Przebudowa drogi nr 3047D oraz 3063D w Mańczycach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi nr 3047D oraz 3063D w Mańczycach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-28
  • ZamawiającyPowiat Strzeliński
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00081538
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi nr 3047D oraz 3063D w Mańczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzeliński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamienna 10

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatstrzelinski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi nr 3047D oraz 3063D w Mańczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79906bc7-9fa9-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043942/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi nr 3047D oraz 3063D w Mańczycach”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz
Regulaminie ePUAP.
4.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego
regulaminu.
5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
6.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych,
przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal
(Formularz do komunikacji).
Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z
niniejszym Postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@powiatstrzelinski.pl
9.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
10.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U poz. 2452).
11.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i
opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozp.a Parlam. Europe. i
Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetw.
danych osobo. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(dalej: RODO), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w
Strzelinie jest Starosta Strzeliński z siedzibą przy ul. Kamiennej 10, 57-100 Strzelin, adres e-mail:
sekretariat@powiatstrzelinski.pl tel. +48 713 923 016.
2.Istnieje możliwość skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych – Andrzej Pawłowicz poprzez
adres e-mail: iod@powiatstrzelinski.pl telefonicznie pod numerem: +48 713 923 016 lub listownie na
dane adresowe wskazane w pkt.1.
3.Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe na podstawie obowiązujących
przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie zgody udzielonej przez osobę, której dane
dotyczą.
4.Dane osobowe przetwarzane są w celu:
1.wypełniania zadań realizowanych przez urząd, na podstawie przepisów prawa
2.realizacja zawartych umów, w zakresie niezbędnym do realizacji umów
3.zgody udzielonej przez osobę, której dane dotyczą w zakresie i celu przez nią określonym.
5.Przetwarzanie danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartej umowy nie wymaga
uzyskania zgody osoby, której dane dotyczą, przy czym dane te mogą być przetwarzane tylko w celu i
zakresie, w jakim zostały pozyskane.
6.W zawiązku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt. 4 odbiorcami danych
osobowych mogą być:
a)organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie
organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa;
b)inne podmioty, na podstawie obowiązujących przepisów i w zakresie określonym tymi przepisami
(np. ustawy o dostępie do informacji publicznej).
7.Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy określające zasady
archiwizacji i przechowywania dokumentów urzędowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d RODO
8.W związku z przetwarzaniem Pani/ Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące
uprawnienia:
a)prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b)prawo do żądania sprostowania ( poprawienia) danych osobowych – w przypadku gdy dane są
nieprawidłowe lub niekompletne;
c)prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. Prawo do bycia zapomnianym), w przypadku
gdy:
•dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
•osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
•osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą
przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
•dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
•dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów
prawa.
d)prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku gdy:
•osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
•przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z prawem a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia
się usunięciu danych żądając w zamian ich ograniczenia,
•Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów ale osoba, której dane dotyczą potrzebuje
ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
•osoba, której den dotyczą wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych do czasu ustalenia czy
prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e)prawo do przenoszenia danych- w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
•przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane - dotyczą lub na
podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę;
•przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące
przesłanki:
•zaistnieją przyczyny związane ze szczególna sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na
podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej przez administratora,
•przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny
charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane
dotyczą wymagające ochrony danych osobowych w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest
dzieckiem.
9.W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na
przetwarzanie danych osobowych osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia tej zgody
w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10.W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych,
osobie której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w
sprawach ochrony danych osobowych. Urząd Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie,
przy ul. Stawki 2, 00-193 Wa-wa.
11.Urząd nie profiluje danych w rozum Rozporz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 962888,36 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych inżynieryjnych przebudowy drogi powiatowej nr 3047 D oraz nr 3063 D w miejscowości Mańczyce (działka nr 55/1 obręb Mańczyce, dz. nr 97 obręb Głownin -DP 3047D; dz. Nr 54 obręb Mańczyce -DP 3063D) w zakresie wykonania nowej nawierzchni jezdni (frezowanie, ułożenie nowej warstwy ścieralnej) z maksymalnym możliwym wykorzystaniem istniejącej konstrukcji istniejącej drogi, budowa chodników, przebudowa zjazdów indywidualnych na pola oraz na posesje, budowa przepustu pod zjazdem, oczyszczenie i wyprofilowanie istniejących rowów przydrożnych wraz z budową umocnień skarp i dna rowów płytami ażurowymi, budowa prefabrykowanych korytek ściekowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami i ich znaczeniem:
Cena ofertowa - waga: 60 %;
Okres gwarancji- waga: 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 15 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 PLN.
4) zdolność techniczna lub zawodowa
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się
o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej trzy zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi, w tym konstrukcji i nawierzchni bitumicznych jezdni, o długości minimum 0,9 km każde. Wykonawca poda rodzaj i długość drogi, datę i miejsce wykonania i wykaże, że ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo i terminowo wykonane.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się
o udzielenie zamówienia wykaże, że dysponuje jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy;
UWAGA!
Uwaga I - Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oraz w stosunku do Wykonawców ubiegających się o zamówienie, którzy na spełnienie warunku udziału określonego w rozdz. V ust. 2 pkt 4) SWZ powołują się na zdolność techniczną lub zawodową podmiotów udostępniających zasoby – dopuszcza łączne spełnianie warunku udziału.
Uwaga II - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
Uwaga III - Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. Z 2018 r. Poz. 2272).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: *oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
*odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: *wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. W
przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.
*3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami . W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w
oświadczenie.
*dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 PLN.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

*oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ;
* oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania ;
*Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
*Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
*Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1A do SWZ.;
*Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.;
*Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
*W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa wyżej składa każdy z Wykonawców.
*W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca dołącza również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
*Szczegółową kalkulację cen jednostkowych składających się na wartość oferty lub kosztorys uproszczony.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysiące złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie 07 9588 0004 0000 7777 2000 0040, z adnotacją: „Wadium – Przebudowa drogi nr 3047D oraz 3063D w Mańczycach” (potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium złożone w formie innej niż w pieniądzu winno posiadać ważność do upływu okresu związania z ofertą.
8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego
Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące
wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
− dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
− dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę
wspólną.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę
wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą,
co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający, tytułem przedpłaty za realizację przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej, wypłaci Wykonawcy zaliczkę w wysokości 5% umownego wynagrodzenia brutto.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w sytuacji, gdy wykonanie tych robot będzie niezbędne do prawidłowego, t.j. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi na dzień prowadzenia tych robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1
niniejszej umowy.
2.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to okoliczności:
*powodujące obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego z tytułu eksploatacji i konserwacji wykonanego przedmiotu umowy;
*powodujące poprawę parametrów technicznych przedmiotu umowy;
*wynikające z postępu technologicznego oraz związanych z tym aktualizacji rozwiązań lub zmian przepisów.
Zmiany, o których mowa powyżej, muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego.
Zmiany, o których mowa powyżej, nie mogą spowodować zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy.
3. Termin zakończenia robót może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili udzielania zlecenia i im zapobiec, mimo dołożenia należytej staranności, w tym także skrajnie niekorzystnych, ponadnormatywnych warunków atmosferycznych, wystąpienie których potwierdzone zostało wpisem do dziennika budowy
potwierdzonym przez Inspektora nadzoru. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji może nastąpić tylko o czas niezbędnej przerwy w robotach.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI