Przebudowa drogi powiatowej Nr 1829C na odcinku Gołkowo – Szczutowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1829C na odcinku Gołkowo – Szczutowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrodnica
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-25
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00000441
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1829C na odcinku Gołkowo – Szczutowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340750290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karbowo, ul. Wczasowa 46

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 49-828-59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zdp@brodnica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarząd drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1829C na odcinku Gołkowo – Szczutowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0903adff-a565-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00573649/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1829 C na odcinku Gołkowo - Szczutowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0903adff-a565-11ee-948d-82b0c04ef850

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy pzp, komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Środkiem komunikacji elektronicznej, w niniejszym postępowaniu, jest „Platforma e-Zamówienia”, zwana dalej „Platformą”, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczta elektroniczna Zamawiającego sekretariat.zdp@brodnica.com.pl z zastrzeżeniem, że przesyłanie ofert do postępowania jest możliwe wyłącznie za pomocą platformy. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych wyżej.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
7. Szczegółowe informacje i wymagania techniczne i organizacyjne na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl (link bezpośredni do treści Regulaminu - https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/) oraz informacje
zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” oraz „FAQ”, dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponentedukacyjny/.
8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
10. W przedmiotowym postępowaniu ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia, tj.:
1) oferty,
2) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
3) podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp,
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp,
5) przedmiotowe środki dowodowe,
6) pełnomocnictwo,
7) dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp
- sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) dalej zwane „rozporządzenie KRI”, tj. m.in. .doc, .odt, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .ppt, .pdf, .jpg, .zip, .7Z., z zastrzeżeniem formatów, o których
mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
12. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg ze szczególnym wskazaniem na .pdf, zaś w celu
ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje .zip lub .7Z .
13. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, tj.:
1) wyjaśnienia rażąco niskiej ceny,
2) wyjaśnienia treści oferty lub dokumentów,
3) wnioski o wyjaśnienia treści dokumentów zamówienia,
4) zgoda Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą,
5) zakwestionowanie poprawienia omyłki o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,
6) zgoda Wykonawcy na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą,
- sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia KRI i przekazuje się jako
załącznik lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy Karbowo, ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica
tel. 56 49-828-59, Fax 56 49-340-31.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Brodnicy jest Pani Agnieszka Jabłońska: agnieszka.jablonska@brodnica.com.pl, tel. 56 49-828-59*;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1829C na odcinku Gołkowo – Szczutowo”, Nr sprawy: TN.3211-1/24 oraz zawarcia umowy na to zadanie a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego, a jeżeli czas realizacji zamówienia przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TN.3211-1/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1829C na odcinku Gołkowo – Szczutowo” w której skład wchodzi wykonanie nowej nawierzchni jezdni, poszerzenie drogi wraz z nową konstrukcją, budowę chodnika, budowę ciągu pieszo-rowerowego oraz budowę/przebudowę istniejących zjazdów.
a) Inwestycja będzie realizowana na terenie miejscowości:
- Gołkowo, gmina Górzno, powiat brodnicki, obręb 0003 Gołkowo, dz. nr 121/1; 127/1;
- Szczutowo, gmina Górzno, powiat brodnicki, obręb 0007 Szczutowo, dz. nr 20; 90/4; 90/10, 213/1; 216/1; 219/1; 220;
b) Projektowana przebudowa drogi ma na celu poprawę warunków jezdnych i zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników ruchu pieszego oraz uregulowanie odpływu wód opadowych poprzez odtworzenie starych i wykonanie nowych rowów drogowych.
c) Wybrane parametry i rozwiązania projektowe:
- Jezdnia: dwupasowa, dwukierunkowa
- Klasa techniczna drogi: Z
- Kategoria ruchu:KR3
- Szerokość jezdni: 5,5 – 6,0m
- Długość przebudowywanego odcinka jezdni: 1 990 mb
- Powierzchnia przebudowywanego odcinka jezdni: 11 510,0 m2
- Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy grub. 8 cm (4 + 4 cm)
- Szerokość ciągu pieszo-rowerowego: 2,00 m,
- Powierzchnia ciągu pieszo-rowerowego: 2 200,00 m2,
- Nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego: beton asfaltowy grub. 8 cm (4 + 4 cm)
d) Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:
- przygotowaniu terenu budowy: obsłudze geodezyjnej, zdjęciu warstwy ziemi urodzajnej (humusu), mechanicznym wykopaniu karpiny wraz z wywozem, rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej chodnika, zjazdów, rozebraniu podbudowy, krawężników, obrzeży, ław z pod krawężników i obrzeży, wywiezieniu wszystkich mat. z rozbiórki,
- wykonaniu frezowania nawierzchni bitumicznej z wywozem,
- wykonaniu robót ziemnych w postaci wykopów i nasypów,
- wykonaniu przepustów rurowych pod zjazdami, odwodnienia jezdni za pomocą kratek ściekowych, studni, przykanalików,
- wyrównaniu i wyprofilowaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu jezdni, ciągu pieszo-rowerowym, chodnikach, zjazdach,
- wykonaniu koryta pod poszerzenie jezdni, ciąg pieszo-rowerowy, chodnik, zjazdy,
- wykonaniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa – na poszerzenie jezdni i zjazdach (gr. 30 cm), Rm=1,5 MPa – na ciągu pieszo-rowerowym i chodnikach (gr. 15 cm),
- wykonaniu obramowania krawężnikami betonowymi 15x30 cm, 15x22 cm, obrzeżami betonowymi 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej i na ławie betonowej C-12/15 z oporem (B-15),
- wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5 gr. stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniu jezdni i zjazdach (gr. 20 cm), na ciągu pieszo-rowerowym
i chodnikach (gr. 15 cm),
- wykonaniu oczyszczenia warstw konstrukcyjnych nieulepszonych – na poszerzeniu jezdni, ciągu pieszo-rowerowym, zjazdach,
- skropieniu nawierzchni asfaltem – na poszerzeniu jezdni, ciągu pieszo-rowerowym, zjazdach (bitumicznych),
- wykonaniu warstwy podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 22 P klincowo-żwirowej o lepiszczu asfaltowym o gr. 8 cm po zagęszczeniu – na poszerzeniu jezdni,
- wyrównaniu lokalnych nierówności warstwą wzmacniającą-profilującą grysowo-żmirową średnio 50 -150 kg/m2 – na jedni istniejącej,
- wzmocnieniu podłoża siatką zbrojoną z włókien szklanych wstępnie przesączaną asfaltem (120x120kN) – na całej szerokości jezdni,
- wykonaniu oczyszczenia warstw konstrukcyjnych ulepszonych (bitum);
- skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem – na całej szerokości jezdni (bitum),
- wykonaniu warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 16 W (0/16)
o gr. 4 cm po zagęszczeniu – na jezdni, ciągu pieszo-rowerowym, zjazdach bitumicznych,
- wykonaniu oczyszczenia warstw konstrukcyjnych ulepszonych (bitum);
- skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem (bitum) - na jezdni, ciągu pieszo-rowerowym, zjazdach bitumicznych,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 5 S (0/5) o gr. 4 cm po zagęszczeniu wraz z regulacją pionową studni i zaworów – na ciągu pieszo-rowerowym,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 11 S (0/11) o gr. 4 cm po zagęszczeniu wraz z regulacją pionową studni i zaworów – na jezdni i zjazdach bitumicznych,
- wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego o grub. 6 cm (na zjazdach 8 cm) na podsypce cementowo- piaskowej – na chodniku, zjazdach z kostki,
- wykonaniu robót wykończeniowych: ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego, umocnienie skarp wylotów przykanalików płytami prefabrykowanymi ażurowymi, ułożenie ścieków skarpowych z prefabrykatów skarpowych,
- wykonaniu poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5 mm
przy krawędzi jezdni szer. 1,0 m,
- oczyszczeniu rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm,
- przestawieniu studni melioracyjnej,
- wykonaniu nowego oznakowania pionowego,
- wykonaniu nowego oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej (odnowa przez cały okres gwarancji),
- wykonaniu oświetlenia hybrydowego (panel solarny+turbina wiatrowa) z oprawami typu LED (4 szt.) - w strefie przejść dla pieszych,
- oczyszczeniu rowów i wyprofilowaniu dna i skarp z namułu,
- pomiarze geodezyjnym w czasie robót oraz powykonawczego,
Ilości robót zgodnie z załączonym do SWZ przedmiarem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, będący podstawą realizacji robót, stanowi dokumentacja projektowa branży drogowej dla zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1829C na odcinku Gołkowo – Szczutowo”, składająca się z projektu budowlanego, projektu technicznego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót. Dokumentacja ta została opublikowana na stronie internetowej postępowania jako załącznik do SWZ. Dokumentacja projektowa w formie papierowej zostanie przekazana Wykonawcy w momencie przekazania placu budowy.
(Uwaga! Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIX. Opis sposobu obliczenia ceny).
3. Zamówienie realizowane będzie przy udziale środków pochodzących z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - edycja nr 3/2023/RFRD. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 257 ustawy Pzp, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4. Zamawiający informuje, że przedsięwzięcie inwestycyjne będące przedmiotem niniejszego postępowania zostało zgłoszone organowi administracji architektoniczno-budowlanej na podstawie art. 30 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Organ nie wniósł sprzeciwu. Zgłoszenie jest prawomocne.
5. Materiały z rozbiórki – zwrot materiałów i wymagania:
5.1.Materiały z rozbiórki takie jak frezowina, kostka betonowa, krawężniki, obrzeża, będące w dobrym stanie, nadające się do ponownego wbudowania oraz gruz z tych elementów stanowią własność Zamawiającego.
5.2.Zamawiający wymaga zwrotu do Zamawiającego całego materiału z frezowania nawierzchni bitumicznych (frezowiny).
5.3. Wszystkie prefabrykaty (kostka betonowa, krawężniki, obrzeża) z rozbiórek oraz materiał z podbudowy jezdni traktowane są jako gruz, z odbioru którego Zamawiający rezygnuje i zostawia Wykonawcy do własnego zagospodarowania. Gruz przedstawia jednak określoną wartość ekonomiczną wobec czego Zamawiający przeniesie na Wykonawcę prawa własności do tych materiałów za cenę określoną przez Wykonawcę w ofercie. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym cenę za gruz z materiałów rozbiórkowych.
5.4.Wykonawca zobowiązany jest pomniejszyć cenę za wykonanie robót budowlanych o wartość gruzu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami.
a) Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt.)
b) Okres gwarancji - waga kryterium 40 % (max 40 pkt.)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy pzp z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy pzp oraz
1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz
1.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy pzp
i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.
2. Wykonawcy są zobowiązani spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące (wymagane w postępowaniu):
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowe, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
2.3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 6 000 000,00 PLN brutto.
W przypadku podania wartości sumy gwarancyjnej w walucie obcej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych dla niniejszego postępowania.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1 Zdolność zawodowa - Doświadczenie Wykonawcy:
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
- trzy zadania polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie drogi/ulicy w technologii porównywalnej do przedmiotu niniejszego zamówienia, obejmujące wykonanie chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej lub nawierzchni bitumicznej, o wartości łącznej robót branży drogowej w tych zadaniach nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł brutto
W przypadku podania wartości zrealizowanych robót w walucie obcej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych dla niniejszego postępowania.
Uwaga!!!:
1) Pod pojęciem „w technologii porównywalnej do przedmiotu niniejszego zamówienia” rozumie się w stosunku do robót drogowych – wykonanie drogi/ulicy co najmniej o konstrukcji:
- warstwa profilowa lub podbudowa z betonu asfaltowego lub MMA,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego lub MMA,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego lub MMA lub SMA.
2) Pod pojęciem drogi, rozumie się drogę publiczną określoną w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 32 z późn zm.).
3) Pod pojęciami „budowa” i „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.).
4) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
5) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych i usług od wymaganych przez Zamawiającego.
2.4.2 Zdolność techniczna – dysponowanie sprzętem:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował n/w sprzętem:
- układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem– min. 1 jednostka
- walec stalowy – min. 1 jednostki
- koparko-ładowarka - min. 1 jednostka
- zagęszczarka lub płyta wibracyjna – min. 2 jednostki
2.4.3 Zdolność zawodowa - dysponowanie osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (należących bezpośrednio do przedsiębiorstwa danego Wykonawcy, jak i nienależących do niego, na zdolnościach których Wykonawca się powołuje) posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z art. 12, 13, 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz doświadczenie:
- Kierownik Budowy – 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadająca co najmniej dwa lata doświadczenia jako kierownik budowy, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831),
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie określone na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach w określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (dz. U. Nr 63 poz. 394 ze zm.). Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganych przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.08.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ;
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5 do SWZ;
4) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Jeżeli z załączonej polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – sporządzony i podpisany elektronicznie dokument wg formularza przygotowanego przez Zamawiającego (zał. nr 1 do SWZ).
2) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca dołącza również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS lub CEIDG lub innego właściwego rejestru, Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub odpowiednio: do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach;
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy);
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółki cywilne;
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na których zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną Wykonawca się powołuje w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania zawarto w załączniku nr 3 do SWZ;
6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 7 do SWZ;
7) Informacje dot. tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem spełniania przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
50 000,00 zł
(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp w zależności od wyboru wykonawcy:
Formy wniesienia wadium:
a) w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BS O/Brodnica 33 9484 1150 2200 0001 6598 0105 z adnotacją Wadium na:
„Przebudowa DP 1829C na odc. Gołkowo - Szczutowo”
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie z art. 117 ust. 4 z informacją, które warunki udziału spełniają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadkach o których mowa w § 14
projektu umowy, stanowiącym integralną część SWZ (załącznik nr 8 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-25 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI