Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1365N Kurki- Petrykozy- gr. powiatu od km 0+000 do km 10+407- I Etap 5,5 km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lidzbarska 31
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 22 39
1.5.8.) Numer faksu: 23 697 22 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzddzialdowo@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1365N Kurki- Petrykozy- gr. powiatu od km 0+000 do km 10+407- I Etap 5,5 km
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b745e63f-8e19-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004125/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1365N Kurki- Petrykozy- gr. powiatu od km 0+000 do km 10+407- I Etap 5,5 km
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niniejszepostępowanie prowadzone jest za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja międzyzamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjeprzekazywane są, pod rygorem nieważności przy użyciu Platformy Przetargowej pod adresem:-https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.Do połączenia używany jest szyfrowanyprotokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSLzapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto naPlatformie Przetargowej Powiatowego Zarządu Dróg w Działdowie ma dostęp do możliwości złożenia,zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZoraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz.2452). Wymagania techniczne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są pod adresem:-https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htmlKorzystanie z Platformy przezWykonawcę jest bezpłatne Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania,wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:Środkiem komunikacji elektronicznej, służącymzłożeniu oferty przez Wykonawcę, jest prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej podadresemhttps://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułemoraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.Instrukcja złożenia oferty środkiemkomunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stroniehttps://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce ,,INSTRUKCJE’’ plik Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:dopuszczalne przeglądarki internetowe:Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10,Internet Explorer11, Google Chrome 31Mozilla Firefox 26Opera 18pozostałe wymagania techniczne: −dostęp do sieci internet;− obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; − włączonaobsługa JavaScript;− zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;− zainstalowanyAcrobat Reader;− zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6Update 24 lub nowszy.W razie jakichkolwiek problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dlaWykonawców: Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostępnegoponiedziałek-piątek godz. 8:00-16:00Oferta oraz oświadczenia powinny być sporządzone w formieelektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym. Dokumenty te powinny być podpisane przezosobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcyokreśloną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcyalbo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.Wykonawca dołącza do ofertyoświadczenie – Załącznik nr 1 do SWZ o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiuwykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale VISWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale XXXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,, Przebudowa drogi powiatowej nr 1365N Kurki- Petrykozy- gr. powiatu od km 0+000 do km 10+407- I Etap 5,5 km’’.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:45233140-2 - Roboty drogowe45111200-0 - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe45111300-1 - Roboty rozbiórkowe - wycinka istniejących drzew i krzewów 45111291-4 - Roboty ziemne45233142-6 - Podbudowy 45233142-6 - Nawierzchnie 45233142-6 - Elementy ulic45316213-1 - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu (stała)45400000-1 - Roboty wykończeniowe - przestawienie ogrodzenia45231100-6 - Remont rur przepustu45223000-6 - Mur oporowy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:1) przedmiarze robót– załącznik nr 8 do SWZ2) kosztorys ofertowy– załącznik nr 9 do SWZ3) wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ4) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB)- załącznik nr 10 do SWZ5) Dokumentacji projektowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 80 pkt.;2) Termin gwarancji (TG) –waga kryterium 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7