Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej we wsi Wilków Drugi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błędów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadurkowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Błędów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-620
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 0486680656
1.5.8.) Numer faksu: 0486680656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodowiska@bledow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej we wsi Wilków Drugi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e666463-a686-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008948/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej we wsi Wilków Drugi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bledow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej MARKETPLANET znajdującej się pod adresem: https://bledow.ezamawiajacy.plw zakładce „Korespondencja” oraz poczty elektronicznej osrodowiska@bledow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej zamawiającego Marketplanet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1)Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 78 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanepostępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ. 6) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO . Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj.cel określony w ppkt 2) powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno -prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.2)W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta pod treścią zawierającą dane osoby trzeciej - załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.3) Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art.9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby),zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. - W przypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RŻL-II-271/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a. Wykonanie robót drogowych: mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, wyrównawczo - wzmacniającej i wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm na całej długości 316 mb. b. Wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku 453,6 mb: budowa rurociągu o średnicy 600 o łącznej długości 111,0 mb; budowa rurociągu o średnicy 315 mm o łącznej długości 236,40 mb, budowa rurociągu o średnicy 160-200 mm o łącznej długości 106,10 mb, budowa studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm – szt. 9;budowa wysokosprawnego separatora koalescencyjnego; budowa wpustów ulicznych bez syfonów z osadnikiem o średnicy 500 mm - szt. 16.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane a. wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania, warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego, skropienie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, na długości maksymalnej 50 mb i do wartości 50.000 PLNb. układanie rurociągów kanalizacji deszczowej na długości maksymalnej 50 mb, budowa studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych; wpusty uliczne na łączna wartość nie więcej niż 50.000 zł
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:C – cena brutto oferty 60%G – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 40%Razem 100%Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:5) Kryterium - cena brutto oferty. Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym,otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów. Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru: CnPC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1% Cb gdzie,PC - ilość punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej. 6) Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiającego i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji. Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy oraz dłuższy niż 84 miesiące.Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:Okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia Ilość punktów:60 m-cy: 0 pkt, 66 m-cy:10 pkt, 72 m-cy: 20 pkt,78 m-cy: 30 pkt, 84 m-cy: 40 pkt1 pkt = 1%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1)Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:C – cena brutto oferty 60%G – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 40%Razem 100%Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:5) Kryterium - cena brutto oferty. Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym,otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów. Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru: CnPC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1% Cb gdzie,PC - ilość punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej. 6) Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiającego i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji. Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy oraz dłuższy niż 84 miesiące.Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:Okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia Ilość punktów:60 m-cy: 0 pkt, 66 m-cy:10 pkt, 72 m-cy: 20 pkt,78 m-cy: 30 pkt, 84 m-cy: 40 pkt1 pkt = 1%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej na odcinku o długości 140 m w miejscowości Wilków Drugi ( realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. budowa drogi gminnej na odcinku o długości 140 m w miejscowości Wilków Drugi ) która obejmuje:Wykonanie robót pomiarowych, wykonanie podbudowy poprzez profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża do wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych, wykonanie nawierzchni poprzez wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 11 cm i górnej warstwy o grubości 9 cm, mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego i warstwy ścieralnej o gr. 4 cm, wykonanie poboczy z kruszywa i oznakowania, wykonanie odwodnieni
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania, warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego, skropienie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, na długości maksymalnej 10 mb i do wartości 10.000 PLN
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:C – cena brutto oferty 60%G – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 40%Razem 100%Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:5) Kryterium - cena brutto oferty. Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym,otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów. Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru: CnPC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1% Cb gdzie,PC - ilość punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej. 6) Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiającego i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji. Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy oraz dłuższy niż 84 miesiące.Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:Okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia Ilość punktów:60 m-cy: 0 pkt, 66 m-cy:10 pkt, 72 m-cy: 20 pkt,78 m-cy: 30 pkt, 84 m-cy: 40 pkt1 pkt = 1%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1)Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:C – cena brutto oferty 60%G – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 40%Razem 100%Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:S = C + G1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo.3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:5) Kryterium - cena brutto oferty. Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym,otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów. Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru: CnPC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1% Cb gdzie,PC - ilość punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej. 6) Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiającego i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji. Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy oraz dłuższy niż 84 miesiące.Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:Okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia Ilość punktów:60 m-cy: 0 pkt, 66 m-cy:10 pkt, 72 m-cy: 20 pkt,78 m-cy: 30 pkt, 84 m-cy: 40 pkt1 pkt = 1%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10