„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gręblin, Gmina Pelplin”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gręblin, Gmina Pelplin”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPelplin
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-02-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pelplin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776674-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776674-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Pelplin: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gręblin, Gmina Pelplin”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie będzie realizowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pelplin, krajowy numer identyfikacyjny 19167533300000, ul. plac Grunwaldzki  4 , 83-130  Pelplin, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 536 12 61, , e-mail erecka@pelplin.pl, , faks 536 14 64.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.pelplin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pelplin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplinb

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gręblin, Gmina Pelplin”
Numer referencyjny: SZP.271.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji pn.: Przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej w miejscowości Gręblin, gmina Pelplin, oraz na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr WB.6740.1.158.2019 z dnia 03.04.2019 r. obejmującej przebudowę wraz z rozbudową drogi gminnej w miejscowości Gręblin wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działek nr 59, 64/13, 64/26, 73, 82/1, 84/1, 85/1, 87/4, 188/2, 192, 193 w obrębie ewidencyjnym Gręblin [Nr 0001], jednostka ewidencyjna Pelplin – G[221404_5].Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do siwz:1) Projekt zagospodarowania terenu;2) Projekt architektoniczno – budowlany: Branża drogowa;3) Projekt architektoniczno – budowlany: Branża sanitarna (sieć wodociągowe, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa);4) Projekt budowlany: Branża elektroenergetyczna - Przebudowa kolizji energetycznych;5) Projekt budowlany: Branża Oświetlenie drogowe;6) Opinia geotechniczna;7) Projekt wykonawczy: Branża drogowa;8) Projekt wykonawczy: Branża sanitarna (sieć wodociągowe, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa);9) Projekt wykonawczy: Branża elektroenergetyczna - Przebudowa kolizji energetycznych;10) Projekt wykonawczy: Branża Oświetlenie drogowe;11) Projekt stałej organizacji ruchu: Inżynieria ruchu;12) Szczegółowa specyfikacja techniczna: Branża drogowa;13) Szczegółowa specyfikacja techniczna: Branża sanitarna (sieć wodociągowe, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa);14) Szczegółowa specyfikacja techniczna: Branża elektroenergetyczna - Przebudowa kolizji energetycznych;15) Szczegółowa specyfikacja techniczna: Branża Oświetlenie drogowe;16) Przedmiar robót: Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 215003G w m. Gręblin, gmina Pelplin – poza pasem drogowym: Branża drogowa, Branża elektryczna – oświetlenie drogowe;17) Przedmiar robót: Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 215003G w m. Gręblin, gmina Pelplin – w pasie drogowym: Branża drogowa, Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa, Branża elektryczna – oświetlenie drogowe;18) Przedmiar robót: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Gręblin, gmina Pelplin – poza pasem drogowym: Branża drogowa, Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa, Branża elektryczna – oświetlenie drogowe;19) Przedmiar robót: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Gręblin, gmina Pelplin – w pasie drogowym: Branża drogowa, Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa, Branża elektryczna – oświetlenie drogowe;20) Przedmiar robót: Przebudowa drogi gminnej w m. Gręblin, gmina Pelplin: Branża sanitarna – sieć wodociągowa, Branża sanitarna – kanalizacja sanitarna, Branża elektryczna – usunięcie kolizji z siecią elektroenergetyczną nN 0,4 kV.Załączone przedmiary robót stanowią łącznie zakres zamówienia przedstawiony w projektach budowlanych i wykonawczych.1.1 Zakres planowanych robót budowlanych obejmuje:1) Przebudowę drogi gminnej wraz ze zjazdami, polegającej na budowie nowych konstrukcji dróg i zjazdów. Drogę gminną zaprojektowano na długości 973,82m.Parametry projektowe:- klasa drogi D - droga dojazdowa,- Prędkość projektowa Vp=30 km/h,- Kategoria ruchu KR2,- Obciążenie 100kN/oś,- Skrajnia pionowa 4,5m,- Szerokość jezdni 4,5m - 6,0m,- Szerokość poboczy min. 0,75m,- Szerokość zjazdów publicznych min. 5m w tym jezdnia min.3,5m,- Łuki wyokrąglające krawędź zjazdów publicznych i drogi gminnej Rmin=5,0m,- Szerokość zjazdów indywidualnych min. 4,5m w tym jezdnia min.3,0m,- Łuki wyokrąglające krawędź zjazdów indywidualnych i jezdni drogi gminnej Rmin=3,0m, w przypadku zjazdów z ulicy w krawężnikach skosy 1:1,- Łuki wyokrąglające na skrzyżowaniach min. R=6,0m,- pochylenia skarp 1:1,5.2) Przebudowę istniejących oraz budowę nowych chodników:Szerokość chodników przy jezdni min 2,0m (dopuszcza się lokalne zawężenie chodnika do 1,25m).3) Przebudowę oświetlenia drogowego:- Ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV wraz z bednarką, oraz wprowadzenie końców do wnęk słupowych, - Montaż szafy oświetleniowej,- Montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i wysięgnikami wg wykazów montażowych, - Montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła wg wykazów montażowych,- Podłączenie linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola odejściowego w szafce oświetleniowej,- Demontaż istniejących wysięgników i opraw oświetleniowych.4) Usunięcie kolizji z sieciami el-en:Przewidziano przebudowę linii napowietrznych, linii kablowej, przewieszenie i odtworzenie istniejących przyłączy, demontaż i budowę słupów kablowych nN oraz przestawienie istniejącego złącza kablowo-pomiarowego następujących obwodów:- Obwód nN-0,4kV – RSP [60209-300],- Obwód nN-0,4kV – Wybudowanie [60209-400],5) Budowę systemu odwodnienia: kanalizacji deszczowej i zbiornika retencyjnego:W ramach zadania planuje się budowę kanalizacji deszczowej zbierającej wody opadowe z jezdni. Wody opadowe z jezdni będą zbierane wpustami deszczowymi zlokalizowanymi przy krawędzi jezdni. Wody opadowe z wpustów będą przykanalikami Dn200 odprowadzane do kanału głównego, który będzie odprowadzał wody opadowe do odbiornika:- istniejący rów odwodnieniowy przebiegający przez miejscowość Gręblin równolegle do drogi gminnej;- istniejący zbiornik retencyjny pełniący również rolę zbiornika ppoż;- istniejący rurociąg melioracyjny.W związku ze zwiększeniem zlewni istniejącego zbiornika retencyjnego planuje się jego rozbudowę. Zostanie wybudowany nowy zbiornik w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego.6) Przebudowę sieci wodociągowej:Zadanie obejmuje przebudowę istniejących sieci wodociągowych poza projektowaną jezdnię – w chodnik, zabezpieczenie projektowanych sieci rurami osłonowymi pod zjazdami i w miejscach przejścia pod drogą. Na cele ppoż. projektuje się hydranty podziemne i nadziemne w zależności od lokalizacji.7) Przebudowę kanalizacji sanitarnej:W wyniku kolizji projektowanej kanalizacji deszczowej z istniejącą kanalizacją sanitarną zadanie obejmuje przebudowę kanalizacji sanitarnej poprzez przebudowę po trasie z zagłębieniem głównego kanału pomiędzy czterema studniami.Przewidziana jest również regulacja istn. studni kanalizacji sanitarnej1.2 Do obowiązków Wykonawcy należy również:1) Przygotowanie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, a następnie uzyskanie jego zatwierdzenia przez odpowiedni zarząd drogi oraz organ zarządzający ruchem.2) Należyte zabezpieczenie terenu budowy wraz z dostarczeniem i obsługą wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, bariery, światła ostrzegawcze, poręcze, ogrodzenia itp., zapewniając tym samym bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.3) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i ewentualna wypłata właścicielom stosownego odszkodowania za niemożność użytkowania bądź inne trwałe szkody. Naprawa i wypłata odszkodowania powinny być potwierdzone protokołem stwierdzającym iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy.4) Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków oraz innych obiektów budowlanych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli nieruchomości.5) Przed rozpoczęciem robót sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu który dokumentują.6) Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt.1.3 Zamawiający informuje, że części składowe opisu przedmiotu zamówienia stanowią: projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiORB, przedmiary robót oraz pozostałe. Wszystkie elementy składowe SIWZ traktować należy równoważnie. W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie dane zawarte w SIWZ.1.4 Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zawartych w projekcie, zarówno przedstawionych w formie rysunków, części opisowej jak i przedmiarów. Należy to rozumieć w taki sposób, że jeśli np jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została opisana w części opisowej projektu, a nie ma odzwierciedlenia na rysunku bądź w przedmiarze robót – to obowiązkiem Wykonawcy będzie jej wykonanie.1.5 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorys ofertowy (stworzony i podzielony w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót). Cena wynikająca z kosztorysu musi być tożsama z ceną ofertową podaną w formularzu oferty.1.6 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu harmonogram wykonania robót.1.7 Zamawiający dopuszcza rozliczenie za wykonanie części przedmiotu zamówienia. Nastąpi to fakturami częściowymi za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót. Wystawienie faktur następuje na podstawie podpisanego przez zamawiającego protokołu odbioru częściowego, a faktury końcowej na podstawie podpisanego przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego.1.8 Zamawiający zastrzega, że w przypadku odbioru i rozliczenia części wykonanych robót budowlanych w roku 2021, maksymalna kwota odebranych i rozliczonych robót nie może być większa niż 800.000,00 zł brutto.W przypadku zwiększenia przez Zamawiającego kwoty możliwych do odbioru i rozliczenia części robót budowlanych, Wykonawca zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.1.9 Rozliczenia częściowe realizowane będą maksymalnie do wysokości 90 % zaawansowania finansowego całego przedmiotu zamówienia. Po osiągnięciu tej wartości następną płatnością będzie rozliczenie końcowe, które nie może być większe niż 50% wysokości wartości przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231300-8
45316110-9
45231000-5
45112200-0
45233200-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.05.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: w ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do wykazania:- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2.000.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości odcinka nie mniejszej niż 500 mb w tym budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 200 mb.- załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.2) będzie dysponował następującymi osobami:- 1 osoba na stanowisku Kierownika Budowy w specjalności drogowej:a) posiadająca uprawnienia drogowe bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,b) posiadająca łącznie co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w specjalności drogowej na stanowisku kierownika budowy.- 1 osoba na stanowisku Kierownika robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych:a) posiadająca uprawnienia sanitarne bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,b) posiadająca łącznie co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na stanowisku kierownika robót.- 1 osoba na stanowisku Kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:a) posiadająca uprawnienia elektryczne bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,b) posiadająca łącznie co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowisku kierownika robót.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy jednocześnie zamawiający informuje, że dla potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2.000.000,00 zł. Zdolność techniczna lub zawodowa 1)wykaz robót budowlanych - wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości odcinka nie mniejszej niż 500 mb w tym budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 200 mb.- załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;2)wykaz osób - wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że realizacji niniejszego zamówienia, dysponuje następującymi osobami:- 1 osoba na stanowisku Kierownika Budowy w specjalności drogowej:a) posiadająca uprawnienia drogowe bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,b) posiadająca łącznie co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w specjalności drogowej na stanowisku kierownika budowy.- 1 osoba na stanowisku Kierownika robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych:a) posiadająca uprawnienia sanitarne bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,b) posiadająca łącznie co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na stanowisku kierownika robót.- 1 osoba na stanowisku Kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:a) posiadająca uprawnienia elektryczne bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,b) posiadająca łącznie co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowisku kierownika robót
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.- Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w rozdziale 18 specyfikacji.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy oddział w Pelplinie: nr rachunku:62 8342 0009 2000 0358 2000 0004Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w ustawie Pzp. 3. Poza tym z powyższego dokumentu musi wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stale związane z ofertą). Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą.3. Termin ustalony w ust. § 4 pkt. 1 może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, w szczególności będących następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, który może mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnych), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, - w szczególności dotyczy wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np.: opadów deszczu, śniegu, gradu, wystąpienia silnego wiatru) uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,c) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,d) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,e) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,f) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, g) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót,h) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.4. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt. 2 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności:a) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy,b) zmiany siedziby jednej ze stron umowy,c) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, a mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy. 5. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 6 pkt. 1 pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 01.02.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygady cieśli, zbrojarzy - Lębork
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygady cieśli, zbrojarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI