Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 0+000 do 11+440 wraz z budową 4 obiektów mostowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żagański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 39
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzaganski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 0+000 do 11+440 wraz z budową 4 obiektów mostowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3181f8e7-74eb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001141/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 0+000 do 11+440 wraz budową 4 obiektów mostowych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.powiatzaganski.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi), instrukcji korzystania z miniPortalu dostępnej na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz w Regulaminie ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania).13.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 25. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.25.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem danych osobowych jest Powiat Żagański ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań;b) inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Żagańskim jest Pan Maciej Gęsigóra, adres e-mai: iod@powiatzaganski.pl , tel. 68 479-34-60c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 0+000 do 11+440 wraz z budową 4 obiektów mostowych” Nr ZP.272.1.2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP e) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawców jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) osoby, których dane przetwarzamy, w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania mają:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;i) osobom, których dane przetwarzamy, w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 25.2. Informacja dotycząca ograniczenia stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)25.2.1 Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.25.2.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.1. Część I – Projekt i przebudowa drogi powiatowej nr 1064F od km 0+000 do km 2+600 (cała ulica Żelazna wraz z 2 obiektami mostowymi); Zamawiający wymaga, aby w ramach I części przedmiotu zamówienia został wykonany następujący zakres robót:1. wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich zgód, opinii i pozwoleń, zezwalających na wykonanie robót budowlanych,2. wykonanie robót budowlanych, w ramach których przewiduje się:Branża drogowa- Od km 0+000 do km 0+250 wykonać nakładkę bitumiczną, brak robót brukarskich oraz wymian krawężników za wyjątkiem ronda.- Rondo wykonać jako przejazdowe pod ruch KR4; skorygować kształt wysp z azylami dla pieszych tak aby ułatwić przejazd dla pojazdów wojskowych;- od km 0+250 do końca etapu tj. km 2+600 wykonać na całości jezdni nakładkę bitumiczną wzmocnioną siatką stalową.- szerokość bitumiczna jezdni drogi powiatowej bez odcinków objętych mostami 6,6 do 8,6 m;Branża instalacyjnaObejmuje wykonanie fragmentu kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami deszczowymi i odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do rzeki Bóbr, do kanału doprowadzającego wody do rzeki Bóbr, na tereny zalewowe oraz do istniejącego kanału k1000 wymagającego czyszczenia ze względu na zamulenie.Podane w PFU długości sieci są długościami orientacyjnymi wynikającymi z rzeczywistych odległości w terenie pomiędzy punktami stanowiącymi granice zakresu i mogą one ulec zmianie.Inwestor dopuszcza możliwość zachowania fragmentarycznie starej sieci kanalizacyjnej deszczowej w jej pierwotnym ułożeniu .W związku z otrzymanymi warunkami od zarządcy sieci gazowej konieczne jest wykonanie przycisku pod dnem rzeki Bóbr w celu ułożenia nowej sieci.Branża elektroenergetyczna.wykonanie przebudowy istniejących kolizji z liniami napowietrznymi, kablowymi 0,4kV oraz usunięcie kolizji z istniejącymi słupami oświetlenia ulicznego.Branża telekomunikacyjna.Na trasie przebudowy sieci telekomunikacyjne stanowią kolizję. Konieczne przebudowy, zabezpieczenia, wymiany elementów sieci operatorów telekomunikacyjnych uzgodnić z gestorami sieci.ETAP I w dużej części przebiega w terenie miejskim wzdłuż gęsto pobudowanych sieci innych branż. Powoduje to konieczność dokonywania uzgodnień międzybranżowych podczas usuwania kolizji telekomunikacyjnych. Przebudowa ok. 140m ciągów kanalizacji kablowej wielootworowej i zawartych w niej dużej ilości kabli miedzianych i światłowodowych stanowi o dużym zakresie przebudowy sieci w tym rejonie. Branża mostowaZakres prac obejmuje :1. Rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu drogowego na rzece Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1064F w miejscowości Żagań na ul. Żelaznej – most M12. Rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu drogowego na kanale rzeki Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1064F w miejscowości Żagań na ul. Żelaznej – most M2Zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi. Mosty znajdują się na obszarach szczególnego zagrożenia powodziowego i Wykonawca uzyska pozwolenie wodnoprawne na lokalizację obiektów budowlanych na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią i będzie prowadził prace budowlane na warunkach określonych w decyzji. Całkowita szerokość jezdni na mostach powinna wynosić 7,0 m plus dwie opaski po 0,5 m. Szerokość chodnika na obiekcie należy przewidzieć min. 2,0 m. Na obiektach należy przewidzieć montaż oświetlenie ulicznego na wykuszach.Most M1Należy przewidzieć rozbiórkę całego ustroju nośnego wraz z elementami wyposażenia. Zaproponowano wykonanie mostu trójprzęsłowego o schemacie statycznym w postaci belki ciągłej. Rozpiętość teoretycznej poszczególnych przęseł kształtują się następująco 28,5+40+29,5 m. Przyjęto, że ustrój nośny stanowi 5 dźwigarów stalowych zespolonych z żelbetową płytą pomostową.Most M2Należy przewidzieć rozbiórkę całego ustroju nośnego wraz z elementami wyposażenia, z tym że kratownice należy rozbierać w taki sposób żeby była możliwość jej ponownego złożenia. Zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi co do podobnego kształtu mostu zaproponowano wykonanie mostu jednoprzęsłowego belkowego wzmocnionego łukiem z wieszakami imitującymi słupki i krzyżulce kratownicy. Rozpiętość teoretyczna przęsła wynosi 40,5 m. Przyjęto, że ustrój nośny stanowią dwa dźwigary stalowe zespolone z płytą pomostową wzmocnione łukiem stalowym wykonanym ze skrzynki stalowej. Skrzyżowanie ul. Żelaznej z ul. Kolejową w km 1+690,00 należy przeanalizować pod kątem przejezdności pojazdów specjalnych dla wszystkich relacji na tym skrzyżowaniu i dostosować do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych oraz wymagań wynikających z umowy FDS-02/2019.- koszt budowy zatoki postojowej, której jedynym przeznaczeniem jest obsługa klientów sklepu, jest kosztem niekwalifikowalnym w ramach realizacji zadania objętego finansowaniem w ramach FDS,Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został opisany w pkt 5 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + G + Dgdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”D - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie Kierownika Robót Drogowych”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty (okres gwarancji)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + G + Dgdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”D - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie Kierownika Robót Drogowych”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.2. Część II – Projekt i przebudowa drogi powiatowej nr 1064F od km 2+600 do 9+100 (teren niezabudowany wraz z całą miejscowością Trzebów bez obiektów mostowych); Zamawiający wymaga, aby w ramach II części przedmiotu zamówienia został wykonany następujący zakres robót:1. wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich zgód, opinii i pozwoleń, zezwalających na wykonanie robót budowlanych,2. wykonanie robót budowlanych, w ramach których przewiduje się:Branża drogowaPoszerzenie istniejącej jezdni do 7,0 m polegające na budowie pełnej konstrukcji na poszerzeniu oraz nakładki bitumicznej wzmocnioną siatką stalową na całej szerokości jezdni.- zjazdy indywidualne – nawierzchnia z kostki betonowej ( jeżeli możliwe przyjąć materiał z rozbiórki);- zjazdy publiczne i skrzyżowania – nawierzchnia bitumiczna- ze względu na znaczny brak opracowania geodezyjnego dla tego fragmentu Inwestor jest w trakcie opracowywania zarówno wznowienia granic pasa drogowego dla danego fragmentu jak i nowej mapy do celów projektowych w formacie wektorowym ( DXF);- projektowane murki oporowe wykonać z prefabrykowanych elementów typu L o zmiennych wysokościach; - na całości odcinka w ternie niezabudowanym odtworzyć istniejące rowy przydrożne jako głębokie tj. 60 cm- odtworzyć istniejący ekran akustyczno/ deszczowy w Trzebowie przy posesji nr 33 z materiałów nowych lub starych w zależności od przydatności- skrzyżowania z drogami gminnymi uzgodnić z Urzędem Gminy w Żaganiu.Branża instalacyjnaObejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej z przykanalikami z odprowadzeniem do studni chłonnych, do rowów przydrożnych, albo do studni betonowych na istniejącej kanalizacji deszczowej;Inwestor dopuszcza możliwość zachowania fragmentarycznie starej sieci kanalizacyjnej deszczowej w jej pierwotnym ułożeniu.W celu udokumentowania przydatności starej sieci należy przeliczyć obsługiwane zlewnie aby nie następowało dławienie układu oraz dodatkowo wykonać video rejestracje z badania całości układu.Podane w PFU długości sieci są długościami orientacyjnymi wynikającymi z rzeczywistych odległości w terenie pomiędzy punktami stanowiącymi granice zakresu i mogą one ulec zmianieBranża elektroenergetyczna.wykonanie przebudowy istniejących kolizji z liniami napowietrznymi, kablowymi 0,4kV oraz usunięcie kolizji z istniejącymi słupami oświetlenia ulicznego jeśli wystąpi.Branża telekomunikacyjna.Na trasie przebudowy sieci telekomunikacyjne stanowią kolizję. Konieczne przebudowy, zabezpieczenia, wymiany elementów sieci operatorów telekomunikacyjnych uzgodnić z gestorami sieci. Przewidywany zakres to przebudowa pokrywy telekomunikacyjnej typu lekkiego oraz około 10 mb kabli telekomunikacyjnych( szczegółowy opis w punkcie kolizji teletechnicznych);
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + G + Dgdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”D - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie Kierownika Robót Drogowych”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty (okres gwarancji)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + G + Dgdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”D - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie Kierownika Robót Drogowych”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.3. Część III – Projekt i przebudowa drogi powiatowej nr 1064F od km 9+100 do 11+440 wraz z budową dwóch obiektów mostowych (zawiera dwa obiekty mostowe oraz odcinek drogowy przez całą miejscowość Rudawica do granicy powiatu). Zamawiający wymaga, aby w ramach III części przedmiotu zamówienia został wykonany następujący zakres robót:1. wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich zgód, opinii i pozwoleń, zezwalających na wykonanie robót budowlanych,2. wykonanie robót budowlanych, w ramach których przewiduje się:Branża drogowaEtap obejmuje przebudowę drogi, której :-szerokość ciągu pieszego z kostki betonowej równa 1,25-2,0m;- szerokość bitumiczna jezdni drogi powiatowej bez odcinków objętych mostami 7,0 do 7,8 m;- zjazdy indywidualne – nawierzchnia z kostki betonowej ( jeżeli możliwe przewidzieć materiał z odzysku)- zjazdy publiczne i skrzyżowania – nawierzchnia bitumiczna, - wydłużany 1 przepust typu hellcore spłaszczony ø2500 w km 10+734,1; - Rozbiórka dwóch istn. murków oporowych i poszerzenie konstrukcji za pomocą specjalnych złączek stalowych dostępnych dla istniejącego rozwiązania. - projektowane murki oporowe wykonać z prefabrykowanych elementów typu L o zmiennych wysokościach- rozbiórka obiektu mieszkalnego na działce nr 344/2 stanowi oddzielne opracowanie branży konstrukcyjnej nie powiązane z PFU; Inwestor jest w trakcie realizacji wykupu nieruchomości;- rozbiórka płotu murowanego na posesji nr 343/3; inwestor jest w trakcie przejmowania nieruchomości;Branża instalacyjnaObejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami z odprowadzeniem podczyszczonych wcześniej w separatorze z substancji ropopochodnych wód opadowych i roztopowych do rowów oraz do projektowanego przepustu. Inwestor dopuszcza możliwość zachowania fragmentarycznie starej sieci kanalizacyjnej deszczowej w jej pierwotnym ułożeniu. W celu udokumentowania przydatności starej sieci należy przeliczyć obsługiwane zlewnie, aby nie następowało dławienie układu oraz dodatkowo wykonać video rejestracje z badania całości układu.Branża elektroenergetyczna.wykonanie przebudowy istniejących kolizji z liniami napowietrznymi, kablowymi 0,4kV oraz usunięcie kolizji z istniejącymi słupami oświetlenia ulicznego. Tj. przestawienie około 7 lamp drogowych w nowe lokalizacje nie kolidujące z poszerzaną drogą,Branża telekomunikacyjna.Na trasie przebudowy sieci telekomunikacyjne stanowią kolizję. Konieczne przebudowy, zabezpieczenia, wymiany elementów sieci operatorów telekomunikacyjnych uzgodnić z gestorami sieci. Ze wstępnych ustaleń z operatorami sieci nie planuje się budowy nowego kanału technologicznego wzdłuż całej przebudowywanej drogi powiatowej. Ze względu na fakt istnienia sieci telekomunikacyjnej zabezpieczającej aktualne potrzeby mieszkańców, proponuje się budowę Kt w wersji minimum. Usunięcie kolizji obejmować będzie przebudowę około 3 pokryw telekomunikacyjnych typu lekkiego oraz około 10 mb kabli telekomunikacyjnych( szczegółowy opis w punkcie kolizji teletechnicznych);Branża mostowaZakres prac obejmuje :1. Rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu drogowego na rzece Kwicie w ciągu drogi powiatowej nr 1064F w okolicach miejscowości Trzebów – most M32. Rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu drogowego na rzece Czernik w ciągu drogi powiatowej nr 1064F w okolicach miejscowości Trzebów – most M4Mosty znajdują się na obszarach szczególnego zagrożenia powodziowego i Wykonawca uzyska pozwolenie wodnoprawne na lokalizację obiektów budowlanych na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią i będzie prowadził prace budowlane na warunkach określonych w decyzji. Całkowita szerokość jezdni na mostach powinna wynosić 7,0 m plus dwie opaski po 0,5 m. Szerokość chodnika na obiekcie należy przewidzieć min. 2,0 mMost M3Należy przewidzieć rozbiórkę całego ustroju nośnego wraz z elementami wyposażenia. W przedstawionym rozwiązaniu projektowym założono także rozbiórkę dwóch filarów, rozbiórkę przyczółków mostu , rozbiórkę pozostałości po starym przęśle. Dopuszcza się wykorzystanie istniejących podpór do projektowanego mostu z tym że należy dokonać ich wzmocnień, oraz wykazać że posiadają odpowiednią nośność. PFU zakłada wykonanie mostu trójprzęsłowego o schemacie statycznym w postaci belki ciągłej. Rozpiętość teoretycznej poszczególnych przęseł : 32,8m+66,0+32,8 m. Przyjęto, że ustrój nośny stanowią 4 dźwigary stalowe zespolone z żelbetową płytą pomostową.Most M4W PFU założono rozbiórkę całego ustroju nośnego wraz z elementami wyposażenia, istniejącymi kolidującymi murami oporowymi, przyczółkami i płytami przejściowymi. Program zakłada wykonanie mostu jednoprzęsłowego (rozpiętość teoretyczna przęsła 11,30). Konstrukcję nośną mostu stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan na klasę I obciążeń współpracujących z żelbetową płytą monolityczną wylewaną na mokro. Przęsło płytowe jest oparte na przyczółkach poprzez łożyska elastomerowe (wielokierunkowo przesuwne, niekotwione) umieszczone pod każdą belką.Most opiera się na dwóch przyczółkach żelbetowych zlokalizowanych za istniejącymi korpusami posadowionymi na palach wierconych lub wbijanych ze skrzydłami. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został opisany w pkt 5 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + G + Dgdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”D - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie Kierownika Robót Drogowych”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty (okres gwarancji)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty (okres gwarancji)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + G + Dgdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”D - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie Kierownika Robót Drogowych”4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 8.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:8.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym 8.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. 8.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż:1) CZĘŚĆ I –10.000.000,00 zł 2) CZĘŚĆ II - 5.000.000,00 zł 3) CZĘŚĆ III –10.000.000,00 zł Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dwie dowolne części zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej o wartości nie mniejszej 10.000.000,00 zł.W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na trzy części zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej o wartości nie mniejszej 15.000.000,00 zł.8.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: (SZCZEGÓŁOWY OPIS TEGO WARUNKU ZOSTAŁ OPISANY W PKT 8.1.4 SWZ DLA OKREŚLONEJ CZĘŚCI), 8.2.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH NA POTWIERDZENIE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ZNAJDUJE SIĘ W PKT 10.3 SWZWYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW ZAGRANICZNYCH ZNAJDUJĄ SIĘ W PKT 10.4, 10.5, 10.6, 10.7, SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZNAJDUJE SIĘ W PKT 10.2 SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) WYKAZ CEN (Tom I SWZ- Załącznik 2.1-2.3); 2) Wykaz „Informacje dot. doświadczenia Kierownika budowy”3) wypełniony JEDZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
18.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:Część 1: 420 000,00 PLN (słownie złotych: czterysta dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).Część 2: 180 000,00 PLN (słownie złotych: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).Część 3: 480 000,00 PLN (słownie złotych: czterysta osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).18.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.18.3. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.SZCZEGÓŁOWO WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM ZOSTAŁY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO OKREŚLONE W PKT 18 SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)- ZOSTAŁA SZCZEGÓŁOWO OPISANA W PKT 12 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY ZOSTAŁY OKREŚLONE W PARAGRAFIE 18 TOM II SWZ- PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGOCAŁA TREŚĆ WZORU UMOWY ZOSTAŁA OPISANA W TOMIE II SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy