Przebudowa drogi powiatowej nr 1259B Zalesie – Achrymowce – Starowlany – Popławce...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1259B Zalesie – Achrymowce – Starowlany – Popławce wraz z budową mostu w m. Staworowo w Powiecie Sokólskim – etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokółka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00098384
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1259B Zalesie – Achrymowce – Starowlany – Popławce wraz z budową mostu w m. Staworowo w Powiecie Sokólskim – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10

1.5.8.) Numer faksu: 85 711 22 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.techniczny@pzd.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi oraz przeprowadzanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w budynkach będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1259B Zalesie – Achrymowce – Starowlany – Popławce wraz z budową mostu w m. Staworowo w Powiecie Sokólskim – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4156d8eb-d7f2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001021/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi powiatowej nr 1259B Zalesie - Achrymowce - Starowlany - Popławce wraz z budową mostu w m. Staworowo w Powiecie Sokólskim - etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/21WDdbi1/przetarg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal,
dzial.techniczny@pzd.sokolka.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej – dzial.techniczny@pzd.sokolka.com 2. Osoby do kontaktu z Wykonawcami Zamawiający wskazuje w pkt 11 SWZ – Instrukcji dla Wykonawców. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu kwalifikowanego: 1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES, 2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES. 9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego: 1) dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), 2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. 10. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: 1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, 2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, 3) oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia. UWAGA: cdn. w sekcji IX - pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 RODO, informuję, że:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, tel. 85 711 89 09, e-mail: biuro@pzd.sokolka.com2)W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w PZD wSokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, tel. 85 711 89 09, e-mail: iod@pzd.sokolka.com3)Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, zawarcia umowy oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania i jego archiwizacji4)Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy PZP, a także inne podmioty w zakresie i na zasadach określonych przepisamiprawa5)Administrator przetwarza następujące kategorie danych: imię i nazwisko, dane teleadresowe, stanowisko służbowe, rodzaj umowy o pracę itp.6)Administrator pozyskuje dane osobowe osób innych niż Wykonawca, od Wykonawcy, np.: dane osobowe pełnomocnika, osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, osób fizycznych skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy itp. 7)Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat (10 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE) począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy)8) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp 9)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO10)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 ust. 1-3 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)c)na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO11)nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD/WD-Bi/4112/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A: Przebudowa drogi powiatowej nr 1259B Zalesie – Achrymowce – Starowlany – Popławce w Powiecie Sokólskim – etap II.
1.1 Branża drogowa
1) roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe; przestawienie punktów osnowy geodezyjnej; usunięcie pni drzew i krzaków; zdjęcie warstw humusu; roboty rozbiórkowe;
2) roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów, nasypów, robót ziemnych poprzecznych; plantowanie powierzchni;
3) Odwodnienie korpusu drogowego, w tym: wykonanie przepustów z rur z tworzyw sztucznych pod drogą;
4) podbudowy, w tym: oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie; wykonanie warstwy mrozoochronnej, wykonanie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0;
5) nawierzchnie, w tym: warstwa wiążąca i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, nawierzchnia z kostki kamiennej;
6) roboty wykończeniowe, w tym: humusowanie skarp z obsianiem, brukowanie skarp elementami kamiennymi, wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami, uzupełnienie poboczy kruszywem;
7) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: oznakowanie poziome cienkowarstwowe i pionowe, pionowe aktywne, bariery ochronne stalowe, balustrady ochronne sztywne;
8) elementy ulic i dróg, w tym: krawężnik betonowy, opornik betonowy, obrzeża betonowe, chodnik z kostki betonowej, pobocza z kostki betonowej;
9) inne roboty, w tym: wykonanie zjazdów z nawierzchnią żwirową, z kostki betonowej oraz betonu asfaltowego.
1.2. Branża telekomunikacyjna
1) Budowa kanału technologicznego, w tym: budowa studni kablowych prefabrykowanych, montaż zasobników złączowych, budowa rur osłonowych przeciskiem hydraulicznym, budowa rur osłonowych w wykopie, budowa wiązki mikrorur w wykopie, ręczne wciąganie mikrorur do rur, uszczelnianie otworów końcowych mikrokanalizacji, montaż słupka oznaczeniowego.
2) Przebudowa sieci teletechnicznej Orange i Idealan.
a) Przebudowa i zabezpieczenie infrastruktury Orange Polska S.A.
- Budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SKR, typ SKR-1, grunt kategorii III.
- Wykonanie przepustów pod drogami i innymi przeszkodami wykopem otwartym, grunt kategorii III, przepust rurą HDPE 110·mm.
- Wykonanie przepustów pod drogami i innymi przeszkodami wykopem otwartym, grunt kategorii III, przepust rurą DVK 110·mm.
- Zabezpieczenie rurą dwudzielną A120PS istniejących kabli doziemnych.
- Zabezpieczenie rurą dwudzielną A58PS istniejących kabli doziemnych.
- Układanie kabla wypełnionego w rowie kablowym wykopanym i zasypanym mechanicznie, grunt kategorii III.
- Wciąganie kabla wypełnionego w powłoce termoplastycznej do rur osłonowych, ręczne.
- Przekładanie kabla doziemnego, grunt kategorii III, kabel do Fi·30·mm, pierwszy.
- Zagłebienie kabla wypełnionego w rowie kablowym wykonanym ręcznie, grunt kategorii III, 1 kabel.
- Montaż złączy równoległych kabli wypełnionych ułożonych w kanalizacji kablowej z zastosowaniem pojedynczych łączników żył i termokurczliwych osłon wzmocnionych, kabel o 30 parach.
- Montaż złączy równoległych kabli wypełnionych typu kanałowego ułożonych w ziemi z zastosowaniem pojedynczych łączników żył i termokurczliwych osłon wzmocnionych, kabel o 30 parach.
- Montaż złączy równoległych kabli wypełnionych typu kanałowego ułożonych w ziemi z zastosowaniem pojedynczych łączników żył i termokurczliwych osłon wzmocnionych, kabel o 20 parach.
- Montaż złączy równoległych kabli wypełnionych typu kanałowego ułożonych w ziemi z zastosowaniem pojedynczych łączników żył i termokurczliwych osłon wzmocnionych, kabel o 10 parach.
- Pomiary końcowe prądem stałym, kabel o liczbie par·10.
- Przebudowa kabli telekomunikacyjnych nadziemnych.
- Demontaż słupów pojedynczych żelbetowych, długość słupa 7·m, - analogia pozycji.
- Montaż i ustawienie słupów pojedynczych żelbetowych bez belek ustojowych w terenie płaskim, długość słupa 6·m, kategoria gruntu III.
- Nadzór gestora sieci.
b) Przebudowa infrastruktury Idealan Sp. z o.o.
- Przebudowa rurociągu kablowego.
- Zabezpieczenie rurą dwudzielną A160PS istniejących kabli doziemnych.
- Zabezpieczenie rurą dwudzielną A110PS istniejących kabli doziemnych.
- Przekładanie rurociągu doziemnego, grunt kategorii III.
- Zagłębienie rurociągu kablowego w rowie kablowym wykonanym ręcznie, grunt kategorii III - analogia pozycji.
- Łączenie taśmy lokalizacyjnej - adaptacja pozycji.
- Nadzór gestora sieci.
2.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji przetargowej.
2.2. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót.
2.3. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy;
2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej;
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy;
4) wykonanie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
5) opracowanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania);
6) ustawienie tablic informacyjnych – 4 szt.;
7) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
8) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego;
9) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu;
10) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku;
11) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy;
12) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego;
13) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających;
14) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego;
15) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy przebudowie drogi;
16) zapewnienia nadzoru ze strony Wykonawcy przez uprawnione osoby w zakresie robót telekomunikacyjnych;
17) dokonania odbiorów robót w zakresie branży telekomunikacyjnej, zgodnie z wymogami gestorów sieci;
18) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
2.4. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
2.5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
2.6. Szczegółowy opis części A. przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty dla części A. Przebudowa drogi powiatowej nr 1259B Zalesie – Achrymowce – Starowlany – Popławce w Powiecie Sokólskim – etap II, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena – waga kryterium – 60%
Oferta najtańsza otrzyma max. 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły: An=(Cmin/Cn)x60
gdzie:
An – liczba punktów za spełnienie kryterium cena
C min – cena minimalna wśród złożonych ofert
C n – cena zaproponowana przez konkretnego Wykonawcę
60 – maksymalna ilość punktów
Wyliczona wartość An zaokrąglana będzie do 2 miejsc po przecinku.
2. Okres gwarancji jakości – waga kryterium – 40%
1) Oferty otrzymają poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanych okresów gwarancji jakości [Gj].
3 lata gwarancji jakości – okres wymagany (niepunktowany);
3,5 lat gwarancji jakości – 10 pkt.;
4 lat gwarancji jakości – 20 pkt.;
4,5 lat gwarancji jakości – 30 pkt.;
5 lat i więcej gwarancji jakości – 40 pkt.;
2) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości wyrażonego w postaci „niepełnej”, tj.: rok + miesiąc + dzień, dla ustalenia ilości przyznanych punktów zaoferowany okres gwarancji jakości będzie zaokrąglany do pełnej 1/2 roku w dół, np.: okres gwarancji jakości wyrażony zapisem „4 lata 7 miesięcy 22 dni” będzie punktowany jak dla 4,5 lat gwarancji jakości, za który przyznane zostanie 30 punktów.
3) Oferty, w których nie zostanie zadeklarowana gwarancja jakości (nie zostanie podany okres gwarancja jakości w Formularzu Oferty) lub zadeklarowana gwarancja jakości będzie krótsza niż 3 lata, zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp.
3. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:
S = An + Gj
gdzie:
S – suma punktów przyznana ofercie,
An – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
Gj – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji.
4. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyska najwyższą sumę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji jakości”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B. Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej nr 1259B z uzyskaniem niezbędnych decyzji oraz budowa mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej 1259B.
1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej nr 1259B z uzyskaniem niezbędnych decyzji oraz budowa mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej 1259B, w systemie „zaprojektuj wybuduj” polegającego na :
1) wykonaniu dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych) dla budowy mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej 1259B,
2) budowie mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej 1259B.
2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy;
2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej;
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy;
4) wykonanie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
5) opracowanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania);
6) ustawienie tablic informacyjnych – 4 szt.;
7) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
8) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego;
9) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu;
10) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku;
11) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy;
12) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego;
13) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających;
14) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego;
15) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy budowie mostu;
16) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
5. Szczegółowy opis części B. przedmiotu zamówienia – wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także budowy mostu w systemie „zaprojektuj-wybuduj” w oparciu o uzyskane pozwolenie na budowę zawiera Program funkcjonalno-użytkowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty dla części B. Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej nr 1259B z uzyskaniem niezbędnych decyzji oraz budowa mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej 1259B, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena – waga kryterium – 60%
Oferta najtańsza otrzyma max. 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły: An=(Cmin/Cn)x60
gdzie:
An – liczba punktów za spełnienie kryterium cena
C min – cena minimalna wśród złożonych ofert
C n – cena zaproponowana przez konkretnego Wykonawcę
60 – maksymalna ilość punktów
Wyliczona wartość An zaokrąglana będzie do 2 miejsc po przecinku.
2. Okres gwarancji jakości – waga kryterium – 40%
1) Oferty otrzymają poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanych okresów gwarancji jakości [Gj].
3 lata gwarancji jakości – okres wymagany (niepunktowany);
3,5 lat gwarancji jakości – 10 pkt.;
4 lat gwarancji jakości – 20 pkt.;
4,5 lat gwarancji jakości – 30 pkt.;
5 lat i więcej gwarancji jakości – 40 pkt.;
2) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości wyrażonego w postaci „niepełnej”, tj.: rok + miesiąc + dzień, dla ustalenia ilości przyznanych punktów zaoferowany okres gwarancji jakości będzie zaokrąglany do pełnej 1/2 roku w dół, np.: okres gwarancji jakości wyrażony zapisem „4 lata 7 miesięcy 22 dni” będzie punktowany jak dla 4,5 lat gwarancji jakości, za który przyznane zostanie 30 punktów.
3) Oferty, w których nie zostanie zadeklarowana gwarancja jakości (nie zostanie podany okres gwarancja jakości w Formularzu Oferty) lub zadeklarowana gwarancja jakości będzie krótsza niż 3 lata, zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp.
3. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:
S = An + Gj
gdzie:
S – suma punktów przyznana ofercie,
An – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
Gj – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji.
4. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyska najwyższą sumę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji jakości”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstępuje. 2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający odstępuje.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: w celu potwierdzenia Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawcy wykazują łącznie):A.Przebudowa drogi powiatowej nr 1259B Zalesie – Achrymowce – Starowlany – Popławce w Powiecie Sokólskim – etap II. a) posiadać środki finans. lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 600 000,00PLN (słownie: jeden milion sześćset tysięcy, 00/100PLN); b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 160 000,00PLN (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy, 00/100PLN). B. Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej nr 1259B z uzyskaniem niezbędnych decyzji oraz budowa mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej 1259B. a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 120 000,00PLN (słownie: sto dwadzieścia tysiecy, 00/100PLN); b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 12 000,00PLN (słownie: dwanaście tysięcy, 00/100PLN). 4. Zdolność techniczna lub zawodowa: w celu potwierdzenia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny lub zawodowy): A. Przebudowa drogi powiatowej nr 1259B Zalesie – Achrymowce – Starowlany – Popławce w Powiecie Sokólskim – etap II. 1. wskazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jako Wykonawca, Wykonawca robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami lub Podwykonawca, wykonał, zrealizował i zakończył co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości brutto min. 8 000 000,00PLN (słownie: osiem milionów 00/100PLN) lub 2 zadania polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o łącznej wartości brutto min. 8 000 000,00PLN (słownie: osiem milionów 00/100PLN). 2. dysponować w trakcie realizacji zadania następującymi narzędziami i urządzeniami: - wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych, - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, - walec lekki, średni, ciężki, - walec ogumiony, - samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosy. 3. wskazać do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby / podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia - dysponować w trakcie realizacji zadania: 1) Kierownikiem budowy posiadającym: a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa; b)doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót rozumiane jako pełnienie funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu co najmniej: 1 zadania polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości brutto min. 8 000 000,00PLN (słownie: osiem milionów 00/100PLN) lub 2 zadań polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o łącznej wartości brutto min. 8 000 000,00PLN (słownie: osiem milionów 00/100PLN). 2)obsługą geodezyjną – geodeta z uprawnieniami zgodnie z obowiązującym prawem. B.Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej nr 1259B z uzyskaniem niezbędnych decyzji oraz budowa mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej 1259B. 1.wskazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jako Wykonawca, Wykonawca robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami lub Podwykonawca, wykonał, zrealizował i zakończył co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) wraz z dojazdami o wartości brutto min. 600 000,00PLN (słownie: sześćset tysięcy 00/100PLN) lub 2 zadania polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) wraz z dojazdami o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 600 000,00PLN (słownie: sześćset tysięcy 00/100PLN). 2. dysponować w trakcie realizacji zadania następującymi narzędziami i urządzeniami: - wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych, - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, - walec lekki, średni, ciężki, - walec ogumiony, - samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosy, - dźwig. 3.wskazać do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby / podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia - dysponować w trakcie realizacji zadania: 1)Kierownikiem budowy lub Kierownikiem budowy i kierownikiem robót: a)1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności mostowej i drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, skierowaną do pełnienia funkcji Kierownika budowy (robót drogowych i robót mostowych) albo 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, skierowaną do pełnienia funkcji Kierownika budowy (robót mostowych) i 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, skierowaną do pełnienia funkcji Kierownika robót drogowych (robót drogowych); b)w przypadku wskazywania dysponowania w trakcie realizacji zadania 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności mostowej i drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia należy wykazać jej: -doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót rozumiane jako pełnienie funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) wraz z dojazdami o wartości brutto min. 600 000,00PLN (słownie: sześćset tysięcy 00/100PLN) lub 2 zadań polegających na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) wraz z dojazdami o łącznej wartości brutto min. 600 000,00PLN (słownie: sześćset tysięcy 00/100PLN) c) W przypadku wskazywania dysponowania w trakcie realizacji zadania 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia należy wykazać jej: - doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót rozumiane jako pełnienie funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) o wartości brutto min. 550 000,00PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt tysięcy 00/100PLN) lub 2 zadań polegających na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) o łącznej wartości brutto min. 550 000,00PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt tysięcy 00/100PLN) oraz w przypadku wskazywania dysponowania w trakcie realizacji zadania 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia należy wykazać jej: -doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót rozumiane jako pełnienie funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości brutto min. 50 000,00PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100PLN) lub 2 zadań polegających na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o łącznej wartości brutto min. 50 000,00PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100PLN). 2) Projektantem lub projektantami: a) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności mostowej i drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa albo 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności mostowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa i 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa; 3)obsługą geodezyjną – geodeta z uprawnieniami zgodnie z obowiązującym prawem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4); 5); 7); 8); 10) Ustawy Pzp.

2. Treść oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125, składane przez podmioty udostępniające swoje zasoby Wykonawcy - opisana jest w punkcie 8 SWZ - Instrukcji dla Wykonawców

3. Treść oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125, składane przez podmioty mające siedzibę i miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polski - opisana jest w punkcie 8 SWZ - Instrukcji dla Wykonawcy

4. Treść oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125, składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - opisana jest w punkcie 8 SWZ - Instrukcji dla Wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty, (w przypadku powoływania się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył);
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium:
Część A. Przebudowa drogi powiatowej nr 1259B Zalesie – Achrymowce – Starowlany – Popławce w Powiecie Sokólskim – etap II w wysokości: 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy, 00/100 złotych);
Część B. Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej nr 1259B z uzyskaniem niezbędnych decyzji oraz budowa mostu w m. Staworowo w ciągu drogi powiatowej 1259B w wysokości: 8 000,00zł (słownie: osiem tysięcy, 00/100 złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. Stosownie do treści atr. 117 ust. 2 Ustawy warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy , jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. Stosownie do treści atr. 117 ust. 3 Ustawy w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Stosownie do treści atr. 117 ust. 4 Ustawy w przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8. Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, odnosić należy również do tych Wykonawców. W konsekwencji Wykonawcy ci, w okolicznościach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy, zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umów oraz warunki ich wprowadzenia dla przedmiotowego postępowania zawarto - odpowiednio dla części A i części B - w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, § 16. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Cena - waga kryterium - 60
2. Okres gwarancji jakości - waga kryterium - 40

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

część dalsza z sekcja III pkt. 3.6)
11. System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
1) Microsoft Internet Explorerod wersji 11.0,
2) Mozilla Firefox od wersji 15,
3) Google Chrome od wersji 20
4) Microsoft Edge.
12. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .zip, przy czym Zamawiający określając dopuszczalne formaty danych korzysta z katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2, z uwzględnieniem charakteru postpowania i żądanych informacji, do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający dopuszcza również inne formaty wskazane w Rozporządzeniu. Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. W przypadku zastosowania innego formatu niż te, o których mowa w zdaniu pierwszym Zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą, co może spowodować jej odrzucenie.
13.1. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
13.2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
13.3. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
13.4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
13.5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
13.6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie (oświadczenia – jeżeli dotyczy) o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym we wzorze dołączonym jako załącznik do SWZ – Instrukcji dla Wykonawców, w formie elektronicznej (tj. postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
13.7. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
13.8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu.
13.9. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

Informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej szczegółowo opisane są w pkt 9 SWZ – Instrukcji dla Wykonawców.

Wraz z ofertą powinny być złożone dokumenty określone w pkt. 18.2 SWZ - Instrukcji dla Wykonawców.
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego- Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego (jeden otwór to brama garażowa, drugi otwór to drzwi) łączna długość 6 m szerokość 5 m. Plus obok wiata. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sokółka: udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.960.000 zł
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: "Modernizacje i remonty dróg gminnych oraz dojazdowych do pól"
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi wojewódzkiej nr 450 na odcinku Leziona - Sławin
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI