IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach:3. Zamawiający informuje, że poza możliwością zmiany umowy na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2-6 Pzp, przewiduje na podstawie art. 144 ust 1, pkt.1 również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:1. Zmiany terminu realizacji zamówienia , w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności :a) odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji , przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi braku dostępu do nieruchomości; b) wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych ( intensywne opady deszczu , śniegu , huragan , powódź lub inne kataklizmy będące następstwem zaistnienia siły wyższej ), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie prac zgodnie ze sztuką budowlaną , o ile Wykonawca wykaże , że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na niemożliwość realizacji zamówienia , przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi niemożności prowadzenia robót z uwagi na warunki atmosferyczne ;c) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą , ( w szczególności : w wyniku przedłużającego się postępowania przetargowego , czy możliwych i koniecznych działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na inwestycję ) - o czas jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania z ofertą do dnia zawarcia umowy. d) potrzeby wykonania prac zamiennych; lub odstąpienia od realizacji części zadania; lub wystąpienia robót nieobjętych przedmiotem umowy.e) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, termin zostanie przedłużony o okres niezbędny do wykonania zleconych robót.f) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy, takie jak: nadzwyczajne zjawiska przyrody (między innymi trzęsienia ziemi, powodzie, huragany, epidemie ), zdarzenia wywołane przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej (fait du prince), którym należy się podporządkować, a także inne niemożliwe do przewidzenia przyczyny techniczne,2) Podstawą dokonania powyższych zmian będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru, wystąpienia ww. okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności – zatwierdzonego przez Zamawiającego. 3) Zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy,4) Zmiana postanowień umowy , o których mowa powyżej może nastąpić za zgodą obu stron w formie aneksu na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany osób przedstawicieli Stron i/lub danych do kontaktu, o których mowa w § 5 ust. 1 i 3) Umowy, Strona dokonująca takiej zmiany zobowiązana jest do niezwłocznego pisemnego zawiadomienia o tym drugiej Strony, a w przypadku jego braku wszelkie informacje i zawiadomienia przekazywane dotychczasowym przedstawicielom z wykorzystaniem znanych danych będą uznane za skuteczne. Zmiana przedstawicieli nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy, o ile zostanie potwierdzona pisemnym zawiadomieniem, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-06, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula RODOZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 (informacje podawane w przypadku zbierania danych od osoby , której dane dotyczą) / art.14 ust.1-2 (informacje podawane w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osoby , której dane dotyczą ) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zamawiający - Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6 , 32-800 Brzesko – reprezentowanym przez Dyrektora ZDP - względem osób fizycznych , od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w szczególności : wykonawcy będącego osobą fizyczną , pełnomocnika wykonawcy członka organu zarządzającego wykonawcy , osób skierowanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia.2) Współadministratorem Pani/Pana danych osobowych jest :• Urząd Zamówień Publicznych ( ul. Postępu 17a , 02-676 Warszawa , reprezentowanym przez Prezesa UZP- względem osób fizycznych , od których dane osobowe pozyskał w czasie kontroli • Krajowa Izba odwoławcza ul. Postępu 17 a 02-676 Warszawa , reprezentowana przez Prezesa KIO – względem osób fizycznych , od których pozyskał dane osobowe w ramach wniesionych środków odwoławczych. 3) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Brzesku jest kontakt: P. Artur Kuchno adres artur.kuchno@gmail.com Tel. 501 172 741 * ;4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZDP.ZP.271.4.2020 pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1443K Poręba Spytkowska – Bochnia w miejscowości Poręba Spytkowska.w ramach przetargu nieograniczonego oraz wykonania umowy – w kategorii dane zwykłe/dane wrażliwe , o których mowa w art. 9 i/lub art.10 RODO.5) Do przetwarzania danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących , o których mowa w art.10 RODO , dopuszczone są wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie administratora danych .Osoby takie ponadto są zobowiązane do zachowania tych danych poufności.6) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz.1986 ze zm ). 7) W odniesieniu do danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących , o których mowa w art. 10 RODO , Zamawiający będzie udostępniał te dane jedynie w sytuacji , w której jej ujawnienie jest niezbędne w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej. Po upływie terminu na skorzystanie ze środków ochrony prawnej albo w przypadku , gdy dostęp do dokumentów zawierających te dane ubiegają się podmioty , którym nie przysługuj prawo do korzystania ze środków ochrony prawnej będzie udostępniał dane osobowe zawarte w ww. dokumentach po ich odpowiednim speudonimizmowaniu.8) Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny z wyłączeniem danych o których mowa w art.9 ust.1 RODO , zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W wyjątkowych przypadkach związanych z ochroną prawnie istotnych i uzasadnionych interesów Zamawiającego ( np. w przypadku prowadzenia spraw sądowych ) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres dłuższy – do czasu ostatecznego zakończenia sprawy . 10) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 11) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;12) posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;W przypadku Pani/Pana danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych , prawo do dostępu do Pani/Pana danych jest wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego , przy czym za wdrożenie wszelkich proporcjonalnych środków organizacyjnych i technicznych , aby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w BZP odbywało się zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych , odpowiedzialny jest Prezes UZP.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;Realizacja tego prawa nie może prowadzić do zmiany wyniku postępowania o udzielenie zamówienia , zmiany postanowień nie może naruszać integralności protokołu i złączników do niego.W przypadku Pani/Pana danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych , prawo do dostępu do Pani/Pana danych jest wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego , przy czym za wdrożenie wszelkich proporcjonalnych środków organizacyjnych i technicznych , aby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w BZP odbywało się zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych , odpowiedzialny jest Prezes UZP.- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; Wystąpienie z żądaniem , o którym mowa w art.18.ust.1 rozporządzenia 2016/679 nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;13) nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.14) W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , w przypadku gdy wykonanie obowiązków o których mowa w art. 15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679 , wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku , zmawiający może żądać od osoby , której dane dotyczą , wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.