Przebudowa drogi powiatowej 2906S ulicy Klimka w Książenicach, od skrzyżowania z

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej 2906S ulicy Klimka w Książenicach, od skrzyżowania z DP 2907S do końca zabudowy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyZarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058046
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej 2906S ulicy Klimka w Książenicach, od skrzyżowania z DP 2907S do końca zabudowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jankowicka 49

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324227478

1.5.8.) Numer faksu: 324227479

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.zamowienia@powiatrybnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatrybnicki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej 2906S ulicy Klimka w Książenicach, od skrzyżowania z DP 2907S do końca zabudowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f81bc4c-b7bc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001041/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi powiatowej 2906S ulicy Klimka w Książenicach, od skrzyżowania z DP 2907S do końca zabudowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.zdp.powiatrybnicki.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem Systemu E- Zamówienia Publiczne Zarządu Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego w Rybniku, dostępnego pod adresem https://e-zp.zdp.powiatrybnicki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje określające wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisuje Rozdział VII SWZ pn."Sposób przygotowania oferty oraz zasady komunikacji ".

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://e-zp.zdp.powiatrybnicki.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Rybnicki ,Siedzibą Administratora Danych jest ZDIiRPR, 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt IOD możliwy jest poprzez: adres e-mail: iodo@powiatrybnicki.plZ IODO mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6, ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczegółowy zakres, tryb postępowania, nazwa i numer zadania znajduje się w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia). Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres ściśle określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji organizacji zakresu działania archiwów zakładowych oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej. W przypadku zamówień publicznych finansowanych ze źródeł zewnętrznych okres przechowywania i postępowania z dokumentacją szczegółową określają umowy. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest bezpośrednio Pani/pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww ustawy. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.Posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; -prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO.Nie przysługuje Pani/Panu : -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub 3 RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SDMB.2500.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n.:„Przebudowa drogi powiatowej 2906S ulicy Klimka w Książenicach, od skrzyżowania z DP 2907S do końca zabudowy". Zakres na odcinku o długości 1160 m – od skrzyżowania z drogą powiatową 2907S ul. ks. Pojdydo końca zabudowy, obejmuje m.in.:Wykonanie prac przygotowawczych, w tym:• odtworzenie punktów wysokościowych – 1,16 km• zdjęcie warstwy humusu -1100 m2,• ochrona istniejącego drzewa (pomnik przyrody) w okresie przebudowy – 1 szt.• rozbiórka elementów drogi – 3854 m3,• frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej – 7010 m2Wykonanie robót ziemnych, w tym:• wykonanie wykopów – 1334 m3,• wykonanie nasypów – 133m3,Wykonanie odwodnienia, w tym:• czyszczenie urządzeń odwadniających – 127 m,• kanalizacja deszczowa 595 m,• regulacja pionowa studni kanalizacyjnej – 1 szt.,• sączki podłużne – 119,Wykonanie podbudowy, w tym:• koryto wraz z zagęszczeniem podłoża – 9122 m2,• podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna, warstwa górna – 9122 m2,• oczyszczenie i skropienie warstwy konstrukcyjnej – 8426 m2,• podbudowa z betonu asfaltowego – 8078 m2,• zabezpieczenie nawierzchni geosiatką- 8426 m2,Wykonanie nawierzchni bitumicznych, w tym:• nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca grub. 6 cm – 8426 m2,• nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna grub. 4 cm – 8426 m2,Prace wykończeniowe, w tym:• umocnienie skarp, rowów – 2193 m2,• przepusty pod zjazdami – 54 m,Oznakowanie, w tym:• oznakowanie poziome – 391 m2,• oznakowanie pionowe – 13 szt.,Elementy ulic, w tym:• krawężniki betonowe na ławie betonowej – 918 m,• krawężniki kamienne na ławie betonowej – 1604 m,• chodniki o nawierzchni z kostki betonowej na chodniku – 72 m2,• nawierzchnia z kostki betonowej na wjazdach do posesji – 337,1 m2,• obrzeża betonowe 30x8 cm – 203 m,• nawierzchnia bitumiczna na wjazdach – 520 m2,• nawierzchnia z dostosowanego destruktu asfaltowego -357m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie określonych w SWZ kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem:- należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (roboty budowlane) polegające na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z infrastrukturą drogową (np. ciągi pieszych, kanalizacja deszczowa itp.) o łącznej wartości co najmniej 1 800 000 złotych brutto każda (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych).Wykonawca wykaże warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował:- będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia, w tym: jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy (robót budowlanych), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która posiada doświadczenie zawodowe ( tj. pełniła funkcję kierownika budowy lub robót budowlanych ) w kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną, polegającą na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z infrastrukturą drogową o łącznej wartości co najmniej 1 000 000,00 złotych brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 1 do SWZ.Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie:wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.4.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,1.4.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2),1.4.3. zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,1.4.4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1.4.4.a. pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:• postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,• wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,1.4.4.b. oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.3 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);1.4.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.1.4.6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.1.4.7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Pełnomocnika wyłącznie z pełnomocnikiem.4.2 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.4.3 W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I, ust. 4, pkt 4.2 i 4.3 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy , nie będących zmianami istotnymi w następujących przypadkach:1) gdy dochowanie terminu lub warunków świadczenia usług lub robót budowlanych określonych w umowie jest niemożliwe z uwagi na Siłę Wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć,2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie kolizji z dotychczasowym uzbrojeniem (nie wykazanym lub inaczej wykazanym w dokumentacji przetargowej) lub kolizji z równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami,3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały ciągłe opady deszczu lub śniegu w okresie nie krótszym niż 3 kolejne dni udokumentowane wpisem w dzienniku budowy i potwierdzone przez Zamawiającego, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,4)przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały temperatury powyżej 30ºC w okresie nie krótszym niż 3 kolejne dni udokumentowane wpisem w dzienniku budowy i potwierdzone przez Zamawiającego, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 5) przedłużenie terminu realizacji umowy jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,6) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienia protestów społecznych związanych z wykonywaniem niniejszej umowy,7) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na konieczność zmiany dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,8)zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w §9, w przypadku zmiany przepisów ustawowych określających stawkę podatku VAT, mającą zastosowanie do przedmiotowego wynagrodzenia.3.W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2, lub w przypadku podstaw do zmian umowy przewidzianych wprost w przepisach ustawowych, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę umowy, określający okoliczności uzasadniające zmianę. Do wniosku Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dowody potwierdzające zaistnienie okoliczności,stanowiących podstawę zmiany umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej poprzez System E-ZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI