Przebudowa drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno wraz z budową mostu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno wraz z budową mostu przez rz. Sidra, na odcinku od mostu na rz. Sidra do Dubaśna na terenie Gminy Nowy Dwór w Powiecie Sokólskim.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokółka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-09-03
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno wraz z budową mostu przez rz. Sidra, na odcinku od mostu na rz. Sidra do Dubaśna na terenie Gminy Nowy Dwór w Powiecie Sokólskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10

1.5.8.) Numer faksu: 85 711 22 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.techniczny@pzd.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi oraz przeprowadzanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w budynkach będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno wraz z budową mostu przez rz. Sidra, na odcinku od mostu na rz. Sidra do Dubaśna na terenie Gminy Nowy Dwór w Powiecie Sokólskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ecdf33e-fed0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001021/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze - Dubaśno wraz z budową mostu przez rz. Sidra, na odcinku od mostu na rz. Sidra do Dubaśna na terenie Gminy Nowy Dwór w Powiecie Sokólskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/21WDdbi3/przetarg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal,
dzial.techniczny@pzd.sokolka.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej – dzial.techniczny@pzd.sokolka.com 2. Osoby do kontaktu z Wykonawcami Zamawiający wskazuje w pkt 11 SWZ – Instrukcji dla Wykonawców. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu kwalifikowanego: 1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES, 2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES. 9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego: 1) dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), 2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. 10. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: 1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, 2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, 3) oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy, 4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia. UWAGA: cdn. w sekcji IX - pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 RODO, informuję, że:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, tel. 85 711 89 09, e-mail: biuro@pzd.sokolka.com2)W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w PZD wSokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, tel. 85 711 89 09, e-mail: iod@pzd.sokolka.com3)Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, zawarcia umowy oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania i jego archiwizacji4)Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy PZP, a także inne podmioty w zakresie i na zasadach określonych przepisamiprawa5)Administrator przetwarza następujące kategorie danych: imię i nazwisko, dane teleadresowe, stanowisko służbowe, rodzaj umowy o pracę itp.6)Administrator pozyskuje dane osobowe osób innych niż Wykonawca, od Wykonawcy, np.: dane osobowe pełnomocnika, osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, osób fizycznych skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy itp. 7)Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat (10 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE) począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy)8) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp 9)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO10)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 ust. 1-3 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o zamówienia publicznego)b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)c)na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO11)nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od
osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD/WD-Bi/4112/3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część A. Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze - Dubaśno.
Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze - Dubaśno, w systemie „zaprojektuj wybuduj”, polegającego na:
1) wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień warunkujących przyszłą realizację inwestycji,
2) przebudowie drogi powiatowej 1245B Harasimowicze – Dubaśno.
1.2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) wykonanie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
5) opracowanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania),
6) ustawienie tablic informacyjnych – 2 szt.,
7) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
8) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
9) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
10) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
11) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
12) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
13) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
14) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
15) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
1.3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
1.4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
1.5. Szczegółowy opis części A. przedmiotu zamówienia – wymagania dotyczące wykonania kompleksowej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno, a także przebudowy drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno w systemie „zaprojektuj-wybuduj” zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - część A oraz Rozdział III Program funkcjonalno-użytkowy część A.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty dla części A. Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze - Dubaśno, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1.1. Cena – waga kryterium – 60% (60 punktów)
Oferta najtańsza otrzyma max. 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
An=(Cmin/Cn)x60
gdzie:
An – liczba punktów za spełnienie kryterium cena
C min – cena minimalna wśród złożonych ofert
C n – cena zaproponowana przez konkretnego Wykonawcę
60 – maksymalna ilość punktów
Wyliczona wartość An zaokrąglana będzie do 2 miejsc po przecinku.
1.2. Okres gwarancji jakości – waga kryterium – 40% (40 punktów)
1) Oferty otrzymają poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanych okresów gwarancji jakości [Gj].
3 lata gwarancji jakości – okres wymagany (niepunktowany);
3,5 lat gwarancji jakości – 10 pkt.;
4 lat gwarancji jakości – 20 pkt.;
4,5 lat gwarancji jakości – 30 pkt.;
5 lat i więcej gwarancji jakości – 40 pkt.;
2) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości wyrażonego w postaci „niepełnej”, tj.: rok + miesiąc + dzień, dla ustalenia ilości przyznanych punktów zaoferowany okres gwarancji jakości będzie zaokrąglany do pełnej 1/2 roku w dół, np.: okres gwarancji jakości wyrażony zapisem „4 lata 7 miesięcy 22 dni” będzie punktowany jak dla 4,5 lat gwarancji jakości, za który przyznane zostanie 30 punktów.
3) Oferty, w których nie zostanie zadeklarowana gwarancja jakości (nie zostanie podany okres gwarancja jakości w Formularzu Oferty) lub zadeklarowana gwarancja jakości będzie krótsza niż 3 lata, zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp.
1.3. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:
S = An + Gj
gdzie:
S – suma punktów przyznana ofercie,
An – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
Gj – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji.
1.4. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyska najwyższą sumę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji jakości”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część B. Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej nr 1245B z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz budowa mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej 1245B.
Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej nr 1245B z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz budowa mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej 1245B, w systemie „zaprojektuj wybuduj”polegającego na :
1) wykonaniu dokumentacji projektowej dla budowy mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej 1245B wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień warunkujących przyszłą realizację inwestycji,
2) budowie mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej 1245B.
1.2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) wykonanie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
5) opracowanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania),
6) ustawienie tablic informacyjnych – 2 szt.,
7) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
8) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
9) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
10) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
11) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
12) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
13) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
14) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
15) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy budowie mostu,
16) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
1.3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
1.4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
1.5. Szczegółowy opis części B. przedmiotu zamówienia – wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej nr 1245B z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz budowa mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej 1245B w systemie „zaprojektuj-wybuduj” zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, Rozdział II Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - część B oraz Rozdział III Program funkcjonalno-użytkowy - część B.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty dla części B. Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej nr 1245B z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz budowa mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej 1245B, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
22.2.1. Cena – waga kryterium – 60% (60 punktów)
Oferta najtańsza otrzyma max. 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
An=(Cmin/Cn)x60
gdzie:
An – liczba punktów za spełnienie kryterium cena
C min – cena minimalna wśród złożonych ofert
C n – cena zaproponowana przez konkretnego Wykonawcę
60 – maksymalna ilość punktów
Wyliczona wartość An zaokrąglana będzie do 2 miejsc po przecinku.
1.2. Okres gwarancji jakości – waga kryterium – 40% (40 punktów)
1) Oferty otrzymają poniżej przedstawioną ilość punktów z tytułu oferowanych okresów gwarancji jakości [Gj].
3 lata gwarancji jakości – okres wymagany (niepunktowany);
3,5 lat gwarancji jakości – 10 pkt.;
4 lat gwarancji jakości – 20 pkt.;
4,5 lat gwarancji jakości – 30 pkt.;
5 lat i więcej gwarancji jakości – 40 pkt.;
2) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości wyrażonego w postaci „niepełnej”, tj.: rok + miesiąc + dzień, dla ustalenia ilości przyznanych punktów zaoferowany okres gwarancji jakości będzie zaokrąglany do pełnej 1/2 roku w dół, np.: okres gwarancji jakości wyrażony zapisem „4 lata 7 miesięcy 22 dni” będzie punktowany jak dla 4,5 lat gwarancji jakości, za który przyznane zostanie 30 punktów.
3) Oferty, w których nie zostanie zadeklarowana gwarancja jakości (nie zostanie podany okres gwarancja jakości w Formularzu Oferty) lub zadeklarowana gwarancja jakości będzie krótsza niż 3 lata, zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp.
1.3. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:
S = An + Gj
gdzie:
S – suma punktów przyznana ofercie,
An – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
Gj – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji.
1.4. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz uzyska najwyższą sumę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji jakości”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym -Zamawiający odstępuje
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej -Zamawiający odstępuje
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Wykonawca musi spełniać warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie):
A. Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze - Dubaśno.
a) posiadać środki fin. lub zdolność kredytową w wysokości min niż 500 000,00PLN;
b) posiadać ubezp. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min 50 000,00PLN.
B. Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej nr 1245B z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz budowa mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej 1245B.
a) posiadać środki fin. lub zdolność kredytową w wysokości min niż 240 000,00PLN;
b) posiadać ubezp. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min 24 000,00PLN.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca musi spełniać warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny lub zawodowy):
A. Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze - Dubaśno.
1) wskazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jako Wykonawca, Wykonawca robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami lub Podwykonawca, wykonał, zrealizował i zakończył co najmniej
1 zadanie polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości brutto min 2 600 000,00PLN
lub
2 zadania polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o łącznej wartości brutto min 2 600 000,00PLN
2) dysponować w trakcie realizacji zadania następującymi narzędziami i urządzeniami:
- wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych,
- układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy,
- walec lekki, średni, ciężki,
- walec ogumiony,
- samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosy.
3) wskazać do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby / podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia - dysponować w trakcie realizacji zadania:
a) Kierownikiem budowy posiadającym:
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa;
- doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót rozumiane jako pełnienie funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu min.:
1 zadania polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości brutto min 2 600 000,00PLN
lub
2 zadań polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o łącznej wartości brutto min 2 600 000,00PLN
b) Projektantem:
- 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa ;
c) obsługą geodezyjną – geodeta z uprawnieniami zgodnie z obowiązującym prawem.
B. Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej nr 1245B z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz budowa mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej 1245B.
1) wskazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jako Wykonawca, Wykonawca robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami lub Podykonawca, wykonał, zrealizował i zakończył min.
1 zadanie polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) wraz z dojazdami o wartości brutto min 1 190 000,00PLN
lub
2 zadania polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) wraz z dojazdami o łącznej wartości brutto min 1 190 000,00PLN
2) dysponować w trakcie realizacji zadania następującymi narzędziami i urządzeniami:
- wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych,
- układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy,
- walec lekki, średni, ciężki,
- walec ogumiony,
- samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosy
- dźwig.
3) wskazać do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby / podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia - dysponować w trakcie realizacji zadania:
a) Kierownikiem budowy lub Kierownikiem budowy i kierownikiem robót:
- 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności mostowej i drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, skierowaną do pełnienia funkcji Kierownika budowy (robót drogowych i robót mostowych)
albo
1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, skierowaną do pełnienia funkcji Kierownika budowy (robót mostowych)
i
1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa, skierowaną do pełnienia funkcji Kierownika robót drogowych (robót drogowych);
- w przypadku wskazywania dysponowania w trakcie realizacji zadania 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności mostowej i drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia należy wykazać jej:
doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót rozumiane jako pełnienie funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu min.
1 zadania polegającego na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) wraz z dojazdami o wartości brutto min 1 190 000,00PLN
lub
2 zadań polegających na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) wraz z dojazdami o łącznej wartości brutto min 1 190 000,00PLN
- W przypadku wskazywania dysponowania w trakcie realizacji zadania 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia należy wykazać jej:
doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót rozumiane jako pełnienie funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu min.
1 zadania polegającego na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) o wartości brutto min 1 100 000,00PLN;
lub
2 zadań polegających na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu mostowego (most; wiadukt; estakada; kładka) o łącznej wartości brutto min 1 100 000,00PLN;
oraz
w przypadku wskazywania dysponowania w trakcie realizacji zadania 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia należy wykazać jej:
doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy lub Kierownika robót rozumiane jako pełnienie funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu co najmniej
1 zadania polegającego na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości brutto min 90 000,00PLN
lub
2 zadań polegających na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi o łącznej wartości brutto min 90 000,00PLN
b) Projektantem lub projektantami:
- 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności mostowej i drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa
albo
1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności mostowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa
i
1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa;
c) obsługą geodezyjną – geodeta z uprawnieniami zgodnie z obowiązującym prawem

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych (określonych Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)), żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego niniejszej instrukcji w pkt 6.1. ppkt 1) – 6) i 6.2. ppkt 1) – 5) [tj. zawartych w treści art. 108 ust. 1 pkt 1) – 6) oraz art. 109 ust. 1 pkt 4); 5); 7); 8); 10) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.)].
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1., składa każdy z wykonawców.
3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.
4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, przedstawienia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Instrukcji dla Wykonawców w pkt 6.1. ppkt 1) – 4) i 6) oraz i 6.2. ppkt 1) – 5) [tj. zawartych w treści art. 108 ust. 1 pkt 1) – 4) i 6) oraz art. 109 ust. 1 pkt 4); 5); 7); 8); 10) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.)]

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - nie dotyczy.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust.1, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych.
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty,
(w przypadku powoływania się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył);
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z ofertą powinny być złożone odpowiednio:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 125 ust 1 Ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w w zdaniu pierwszym, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
1.2. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie (jeżeli dotyczy), jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy) chyba ze Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
1.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1.2;
1.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
1.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1.2;
1.6. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
1.7. Oświadczenie (jeżeli dotyczy) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
1.8. Dowód wniesienia wadium – oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium:
Część A. Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze – Dubaśno z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1245B Harasimowicze - Dubaśno w wysokości: 26 000,00zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy, 00/100 złotych);
Część B. Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej nr 1245B z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych warunkujących realizację inwestycji oraz budowa mostu w m. Wielki Staw w ciągu drogi powiatowej 1245B w wysokości: 12 000,00zł (słownie: dwanaście tysięcy, 00/100 złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. Stosownie do treści atr. 117 ust. 2 Ustawy warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy , jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. Stosownie do treści atr. 117 ust. 3 Ustawy w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Stosownie do treści atr. 117 ust. 4 Ustawy w przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8. Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, odnosić należy również do tych Wykonawców. W konsekwencji Wykonawcy ci, w okolicznościach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy, zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umów oraz warunki ich wprowadzenia dla przedmiotowego postępowania zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia - odpowiednio dla części A i części B zamówienia - w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, § 16. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy - ograniczenia techniczne w ilości znaków

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

część dalsza z sekcja III pkt. 3.6)11. System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:1) Microsoft Internet Explorerod wersji 11.0, 2) Mozilla Firefox od wersji 15, 3) Google Chrome od wersji 20
4) Microsoft Edge. 12. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .zip, przy czym Zamawiający określając dopuszczalne formaty danych korzysta z katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2, z uwzględnieniem charakteru postpowania i żądanych informacji, do Rozporządzenia Rady
Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający dopuszcza również inne formaty wskazane w Rozporządzeniu. Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w
formacie .pdf. W przypadku zastosowania innego formatu niż te, o których mowa w zdaniu pierwszym Zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą, co może spowodować jej odrzucenie.
13.1. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 13.2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
13.3. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 13.4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. 13.5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia
„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
13.6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie (oświadczenia – jeżeli dotyczy) o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym we wzorze dołączonym jako załącznik do SWZ – Instrukcji dla Wykonawców, w formie elektronicznej (tj. postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie
zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. 13.7. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 13.8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. 13.9. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany
ani wycofać złożonej oferty. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej szczegółowo opisane są w pkt 9 SWZ – Instrukcji dla Wykonawców
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip, firm podwykonawczych do elewacji. Inwestycje to budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Lokalizacja: Białystok i okolice. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI