Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Spórok, Gąsiorowice
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoStrzelce Opolskie
WojewództwoOpolskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Termin składania wniosków2021-06-30
ZamawiającyPAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO STRZELCE OPOLSKIE
Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
Numer ogłoszenia2021/BZP 00082063
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082063 z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane ˜Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Spórok, Gąsiorowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO STRZELCE OPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 530558401
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Komunikacja międz Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy JOSEPHINEhttps://josephine.proebiz.com/pl/ oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie ofertynastępuje wyłącznie przy użyciu platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Zamawiający. określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformieJOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/ tj.• Połączenie z Internetem umożliwiające prawidłowekorzystanie z sieci www.;• Przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer w wersji 11.0 i wyżej,Mozilla Firefox w wersji 13.0 i wyżej• Google Chrome;• W celu zapewnienia płynnego uczestnictwa wsystemie Josephine, przeznaczonym do elektronicznego składania ofert i elektronicznej komunikacji wzamówieniach publicznych z obowiązkowym zastosowaniem podpisu elektronicznego, należyzainstalować element ICA PKIService Host i odpowiednie akcesoria do przeglądarek internetowychGoogle Chrome i Mozilla Firefox. Szczegóły dotyczące instalacji i odsyłacze do pobrania komponentu iodpowiednich dodatków można znaleźć po kliknięciu przycisku "Test el. podpisu" lub na linkhttps://josephine.proebiz.com/pl/test-podpis;• W zamówieniach publicznych, w których wymagany jestpodpis elektroniczny, Wykonawca musi posiadać ważny podpis elektroniczny oparty nakwalifikowanym certyfikacie spełniającym wymagania rozporządzenia (UE) nr 910/2014 ParlamentuEuropejskiego i Rady Europy oraz odpowiednich przepisów państwowych. Podpisy elektroniczneoparte na kwalifikowanym certyfikacie są wystawiane przez kwalifikowanych dostawców usług wposzczególnych państwach członkowskich UE.• Jeżeli do komunikacji w poczcie elektronicznej wsystemie JOSEPHINE wymagany jest podpis elektroniczny, komputer musi mieć zainstalowaneoprogramowanie Java;• Konieczne jest włączenie obsługi Java Script w przeglądarce internetowej iwłączenie plików cookie.15.6. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1. lit. a) SWZ składasię, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜a) Administratorem danych osobowych jest NadleśnictwoStrzelce Opolskie.adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Moniuszki 7adres e-mail:strzelce@katowice.lasy.gov.plnr telefonu: 77 461 34 85b) Dane osobowe przetwarzane są w celachzwiązanych z działalnością Nadleśnictwa Strzelce Opolskie wynikającą z przepisów prawa napodstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązkuprawnego ciążącego na administratorze, związanego z postępowaniem o udzielenie zamówienia zn.spr. SA.270.1.2021c) Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikomNadleśnictwa Strzelce Opolskie, podmiotom udzielającym jej wsparcia na zasadzie zleconych usług izgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisówprawa.d) Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do wykonania obowiązującychprzepisów prawa.e) Posiada Pan/Pani następujące prawa co do swoich danych osobowych: prawodostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo doprzenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawowniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzaniePaństwa danych osobowych narusza przepisy RODO.f) Podanie danych jest obowiązkowe w oparciu oprzepisy prawa, a w pozostałym zakresie dobrowolne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Spórok, Gąsiorowice - roboty budowlane na istniejącym pasie drogowym długości 1476 m., będącym w zarządzie Zamawiającego, na które wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane, produkty materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Zakres robót:• usunięciu warstwy zalegającego humusu, karczowanie pniaków w bezpośrednim sąsiedztwie drogi (pobocza, oczyszczane rowy, mijanki i zjazdy –narośnięcia) • wykonaniu koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni –korytowanie istniejącej nawierzchni, • wykonaniu wykopów i nasypów na długości drogi –korekta niwelety drogi na długości, • wymianie istniejących przepustów poprzez remont części przelotowych oraz remont przyczółków, • wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego –jezdnia drogi głównej mijanki oraz zjazdy, • wykonaniu nawierzchni z kruszywa naturalnego łamanego –jezdnia drogi głównej, mijanki oraz zjazdy, • odmuleniu/odtworzeniu istniejących rowów odpływowych, • oczyszczeniu skarp, poboczy i dna rowów z istniejących zarośli, • odmuleniu i oczyszczeniu istniejących rowów przydrożnych z wyprofilowaniem skarp, na całym odc. drogi po obu stronach, • rozplantowaniu humusu poza krawędziami rowów, • porządkowaniu terenu przyległego po prowadzonych robotach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
˜a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (nie dotyczy);b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (nie dotyczy);c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej : Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 300 000 zł.- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną określoną min. 200 000 zł.d) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej dwa zamówienia, każde o wartości nie niższej niż na kwotę 300 000,00 zł brutto, polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie dróg. Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, w tym – kierowania robotami w zakresie budownictwa drogowego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub przepisów nie będących prawem krajowym , będącego członkiem izby samorządu zawodowego, która będzie sprawowała nadzór z ramienia Wykonawcy, kontrolę jakości oraz kierowanie robotami.Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65), a także w sytuacji określonej w art. 20 a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 1725). Wskazane w niniejszym punkcie osoby powinny biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy wskazane osoby nie wykazują się biegłą znajomością języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na własny koszt tłumacza na okres realizacji umowy w celu realizacji potrzeb wynikających z wykonywanego zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 5).11.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,b) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy min. 300 000 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem oraz dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 200 000 zł.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt b) powyżej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. c) Wykazu robót budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumentyd) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 13 do SIWZ), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
˜12.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).12.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający utrzymuje wniesione wadium nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander O/Strzelce Opolskie, nr rachunku 18 1090 2239 0000 0005 7600 4331, z dopiskiem: „Wadium. Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Spórok, Gąsiorowice”. Wadium będzie skutecznie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego w oznaczonym terminie, tj. gdy znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
˜18.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
˜Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian, jeżeli wystąpi jedna z poniższych okoliczności: a) skreślonyb) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający okresowi trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację Przedmiotu Umowy jeżeli w trakcie obowiązywania Umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające jej realizację zgodnie z warunkami opisanymi w Umowie, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca ani Zamawiający. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, wymagających przerwania prac ze względów technologicznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu zakończenia robót o okres przerwy. c) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania Przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:• konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań albo innymi środkami ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub regulacji obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe;• pojawienie się nowszych technologii wykonania prac gwarantujących co najmniej ten sam standard wykonania Przedmiotu Umowy oraz nie powodujących większych strat i zanieczyszczeń w środowisku naturalnym niż te, które mogą powstać przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy w sposób pierwotnie nią opisany. d) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.e) W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia dopuszcza się zmianę członka konsorcjum upoważnionego do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia w imieniu wszystkich członków konsorcjum. f) Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa lub wewnętrznych przepisów wpływających na pogorszenie kondycji finansowej Zamawiającego.2. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust.1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-29
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
Lokalizacja zleceniaopolskie
Data dodania23-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.