Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w Moczadłach oraz remont drogi w Mszanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brodnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazurska 13
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564941612
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w Moczadłach oraz remont drogi w Mszanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea403e97-ad80-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004308/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja/przebudowa drogi gminnej nr 80518C w Mszanie
1.1.8 Budowa chodnika i modernizacja drogi w Moczadłach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta,wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszązostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych naplatformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie,który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) orazdodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (pokliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonujeodpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, wzakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokumentpodpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistymprzez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje wformie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 3. Oferta powinna być:a)sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,b) złożona przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,c) podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przezosobę/osoby upoważnioną/upoważnione.4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przezWykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie ParlamentuEuropejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcjielektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.5. Wprzypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączeniaodpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.6. Zgodnie z art. 18ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniuOgłoszenie nr 2021/BZP 00029713/01 z dnia 2021-04-082021-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneprzepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminieskładania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane orazwykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone dodołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.7. Wykonawca, za pośrednictwemplatformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronieinternetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8. Każdy z Wykonawcówmoże złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycjewariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.9. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty,jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością orazewentualne rabaty.10. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w językupolskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonychw innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na językpolski.Więcej informacji zawiera Rozdział XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestGmina Brodnica.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można siękontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy PZP.4) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronieadministratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lubdaty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lubdaty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaOgłoszenie nr 2021/BZP 00029713/01 z dnia 2021-04-082021-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPOŚI.271.4.2021.JK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej nr 080503C w miejscowości Moczadła na odcinku 684,3 m – dz. nr 37W ramach części I przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac:1) Roboty przygotowawcze: roboty ziemne, rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących sieci rurami osłonowymi, wycinka drzew z zapewnieniem nadzoru ornitologicznego.2) Jezdnia o szerokości 5 m i długości 581,5 m ułożona w zależności od lokalizacji na następujących warstwach konstrukcyjnych:a) warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W o średniej grubości 4 cm oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm w przypadku istniejącej konstrukcji jezdni,b) warstwa odsączająca z piasku o grubości 20 cm, warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa 0/31,5 mm łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie o grubości 25 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4 cm oraz warstwa ścieralna w betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm w przypadku poszerzenia. 3) Chodnik o szerokości 1,5 - 2 m i długości 684, 3 m z kostki brukowej o grubości 6 cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm, podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 10 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości 25 cm, ograniczony krawężnikiem betonowym i obrzeżem betonowym. 4) Zjazdy z betonu asfaltowego o grubości 8 cm (warstwa ścieralna 4 cm + warstwa wiążąca 4 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości 25 cm i warstwie odsączającej z piasku o grubości 20 cm.5) Zjazdy z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm na podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 20 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości o grubości 20 cm ograniczone od strony posesji obrzeżem betonowym. 6) Pobocza o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 15 cm 7) Elementy odwodnienia powierzchniowego – ścieki korytkowe odwrócone pod chodnikiem odprowadzające wodę do istniejącego rowu.8) Roboty wykończeniowe: oznakowanie pionowe i poziome, plantowanie gruntu, wysiew trawy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej nr 080518C w miejscowości Mszano na odcinku 428,8 m – dz. nr 141/3 i 199/48. W ramach części II przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac:1) Roboty przygotowawcze: roboty ziemne i rozbiórkowe.2) Jezdnia o szerokości 5 m i długości 428,8 m ułożona w zależności od lokalizacji na następujących warstwach konstrukcyjnych:a) warstwa wyrównawcza z mieszanki AC11P o grubości 4 cm oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S grubości 4 cm w przypadku istniejącej konstrukcji jezdni,b) warstwa odsączająca z piasku o grubości 20 cm, warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa 0/31,5 mm łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie o grubości 25 cm, warstwa wyrównawcza z mieszanki AC11P, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grubości 4 cm oraz warstwa ścieralna w betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm w przypadku poszerzenia oraz jezdni w km 0+095-0+110.3) Przebudowa chodnika z poszerzeniem do 2 m o długości 148,5 m z kostki brukowej o grubości 6 cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm, podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 15 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości 20 cm, ograniczony krawężnikiem betonowym i obrzeżem betonowym. 4) Zjazdy z betonu asfaltowego o grubości 8 cm (warstwa ścieralna 4 cm + warstwa wiążąca 4 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości 25 cm i warstwie odsączającej z piasku o grubości 17 cm.5) Zjazdy z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm na podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 20 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości o grubości 20 cm. 6) Pobocza o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 10 cm 7) Wykonanie w km 0+095-0+110 wykonanie drenażu z rur o średnicy 50 mm w oplocie z geowłókniny wraz z zasypaniem kruszywem 0/31,5 mm przepuszczalnym dla wody.8) Elementy odwodnienia powierzchniowego – wpusty uliczne z przykanalikami, ściek skarpowy, umocnienie wylotu do ścieku skarpowego.9) Roboty wykończeniowe: plantowanie gruntu, wysiew trawy, regulacja wysokościowa podłączenia zjazdu z posesją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 36
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4