Przebudowa drogi leśnej nr 33 oraz placu manewrowego przy siedzibie nadleśnictwa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi leśnej nr 33 oraz placu manewrowego przy siedzibie nadleśnictwa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleszyce
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-07-28
  • ZamawiającySkarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00250526
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej nr 33 oraz placu manewrowego przy siedzibie nadleśnictwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 4B

1.5.2.) Miejscowość: Oleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-630

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48166311660

1.5.8.) Numer faksu: +48166311661

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oleszyce@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/en/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi leśnej nr 33 oraz placu manewrowego przy siedzibie nadleśnictwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-582001bd-01be-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00237970/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi leśnej nr 33

1.1.6 Przebudowa placu manewrowego Nadleśnictwa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_oleszyce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej
Open Nexus – www.platformazakupowa.pl (dalej: „Platforma”): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_oleszyce lub przy użyciu poczty
elektronicznej: oleszyce@krosno.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje
wyłącznie przy użyciu Platformy. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń do Wykonawcy może
odbywać się również za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego, email: rafal.cisek@krosno.lasy.gov.pl,
radoslaw.antonik@krosno.lasy.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich
użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce „Instrukcje
dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin
Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub
spakowanych folderów (pliki można skompresować zgodnie z ust. 9), przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB.
Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty
elektronicznej w jednej wiadomości wynosi 30 MB.
Za datę złożenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych
oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_oleszyce Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń lub ich kopii
oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 3 lub
złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_oleszyce
Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), niniejszym określa wymagania
techniczne umożliwiające korzystanie z udostępnianej przez Zamawiającego Platformy
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_oleszyce, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w jednym ze wskazanych przez
Zamawiającego formacie danych i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz inne
oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą (np. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy), w formie elektronicznej (postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca składa ofertę, a także inne oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą na Platformie - za pośrednictwem
Formularza do składania oferty, poprzez dołączenie załącznika.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy, że
administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Oleszyce z siedzibą ul. Zielona 4b. Przedstawicielem administratora
jest: Nadleśniczy – Stanisław Zagrobelny
2. Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Oleszyce telefonicznie pod numerem (16)
6311660, za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod adresem: oleszyce@krosno.lasy.gov.pl. Administrator nie wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji obowiązków ustawowych tj.
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są
przetwarzane na podstawie prawnej art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem wzięcia
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 października 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z
2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów państwowych (np. Policja, prokuratura) prowadzących
postępowania (np. karne, o wykroczenia). Dane mogą być również przekazywane kancelarii prawnej prowadzącej obsługę prawną
Nadleśnictwa, jak również do jednostek nadrzędnych Lasów Państwowych w szczególności do RDLP w Krośnie oraz DGLP.
Ponadto dane osobowe będą udostępniane łącznie z dokumentacją dotyczącą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w przypadkach składania wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
6. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz elektronicznie za pomocą Systemu Informatycznego Lasów Państwowych.
Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o rachunkowości – nie dłużej niż 6 lat licząc od
wystawienia ostatniej faktury, jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń – podstawowy
termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o
archiwizacji dokumentów – w zależności od tego, który z tych okresów będzie najdłuższy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
1) żądania od Administratora, na podstawie art. 15 RODO, dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
2) żądania od Administratora, na podstawie art. 16 RODO, sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
3) żądania od Administratora, na podstawie art. 18 RODO, ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana
danych osobowych narusza przepisy RODO.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu nie przysługuje Państwu prawo do:
1) żądania od Administratora, na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, usunięcia Pani/Pana danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO;
3) prawo sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Stosownie do wymogów wynikających z przepisu art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:
1) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp)
2) Udostępnianie protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa
w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje się odpowiednio. (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)
3) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
(art.75 ustawy Pzp)
4) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników. (art. 76 ustawy Pzp)
5) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.(art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)
6) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. (art. 269
ust. 2 ustawy Pzp).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.1.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Przebudowa drogi nr 33 w km 0+000 – 1+100”, polegająca na:
a) geodezyjnym wyznaczeniu trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym,
b) usunięciu warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek,
c) mechanicznym karczowaniu pni drzew o średnicy 10-15cm – (48szt.),
d) mechanicznym karczowaniu pni drzew o średnicy 16-25cm (68szt.),
e) mechanicznym karczowaniu pni drzew o średnicy 26-35cm (67szt.),
f) mechanicznym karczowaniu pni drzew o średnicy 36-45cm (78szt.),
g) mechanicznym karczowaniu pni drzew o średnicy 46-55cm (15szt.),
h) mechanicznym karczowaniu pni drzew o średnicy 56-65cm (4szt)
i) wywożeniu karpin poza granicę robót związanych z przebudową (504 mp),
j) mechanicznym karczowaniu zagajników (od 10-30% powierzchni) – 0,12038ha,
k) oczyszczeniu rowu z namułu z wyprofilowaniem dna i skarp wraz z oczyszczeniem rowów odchodzących od drogi i przy przepustach,
l) wykonaniu wykopów spycharkami w gruncie kat. I-III wraz z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi,
m) wykonaniu wykopów koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. I-II wraz z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi,
n) formowaniu i zagęszczeniu nasypów z gruntu rodzimego,
o) formowaniu i zagęszczeniu nasypów z gruntu dowiezionego,
p) wykonaniu wykopów oraz przekopów koparkami podsiębiernymi na odkład w gruncie kat. IV,
q) wykonaniu ław fundamentowych pod przepusty,
r) wykonaniu przepustów rurowych (rury PEHD lub równoważne) pod zjazdami o średnicy: 500mm – 14m, 600mm – 21m, 800mm – 7m, 1000mm – 8m,
s) wykonanie ścianki czołowej przepustów ze zbrojonych prefabrykatów,
t) profilowaniu i zagęszczeniu podłoża mechanicznie w gruncie kat. II-VI pod warstwy konstrukcyjne,
u) wykonaniu warstwy odsączającej z piasku z mechanicznym zagęszczeniem – grubość po zagęszczeniu 20cm,
v) wykonaniu podbudowy dolnej z kruszyw łamanych 31,5/63 – grubość po zagęszczeniu 25cm
w) wykonaniu nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 – grubość po zagęszczeniu 10cm,
x) umocnieniu poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 – grubość po zagęszczeniu 10cm,
y) wykonaniu planowania, profilowania i zagęszczenia poboczy,
z) ręcznym plantowaniu urobku powierzchni gruntu rodzimego po robotach ziemnych, kategoria gruntu I-III.
aa) przebudowie zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 867 polegająca na:
 wykonaniu wykopów spycharkami w gruncie kat IV,
 wykonaniu wykopów oraz przekopów koparkami podsiębiernymi na odkład w gruncie kat. IV,
 wykonaniu przepustów rurowych pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe,
 wykonaniu warstwy podsypkowej – piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym – grubość po zagęszczeniu 5cm,
 wykonaniu przepustów rurowych (rury PEHD lub równoważne) pod zjazdami o średnicy: 500mm,
 wykonaniu nawierzchni z brukowca, kamień narzutowy 13-17cm – obrukowanie wlotów i wylotów przepustów,
 oczyszczanie rowów i przepustów z namułu, z wyprofilowaniem dna i skarp,
 profilowanie (wraz z częściowym korytowaniem)i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec wibracyjny,
 wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 20˙cm kruszywo 0/63,
 wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10˙cm - kruszywo 0/31,5,
 wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych klińcowo-żwirowych, mieszanki o lepiszczu asfaltowym, grubość warstwy po zagęszczeniu 4˙cm AC 16W 50/70,
 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, grubości 3˙cm AC 11S 50/70,
 wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 20cm - pobocze wykonane z kruszywa 0/31,5 ,
 wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym – wykonanie i uzgodnienie wraz z wszystkimi opłatami za zajęcie pasa.

Szczegółowy zakres robót określają: projekt techniczny, w tym szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 12.1 do SWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do wszystkich zadań częściowych.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.
3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
– Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi – 20%
– Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – 20%
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać według zasad opisanych w Dziale 16 ust. 3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Przebudowa placu manewrowego przy siedzibie Nadleśnictwa Oleszyce”, polegająca na:
a) geodezyjnym wyznaczeniu przebiegu i punktów wysokościowych z inwentaryzacją placu manewrowego,
b) rozbiórce nawierzchni z tłucznia, mas bitumicznych oraz betonu do 15cm grubości.
c) rozbiórce istniejącego cieku z podbudową (korytko ściekowe o długości 23m),
d) wykonaniu regulacji pionowej kratek ściekowych ulicznych – 1 szt.
e) wykonaniu regulacji wysokościowej włazów kanałowych – 1 szt.
f) wykonaniu wykopów ręcznych liniowych na odkład pod krawężniki oraz korytka ściekowe,
g) wykonaniu wykopów mechanicznie w gruncie kat. III z transportem urobku na odległość do 1 km z planowaniem skarp,
h) wykonaniu nasypów w gruncie kat. III z gruntu uzyskanego z wykopu z zagęszczeniem i profilowaniem skarp,
i) ręcznym planowaniu (obrobieniu na czysto) powierzchni gruntu pod tereny zielone,
j) wykonaniu koryta o głębokości 40cm pod podbudowę placu,
k) profilowaniu i zagęszczenie podłoża mechanicznie,
l) wykonaniu warstwy odsączającej z piasku - grubość po zagęszczeniu 10cm,
m) wykonaniu dolnej warstwy z tłucznia kamiennego - grubość po zagęszczeniu 20cm,
n) wykonaniu górnej warstwy z tłucznia kamiennego - grubość po zagęszczeniu 10cm,
o) wykonaniu nawierzchni wjazdu do wiaty nr 1 z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej,
p) mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni drogi za warsztatem oraz zjazdu z ulicy Zielonej,
q) skropieniu emulsją asfaltową nawierzchni drogi istniejącej oraz nowo wykonanej,
r) wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną,
s) wykonaniu warstwy wiążącej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego - grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu - 5cm
t) wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego - grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu - 5cm
u) wykonaniu umocnienia skarp płytami betonowymi ażurowymi o wymiarach 40x60cm na podsypce cementowo – piaskowej,
v) ustawieniu krawężników o wymiarach 15x30x100 na ławie betonowej,
w) ustawieniu obrzeża betonowego 8x30x100 na ławie betonowej,
x) wykonaniu ścieku z elementów betonowych – korytko muldowe o szerokości 0,5m na podbudowie betonowej,
y) wykonaniu ścieku z elementów betonowych – korytko muldowe o szerokości 0,3m na podbudowie betonowej w miejscu istniejącego korytka ściekowego do wymiany,
z) wykonaniu odwodnienia liniowego z rusztem z blachy ocynkowanej – klasa A15 na chodniku przy budynku nadleśnictwa,
aa) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
Szczegółowy zakres robót określają: projekt techniczny, w tym szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 12.2 do SWZ.
Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
Z uwagi na to, że roboty budowlane będą realizowane na terenie bezpośrednio przylegającym do siedziby budynku administracyjnego nadleśnictwa, warsztatu, wiat na sprzęt gospodarczy oraz garaży, organizacja prac związanych z realizacją zamówienia musi gwarantować dotychczasową funkcjonalność obiektu użyteczności publicznej oraz bezpieczeństwo jego użytkowników (tj. np. konieczność ogrodzenia części placu budowy, umożliwienie przejazdu, niezastawiane placu parkingowego i manewrowego – poza wyznaczonymi miejscami).
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do wszystkich zadań częściowych.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.
3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
– Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi – 20%
– Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – 20%
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać według zasad opisanych w Dziale 16 ust. 3 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) W zakresie doświadczenia
Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (tj. roboty w zakresie budowy, przebudowy dróg):, dla:
Zadania częściowego nr 1: „Przebudowa drogi nr 33 w km 0+000 – 1+100” - na wartość brutto minimum 500 000 PLN.
Zadania częściowego nr 2: „Przebudowa placu manewrowego przy siedzibie Nadleśnictwa Oleszyce” - na wartość brutto minimum 300 000 PLN.
W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jednym zadaniu jednocześnie, winien wykazać spełnienie warunku doświadczenia w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość spełnienia niniejszego warunku poprzez wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy dróg) na minimalną wartości brutto odpowiadającą kwocie, która stanowi sumę wartości brutto dla wymogów dotyczących części zamówienia o których udzielenie ubiega się Wykonawca.
2) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować, dla:

Zadania częściowego nr 1: „Przebudowa drogi nr 33 w km 0+000 – 1+100” co najmniej co najmniej 16 osobami w tym:
a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi koparki podsiębiernej jednonaczyniowej,
b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi koparko ładowarki,
c) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi równiarki,
d) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi walca,
e) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi układarek kruszywa do rozkładania tłucznia i klińca,
f) co najmniej 5 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania samochodem ciężarowym
o ładowności min 10 t,
g) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności inżynieryjno drogowej,
h) co najmniej 5 osobami wykonującymi prace fizyczne.
Zadania częściowego nr 2: „Przebudowa placu manewrowego przy siedzibie Nadleśnictwa Oleszyce”, co najmniej 13 osobami w tym:
a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi koparki podsiębiernej jednonaczyniowej lub w zamian do obsługi koparko ładowarki,
b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi równiarki,
c) co najmniej 1 osoby posiadającą uprawnienia do obsługi walca,
d) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi układarek kruszywa do rozkładania tłucznia i klińca oraz mieszanek mineralno-bitumicznych
e) co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania samochodem ciężarowym
o ładowności min 10 t,
f) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności inżynieryjno drogowej.
g) co najmniej 5 osób wykonujących prace fizyczne.
Osoby wskazane w punktach (dla zadania częściowego nr 1: od a) do e), dla zadania częściowego nr 2: od a) do d) powinny ukończyć z wynikiem pozytywnym sprawdzian, o którym mowa w § 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 583 z poźn zm.), w wyniku którego otrzymały świadectwo oraz uzyskały wpis do książki operatora uprawniające do obsługi w/w maszyn i urządzeń technicznych.
Osoby wskazane w punkcie (dla zadania częściowego nr 1: f), dla zadania częściowego nr 2: e) powinny ukończyć z wynikiem pozytywnym egzamin państwowy oraz uzyskać prawo jazdy uprawniające do kierowania samochodem ciężarowym (o ładowności min. 10 t.) zgodnie z § 9 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz.U. z 2016 r. poz. 231 z póź. zm.)
Osoba wskazana w punkcie dla zadania częściowego nr 1: g), dla zadania częściowego nr 2: f) powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831 z póź. zm.).
W stosunku do wszystkich wyżej wymienionych osób Zamawiający uzna warunek za spełniony również w sytuacji, kiedy osoby te posiadają odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z póź. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646 z póź. zm.).
W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jednym zadaniu jednocześnie, winien wykazać spełnienie warunku w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. Wykonawca nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu w odniesieniu do części zamówienia wykorzystać tego samego potencjału osobowego, wyjątek stanowi osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania tą samą osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno drogowej dla więcej niż jednego zadania częściowego jednocześnie.
3) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym
Zadania częściowego nr 1: „Przebudowa drogi nr 33 w km 0+000 – 1+100” co najmniej 1 szt. koparka podsiębierna jednonaczyniowa o poj. łyżki min 0,3 m3, 1 szt. koparko ładowarka, 1 szt. równiarka samojezdna, 1 szt. walec statyczny lub walec wibracyjny samojezdny o masie całkowitej minimum 10 t, 5 szt. samochód ciężarowy samowyładowczy ładowności minimum 10 ton, 1 szt. maszyna do rozkładania mieszanek betonowych pozwalająca rozłożyć kruszywo kamienne (tłuczeń i kliniec).
Zadania częściowego nr 2: „Przebudowa placu manewrowego przy siedzibie Nadleśnictwa Oleszyce” co najmniej 1 szt. koparka podsiębierna jednonaczyniowa o poj. łyżki min 0,3 m3 lub w zamian 1 szt. koparko ładowarka, 1 szt. równiarka samojezdna, 1 szt. walec statyczny lub walec wibracyjny samojezdny o masie całkowitej minimum 10 t, 3 szt. samochód ciężarowy samowyładowczy ładowności minimum 10 ton, 1 szt. maszyna do rozkładania mieszanek betonowych pozwalająca rozłożyć kruszywo kamienne (tłuczeń i kliniec).
W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jednym zadaniu jednocześnie, winien wykazać spełnienie warunku w zakresie potencjału technicznego w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. Wykonawca nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu w odniesieniu do części zamówienia wykorzystać tego samego potencjału technicznego.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych
podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
Podane przez Wykonawcę lub przez podmiot udostępniający zasoby, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, wartości zrealizowanych robót budowlanych w walutach innych niż złoty polski (PLN) będą przeliczane na
PLN w oparciu o średni kurs NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu kurs danej
waluty nie był ogłaszany w NBP, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:
http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca
musi dołączyć „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, w zakresie wskazanym
przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale 6 ust. 1, ust. 2 i ust. 9 oraz w rozdziale 5 ust. 2 pkt 1), pkt 2) i pkt 3) SWZ.
Oświadczenie to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w
postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe
(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie
najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia:
a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia
zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w
przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z oświadczeniem Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, że przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub
zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);
d) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z
oświadczeniem zamawiający żąda złożenia oświadczenia, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności
należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);
e) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);
f) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:
i) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
ii) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,
iii) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
iv) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
v) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
vi) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu”, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale 6 ust. 1, ust. 2 i ust. 9 oraz w rozdziale 5 ust.
2 pkt 1), pkt 2) i pkt 3) SWZ. Oświadczenie to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie
warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe
środki dowodowe (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie
najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa
termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 1) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do
SWZ);
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w
rozdz. 5 ust. 2. pkt 2) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
c) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o
podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu,
określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 3) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla zadania częściowego nr 1: „Przebudowa drogi nr 33 w km 0+000 – 1+100” 11 000,00 złotych
Dla zadania częściowego nr 2: „Przebudowa placu manewrowego przy siedzibie Nadleśnictwa Oleszyce” 6 500,00 złotych
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BNP Paribas Bank Polska Spółka Akcyjna nr rachunku: 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870, z dopiskiem na przelewie: „Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Przebudowa drogi leśnej nr 33 oraz placu manewrowego przy siedzibie nadleśnictwa, Część: ___________________..
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie
pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji oraz zostać
złożony wraz z ofertą. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo należy
dołączyć do oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa w Dziale 7 ust. 1 pkt 1) SWZ, musi złożyć każdy z
Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty „Oświadczenie, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy” – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą być wprowadzone w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z
wymienionych we wzorze umowy okoliczności oraz gdy zostaną uwzględnione, opisane w niej warunki wprowadzenia tych
zmian. Wzór umowy stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy. https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_oleszyce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

9. W oparciu o art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), w celu
przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i
podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 tej ustawy albo zamieszczonych w wykazach określonych w
rozporządzeniu nr 765/2006 dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w
agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) lub rozporządzeniu nr 269/2014 w sprawie
środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i nie-zależność
Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), stosuje się sankcje polegające na tym, że
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
a: wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania;
b: którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu wykluczenia z postępowania;
c: którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania.
d: Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w Dziale 6 ust. 9.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż basenu flotacyjnego - Wapowce
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż basenu flotacyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI