Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł. 890 mb”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W CHOTCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Chotcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 60
1.5.2.) Miejscowość: Chotcza-Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-312
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 375 10 32
1.5.8.) Numer faksu: 48 375 10 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chotcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chotcza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł. 890 mb”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec534be3-7682-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008942/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł. 890 mb
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.chotcza.pl/index.php?id=233.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowejhttps://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w SWZ rozdział XIII.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet oraz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XIX. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODOWzwiązku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, że:1. Administratordanych:Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Chotczyjest Wójt Gminy. Dane adresowe: Chotcza – Józefów 60, 27-312 Chotcza, tel: (48) 37-51-032. Adres e-mail:ug@chotcza.pl2. Inspektor Ochrony Danych:W sprawach związanych z ochroną danychosobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:•Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010057/02 z dnia 2021-02-242021-02-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanedrogą elektroniczną: rodo@chotcza.pl• telefonicznie: (48) 3751032 wew. 23• pisemnie: adres siedzibyAdministratora danych. 3. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzaniadanych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO(przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lubpodjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy), w celu udzieleniazamówienia publicznego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w UrzędzieGminy w Chotczy, a także w art. 4 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Podstawą prawnąpowyższych działań jest zgoda Wykonawcy wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu.4.Odbiorcy danych osobowych:Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:1) wszystkiezainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówieniapublicznego jest jawne.2) na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególności:Urząd Zamówień Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna IzbaObrachunkowa, Urząd Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urząd Marszałkowski, Urząd Wojewódzki i innedziałające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisówpowszechnie obowiązującego prawa; 3) inne podmioty, które na podstawie stosownych umówpodpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe.5. Okres przechowywania danychosobowych:Dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku realizacji zamówienia poprzez zlecenie czasprzechowywania dokumentacji wynosi 5 lat.6. Prawa osób, których dane dotyczą:W związku zprzetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 4) na podstawieart. 20 RODO prawo do przenoszenia danych osobowych;nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 7. Prawo wniesienia skargido organu nadzorczego:Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest PrezesUrzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,jeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł.890 mb”Zakres robót obejmuje:1. Roboty przygotowawcze1) Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym – dł. 890 mb2. Podbudowy1) Mechaniczne oczyszczanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni niebitumicznych ( 120 m x 3,00 m) – 360 m22) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca ( 120 m x 3,00 m) – 360 m23) Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym dolomitowym ( mieszanka sortowana ( 0- 31,5), grubość warstwy ponad 10 cm śr. gr 15 cm. ( 120 m xx 3,00 m x 0,15 m) – 54 m34) Mechaniczne skropienie warstw bitumicznych ( 670 m x 3,50 m) x 2 + ( 100 mb x 3,00 m) x 2 + ( 120 mb x 3,00) – 5710 m2 3. Nawierzchnie 1) Mechaniczne wykonanie warstwy wyrównawczo - wiążącej gr. 3 cm z betonu asfaltowego AC 11 W (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2 – 225,38 t2) Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2– 3005 m24. Roboty wykończeniowe1) Mechaniczne umocnienie poboczy z kruszywa łamanego, grubość warstwy do 7 cm., szer. 0,25 m (670 m x 0,25m) x 2 – 335 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena, gwarancja
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7