dział II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INiZP.272.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wzmocnienie istniejącej nawierzchni drogi bitumicznej poprzez wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S gr. 3 cm w obszarze istniejącej geometrii drogi powiatowej. W wybranych odcinkach zaplanowano także poszerzenie nawierzchni jezdni oraz wzmocnienie siatką szklano-węglową.Istniejące zjazdy gruntowe na drogi leśne, pola uprawne i do zabudowań planuje się wykonać z warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 20 cm.Istniejące pobocza przewidziano do ścięcia od krawędzi jezdni do krawędzi skarpy rowu drogowego. Pobocze jezdni na szerokości 1,0 m należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 10 cm.Przewidziany zakres ważniejszych robót obejmuje:- roboty pomiarowe oraz oznakowanie pasa drogowego słupkami betonowymi – 7,429 km,- usunięcie krzaków – 0,722 ha- podcinka drzew - 827 szt,- ścinkę istniejących poboczy – 25 090 m2,- wykonanie robót ziemnych polegających zasadniczo na wykonaniu koryta pod konstrukcję zjazdów, skrzyżowań i poszerzenia – 1 829,7 m3,- warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 3 626,8 m2- podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej AC22P - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm na poszerzeniach - 2 916,3 m2- ułożenie geosiatki szklano-węglowej – 2 862 m2,- wykonanie warstwy wyrównawczej z AC11W – 2 009,4 Mg,- warstwa wiążąca mineralno-bitumiczno asfaltowa AC 11W - 2 844,7m2- wykonanie warstwy ścieralnej z AC8S gr. 3 cm – 29 010,8 m2,- wykonanie nawierzchni zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 20 cm – 187 m2,- wykonanie poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 10 cm – 15 382,2m2,- ustawienie poręczy sprężystych - 760,0m- uzupełnienie i wymianę istniejącego oznakowania pionowego – 37 szt.,- wykonanie oznakowania poziomego – 1 032 m2.Zamówienie obejmuje również wykonanie wraz z ustawieniem dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych dla zadań gminnych, powiatowych oraz mostowych dostępnej na stronie https://uwgdansk.bip.gov.pl/wi/fundusz-drog-samorzadowych.html.Wymaga się od Wykonawcy udzielenia okresu gwarancja minimum 36 miesięcy, za wyjątkiem oznakowania poziomego, na które gwarancja wynosi minimum 24 miesiące.Roboty bitumiczne muszą być wykonywane w odpowiednich warunkach pozwalających uzyskać właściwą jakość i trwałość.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena © - waga 60%;2) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G) – waga 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Załącznik nr 5Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik nr 65) Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów. 6) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w załączniku nr 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.6. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia    grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: załącznik nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 5 i 6 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dział XII SWZ , załącznik nr4 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian do niniejszej umowy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. W sytuacji zmiany osób uczestniczących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania zleconych prac przez osoby o tym samym poziomie merytorycznym, co dotychczasowi pracownicy, z uwzględnieniem umówionego doświadczenia zawodowego.2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia wskutek zaistnienia okoliczności wynikających z postanowień niniejszego paragrafu oraz ze względu na konieczność zmiany zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w kosztorysie ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiającego),3) Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn uniemożliwiających dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót,b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4) W razie wcześniejszego uzyskania przez Zamawiającego środków finansowych, Strony mogą przyspieszyć realizację przedmiotu umowy, poprzez zmianę terminów określonych w §2 ust. 1. Przepis §2 ust. 2 stosuje się odpowiednio.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-29

2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię tynkarzy, brygady tynkarskie - Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię tynkarzy, brygady tynkarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Człuchów: Budowa oświetlenia na terenie gminy
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Człuchów: Dostawa i montaż wyposażenia siłowni plenerowych na terenie gminy
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja deptaku przy ul. Hawelańskiej wraz z ulicą Hawelańską/Wełniany Rynek
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI