Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi (położenie nakładki asfaltobeton.- ul. Górna i Chmielna), przebudowa poboczy - zad.: „Budowa chodnika w Janikowie na ul. Starowiejskiej”) -Janików i rozbudowa drogi gminnej-Gliniec.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 675 22 19
1.5.8.) Numer faksu: 48 675 21 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi (położenie nakładki asfaltobeton.- ul. Górna i Chmielna), przebudowa poboczy - zad.: „Budowa chodnika w Janikowie na ul. Starowiejskiej”) -Janików i rozbudowa drogi gminnej-Gliniec.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8230cd4-f79b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018388/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa chodnika w Janikowie na ul. Starowiejskiej
1.1.9 Przebudowa drogi gminnej poprzez położenie nakładki asfaltobetonowej w miejscowości Janików, ul. Górna i Chmielna, gmina Przysucha
1.1.10 Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Gliniec
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.gminaprzysucha.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej.
2) Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
w sprawach merytorycznych (dot. przedmiotu zamówienia):
Bogusław Włodarczyk tel. (48) 675-28-23 wew. 123
w sprawach formalnych (dot. zamówień publicznych):
Maria Majewska tel. (48) 675-28-23 wew. 123
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7) Identyfikator postępowania dostępny na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy i Miasta Przysucha jest: Burmistrz Gminy i Miasta Przysucha, Plac Kolberga 11, 26–400 Przysucha.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przysucha jest Pani Paula Słowik, e-mail: inspektor@cbi24.pl, poczta tradycyjna na adres: Gmina i Miasto Przysucha, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Przebudowa drogi gminnej poprzez położenie nakładki asfaltobetonowej przy ul. Górnej i Chmielnej, przebudowa poboczy przy drodze gminnej
- ul. Starowiejskiej (w ramach zadania: „Budowa chodnika w Janikowie na ul. Starowiejskiej”)
- w miejscowości Janików oraz rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Gliniec, numer referencyjny postępowania: ZPI.271.50.2022.MM, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.
10) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.50.2022.MM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej poprzez położenie nakładki asfaltobetonowej w miejscowości Janików, ul. Górna i Chmielna (działki nr ewid. 589, 123/2, 154), gmina Przysucha).
2) Lokalizacja inwestycji: inwestycja objęta niniejszym zamówieniem zlokalizowana jest w miejscowości Janików, gm. Przysucha, w obrębie działek o nr ewid. 589, 123/2, 154, tj.:
a) ul. Górna - odcinek o długości ok. 330 m (od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3311 w kierunku miejscowości Smogorzów – wiadukt; nr drogi: 330915W);
b) ul. Chmielna - odcinek o długości ok. 230 m (nr drogi 330914W);
c) ul. Górna - odcinek o długości ok. 75 m (od ul. Górnej w kierunku byłej Szkoły Podstawowej).
Wskazane powyżej ulice Górna oraz Chmielna w miejscowości Janików znajdują się w południowej części województwa mazowieckiego, powiat przysuski, gmina Przysucha. Początek przebudowywanej drogi, tj. ul. Górnej zlokalizowany jest od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3311 w kierunku miejscowości Smogorzów, a kończy na odcinku ok. 330 m. Przyległa do niej jest droga w kierunku byłej Szkoły Podstawowej oraz ul. Chmielna. Na ul. Górnej oraz przyległych do niej - drodze w kierunku byłej Szkoły Podstawowej oraz ul. Chmielnej - roboty drogowe wykonywane będą w granicach pasa drogowego drogi gminnej. Zarządcą drogi jest Gmina Przysucha.
3) Charakterystyka zakresu robót budowlanych branża drogowa: roboty budowlane obejmują odcinek o długości ok. 635 m (tj. 330 m, 75 m, 230 m - zgodnie z opisem wskazanym w pkt 2). Przebudowa drogi obejmuje wykonanie przebudowy konstrukcji - położenie nakładki asfaltobetonowej (wraz ze wzmocnieniem podłoża siatkami wzmacniającymi na powierzchni ok. 690m2). Przewidziano wykonanie jej na całej szerokości istniejącej nawierzchni:
a) warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W - grubość 3 cm,
b) warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S - grubość 4 cm.
Ponadto przebudowa drogi gminnej przewiduje wykonanie poboczy obustronnych gruntowych ulepszonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie (mieszanka nie związana C 50/30) - grubość warstwy doziarniającej 10 cm. Szerokość poboczy gruntowych po 0,75 m dla każdego pobocza. Dodatkowo roboty obejmują regulację studzienek kanalizacyjnych i studzienek wodociągowych (w ilości zgodnej z załączonym do SWZ Przedmiarem).
4) Założenia projektowe przebudowywanej drogi:
a) klasa drogi: droga gminna,
b) obciążenie ruchem: 100 kN/oś,
c) kategoria ruchu: KR1,
d) prędkość projektowa Vp: 30 km,
e) liczba jezdni: 1,
f) liczba pasów ruchu: 1,
g) szerokość jezdni: 4,50 m / 3,00 m,
h) szerokość pasa ruchu: 4,50 m / 3,00 m,
i) pobocze gruntowe ulepszone kruszywem o szerokości 0,75 m,
j) pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe o spadku 2%,
k) pochylenie poprzeczne poboczy o spadku 8%.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis stanu istniejącego oraz ogólne zamierzenia projektowe przebudowywanej drogi określa załącznik nr 9 do SWZ (Pakiet I - Dokumenty określające przedmiot zamówienia).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu betonową kostką brukową pobocza (jednostronnie) przy drodze gminnej nr 330917W, zlokalizowanej przy ul. Starowiejskiej w Janikowie, gmina Przysucha (w ramach zadania: „Budowa chodnika w Janikowie
na ul. Starowiejskiej”).
2) Lokalizacja inwestycji: planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ew. 466, obręb 0006 Janików, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski. Działka objęta zadaniem inwestycyjnym nie jest wpisana do rejestru zabytków oraz nie podlega ochronie na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, nie znajduje się w granicach terenu górniczego.
3) Charakterystyka zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem: Roboty budowlane obejmują utwardzenie pobocza po lewej stronie drogi gminnej zlokalizowanej przy ul. Starowiejskiej w Janikowie.
4) Parametry techniczne utwardzonego pobocza:
a) długość – 515,00 m,
b) szerokość 1.25 m.
5) Konstrukcja nawierzchni ulepszonego pobocza:
a) warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej o grubości 8,0 cm;
b) podsypka cementowo-piaskowa o grubości 3 cm;
c) podbudowa o grubości 20 cm z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie;
d) nawierzchnia na zjazdach: warstwa ścieralna z kostki betonowej grafitowej o grubości: 8 cm;
e) podsypka cementowo-piaskowa: 3 cm;
f) podbudowa o grubości: 20 cm z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie.
g) obrzeża betonowe: od strony jezdni: 12x25 cm na ławie zwykłej z betonu C12/15, od strony terenu:
8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
h) oznakowanie poziome: linie P-7d oraz P-7c.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis stanu istniejącego oraz ogólne zamierzenia projektowe przebudowywanej drogi określa załącznik nr 10 do SWZ (Pakiet II - Dokumenty określające przedmiot zamówienia).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi gminnej wymagającej zmiany granic istniejącego pasa drogowego - w oparciu o wydaną Decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) - w miejscowości Gliniec (działki nr ewid. 429, 501, 1539/2, 424/2, 529/1, obręb Gliniec), gmina Przysucha).
2) Lokalizacja inwestycji: Droga gminna zlokalizowana w północno-zachodniej części gminy Przysucha, na terenie powiatu przysuskiego, w województwie mazowieckim. Jest to droga dojazdowa na połączeniu drogi powiatowej nr 3311W Rusinów – Brogowa – Janików z drogą wojewódzką nr 727 Klwów – Przysucha – Szydłowiec - Wierzbica. Cała droga położona jest w dwóch gminach: w gminie Rusinów odcinek o długości 430 m od drogi powiatowej i w gminie Przysucha odcinek o długości 992 m do drogi wojewódzkiej. Obecnie droga na odcinku przeznaczonym do rozbudowy (tj. od km 0+000 do km 0+992 w miejscowości Gliniec) jest drogą z jezdnią szerokości 4,0 m o nawierzchni tłuczniowej i poboczami gruntowymi. Wzdłuż całej drogi po jej obu stronach sąsiadujące działki to działki prywatne niezabudowane. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 6,0 do 8,0 m.
3) Charakterystyka zakresu robót budowlanych branża drogowa: w zakres inwestycji wchodzi w szczególności:
a) przebudowa jezdni i poboczy na odcinku od km 0+000 do km 0+992:
- nawierzchnia jezdni:
• warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W - grubość 3 cm,
• warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S - grubość 4 cm;
- pobocza:
• warstwa z kruszywa łamanego 0/31 gr. 10 cm,
• podłoże gruntowe uzupełnione, wyrównane i zagęszczone, wskaźnik zagęszczenia Is ≥ 1.
b) budowa mijanki o długości 25m - szerokość jezdni 5,0m i szerokość pobocza 0,75 m, (w km 0+315)
c) budowa kanału technologicznego na całym odcinku - kanał technologiczny z rur PCV o przekroju 110/5,0 (1 szt.) i 40/3,7 (2 szt.) łączone w studniach SK1;
d) wykonanie oznakowania pionowego.
4) Parametry techniczne przebudowywanej drogi:
a) klasa drogi - D jednopasowa dwukierunkowa,
b) prędkość projektowa - 30 km/h,
c) kategoria ruchu - KR1,
d) długość odcinka DG - 992 m,
e) szerokość jezdni - 4,0 m,
f) szerokość poboczy - 0,75 m,
g) mijanka dł. 25m - o szerokości jezdni 5,0 m i szerokości pobocza 0,75 m,
g) moduł sprężystości (wtórny) nie mniejszy niż 100 MPa.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis stanu istniejącego oraz ogólne zamierzenia projektowe przebudowywanej drogi określa załącznik nr 11 do SWZ (Pakiet III - Dokumenty określające przedmiot zamówienia).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112. ust 2 pkt 1 ustawy Pzp):
Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
b) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112. ust 2 pkt 2 ustawy Pzp):
Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112. ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp):
Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112. ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp):
Opis warunku: w ramach tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument, o którym mowa w rozdz. V.3 (l.p. 1, 2 tabeli).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych (wg zał. nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robota budowlana polegająca na:
1) Pakiet I - budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, o wartości co najmniej 150.000,00 zł,
2) Pakiet II - utwardzeniu betonową kostką brukową pobocza, o wartości co najmniej 150.000,00 zł,
3) Pakiet III - budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego, o wartości co najmniej 250.000,00 zł,
wraz z załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – dot. Pakietu I, II oraz III (wg zał. nr 7 do SWZ) - co najmniej jedna osoba na stanowisku kierownika budowy - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe minimum 3 lat stażu pracy zawodowej, w tym minimum 2 lata jako kierownik budowy.
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy (wg zał. nr 1 do SWZ).
2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wg zał. nr 2 do SWZ).
3) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 3 do SWZ).
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (wg. zał. nr 4 do SWZ), składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, jeśli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach podmiotu trzeciego, wraz z oświadczeniem podmiotu trzeciego, składanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w odpowiednim zakresie (wg. zał. nr 3 do SWZ).
5) Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wg. zał. nr 5 do SWZ).
6) Oryginał pełnomocnictwa w wersji elektronicznej lub elektroniczna kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:
1) Pakiet I - wysokość wadium: 2 000,00 zł;
2) Pakiet II - wysokość wadium: 2 000,00 zł;
3) Pakiet III - wysokość wadium: 2 000,00 zł;
Kwota wadium dla całego zamówienia wynosi: 6 000,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.
1) W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Zamawiający będzie prowadzić korespondencję wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
2) Warunki określone w art. 57 pkt 1 ustawy Pzp, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać samodzielnie.
3) Warunki określone w art. 57 pkt 2 ustawy Pzp, w zakresie opisanym przez Zamawiającego, powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
4) Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie te podmioty.
5) W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (określonych w pkt 3 - l.p. 1, 2 tabeli), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
6) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (umowy konsorcjum).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8a, 8b i 8c do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany zostały opisane w §14 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: drogą elektroniczną za pośrednictwem (URL): https://miniportal.uzp.gov.pl na adres ePUAP zamawiającego: EPUAP:/3669smskek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. 2020 poz. 1320 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
18. Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę:
1) w Pakiecie I: roboty przygotowawcze, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, likwidacja placu budowy i jego uporządkowanie;
2) w Pakiecie II - roboty przygotowawcze, korytowanie, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, likwidacja placu budowy i jego uporządkowanie;
3) w Pakiecie III - roboty przygotowawcze, wykonanie jezdni, poboczy, kanału technologicznego oraz oznakowania, likwidacja placu budowy i jego uporządkowanie.