Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1120G na odcinku Smołdzino-Gardna Wielka (Gmina Smołdzino)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730
1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1120G na odcinku Smołdzino-Gardna Wielka (Gmina Smołdzino)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3e94975-ae2f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012276/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1120G na odcinku Smołdzino-Gardna Wielka (Gmina Smołdzino)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie prowadził korespondencję w zakresie obejmującym zmiany i wyjaśnieniami treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem strony internetowej; 1) https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html 2) https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/3d5d13d5-f538-476f-aed0-136d747d9075Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z rozdziałem VI i X działu A specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XVIII dziale B,SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XVIII dzialeB,SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1120G (Smołdzino- Gardna Wielka- Gąbino- Lubuczewo) na łącznej długości 3,85km z podziałem na trzy zadania: • zadanie nr 1 obejmujące odcinek w m. Smołdzino, tj. od km 0+030,00 do km 0+235,00 oraz od km 0+275,00 do km 0+935,50 na łącznej długości 0,8655km,Zakres robót zadania nr 1 obejmuje wykonanie: 1. Poszerzenia jezdni do szerokości do 6,0m zgodnie z projektem zagospodarowania terenu o konstrukcji: - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 5/6 gr. 15cm 2. Nawierzchni asfaltowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-4 5cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-4 7cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 3cm, 3. Chodników z kostki betonowej w obramowaniu z obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo – piaskowej z oporem i krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem o konstrukcji : - kostka brukowa betonowa 6cm, - podsypka cementowo – piaskowa 5cm, - kruszywo łamane 0/31,5 8cm, - warstwa odcinająca z pospółki 10cm. 4. Ustawienia opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej z oporem. 5. Zjazdów na posesje z kostki betonowej w obramowaniu z krawężnika betonowego 15x22cm na ławie betonowej o konstrukcji: - kostka brukowa betonowa 8cm, - podsypka cementowo – piaskowa 3cm, - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 5/6 gr. 15cm 6. Zjazdów o nawierzchni bitumicznej o konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-4 5cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-4 7cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-4 śr. 3cm, - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 gr. 15cm 7. Profilowania i odmulenia rowów przydrożnych, 8. Frezowania nawierzchni na średniej grubości 6cm, 9. Poboczy o szer. 1,0m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 10cm, 10. Oznakowania poziomego i pionowego, w tym wykonania znaków aktywnych o zmiennej treści, 11. Wyspy dzielącej z odgięciem toru jazdy o nawierzchni z kostki kamiennej 18/20 w obramowaniu z krawężnika kamiennego 15x25cm na ławie betonowej, 12. Przejścia dla pieszych z azylem w postaci wyspy o nawierzchni z kostki kamiennej 18/20 w obramowaniu z krawężnika kamiennego 15x25cm na ławie betonowej, 13. Budowy kanału technologicznego, 14. Kanalizacji deszczowej składającej się z elementów: - kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 250mm i 200mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200mm, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem, - wpusty uliczne krawężnikowe, - osadnik o średnicy 2000mm, - separator lamelowy. W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr 1120G przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi nr 1120G w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi nr 1120G przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1120G, załączniki od nr 11 do nr 19 należy traktować jako materiał informacyjny. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:1) cena – 60 %2) okres rękojmi – 40 %z zastrzeżeniami, iż ocenie zostanie poddana (nie krótsza) rękojmia lecz dłuższa niż 60 mc-y i nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.Przyjmuje się że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w kryterium okresu rękojmiPrzy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 0 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 0 pkt* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 12 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 20 pkt* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 24 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 40 pktZgodnie z warunkami SWZ minimalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę: CN P = ---------------- x 100 punktów x 60% COBgdzie:CN - najniższa zaoferowana Cena ofertowa,COB – Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej3. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C + Rgdzie:Lp – liczba punktówC – Punkty przyznane w kryterium cenaR- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmiaZa najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.4. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.Pozostałe warunki opisane zostały w rozdziale XV dziale A, SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteria i ich znaczenie: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:1) cena – 60 %2) okres rękojmi – 40 %z zastrzeżeniami, iż ocenie zostanie poddana (nie krótsza) rękojmia lecz dłuższa niż 60 mc-y i nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.Przyjmuje się że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w kryterium okresu rękojmiPrzy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 0 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 0 pkt* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 12 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 20 pkt* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 24 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 40 pktZgodnie z warunkami SWZ minimalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę: CN P = ---------------- x 100 punktów x 60% COBgdzie:CN - najniższa zaoferowana Cena ofertowa,COB – Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej3. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C + Rgdzie:Lp – liczba punktówC – Punkty przyznane w kryterium cenaR- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmiaZa najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.4. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.Pozostałe warunki opisane zostały w rozdziale XV dziale A, SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1120G (Smołdzino- Gardna Wielka- Gąbino- Lubuczewo) na łącznej długości 3,85km z podziałem na trzy zadania:zadanie nr 2 obejmujące odcinek od m. Smołdzino do m. Gardna Wielka, tj. od km 0+935,50 do km do km 3+880,00 na długości 2,9445km,Zakres robót zadania nr 2 obejmuje wykonanie: 1. Poszerzenia jezdni do szerokości do 5,5m zgodnie z projektem zagospodarowania terenu o konstrukcji: - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 gr. 15cm 2. Nawierzchni asfaltowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-4 5cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-4 7cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-4 śr. 3cm, 3. Ustawienia opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej z oporem. 4. Karczowania pni wraz z ich utylizacją, 5. Ścinania i karczowania krzaków i podszycia wraz z utylizacją, 6. Profilowania i odmulenia rowów przydrożnych, 7. Frezowania nawierzchni na średniej grubości 6cm, 8. Poboczy o szer. 1,0m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 10cm, 9. Budowy kanału technologicznego, 10. Oznakowania poziomego i pionowego,W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr 1120G przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi nr 1120G w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi nr 1120G przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1120G, załączniki od nr 11 do nr 19 należy traktować jako materiał informacyjny. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
4.2.5.) Wartość części: 0 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:1) cena – 60 %2) okres rękojmi – 40 %z zastrzeżeniami, iż ocenie zostanie poddana (nie krótsza) rękojmia lecz dłuższa niż 60 mc-y i nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.Pozostałe warunki opisane zostały w rozdziale XV dziale A, SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteria i ich znaczenie: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:1) cena – 60 %2) okres rękojmi – 40 %z zastrzeżeniami, iż ocenie zostanie poddana (nie krótsza) rękojmia lecz dłuższa niż 60 mc-y i nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.Pozostałe warunki opisane zostały w rozdziale XV dziale A, SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1120G (Smołdzino- Gardna Wielka- Gąbino- Lubuczewo) na łącznej długości 3,85km z podziałem na trzy zadania:zadanie nr 3 obejmujące obiekt mostowy w m. Smołdzino od km 0+235,00 do km 0+275,00 na długości 0,040kmZakres robót zadania nr 3 obejmuje przebudowę mostu JNI 06240045 przez rzekę Łupawę w miejscowości Smołdzino i wykonanie: 1. Budowy nowych płyt podbalustradowych i wzmocnienie mostu poprzez wykonanie reprofilacji. 2. Wzmocnienie siatkami filarów i przyczółków. 3. Reprofilowanie i wzmocnienie podpór. 4. Robót ziemnych - wykopy, zasypywania, umocnienie skarpy koryta cieku w obrębie mostu. 5. Izolacji termozgrzewalej płyty. 6. Odwodnienia mostu poprzez wpusty i sączki. 7. Montaż balustrad na nowych kapach podbalustradowych. 8. Nawierzchni bitumicznej gr. 10 cm z asfaltu twardolanego. 9. Robót rozbiórkowych w zakresie nawierzchni i podbudowy, balustrad, częściowego odkopania istniejących przyczółków i skrzydełek mostu w celu ich naprawy i wzmocnienia. 10. Odmulenia i umocnienia geokratą wypełnioną kamieniem naturalnym koryta i skarp koryta cieku wodnego. 11. Oznakowania poziomego i pionowego.W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby zminimalizować okres wyłączenia obiektu mostowego dla ruchu pojazdów samochodowych. Ruch pieszych poprzez przebudowywany obiekt mostowy powinien być utrzymany przez cały okres inwestycji. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedstawi Zmawiającemu zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. Projekt powinien uwzględniać wyznaczenie objazdów dla pojazdów samochodowych na czas wyłączenia możliwości ich przejazdu przez obiekt mostowy.Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy mostu w ciągu drogi nr 1120G, załączniki od nr 11 do nr 19 należy traktować jako materiał informacyjny. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.Uwaga:Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót w ramach w/w zadań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44212100-0 - Mosty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pozostałe warunki opisane zostały w rozdziale XV dziale A, SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Pozostałe warunki opisane zostały w rozdziale XV dziale A, SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu ozamówieniu.2. Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 Ustawy dotyczą:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:Wykonawca wpisany jest do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:dla zadania nr 1 - na sumę gwarancyjną minimum: :1.820.000,00 zł (jeden milion osiemset dwadzieścia tysięcy złotych),dla zadania nr 2 – na sumę gwarancyjną minimum:2.882.600,00 zł (dwa miliony osiemset osiemdziesiąt dwa tysiące sześćset złotych),dla zadania nr 3 - na sumę gwarancyjną minimum:1.750.000,00 zł (jeden milion siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych)W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca spełnić powyższy warunek na każde zadanie osobno.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:A. Dla zadania nr 1:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 1.300.000,00 zł,lub jedna dot. roboty budowlanejpolegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 2.600.000,00 zł.Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (o specjalności drogowej). Osoba ta musi posiadać doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami przy realizacji min. 1 zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych odpowiadające przedmiotowi zamówienia.Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy.c) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę w charakterze Kierownika Robót branżowych, posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa). Osoba ta musi posiadać doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami przy realizacji min. 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji deszczowej przy budowie, przebudowie lub remoncie drogi.Osoba ta powinna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnychfunkcji w budownictwie.Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnionądo sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży kanalizacyjnej bezograniczeń.B. Dla zadania nr 2:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 2.055.000,00 zł,lub jedna dot. roboty budowlanejpolegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 4.110.000,00 zł.Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (o specjalności drogowej). Osoba ta musi posiadać doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami przy realizacji min. 1 zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych odpowiadające przedmiotowi zamówienia.Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy.C. Dla zadania nr 3:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji mostów odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o konstrukcji żelbetowej z nawierzchnią bitumiczną, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 1.250.000,00 zł,lub jedna dot. roboty budowlanejpolegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji mostów odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o konstrukcji żelbetowej z nawierzchnią bitumiczną, o wartości brutto nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł.Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami mostowymi objętych przedmiotem zamówienia w specjalności mostowej bez ograniczeń, a także posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych przy realizacji inwestycji mostowych.Określenie warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami mostowymi objętych przedmiotem zamówienia w specjalności mostowej bez ograniczeń, a także posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych przy realizacji inwestycji mostowych 3. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o postępowaniu:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z Wykonawców.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) W przypadku o którym mowa w pkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na zasobach(potencjale) podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca działając w imieniu takiego podmiotu, powinien złożyć w takiej sytuacji zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.Pozostałe warunki udziału w postępowaniu opisane są w dziale B rozdziale II SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art 274 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.109 ust.1 pkt 4) Ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art 274 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Należy załączyć polisę na na kwotę:Dla zadania nr 1 - min.:1.820.000,00 zł (jeden milion osiemset dwadzieścia tysięcy złotych),Dla zadania nr 2 – min.:2.882.600,00 zł (dwa miliony osiemset osiemdziesiąt dwa tysiące sześćset złotych),Dla zadania nr 3 - min.:1.750.000,00 zł (jeden milion siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych)W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca spełnić powyższy warunek na każde zadanie osobno.2)Wykaz wykonanych robót odpowiednio dla zadania nr 1, 2 i 3.3) wykaz osób dla zadania nr 1, 2 i 3 skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, tj.Warunki te i podmiotowe środki dowodowe opisane są dokładniej w rozdziale III dziale B SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wadium w wysokości:zadanie nr 1 - 31.700,00 PLN (słownie: trzydzieści jeden tysięcy siedemset PLN)zadanie nr 2 - 50.219,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy dwieście dziewiętnaście PLN)zadanie nr 3 - 30.487,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy czterysta osiemdziesiąt siedem PLN)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Złożone wadium powinno być ważne do dnia terminu związania z ofertą.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: A) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank BGŻ BNP PARIBAS Oddział w Słupsku 05 1600 1462 1877 9152 8000 0003.B) gwarancjach bankowych;C) gwarancjach ubezpieczeniowych;D) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r.poz. 299) . 5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób „Wadium ZDP-GIZ.2611.4.2021”. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.Pozostałe informacje na temat wadium znajdują się w rozdziale VIII dziale B SW6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika doreprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawieprzedmiotowego zamówienia publicznego.2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP(załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw dowykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczykażdy z Wykonawców.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniamogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) W przypadku o którym mowa w pkt 3),wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wnioskuo dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika któreusługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziałuw postępowaniu, Wykonawca może polegać na zasobach(potencjale) podmiotu trzeciego nazasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca działając w imieniutakiego podmiotu, powinien złożyć w takiej sytuacji zobowiązanie innego podmiotu do oddaniado dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzórstanowi załącznik nr 3 do SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca zawrze z Zamawiającym umowę na podstawie projektu umowy, który stanowi zał. nr 7 do SWZ (w odniesieniu na poszczególne zadania).2. Zamawiający określa rodzaj zmian umowy z Wykonawcą w projekcie umowy ( uregulowanym przez art. 454-455 ustawy PZP) .7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak