Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi nr 1547D – droga 396 Wójcice droga 1537D, długość 1,0 km, nawierzchnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie
1.3.) Oddział zamawiającego: PZD w Oławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931959992
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Zamkowy 18
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 30 330 19
1.5.8.) Numer faksu: 71 30 330 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-olawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-olawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
budowa i utrzymanie dróg i mostów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi nr 1547D – droga 396 Wójcice droga 1537D, długość 1,0 km, nawierzchnia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9df2957-71c6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003007/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi nr 1547D – droga 396 Wójcice droga nr 1537D, dł. 1,0 km, nawierzchnia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pzd-olawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjeuważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocątego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U poz. 2452) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .jpg, .bmp i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/279 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (Dz.Urz. UE L 2016.119.1), zwanym dalej dalej RODO informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Oławie, zwanego dalej PZD.1. Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Zarząd Drogowy z siedzibą w Oławie pod adresem: Plac Zamkowy 18, 55-200 Oława, reprezentowany przez Pana Wojciecha Drożdżala Dyrektora; dane kontaktowe PZD: numer telefonu 71 303 30 19, adres e-mail: sekretariat @pzd-olawa.pl2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Plac Zamkowy 18, 55-200, numer telefonu: 71 303 30 19, adres e-mail: sekretariat@pzd-olawa.pl3. PZD przetwarza dane osobowe w następujących celach: 1) złożenia wniosku (podania), w związku z wydaniem decyzji (postanowienia), rozpatrzenia skargi lub wniosku, w celu podjęcia przez PZD działań zmierzających do jego realizacji. Podstawa prawna przetwarzania danych wynika z przepisów ustawy o drogach publicznych i ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,2) realizacji zawartej z PZD umowy,3) wypełniania obowiązków prawnych ciążących na PZD, w związku z prowadzeniem działalności jako powiatowej jednostki organizacyjnej i realizacji zawartych umów,4) dochodzenia należności w ramach realizacji zadań PZD,5) wewnętrznych celów administracyjnych PZD, w tym w celach statystycznych.4. Dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom tylko gdy wynika to z przepisów prawa, na przykład: zasięgnięcie opinii innego organu, przekazanie wniosku do organu, który jest właściwy do rozpatrzenia sprawy.5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, wskazanych w pkt. 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, obowiązujących w PZD.6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz do organizacji międzynarodowych i nie będą również profilowane.7. W zakresie przetwarzania danych osobowych w celu o którym mowa w pkt. 3 ppkt.1) podanie danych osobowych dotyczących oznaczenia strony jest obowiązkowe, podanie danych dotyczących numeru telefonu i adresu e-mail jest dobrowolne i może zostać wykorzystane w celach kontaktowych przy załatwianiu sprawy.8. W zakresie, w jakim przetwarzanie danych następuje w celu zawarcia i realizacji umowy z PZD (pkt. 3 ppkt 2), podanie danych jest warunkiem zawarcia tej umowy.9. Każda zainteresowana osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez PZD ma prawo do : dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.10. Osoba której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez PZD danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje osobie zainteresowanej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.251.2.2021.AK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi nr 1547D – droga 396 Wójcice droga 1537D, długość 1,0 km, nawierzchniaKlasa drogi – zbiorcza, kategoria ruchu KR-2, szerokość jezdni 5,5 m dwa pasy ruchu po 2,75 m.Zamawiający dopuszcza możliwość całkowitego zamknięcia odcinka drogi na czas wykonania prac nawierzchniowych.Zakres robót obejmuje:1) mechaniczne ścinanie poboczy;2) utwardzenie poboczy kruszywem,3) utwardzenie zjazdów kruszywem;4) wzmocnienie nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie nowej nawierzchni układanej metodą jednowarstwową lub dwoma warstwami (wyrównawcza + ścieralna 4 cm).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7