Przebudowa drogi na działkach nr 560/2 i 139/5 obręb Gwizd

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi na działkach nr 560/2 i 139/5 obręb Gwizd
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUstronie Morskie
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-09-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ustronie Morskie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-30
  • Numer ogłoszenia610655-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610655-N-2018 z dnia 2018-08-30 r.

Gmina Ustronie Morskie: Przebudowa drogi na działkach nr 560/2 i 139/5 obręb Gwizd
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustronie Morskie, krajowy numer identyfikacyjny 54544900000, ul. ul. Rolna  2 , 78-111   Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3515535, e-mail sekretariat@ustronie-morskie.pl, faks 94 3515940.
Adres strony internetowej (URL): www.ustronie-morskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.ustronie-morskie.pl/index.php?id=106091

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.ustronie-morskie.pl/index.php?id=106091

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z postanowieniami SIWZ.
Adres:
Urząd Gminy w Ustroniu Morskim, ul. Rolna 2, 78-111 Ustronie Morskie, biuro podawcze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi na działkach nr 560/2 i 139/5 obręb Gwizd
Numer referencyjny: IK.271.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (i wizją lokalną) zadania „Przebudowa drogi na działkach nr 560/2 i 139/5 obręb Gwizd”. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości ok. 1300 mb. Dz. nr 560/2: STAN PROJEKTOWANY Projektowany zakres robót związany jest z rozbudową drogi gminnej o podstawowych parametrach. Na podstawie wytycznych technicznych oraz ustaleń z Inwestorem dla budowanej drogi ustalono następujące parametry techniczne: - kategoria ruchu – KR-2; - prędkość projektowa – 50 km/h; - szerokość jezdni – 4,00 m; - szerokość mijanki – 1,50 m; - szerokość poboczy – 0,75 m, w tym utwardzonych 0,50 m i gruntowych 0,25 m; PROJEKTOWANA TRASA W PLANIE Projektowana droga wychodzi poza zbyt wąski istniejący pas drogowy. W celu płynnego prowadzenia ruchu samochodowego zaprojektowano 2 łuki poziome o promieniu od 100 i 300 m. Z uwagi na zmniejszoną szerokość jezdni (4,00 m) zaprojektowano 1 mijankę w celu zapewnienie przejazdu pojazdom rolniczym czy samochodom ciężarowym. Szerokość mijanki wynosi 1,50m. Przebieg trasy przedstawiono w części graficznej w „Projekcie zagospodarowania terenu” PROFIL PODŁUŻNY Projektowany profil podłużny dostosowano do stanu istniejącego niwelując lokalne zaniżenia. PRZEKRÓJ NORMALNY i KONSTRUKCYJNY: Konstrukcję jezdni zaprojektowano w oparciu o badania geotechniczne podłoża (stanowi integralną część opracowania). Na podstawie uzyskanych wyników stwierdzono występowanie gruntów wątpliwych i wysadzinowych, a podłoże zakwalifikowano do grupy nośności G2, G3. Dla powyższych gruntów należy zaprojektować konstrukcję spełniającą warunek mrozoodporności podłoża. Kategoria geotechniczna obiektu budowlanego – pierwsza. Sprawdzenie przyjęto dla podłoża G3 i kategorii ruchu KR 2: - grubość rzeczywista projektowanej konstrukcji z wymianą podłoża – 60 cm - grubość graniczna z warunku mrozoodporności – 0,55 hz (hz – normowa głębokość przymarzania gruntów dla naszego obszaru wynosi 80 cm) 0,55 x 80 = 44 cm Warunek mrozoodporności spełniony dla projektowanej konstrukcji > 44 cm. jezdnia : 1.parametry techniczne: - szerokość – 4,00 m - spadek poprzeczny – jednostronny 2% (prawostronny na całym projektowanym odcinku) 2. konstrukcja: - 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 6 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 15 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 - 15 cm – podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie ułożonego na geowółkninie separacyjno-wzmacniającej - 20 cm – warstwa odcinająca (wymiana gruntu - podłoże G1) mijanki: 1.parametry techniczne: - szerokość – 1,50 m - spadek poprzeczny – jednostronny 2% 2. konstrukcja: - 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 6 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 15 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 - 15 cm – podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie ułożonego na geowółkninie separacyjno-wzmacniającej - 20 cm – warstwa odcinająca (wymiana gruntu - podłoże G1) Obramowanie zewnętrzne mijanek – opornik betonowy 12x25x100 ustawiony na ławie z betonu C8/10 z oporem. pobocza utwardzone i gruntowe: 1.parametry techniczne: - szerokość poboczy utwardzonych – obustronnie 0,50 m - szerokość poboczy gruntowych – obustronnie 0,25 m - spadek poprzeczny – jednostronny do 6% 2. konstrukcja poboczy utwardzonych: - 15 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 - 10 cm – warstwa odcinająca zjazdy: 1.parametry: dostosowane do istniejących posesji 2. konstrukcja: - 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 6 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 15 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 - 20cm – warstwa odcinająca Obramowanie zewnętrzne zjazdów – opornik betonowy 12x25x100 ustawiony na ławie z betonu C8/10 z oporem. ODWODNIENIE Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe z wykorzystaniem rowów przydrożnych. Istniejący przepusty pod zjazdami posiadają zniszczone kręgi i zarośnięte wloty. Należy wymienić przelot z zastosowaniem rur spiralnie karbowanych o średnicy 30 cm z betonowymi ściankami czołowymi. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, ZIEMNE, WYKOŃCZENIOWE i INNE Zakres robót przygotowawczych obejmuje: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe i ziemne. Zakres robót ziemnych obejmuje wykonanie wykopów i nasypów. Grunt uzyskany z wykopu nie nadaje się do wbudowania w nasyp. Z uwagi na konieczną korektę przebiegu drogi w stosunku do wyjeżdżonego traktu należy w zakresie wykonywanych wykopów zdjąć warstwę ziemi urodzajnej i dokonać wymiany gruntu na podłoże o nośności G1. Zaprojektowano wymianę podłoża o średniej grubości warstwy 20 i 30 cm jako warstwę odcinającą. Zakres robót wykończeniowych obejmuje plantowania poboczy gruntowych oraz skarp i przeciw skarp rowów. Pobocza gruntowe należy zabezpieczyć humusowaniem o grubości humusu min.5 cm. Pobocza gruntowe należy zagęścić do stopnia zagęszczenia min.0,97. Pobocza utwardzone muszą być zagęszczone do stopnia zagęszczenia min.0,99. Z uwagi na występowanie w podłożu gruntów gliniastych pod warstwę pobocza utwardzonego należ ułożyć 10 cm warstwę odcinającą z piasku. ZIELEŃ W ramach realizacji robót należy dokonać wycinki 15 szt. drzew oraz wykarczować ca 100 m2 krzaków. W ramach robót wykończeniowych zostaną dokonane nasadzenia krzewami miododajnymi w ilości 40 szt. Rodzaj krzewu i miejsce nasadzenia należy uzgodnić z Inwestorem. URZĄDZENIA OBCE Wrysowane przebiegi urządzeń podziemnych należy traktować jako orientacyjne, a prace w ich pobliżu wykonywać z zachowaniem szczególnej ostrożności. Pokrywy i zawory znajdujące się w jezdni podlegają wymianie. Wymianę należy uzgodnić z Inwestorem i właścicielem sieci. OCHRONA PUNKTÓW OSNOWY GEODEZYJNEJ Wykonawca jest zobowiązany do ochrony punktów osnowy geodezyjnej, zgodnie z art. 15 i 48 ust.1 pkt.1 Prawa Geodezyjnego i Kartograficznego (Dz. U. z 2015r. poz. 520 z póżn. zm.) Przed rozpoczęciem robót wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia punktów osnowy, które wykona uprawniony geodeta. Prace w sąsiedztwie punktów osnowy wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia odpowiedzialność ponosił będzie wykonawca robót. Dz. nr 139/5: STAN PROJEKTOWANY Projektowany zakres robót związany jest z rozbudową drogi gminnej o podstawowych parametrach. Na podstawie wytycznych technicznych oraz ustaleń z Inwestorem dla rozbudowywanej drogi ustalono następujące parametry techniczne: - kategoria ruchu – KR-2; - prędkość projektowa – 50 km/h; - szerokość jezdni – 4,20 m; - szerokość mijanki – od 1,50 do 2,0 m; - szerokość poboczy – 0,75 m, w tym utwardzonych 0,50 m i gruntowych 0,25 m; PROJEKTOWANA TRASA W PLANIE W celu płynnego prowadzenia ruchu samochodowego zaprojektowano łuki poziome o promieniu od 150 do 500 m. Z uwagi na zmniejszoną szerokość jezdni do szerokości 4,20 m zaprojektowano 3 mijanki mające na celu zapewnienie przejazdu pojazdom rolniczym czy samochodom ciężarowym. Szerokość mijanki w km 0+183,60-0+209,60 i 0+590,20-0+630,50 wynosi 1,50m, a w km 0+371,0-0+411,0 wynosi 2,0m. Spadki poprzeczne zgodne ze spadkiem jezdni. Szerokość pobocza gruntowego mijanki 0,50m. Przebieg trasy przedstawiono w części graficznej w „Projekcie zagospodarowania terenu” PROFIL PODŁUŻNY Projektowany profil podłużny dostosowano do stanu istniejącego niwelując lokalne zaniżenia i nierówności. PRZEKRÓJ NORMALNY i KONSTRUKCYJNY: Konstrukcję jezdni zaprojektowano w oparciu o badania geotechniczne podłoża stanowiące integralną część opracowania projektowego. Na podstawie uzyskanych wyników stwierdzono występowanie gruntów wątpliwych i wysadzinowych, a podłoże zakwalifikowano do grupy nośności G2, G3, a nawet G4. Dla powyższych gruntów należy zaprojektować konstrukcję spełniającą warunek mrozoodporności podłoża. Kategoria geotechniczna obiektu budowlanego – pierwsza. Sprawdzenie przyjęto dla podłoża G4 i kategorii ruchu KR 2: - grubość rzeczywista projektowanej konstrukcji z wymianą podłoża – 60-70 cm - grubość graniczna z warunku mrozoodporności – 0,65 hz (hz – normowa głębokość przymarzania gruntów dla naszego obszaru wynosi 80 cm) 0,65 x 80 = 52 cm Warunek mrozoodporności spełniony dla projektowanej konstrukcji > 52 cm. jezdnia : 1.parametry techniczne: - szerokość – 4,20 m - spadek poprzeczny – jednostronny 2% (prawostronny na całym projektowanym odcinku) 2. konstrukcja: - 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 6 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 15 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 - 15 cm – podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie ułożonego na geowółkninie separacyjno-wzmacniającej - 20 – 30 cm – warstwa odcinająca (wymiana gruntu - podłoże G1) Uwaga: - konstrukcję z 20 cm warstwą odcinającą zaprojektowano w km 0+000–0+102,80 - konstrukcję z 30 cm warstwą odcinającą zaprojektowano w km 0+102,80–0+870,40 mijanki: 1.parametry techniczne: - szerokość – 1,50 m i 2,0 m - spadek poprzeczny – jednostronny 2% 2. konstrukcja: - 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 6 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 15 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 - 15 cm – podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie ułożonego na geowółkninie separacyjno-wzmacniającej - 30 cm – warstwa odcinająca (wymiana gruntu - podłoże G1) Obramowanie zewnętrzne mijanek – opornik betonowy 12x25x100 ustawiony na ławie z betonu C8/10 z oporem. pobocza utwardzone i gruntowe: 1.parametry techniczne: - szerokość poboczy utwardzonych – obustronnie 0,50 m - szerokość poboczy gruntowych – obustronnie 0,25 m - spadek poprzeczny – jednostronny do 6% 2. konstrukcja poboczy utwardzonych: - 15 cm – mieszanka kruszywa niezwiązanego 0/31,5 - 10 cm – warstwa odcinająca zjazdy: 1.parametry: dostosowane do istniejących posesji 2. konstrukcja: - 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 6 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 15 cm – podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 - 20cm – warstwa odcinająca Obramowanie zewnętrzne zjazdów – opornik betonowy 12x25x100 ustawiony na ławie z betonu C8/10 z oporem. ODWODNIENIE Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe z wykorzystaniem rowów przydrożnych. Istniejący przepust pod drogą w km 0+553,20 uległ rozszczelnieniu (połamane kręgi), posiada zniszczone i zarośnięte wloty. Należy wymienić przelot z zastosowaniem rur spiralnie karbowanych o średnicy 50 cm z betonowymi ściankami czołowymi i umocnionymi wlotami. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, ZIEMNE, WYKOŃCZENIOWE i INNE Zakres robót przygotowawczych obejmuje: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe i ziemne. Zakres robót ziemnych obejmuje wykonanie wykopów i nasypów. Grunt uzyskany z wykopu nie nadaje się do wbudowania w nasyp. Z uwagi na konieczną korektę przebiegu drogi w stosunku do wyjeżdżonego traktu należy w zakresie wykonywanych wykopów zdjąć warstwę ziemi urodzajnej i dokonać wymiany gruntu na podłoże o nośności G1. Zaprojektowano wymianę podłoża o średniej grubości warstwy 20 i 30 cm jako warstwę odcinającą. Zakres robót wykończeniowych obejmuje plantowania poboczy gruntowych oraz skarp i przeciw skarp rowów. Pobocza gruntowe należy zabezpieczyć humusowaniem o grubości humusu min.5 cm. Pobocza gruntowe należy zagęścić do stopnia zagęszczenia min.0,97. Pobocza utwardzone muszą być zagęszczone do stopnia zagęszczenia min.0,99. Z uwagi na występowanie w podłożu gruntów gliniastych pod warstwę pobocza utwardzonego należ ułożyć 10 cm warstwę odcinającą z piasku. ZIELEŃ W ramach realizacji robót należy dokonać wycinki 12 szt. drzew oraz wykarczować ca 420 m2 krzaków. W ramach robót wykończeniowych zostaną dokonane nasadzenia krzewami miododajnymi w ilości 128 szt. Nasadzenia zostaną dokonane na działce nr 139/5. Rodzaj krzewu należy uzgodnić z Inwestorem. URZĄDZENIA OBCE Wrysowane przebiegi urządzeń podziemnych należy traktować jako orientacyjne, a prace w ich pobliżu wykonywać z zachowaniem szczególnej ostrożności. Pokrywy i zawory znajdujące się w jezdni podlegają wymianie. Wymianę należy uzgodnić z Inwestorem i właścicielem sieci. OCHRONA PUNKTÓW OSNOWY GEODEZYJNEJ Wykonawca jest zobowiązany do ochrony punktów osnowy geodezyjnej, zgodnie z art. 15 i 48 ust.1 pkt.1 Prawa Geodezyjnego i Kartograficznego (Dz. U. z 2015r. poz. 520 z póżn. zm.) Przed rozpoczęciem robót wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia punktów osnowy, które wykona uprawniony geodeta. Prace w sąsiedztwie punktów osnowy wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia odpowiedzialność ponosił będzie wykonawca robót. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 3. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogu, o którym mowa w pkt 2 w terminie 5 dni, licząc od dnia podpisania umowy. 4. W trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne oraz ewidencją czasu pracy, natomiast Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni przedstawić je Zamawiającemu. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 5. Prace w pasach drogowych należy oznakować zgodnie z opracowanym, przez Wykonawcę, projektem organizacji ruchu, na czas robót oraz z rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 220 poz. 2181 z późn. zm.). 6. Całość robót wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiarem robót, dokumentacją techniczną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz umową.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-23
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-23

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca przedłoży: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający należyte wykonanie co najmniej jednego zamówienia uwzględniającego budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni bitumicznej, o powierzchni min. 2000 m2 oraz wartości brutto co najmniej 300 000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację Załącznika nr 3 oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie roboty budowlanej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4). 3. Wykonawca, który przedstawia dokumenty wymienione w sekcji III.4 dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmianę umowy a) w przypadku przedłużenia terminu realizacji zadania • stwierdzenia podczas prowadzenia interwencyjnych prac archeologicznych zwiększenia zakresu tych prac - przedłużenia terminu realizacji zadania, • gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami i innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność (np. wysokie lub niskie temperatury, silne wiatry, długotrwałe i obfite opady deszczu i śniegu), • gdy warunki geologiczne, terenowe i wodne nie ujawnione w dokumentacji technicznej a utrudniające wykonanie umowy, • wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne) z powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, a w szczególności: • będące następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, • gdy wystąpi opóźnienie w wyniku decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień, itp. do wydania, których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; • gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy; • jeśli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia dla Wykonawcy: • ww. prace archeologiczne nałożą konieczność zmiany technologii prowadzenia prac związanych z realizacją zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty należy składać w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2018 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Gminy w Ustroniu Morskim, ul. Rolna 2, 78-111 Ustronie Morskie, pok. nr 11.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prawowanie nadzoru inwestorskiego - Lubieszyn
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prawowanie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją inwestycji pn.Przebudowa budynku służby celno-skarbowej ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny w formule zaprojektuj i wybuduj. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI