Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej w Nowej Wsi Wielkiej
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPrzedecz
WojewództwoWielkopolskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-25
ZamawiającyGMINA PRZEDECZ
Data publikacji ogłoszenia2021-03-01
Numer ogłoszenia2021/BZP 00011529
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011529 z dnia 2021-03-01
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Przebudowa drogi gminnej w Nowej Wsi Wielkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEDECZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019326
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005277/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej w Nowej Wsi Wielkiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacjielektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej. Adres stronyinternetowej, na której udostępniane będą dokumenty zamówienia, w tym SWZ i pozostałe dokumentypostępowania oraz będzie prowadzane składanie ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz 2. Wcelu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja międzyzamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślijwiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomieńoraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzezkliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, żewiadomość została wysłana do zamawiającego. 3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcominformacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycząceodpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiającybędzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie zobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formieelektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy „Wiadomośćprywatna”. 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go zawiążący; 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiemhttps://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 5. Nie należy wprowadzaćjakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdyż może to skutkowaćnaruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty wpostępowaniu. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone wrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przezwykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: •Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Przedecz, Plac Wolności1, 62-635 Przedecz;• Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych w GminiePrzedecz. W sprawie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danychosobowych oraz przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się zInspektorem Ochrony Danych się poprzez e-mail: mienie2@przedecz.com.pl• Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr RGWI.271.1.2.2021 pn. „Przebudowa drogigminnej w Nowej Wsi Wielkiej”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawieart.275 pkt 1 ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawyPzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. W związku zprzetwarzaniem przez Zamawiającego Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/ Panu: 1) napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia); 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników); 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego); 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Pozostałe informacje znajdują się w SWZ postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGWI.271.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 243306,04 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej w Nowej Wieś Wielkiej”zlokalizowanej na terenie Gminy Przedecz. W ramach wykonania przedmiotu umowywykonawca w szczególności:1) wykona górną warstwę podbudowy z kruszywa łamanegotwardego 0/31,5 niezwiązanego lepiszczem lub spoiwem o grubości warstwy 12 cm,;2) wykonawarstwę wiążącą z mieszanek mineralno- asfaltowych AC 11 W o średniej grubości w-wy 5cm;3) wykona uzupełnienie (umocnienie) poboczy warstwą kruszywa naturalnego 0,075/32 mm(pospółka) stabilizowanego mechanicznie- warstwa o średniej grubości 8,5 cm;4) wykonainwentaryzację powykonawczą;6) udzieli rękojmi i gwarancji na roboty budowlane będąceprzedmiotem zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował sięnastępującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniałspełnienie kryteriów:1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotuzamówienia - waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w rozdziale IV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającegowarunki udziału w postępowaniu określone poniżej. 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegaćsię Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrociegospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznejlub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolnościtechnicznej lub zawodowej: a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie,rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto; b)skieruje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownikabudowy/robót drogowych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie lub posiadającą inne uprawnieniaodpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydaniauprawnień w tym zakresie i co najmniej 3 lata doświadczenia w branży drogowej na stanowiskukierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej. 1.2. Zamawiający, w stosunku doWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunkudotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przezWykonawców. 1.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawcanie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inneprzedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załączniknr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych2.1.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp,Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzieńzłożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:2) wykazu robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi w tym okresie, że wykonał należycieco najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic owartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostaływykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada,jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność – Załącznik nr 7 doSWZ;3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w specjalności drogowej conajmniej w ograniczonym zakresie lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym,wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień w tym zakresie i conajmniej 3 lata doświadczenia w branży drogowej na stanowisku kierownika budowy lub kierownikarobót branży drogowej z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - co najmniej 1osoba – Załącznik nr 8 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia –art. 58-60 ustawy Pzp. Wtakim przypadku:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowieniapełnomocnika Pełnomocnictwo powinno być do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniapublicznego;2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie zpełnomocnikiem;3) jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawiezamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiającyna podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wprzypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowylub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:1) w zakresie zmianywysokości wynagrodzenia w przypadku: szczegóły w załączniku nr 6 do SWZ2) w zakresiezmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy, jego przedłużeniemoże nastąpić w przypadku: szczegóły w załączniku nr 6 do SWZ3) w zakresie zmianywykonawcy w przypadku: szczegóły w załączniku nr 6 do SWZ2. Strony umowy niezwłocznie ,wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 naterminowe i należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił. Strony potwierdzają tenwpływ, dołączając do informacji oświadczenia lub dokumenty wskazane w art. 15r. ust 1 ustawyz dnia 2 marca 2020 r. szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID- 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimisytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.). 3. Zmiany,o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a–d, mogą być wprowadzone wyłącznie wtedy, gdy mają onewpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. W przypadku ich wystąpieniawykonawca może wystąpić do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia,przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku.Wykonawca powinien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredniwpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokośćwynagrodzenia. Wykonawca może złożyć pisemny wniosek o dokonanie waloryzacjinajwcześniej w dniu wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany.4. Koniecznośćwykonania robót zamiennych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit f, zachodzi w sytuacji, gdy:1)materiały budowlane, przewidziane w niniejszej umowie do wykonania zamówienia, nie mogąbyć użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zastąpienia ichinnymi materiałami budowlanymi,2) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpiła zmianaprzepisów prawa budowlanego,3) w czasie realizacji budowy zmienią się warunki technicznewykonania (np. Polska Norma),4) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosowanolepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót.5. W przypadku, o którymmowa w ust. 1 pkt 2 lit h, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iżproponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału wpostępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawcapowoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tymcelu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.6. Zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 1pkt 2 lit j, może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lubwyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie.7. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmianadanych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami niniejszej umowya do jej przeprowadzenia wystarczy poinformowanie drugiej strony umowy na piśmie.8. Wszelkiezmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwiestrony niniejszej umowy, z zastrzeżeniem ust. 6.9. Z wnioskiem o zmianę treści umowy możewystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-25 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również dowykonania wszelkich robót przygotowawczych, pomiarowych, porządkowych, utrzymania,zabezpieczenia zaplecza i terenu budowy, organizacji placu budowy, zapewnienia obsługigeodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenialub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległychdo obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotuzamówienia.2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchudrogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na czasprowadzenia robót.3) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona:- dokumentacjępowykonawczą w 1 egzemplarzu zawierająca wszystkie atesty i certyfikaty wbudowanychurządzeń i materiałów, protokoły badań, pomiarów, sprawdzeń;- dokumentację geodezyjną- jeślidotyczy, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację ozgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenulub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcjew dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe- w 2egzemplarzach.4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:-Zorganizowania zaplecza socjalno- technicznego budowy w rozmiarach koniecznych dorealizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy.- Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. orazbezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy.-Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymiPolskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu,dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż.- Wykonaniaprób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkachtechnicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach.- Zabezpieczenia terenu robót wsposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych.-Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika robót – spełniającego wymagania kwalifikacyjne dlaosób zatrudnionych na tym stanowisku – do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym.-Uczestniczenia w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego.-Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robótbudowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych zrealizacją zamówienia.5) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki iszkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy orazwykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.6) Wykonawca zobowiązany jest dowykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami inormami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanieprzedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowaniezawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Ogłoszenie nr z dniaBiuletyn
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
Lokalizacja zleceniawielkopolskie
Data dodania23-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.