Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Przebudowa drogi pieszej i rowerowej wzdłuż ul. Gen. Augusta Fieldorfa-Nila między Aleją Wyzwolenia a promenadą Czesława Niemena
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 150309847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Legionów 52
1.5.2.) Miejscowość: ˜Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zp@mzd.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.mzd.czest.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przebudowa drogi pieszej i rowerowej wzdłuż ul. Gen. Augusta Fieldorfa-Nila między Aleją Wyzwolenia a promenadą Czesława Niemena
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-e8168c03-cdad-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000738/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa drogi pieszej i rowerowej wzdłuż ul. Gen. Augusta Fieldorfa-Nila między Aleją Wyzwolenia, a promenadą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://portal.smartpzp.pl/mzd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://portal.smartpzp.pl/mzd
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod wyżej wymienionym adresem klikając przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się zapoznaje się iakceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje goza wiążący. Do rejestracji niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8.Szczegółoweinformacje dotyczące sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadający konto ma dostęp donastępujących formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza„Pytania iodpowiedzi”. Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostępna jest nastronie portalu SmartPzp w zakładce e-learning. Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 1 Mb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GBRAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows 7iMac OS 10.12 - lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana przeglądarka internetowa:InternetExplorer11, Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 ipóźniejsze; Przeglądarki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera. d) Włączona obsługaJavaScript; e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wyższe; f) Zainstalowany program Acrobat Readerlub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf. Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagające podpisupodpisywane są w postępowaniu: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanymlub podpisem osobistym Wszelkie informacje dotyczące korespondencji elektronicznej są wskazane wSWZ w pkt 9.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami RODO. Danete dotyczą Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,pełnomocnika (osoby fizycznej, której dane osobowe zamieszczone są w pełnomocnictwie)Wykonawcy, członka organu zarządzającego Wykonawcy (osoby fizycznej, którejdane osobowe zamieszczone są w informacji z KRK), podwykonawcy będącego osobą fizycznąprowadzącą działalność gospodarczą, jego pełnomocnika (osoby fizycznej), informacji o osobach, któreWykonawca przedłożył w ww. przetargu celem wykazania spełniania warunków udziału wpostępowaniu, braku podstaw wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogówZamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia (np. osób, których dane służą dowykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych dorealizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostanąwskazane jako podwykonawca). Regulacje RODO związane z ochroną danych osobowych mają teżzastosowanie do umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania oraz do dokumentacjizgromadzonej w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania. Obowiązekinformacyjny, jak w przypadku pozyskiwania danych osobowych bezpośrednio od Wykonawcypowstanie, gdy Zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób,których dane służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,które zostaną wskazane jako podwykonawca). Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO.Zamawiający może odstąpić od obowiązku indywidualnego informowania każdej z takich osób,w przypadkach, o których mowa w art.14 ust. 5 RODO, np. w sytuacji, gdy osoba ta dysponuje już tymiinformacjami albo gdy wymagałoby to ze strony Zamawiającego niewspółmiernie dużego wysiłku.Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzypozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającym w ofertach. Dlauzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywaneZamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwegozabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanychprzez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymaganejest oświadczenie Wykonawcy dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich, które zawarte jest w Formularzu oferty (załącznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.26.182.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Zakres zadania obejmuje między innymi:1.) Wykonanie ciągu rowerowego o nawierzchni bitumicznej2.) Wykonanie ciągu pieszego o nawierzchni z płytek betonowych 50*50*7 cm3.) Wykonanie wymiany nawierzchni z kostki brukowej w obrębie przejść przez drogęNa wykonanie tego zakresu robót składają się :I roboty rozbiórkowe- Roboty rozbiórkowe krawężników ulicznych, obrzeży betonowych nawierzchni, zjazdów chodników i jezdni z transportemurobku na odl. 10 km- Frezowanie nawierzchni bitumicznej śr. na gł. 6 cm z odwozem na odl.10 kmII Wykonanie ciągu pieszego z płytek 50*50*7cm na podsypce cementowo- piaskowej i nawierzchni bitumicznej naciągu rowerowym- Wykonanie koryta pod chodnik i ciąg rowerowy na odcinku pomiędzy jezdniami Al. Wyzwolenia na dł. L=171,80 mb. gł. 20cm z transportem urobku na odl. 10 km- Profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy- Wykonanie dolnej podbudowy. Odcinek pomiędzy jezdniami Al. Wyzwolenia L=171,8 m Podbudowa z kruszywa C90/3(31,5/63 mm wg normy PN-S-06102) E2=> 120 MPa, E2/E1,<= 2,2 z zagęszczeniem mechanicznym -grubość po zagęszczeniu10cm- Podbudowa górna z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (4/31,5 mm), E2=> 140 MPa, E2/E1,<= 2,2 wg normyPN-S-06102 grubość po zagęszczeniu 5 cm- Chodnik szer. 1,5 z płytek betonowych 50*50*7 cm na podsypce cem- piask.- Ciąg rowerowy szer. 2,0 m Nawierzchnia warstwa ścieralna beton asfaltowy AC-8 S gr.4 cm wg wym. techn. WT-2 z 2014r.o uziarnieniu 0/8mm, na bazie asfaltu 50/70 (KR-2)III Wykonanie ciągu rowerowego i pieszego z wykorzystaniem istniejącej podbudowy- Doziarnienie istniejącej podbudowy niezwiązanej z kruszywem C90/3 (4/31,5 mm), E2=> 140 MPa, E2/E1,<= 2,2 wg normyPN-S-06102 śr. grubość po zagęszczeniu 7cm- Skropienie na (ciągu rowerowym) emulsją szybko rozpadową w ilości 0,8kg/m2- Ciąg rowerowy szer. 2,0 m. Nawierzchnia warstwa ścieralna beton asfaltowy AC-8 S gr.4 cm wg wym. techn. WT-2 z 2014r.o uziarnieniu 0/8mm, na bazie asfaltu 50/70 (KR-2)- Chodnik szer. 1,5 z płytek betonowych 50*50*7 cm na podsypce cem- piask.- Regulację wysokościową urządzeń PWiK na pierścieniach dystansowych- Ułożenie krawężników 15*30cm i 15*22cm na ławie betonowej C-12/15- Ułożenie obrzeży betonowych 8*30cm na ławie betonowej C-112/15- Wykonanie chodników na dojściach do skrzyżowań o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm (kostka integracyjna kolorżółty)na podsypce cem- piask. o Rm = 2,5 MPa- Wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki brukowej Kl. B-50 na podsypce cem- piask. i na podbudowie zkruszywa stabilizowanego mechanicznie- Remont cząstkowy nawierzchni chodników i zjazdów po wymianie krawężnika- Przełożenie obrzeży betonowych- Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej- Oznakowanie poziome i pionowe- Inwentaryzacja powykonawczaZamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 84 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜TERMIN UDZIELANEJ RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI JAKOŚCI W MIESIĄCACH (minimalnie 60 miesięcy, maksymalnie 84 miesięcy)szt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4