Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1910W Bąkowa - do drogi wojewódzkiej 747 przez miejscowość Podolany w km 1+320 do km 3+070
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdpl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdplipsko.bip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1910W Bąkowa - do drogi wojewódzkiej 747 przez miejscowość Podolany w km 1+320 do km 3+070
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bfbb820-b178-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003206/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1910W Bąkowa do drogi woj. 747 przez msc. Podolany w km 1+320 do km 3+070
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://pzp.powiatlipsko.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://pzp.powiatlipsko.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://pzp.powiatlipsko.pl z zastrzeżeniem rozdziału VIIISWZ. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną doreprezentowaniaWykonawcy: 1) ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniającewymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.) lub 2) podpisu zaufanego, zgodnie zart. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne lub 3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2020 r. poz. 332).3. Szczegóły dot.wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są wrozdziałach VIII i XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.TP.03.PD.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: Przebudowa drogi powiatowej nr 1910 W Bąkowa do drogi wojewódzkiej 745 przez miejscowość Podolany od km 1+320 do km 3+070 o długości 1750mb1. Przedmiot i zakres opracowaniaPrzedmiotem opracowania jest realizacja zadania dotycząca inwestycji: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1910 W Bąkowa do drogi wojewódzkiej 745 przez miejscowość Podolany od km 1+320 do km 3+070 o długości odcinka 1+750 km”.Zakres realizowanej inwestycji obejmuje:a) roboty pomiarowe na długości 1,75km;b) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy do 15cm, obustronnie na długości odcinka 1+750km (1750m x 1m x 2),c) ułożenie przepustu fi 0,6m pod koroną drogi z rur żelbetowych na ławie betonowej z betonu C12/15 (przedłużenie istniejącego przepustu o długość 1,0m),d) oczyszczenie z namułu istniejących przepustów pod koroną drogi powiatowej, rury o średnicy fi 0,6m (7m) oraz fi 0,8m(8m),e) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni (8400m2),f) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego 0/31,5mm o grubości 15cm stabilizowanego mechanicznie (8413m2), g) oczyszczenie i skropienie mechaniczne emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych niebitumicznych (8063m2), oczyszczenie i skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych bitumicznych (7888m2),h) wykonanie nawierzchni bitumicznych z betonu asfaltowego AC 16W o grubości 4cm (warstwa wiążąca), szerokość 4,6m na długości 1750mb oraz nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 4cm (warstwa ścieralna), szerokość 4,5m na całej długości odcinka 1750mb,i) wykonanie dwóch mijanek o nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni 5m oraz długości 25m zlokalizowanych w km 1+585 oraz km 2+845,j) roboty wykończeniowe i towarzyszące: wykonanie mechaniczne poboczy oraz zjazdów indywidualnych z kruszywa naturalnego 0/31,5mm o grubości 10cm (3596m2). 2. Lokalizacja inwestycjiTeren objęty opracowaniem położony jest w województwie mazowieckim, powiat lipski na terenie gminy Ciepielów w miejscowości Podolany. Początek odcinka drogi powiatowej znajduje się w km 1+320 (połączenie z istniejącą nawierzchnią bitumiczną drogi powiatowej działka nr ewid. 200), natomiast koniec w km 3+070 (w obrębie działki nr ewid. 187). Inwestycja zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych nr 200, 128, 242, 187, które stanowią granice pasa drogowego drogi powiatowej. Droga przechodzi przez teren niezabudowany oraz częściowo zabudowany w miejscowości Podolany.3. Ogólna charakterystyka obiektuIstniejąca droga powiatowa, umożliwia dojazd do lokalnych zabudowań oraz sąsiadujących użytków rolnych. Droga powiatowa nr 1910 posiada nawierzchnie tłuczniową o zmiennej szerokości od 4,4 m do 6,0 m, typ szlakowy z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości od 0,5 m do 1,0 m. Odwodnienie powierzchniowe w kierunku poboczy i dalej na przyległy teren i do rowów przydrożnych. Pod projektowaną drogą znajdują się istniejące przepusty betonowe Ø 0,6 o długości 7,0 m oraz Ø 0,8 m o długości 8,0 m, które należy odmulić z namułu z uwagi na duży osad uniemożliwiający prawidłowy przepływ wód opadowych.Parametry techniczne drogi (stan projektowany): Klasa techniczna drogi – droga powiatowa, Kategoria ruchu: KR 1/2, Długość odcinka: 1750 mb, Przekrój jezdni: szlakowy, o spadku daszkowym 2%, Szerokość jezdni: 4,5 m i 5,0 m (mijanki), Pobocze utwardzone, obustronne o szerokości 1,0 m i spadku 8%, Odwodnienie: powierzchniowe w kierunku poboczy i rowów przydrożnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7