Przebudowa drogi powiatowej Nr 1920E w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1920E w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Grobla – Wierzchy Kluckie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-10-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-09-21
  • Numer ogłoszenia591354-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591354-N-2017 z dnia 2017-09-21 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1920E w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Grobla – Wierzchy Kluckie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, krajowy numer identyfikacyjny 590653601, ul. Lipowa   67A , 97-400  Bełchatów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0446327914, e-mail lbartosik@powiat-belchatowski.pl, faks 0446327922.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.powiat-belchatowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pzd.powiat-belchatowski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pzd.powiat-belchatowski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A , 97-400 Bełchatów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1920E w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Grobla – Wierzchy Kluckie
Numer referencyjny: PZD-ZP-3703/13/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Roboty budowlane – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1920E w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Grobla – Wierzchy Kluckie. Łączna długość odcinka: 1003,78mb (ETAP I - 497,31mb; ETAP II - 506,47mb) 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: 2.1. ETAP I 2.1.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym – 0,500km, 2) Ręczne rozebranie nawierzchni z masy asfaltowej o grub. do 4 cm – 35,00m2, 3) Rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grub. średnio 15 cm dla jezdni – 35,00m2. 2.1.2. Ciąg pieszo-rowerowy. 1) Roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km – 178,50m3, 2) Zakup wraz z dostawą pospółki przeznaczonej do wykonania nasypu, samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 96,101m3, 3) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV – 96,101m3, 4) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1372,868m2, 5) Ława pod krawężniki 15x30 cm betonowa z oporem – 32,333m3, 6) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce cementowo-piaskowej – 479,00m, 7) Ława pod obrzeża betonowa z oporem – 8,698m3, 8) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 497,00m, 9) Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.15 cm – 1210,00m2, 10) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 1210,00m2. 2.1.3. Zjazdy. 1) Roboty ziemne wykon.koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km – 19,80m3, 2) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 60,00m2, 3) Ława pod krawężniki 15x22 cm betonowa z oporem – 1,368m3, 4) Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm bez ław na podsypce cementowo - piaskowej – 19,00m, 5) Ława pod obrzeża betonowa z oporem – 0,263m3, 6) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 15,00m, 7) Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm – 60,00m2, 8) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 15 cm (kruszywo 0/31,5mm) – 60,00m2, 9) Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 60,00m2. 2.1.4. Poszerzenie jezdni. 1) Roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku samochod.samowyładowczymi na odległość do 1 km – 18,60m3, 2) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 62,00m2. 3) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm (kruszywo 0/31,5mm) – 62,00m2, 4) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych – 62,00m2, 5) Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych – 62,00m2, 6) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm (warstwa wiążąca) – 62,00m2, 7) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych – 62,00m2, 8) Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych – 62,00m2, 9) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) – 62,00m2. 2.1.5. Kładka dla pieszych. 1) Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości istniejących słupów dwuteowych (4 słupy) – 3,94m2, 2) Malowanie pędzlem farbami do gruntowania miniowymi istniejących słupów dwuteowych – 3,94m2, 3) Malowanie pędzlem emaliami chlorokauczukowymi konstrukcji pełnościennych – 3,94m2, 4) Montaż stalowych belek dwuteowych (HEB200) – 9,00m, 5) Dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą smarowania preparatami olejowymi – 1,00m2, 6) Ułożenie chodnika z drewna na belkach stalowych – 5,85m2, 7) Balustrady segmentowe z rur śr. 42 mm o rozstawie słupków z rur śr. 42 mm co 2.25 m (balustrady U-11) - wysokość 0,9 m – 2 kpl., 8) Balustrady segmentowe z rur śr. 42 mm o rozstawie słupków z rur śr. 42 mm co 2.25 m (balustrady U-11) - wysokość 0,8 m – 2 kpl. 2.1.6. Odwodnienie. 1) Krawężniki odpływowy z polimerobetonu o wymiarach 20x30 cm bez ław na podsypce cementowo-piaskowej – 4,00m, 2) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm – 12,00m. 2.1.7. Oznakowanie 1) Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych – 1 szt., 2) Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 (znaki C13/16, C13a/16a) – 2 szt., 3) Pionowe znaki drogowe - przesunięcie istniejących słupków – 2 szt., 4) Pionowe znaki drogowe - przesunięcie istniejących tablic znaków – 4 szt., 5) Bariery ochronne segmentowe z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur śr. 60 mm co 1.5 m (bariery U-12a) – 10,50m. 2.1.8. Roboty dodatkowe 1) Uzupełnienie nawierzchni przy krawężniku betonem C12/15 – 5,884m3. 2.2. ETAP II 2.2.1. Roboty przygotowawcze 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym – 0,510km, 2.2.2. Ciąg pieszo-rowerowy 1) Roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km – 184,40m3, 2) Zakup wraz z dostawą pospółki przeznaczonej do wykonania nasypu, samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 311,986m3, 3) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV – 311,986m3, 4) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1418,116m2, 5) Ława pod krawężniki 15x30 cm betonowa z oporem – 33,548m3, 6) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce cementowo-piaskowej – 497,00m, 7) Ława pod obrzeża betonowa z oporem – 8,785m3, 8) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 502,00m, 9) Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.15 cm – 1267,00m2, 10) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 1267,00m2. 2.2.3. Zjazd. 1) Roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km – 7,90m3, 2) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 24,00m2, 3) Ława pod krawężniki 15x22 cm betonowa z oporem – 0,792m3, 4) Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm bez ław na podsypce cementowo - piaskowej – 11,00m, 5) Ława pod obrzeża betonowa z oporem – 0,14m3, 6) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 8,00m, 7) Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm – 24,00m2, 8) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 15 cm (kruszywo 0/31,5mm) – 24,00m2, 9) Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 24,00m2. 2.2.4. Odwodnienie. 1) Krawężniki odpływowy z polimerobetonu o wymiarach 20x30 cm bez ław na podsypce cementowo - piaskowej – 3,00m, 2) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm – 9,00m. 2.2.5. Oznakowanie. 1) Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych – 1 szt., 2) Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 (znaki C13/16, C13a/16a) – 2 szt., 3) Pionowe znaki drogowe - przesunięcie istniejących słupków – 1 szt., 4) Pionowe znaki drogowe - przesunięcie istniejących tablic znaków – 1 szt. 2.2.6. Roboty dodatkowe 1) Uzupełnienie nawierzchni przy krawężniku betonem C12/15 – 6,078m3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz fizycznego oznakowania w terenie. Ofertę należy sporządzić w oparciu o ww. zakres rzeczowy, Projekt Budowlany i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – przedmiar robót należy traktować jako informacyjny.

II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1
45233222-1
45233140-2
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg klasy min. L bądź wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie lub budowie ciągu pieszo rowerowego lub ciągu pieszego o wartości co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) brutto z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, - załącznik Nr 6 do SIWZ. - Dysponować narzędziami i urządzeniami technicznymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem: a) samochody samowyładowcze z przykryciem – minimum 2 szt., b) koparko ładowarka – minimum 1 szt., c) zagęszczarka – minimum 1 szt. - Dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną osobę o kwalifikacjach zawodowych wymaganych dla kierownika budowy, zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu wykonanych robót: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg klasy min. L bądź wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie lub budowie ciągu pieszo rowerowego lub ciągu pieszego o wartości co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) brutto z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w rozdziale X ust. 1 pkt. 2 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. 3) wykazu potencjału technicznego - zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w rozdziale X ust. 1 pkt. 2 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a)Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Dowód wniesienia wadium, c) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ , d) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, f)Stosowne Pełnomocnictwo(a)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą . 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 06.10.2017 r. o godz. 09:00 4. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Getin Noble Bank w Bełchatowie nr 18 1560 0013 2001 3349 0000 0004. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: 1) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); 2) kopię dokumentu będącego inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego. 7. Niewniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykopanie fundamentów - Bełchatów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykopanie fundamentów Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI