Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Przebudowa drogi powiat. nr 1855P Śmiłowo–Gałowo -odcinek II od km 0+035,44 do km 2+100,00 Śmiłowo–Jastrowo wraz z budową ronda w miejscowości Jastrowo- odcinek III w części od km 2+100 do km 2+278,69
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 631277227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Bolesława Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowość: ˜Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 612924032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜kosickas@zdp-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://www.zdp-szamotuly.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przebudowa drogi powiat. nr 1855P Śmiłowo–Gałowo -odcinek II od km 0+035,44 do km 2+100,00 Śmiłowo–Jastrowo wraz z budową ronda w miejscowości Jastrowo- odcinek III w części od km 2+100 do km 2+278,69
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-a5a2ef3e-c8fa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001435/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi powiat. nr 1855P Śmiłowo–Gałowo -odcinek II od km 0+035,44 do km 2+100,00 Śmiłowo–Jastrowo wraz z budową ronda w miejscowości Jastrowo- odcinek III w części od km 2+100 do km 2+278,69
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://zdp-szamotuly.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1)Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:(kosickas@zdpszamotuly.pl) 2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu zWykonawcami: MateuszKaczmarek – Inspektor ds. dróg, tel. +48 612924032, email: kosickas@zdpszamotuly.pl 3)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp donastępującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza dokomunikacji”.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal orazWarunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5)Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzzłożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6) Zadatę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.7)Niniejsze postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkichpostępowań w systemieminiportal (https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na liście wszystkichpostępowań w miniPortalu,klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładkiPostępowania.8) Uwaga!Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązanyzapoznać się z Instrukcją korzystania z miniportal i ePuap - stanowiącej zał. nr 6 do SWZ. Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych, ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły.3) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: kaczmarekm@zdp-szamotuly.pl, lub pisemnie: ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły.4) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1855P Śmiłowo – Gałowo - odcinek II od km 0+035,44 do km 2+100,00 Śmiłowo – Jastrowo wraz z budową ronda w miejscowości Jastrowo - odcinek III w części od km 2+100 do km 2+278,69”Z uwagi na ograniczenia techniczne (możliwość wprowadzeniatylko4000znaków) - nie ma możliwości wprowadzenia całej treści klauzuli. Kompleksowa treść klauzuli informacyjnej RODO została zawarta w rozdziale I, pkt 16. SWZ. Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODOprawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawożądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODOprawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. cRODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkowaćzmianąwynikupostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowywzakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wceluochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZDP.272.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 6891223,45 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przebudowa drogi powiat. nr 1855P Śmiłowo–Gałowo -odcinek II od km 0+035,44 do km 2+100,00 Śmiłowo–Jastrowo wraz z budową ronda w miejscowości Jastrowo- odcinek III w części od km 2+100 do km 2+278,69Postępowanie jest podzielone na dwa etapy prac, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zamówienia, tj.:I etap: 50% wartości zamówienia w tym rondo w m. Jastrowo wykonane w całości do dnia: 02.11.2021r. II etap: pozostała część zamówienia do dnia 01.08.2022r.Szczegółowe informacje zawiera OPZ - Zał. nr 1a, 1b i 1c do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania