"Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLidzbark
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-04-23
  • ZamawiającySkarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lidzbark
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00275971
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lidzbark

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130014398

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lidzbark-Nadleśnictwo 1

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236961512

1.5.8.) Numer faksu: 236963161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lidzbark@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lidzbark.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pozyskiwanie drewna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73e5a7e3-f585-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00463363/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi leśnej nr 42 (doj. nr 7)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/912029

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lidzbark

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest uzupełnieniem niniejszej Instrukcji.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z ust. 8) przy maksymalnej wielkości 150 MB. Przy dużych plikach kluczowe jest łącze internetowe i dostępna przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH
21.1. Stosow. do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz. Parl. Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016 r. w spr. ochr. osób fiz. w zw. z przetwarz. dan. osobow. i w spr. swobod. przepł. takich dan. oraz uchyl. Dyrekt. 95/46/WE (ogólne rozporz. o ochronie dan. osobow.) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 – „RODO”) Zam. inf., iż admin. dan. osobow. jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Lidzbark Dariusz Szczawiński.
Admin. Wyzn. Inspektora Ochrony Danych Osobowych Panią Annę Drumińską, z którym w spr. dot. przetwarz. dan. osobow. można skontakt. się za pośred. poczty elektr. pod adr. lidzbark@olsztyn.lasy.gov.pl lub telef. pod num. 23 696 15 12.
21.2. Zam. przetw. dane osob. zebr. w niniej. postęp. o udziel. zamów. publ. w sposób gwarant. zabezp. przed ich bezpraw. rozpowsz.
21.3. Zam. udost. dane osob., o których mowa w art. 10 RODO w celu umożl. korzyst. ze środk. ochr. praw., o których mowa w dziale IX PZP, do upływu term. do ich wnies.
21.4. Do przetwarz. dan. osobow., o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopusz. wyłącz. osoby posiad. upoważ. Osoby dopusz. do przetwarz. takich dan. są obow. do zachow. ich w poufn.
21.5. Dane osob. przetw. będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związ. z prowadz. niniej. postęp. o udziel. zamów. publ. oraz jego rozstrz., jak również, jeż. nie ziszczą się przesł. określ. w art. 255-256 PZP – w celu zaw. um. w spr. zamów. publ. oraz jej real., a także udokum. postęp. o udziel. zamów. i jego archiw.
21.6. Odbior. dan. osobow. będą osoby lub podm., którym dok. postęp. zostanie udost. w oparc. o przep. PZP, a także ustawy o dostępie do inf. publ.
21.7. Dane osob. pozysk. w zw. z prowadz. niniej. postęp. o udziel. zamów. publ. będą przechow., zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończ. postęp. o udziel. zamów. publ., a jeż. czas trw. um. przekracza 4 lata, okres przechow. obejmuje cały czas trw. um. w spr. zamów. publ.
21.8. Niezależnie od post. pkt 21.7. powyżej, w przypadku zaw. um. w spr. zamów. publ., dane osob. będą przetw. do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z um. w spr. zamów. publ..
21.9. Dane osob. pozysk. w zw. z prowadz. niniej. postęp. o udziel. zamów. mogą zostać przek. podm. świad. Usł. doradcze, w tym usł. prawne, i konsulting.
21.10. Stosow do art. 22 RODO, decyzje dot. dan. osobow. nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
21.11. Osoba, której dot. pozysk. w zw. z prowadz. niniej. postęp. dane osob., ma prawo:
1) dostępu do swoich dan. osobow. – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obow., o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmier. dużego wysiłku Zam. może żądać wskaz. dodatk. inf. mających na celu sprecyz. żąd., w szczegól. podania nazwy lub daty bieżąc. bądź zakończ. postęp. o udziel. zamów. publ.;
2) do sprost. swoich dan. osobow. – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorz. z uprawn. do sprost. lub uzupeł. dan. osobow., o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutk. zm. wyniku postęp. o udziel. zamów. publ., ani zm. postan. um. w zakres. niezgod. z PZP oraz nie może naruszać integralności prot. oraz jego załącz.;
3) do żąd. od Zam. – jako admin., ogranicz. przetwarz. dan. osobow. z zastrz. Przyp., o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ogranicz. przetwarz. nie ma zastos. w odnieś. do przechow., w celu zapewn. korzyst. ze środk. ochr. praw. lub w celu ochr. praw innej osoby fiz. lub praw., lub z uwagi na ważne wzgl. inter. publ. UE lub pańs. członk.; prawo to nie ogranicza przetwarz. Dan. osobow. do czasu zakończ. postęp. o udziel. zamów. publ.;
4) wnieś. skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Dan. Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarz. jej dan. osobow. narusza przep. o ochronie dan. osobow., w tym przep. RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „Przebudowie drogi leśnej nr 42 – dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg”, zlokalizowanej na działkach nr ewid. 3148; 3151 obręb 0012 Rynek, gm. Grodziczno, powiat nowomiejski, woj. warmińsko-mazurskie.
Długość przebudowywanej drogi wynosi 596,00 m.
Droga stanowi dojazd przeciwpożarowy.
Szczegółowy opis i zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %
2) Gwarancja - 40 %
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 % x 100 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 60 pkt.
2) W ramach kryterium „Gwarancja” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.
okres gwarancji z badanej oferty
Liczba punktów w kryterium okres gwarancji = ------------------------------------- x 40% x 100 pkt najdłuższy oferowany okres
Zamawiający zastrzega, że okres gwarancji w tym kryterium nie może być krótszy niż 24 miesiące. Okres gwarancji powyżej 60 miesięcy nie będzie brany pod uwagę w tym kryterium. Za udzielenie gwarancji powyżej 60 miesięcy Wykonawca uzyska maksymalną liczbę punktów w tym kryterium, a do porównania z innymi ofertami zostanie przyjęte, że Wykonawca udziela 60 – miesięcznego okresu gwarancji. W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie określi okresu udzielonej gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca udzieli minimalnej wymaganej gwarancji tj. 24 miesięcy.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca posiada
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5
lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części
przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub większej ilości umów, roboty budowlane z zakresu dróg o łącznej wartości nie
mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, przy czym (a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, co najmniej jeden z takich Wykonawców powinien wykazać roboty budowlane z zakresu dróg o wartości
stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości robót budowlanych wymaganej w treści niniejszego warunku, (b) w przypadku
polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub Wykonawca (a
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich Wykonawców)
powinien wykazać roboty budowlane z zakresu dróg o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości robót
budowlanych wymaganej w treści niniejszego warunku;;
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony,
jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję
kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia, z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie o specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r.
poz. 682 ze zm.). Zamawiający dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane w innych niż Rzeczpospolita Polska
państwach członkowskich Unii Europejskiej, obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji
Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz.
334).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,
(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 7 do SWZ),
c) odpisu lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
(a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
(c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
(d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
(e) art. 109 ust.1 pkt 4 PZP
(f) art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023, poz. 1497 ze zm.)
- (wzór oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi Załącznik nr 9 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
b) wykazu robót budowlanych porównywalnych z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych robót), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót) i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór
wykazu wykonanych robót stanowi Załącznik nr 8 do SWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o których mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), wykształcenia (w stosunku do osób nadzoru) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych
przez Wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, warunku opisanego w pkt 7.1. ppkt 4) lit. a). Działając na podstawie art. 117 ust. 1 PZP, w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt 7.1. ppkt 4) lit. a), Zamawiający wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców wykazał roboty budowlane z zakresu dróg o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości robót budowlanych wymaganej w treści tego warunku.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1. ppkt 4) lit a) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności oraz musi być zgodna z przepisami Prawa zamówień publicznych.
2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie co do terminu wykonania przedmiotu umowy, wskazanego w zapisie § 2 ust. 1, w następujących przypadkach:
a) opisanym w zapisie § 13 ust. 10 i 11, na warunkach tamże wskazanych,
b) potrzeby wykonania robót dodatkowych na podstawie protokołu konieczności podpisanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zatwierdzonego przez Zamawiającego, o czym mowa w zapisie § 1 ust. 5 – wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres, w którym wykonywane będą roboty dodatkowe, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
3. Strony przewidują możliwość zmiany zapisu § 5 ust. 2 po przedstawieniu uprawnień budowlanych kandydata na nowego kierownika budowy oraz oświadczenia o podjęciu obowiązków.
4. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w zakresie powierzenia wykonania robót dodatkowych, o których mowa w zapisie § 1 ust. 5, jeżeli będą one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i jeżeli zostaną spełnione warunki, o których mowa w przepisie art. 455 ust. 1 pkt 4) lub ust. 2 Prawa zamówień publicznych. W przypadku, gdy z wprowadzeniem zmian w zawartej umowie w zakresie powierzenia wykonania robót dodatkowych, będzie się wiązać zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, zostanie ona dokonana zgodnie z zapisem § 16 ust. 2 pkt b umowy. Wynagrodzenie za roboty dodatkowe zostanie ustalone w aneksie do umowy zgodnie z zapisem § 8 ust. 3.
5. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia w zakresie zmiany członka konsorcjum upoważnionego do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia w imieniu wszystkich członków konsorcjum.
6. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 2) Prawa zamówień publicznych.
7. Zmiana terminu realizacji zamówienia nie może być dokonana bez odpowiedniego wydłużenia okresu wniesienia zabezpieczenia, o którym mowa w § 15.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej, adres: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lidzbark

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

RODO (obowiązek informacyjny): - uzupełnienie
21.12. Obow. podania dan. osobow. jest wymogiem ustaw. określ. w przep. PZP, związ. z udziałem w postęp. o udziel. zamów. publ.; konsekw. niepodania określ. dan. określa PZP.
21.13. Osobie, której dane osob. zostały pozysk. przez Zam. w zw. z prowadz. niniej. postęp. o udziel. zamów. publ. nie przysnął.:
1) prawo do usun. dan. osobow., o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenosz. dan. osobow., o którym mowa w art. 20 RODO, określ. w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarz. dan. osobow., a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarz. dan. osobow. jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
21.14. Dane osob. mogą być przekaz. do org. publ. i urzędów państw. lub inn. podm. upoważ. na podst. Przep. prawa lub wykonujących zad. realiz. w inter. publ. lub w ramach sprawow. władzy publ., w szczegól. do podm. prowadz. dział. kontr. wobec Zam. Dane osob. są przekaz. do podm. przetwarz. dane w im. Admin. dan. osobow.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznej - Działdowo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI