IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) UPzp przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie: I. Zmiany terminu, zakresu realizacji przedmiotu umowy; a) zmiany będące następstwemdziałania organów administracji, jak: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przezorgany administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., odmowa wydania przez organy administracjiwymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji technicznej; koniecznośćuzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywanoprzy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich-w tym grupspołecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwilizawierania umowy. b) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkująceniemożliwością prowadzenia prac jak np. brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robótspowodowany awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców, c)niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. d) wstrzymanierobót przez inspektora nadzoru potwierdzonego wpisem do dziennika budowy pod warunkiem wystąpieniaprzyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. e) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronieZamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; koniecznośćwprowadzania zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń. f) wystąpienietrudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, dokonywanieodbiorów, tj. wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższymniż 7 dni lub ciągłych opadów atmosferycznych, utrzymujących się przez 3 kolejne dni przekraczających stanśrednich opadów na danym terenie, klęski żywiołowe Przedłużenia terminu dokonuje się o długość okresu, wjakim roboty były wstrzymane. II. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawkiVAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy,Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy wkwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę dla zakresu robót niewykonanych, b) zmiana sposoburozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przezZamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, c)wydłużenie okresu rękojmi lub gwarancji jakości, o dowolny okres. d) w każdym przypadku, gdy zmiana jestkorzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy). e)miarkowanie wysokościkar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego. f)zmianaosób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonegodoświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającymwymogi SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
15.02.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dozastosowania przez zamawiających w celu związanym z postepowaniem o udzieleniezamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicyz siedzibą w Dębicy przy ul. Parkowej 28, 2) inspektorem ochrony danych osobowych wzdp@rde.pl, tel.14 680 31 55. 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego ZP.271.16.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.:„Przebudowa drogi powiatowej nr 1285R Stacja Kochanówka – Paszczyna – budowachodnika w km 1+366 – 2+445 – etap I w km 1+366 – 1+996” 4)odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy; 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 8)posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)nieprzysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ___________________ * Wyjaśnienie:informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratoralub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochronydanych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego anizmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wcelu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznegoUnii Europejskiej lub państwa członkowskiego.