Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wygoda.” w km 0+504 ÷1+004
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPilawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-04-28
ZamawiającyMiasto i Gmina Pilawa
Data publikacji ogłoszenia2021-04-12
Numer ogłoszenia2021/BZP 00031057
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031057 z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wygoda.” w km 0+504 ÷1+004
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Pilawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582345
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008278/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wygoda
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pilawa.com.pl/index.php?page=przetargi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pilawa.com.pl/index.php?page=przetargi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://pilawa.ezamawiajacy.pl:• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IBiGN.ZP.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania:,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wygoda.” w km 0+504 ÷1+004Opis przedmiotowy robót budowlanych:Roboty przygotowawcze-prace pomiarowe-roboty remontowe-mechaniczne rozebranie nawierzchni-ręczne rozebranie podbudowy z gruntu Roboty ziemne:-roboty ziemne wykonywane koparkami transportem urobkuElementy ulic:-ławy betonowe z oporem pod krawężniki-krawężniki betonowe-obrzeża betonowe- ścianki oporowe-mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodników-mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodników- warstwa odsączająca w korycie ,zagęszczenie w korycie-podbudowy z kruszyw łamanych- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej ścieki z elementów betonowych- roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobkuZjazdy indywidualne z kostki- rozebranie przepustów rurowych-rozebranie nawierzchni z płyt betonowych-przepusty rurowe pod zjazdami- oporniki betonowe- mechaniczne wykonywanie koryt- warstwa odsączająca w korycie zjazdów - podbudowy z kruszyw łamanych- nawierzchnia z kostki brukowej betonowejRoboty wykończeniowe- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych- włazy kanałowe - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – zawory wodociągowe i gazowe - przestawienie hydrantu-oczyszczenie rowu z namułu - roboty ziemne wykonywane koparkami
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej:1.Wykonawca posiada doświadczenie w wykonywaniu prac będących przedmiotem postępowania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające budowie lub przebudowie chodnika o długości min.350 m długości, lub placu z kostki betonowej o powierzchni min.560 m2.2.Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w szczególności przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) Zmiana spowodowana warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności:a. klęski żywiołowe w rozumieniu ustawy z dnia 18.04.2002 roku ( Dz.U z 2017 r. poz. 1897),b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0°C utrzymujące się powyżej 3 dni i występujące w okresie od 20 marca do 22 grudnia, wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi,c. niewypały i niewybuchy,d. wykopaliska archeologiczne,e. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.),f. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp),g. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności:h. wstrzymanie robót przez zamawiającego spowodowane protestami właścicieli działek objętych inwestycją,i. konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej.2) Zmiany będące następstwem działania organów administracji , a w szczególności:a. przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.b. zaleceniem wykonania dodatkowych uzgodnień, uzyskania dodatkowych pozwoleń,3) Konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli Wykonawca w związku z wykonywaniem tych robót nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji zamówienia podstawowego.4) Istotnej leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy, o ilość dni zwłoki.5) Wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności do których Wykonawca był zobowiązany.6) Działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.7) Możliwość skrócenia terminu realizacji umowy w uzasadnionym przypadku za zgodą Zamawiającego.II. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany przedmiotu umowy w zakresie przedmiotowym i finansowym w przypadku:1) konieczności wykonania ewentualnych robót zamiennych lub określonych w ustawie Pzp,2) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy czego nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności.III. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, jej uzasadnienie a następnie sporządzenie i podpisanie przez obie Strony stosownego aneksu do niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pilawa.ezamawiajacy.pl