Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej Wiercany – Brzeźnik Płd. Nr 107418 R w m. Wiercany w km 0+006 – 0+229 i w km 2+350 – 3+170”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwierzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Iwierzyce 80
1.5.2.) Miejscowość: Iwierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-124
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17)745 59 50, wew. 138
1.5.8.) Numer faksu: (17) 2221 444
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwierzyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej Wiercany – Brzeźnik Płd. Nr 107418 R w m. Wiercany w km 0+006 – 0+229 i w km 2+350 – 3+170”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eff2abac-acad-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.iwierzyce.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.iwierzyce.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP.Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. 2) Zamawiający w sytuacjach awaryjnych może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@iwierzyce.pl.3) Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Przebudowa drogi gminnej Wiercany – Brzeźnik Płd. Nr 107418 R w m. Wiercany w km 0+006 – 0+229 i w km 2+350 – 3+170” – znak sprawy: BID.271.2.2021.PA4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz instrukcja składania ofert i sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, jest dostępna jest na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.5) Postępowanie dostępne jest pod adresem: https://przetargi.iwierzyce.pl6) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: W zakresie formalnym: Paulina Adamska W zakresie merytorycznym: Grzegorz Daniel 7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.8) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 9) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez Zamawiającego na adres Platformy lub adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostały doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią.10) SWZ wraz załącznikami została opublikowana na stronie Urzędu Gminy: www.bip.iwierzyce.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Iwierzyce, 39-124 Iwierzyce 80, woj. podkarpackie, tel. (17) 745 59 50, fax. (17) 2221 444, internet: http://www.bip.iwierzyce.pl, - inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iwierzyce, jest adw. Jakub Curzytek, kontakt: 692616480, e-mail kancelaria@adwokatcurzytek.pl- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa drogi gminnej Wiercany – Brzeźnik Płd. Nr 107418 R w m. Wiercany w km 0+006 – 0+229 i w km 2+350 – 3+170” - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp i aktów wykonawczych;- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BID.271.2.2021.PA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 783203,55 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Inwestycja przewiduje wykonanie robót na dwóch odcinkach drogi w km 0+006 – 0+229 i w km 2+350 – 3+170. Przebudowa drogi w km 0+006 – 0+229 będzie polegała na zarurowaniu rowu przydrożnego i budowie jednostronnego chodnika dla pieszych. W zakresie rzeczowym na pierwszym odcinku zakłada się wykonanie:- robót pomiarowych,- robót ziemnych,- robót rozbiórkowych,- wykonanie kanału z rur PP lub PE dwuściennych kielichowych klasy SN 8, 00 dł. 187,5 m,- wykonanie kanału z rur PP lub PE dwuściennych kielichowych klasy SN 8, 00 dł. 17,5 m,- wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, szt. 4,- wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500, szt. 4,- umocowanie skarp przy wylotach kanałów,- wykonanie warstw podbudowy na pow. 488 m2, - ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 224 m,- ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej - 198 m, - wykonanie kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm układanej na grysie kamiennym 5-12 mm – pow. 478 m2, - wykonanie kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm układanej na podsypce cementowo - piaskowej – pow. 40 m2, Przebudowa drogi w km 2+350 – 3+170 będzie polegała na: - wytyczeniu elementów drogi w terenie, dł. 820 m,- rozbiórce elementów dróg – przepustów – 12 m,- usunięciu warstwy humusu o gr. do 15 cm – 123 m3 ,- wykonywaniu wykopów mechanicznie – 200 m3,- recyklingu istniejącej nawierzchni gruntowo-tłuczniowej z dodatkiem spoiwa cementowego lub o właściwościach cementu i wapna, dla uzyskania Rm≈min 2,5MPa (wg receptury zaproj. przez Wykonawcę), wraz z wstępnym profilowaniem, zagęszczeniem i pielęgnacją wodą - pow. - 3854,00 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm, na pow. – 3526,00 m2,- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej, gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na pow. 3444,00 m2,- skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, pow. 3280,00 m2,- wykonywanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, gr. po zagęszczeniu 4 cm, na pow. 3280,00 m2 ,- wykonanie części przelotowej przepustów (zjazdów )z PE , fi 400, SN8, z wykonaniem ławy z pospółki - 25 sz. x 6 m,- wykonanie nawierzchni na zjazdach z mieszanki niezwiązanej 0-31,5 o grub. po zagęszczeniu 20 cm pow. - 190 m2,- uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym – 114 m3 , - uzupełnienie poboczy mieszanką niezwiązaną o średniej gr. 10 cm, na pow. 1230 m2,- odmulenie rowów na dł. 1590 m.Wykonawca w ramach zadania opracuje i przedstawi projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jeżeli Zamawiający uzna po otwarciu ofert, że nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10