Przebudowa drogi gminnej w m. Osiniec - Aleja Czwarta, Aleja Szósta

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej w m. Osiniec - Aleja Czwarta, Aleja Szósta i Aleja Siódma
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGniezno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-26
  • ZamawiającyGMINA GNIEZNO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00109140
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w m. Osiniec - Aleja Czwarta, Aleja Szósta i Aleja Siódma

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: (61) 424 57 50

1.5.8.) Numer faksu: (61) 424 57 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.przetargi@ug.gniezno.idsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w m. Osiniec - Aleja Czwarta, Aleja Szósta i Aleja Siódma

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-491448ce-e07a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010960/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej w m. Osiniec - Aleja czwarta, Aleja Szósta, Aleja Siódma

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno opcja "Wyslij wiadomość"

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gniezno;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
adresem e-mail: iod@lesny.com.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie
dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GR.271.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest budowa osiedlowej drogi wewnętrznej w m. Osiniec gm. Gniezno. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach istniejącego pasa drogowego o numerach ewidencyjnych: 197/4, 177, 190/2, 191, 186
Całkowita długość projektowanego odcinka drogi to 272,4m oraz odcinek łączący projektowaną drogę z ul. Aleja piąta o długości 44,3m. Początek budowy km 0+000,00 to połączenia z istniejącą jezdnią ul. Al. Szósta o szerokości 4,0m. Od tego miejsca projektowana jezdnia poszerza się do km 0+013,17 ( PŁK ) do szerokości 5,0m. Poszerzenie na łuku kończy się w km 0+053,050 następnie do km 0+073,50 jezdnia zwęża się do podstawowej szerokości 4,0m. Kolejne poszerzenie realizowane jest na odcinku od km 0+146,67 do km 0+164,79 ( PŁK W3 ) do szerokości 4,5m, następnie od km 0+184,04 do km 0+208,36 do szerokości 5,0m. Od końca łuku kołowego W4 w km 0+235,98 jezdnia zwęża się do połączenia z istniejącą jezdnią ul. Aleja Trzecia do szerokości 4,0m.
Odcinek od skrzyżowania S1 do S2 jest odcinkiem prostym o pochyleniu poprzecznym daszkowym o wartości 1,0%. Na długości łuków kołowych W1 oraz W4 jezdnia posiada pochylenie dwustronne ( daszkowe o wartości 1,0% ) na pozostałych odcinkach podstawowym pochyleniem poprzecznym jest przechyłka jednostronna prawa o wartości 1,0%. Układ projektowanych łuków poziomych w planie wg opisu zagospodarowania terenu.

Po obu stronach jezdni zaprojektowano pobocze utwardzone z KŁSM 0/31,5mm szer.
0,75m. Pobocze po stronie prawej należy wykonać z pochyleniem poprzecznym 6-8% w kierunku terenów zielonych. Pobocze po stronie lewej ( od strony istniejących posesji ) na odcinkach o pochyleniu jednostronnym należy wykonać ze spadkiem w kierunku projektowanej jezdni o wartości dostosowanej do istniejącego terenu min. 1,0%.
Profil podłużny zaprojektowano uwzględniając poziom istniejącej nawierzchni drogi oraz poziom istniejących zagospodarowanych zjazdów na posesje a także potrzeby związane z właściwym odwodnieniem powierzchniowym jezdni. W celu łagodnego wpisania projektowanej niwelety w teren zaprojektowano cztery łuki pionowe o promieniach od 400-800m. Profil podłużny projektowanej trasy pokazano na rys. 3.
Jezdnia o nawierzchni bitumicznej
- warstwa ścieralna z MMA AC11S 50/70 KR 1-2 gr. 4cm
- warstwa wiążąca z MMA AC16W 50/70 KR1-2 gr.6cm
- w-wa podbudowy z KŁSM 0/31,5mm gr. 20cm
- w-wa wzmocnienia podłoża mieszanką stabilizowaną cementem C3/4 gr. 18cm
Zjazdy indywidualne o nawierzchni z kostki betonowej
1. nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowo- cementowej gr. 5cm – kostka typu „CEGŁA” koloru grafit
2. w-wa podbudowy z KŁSM 0/31,5mm gr. 15cm
3. w-wa podbudowy z chudego betonu Rm=6-9 MPa gr. 15cm
4. w-wa odcinająca z piasku Ps gr. 10cm lub nasyp
zjazdy ograniczone są opornikiem betonowym 12x25x100 zatopionym. ( od strony jezdni h=+1,0cm ) na ławach betonowych C12/15 z oporem
Na zjazdach w km 0+065,0 oraz w km 0+158,0 należy zastosować kostkę z rozbiórki istniejących zjazdów z uzupełnieniem według istniejącego wzoru i regulacją wysokościową. Na pozostałych zjazdach, gdzie znajduje się istniejący najazd z kostki betonowej przewidziano jej całkowitą wymianę wraz z wykonaniem nowej konstrukcji zjazdu.
Odwodnienie drogi jest powierzchniowe poprzez zastosowanie spadków poprzecznych i podłużnych w kierunku projektowanych poboczy i terenów zielonych pasa drogowego. W km 0+272,0 po stronie lewej zlokalizowany jest rów drogowy odparowujący długości ok. 25,0m, który przewidziany został do oczyszczenia wraz z profilowaniem skarp.
Lokalizacja urządzeń podziemnych wykazana jest na planie sytuacyjnym na mapach sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:500.

Zgodnie z warunkami nr wtp/022/2021 wydanymi przez ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. zabezpieczenie istniejących sieci doziemnych oświetleniowych pozostających w majątku ENEA Oświetlenie należy wykonać według odrębnego opracowania branżowego. Ze względu na kolizję projektowanej trasy jezdni z istniejącymi kablami zasilającymi
oświetlenie uliczne ( zasilanie z SO nr 1-6-3003032-044 ) będące majątkiem ENEA
Oświetlenie Sp. z o.o. należy w miejscach kolizji z jezdnią o nawierzchni bitumicznej
zastosować zabezpieczenia wykonane z rur osłonowych typu A110 PS. Miejsca
występujących kolizji oznaczono na projekcie zagospodarowania terenu ( rys. 2 ).
W km 0+035,0 na istniejącej sieci oznaczono istniejącą rurę osłonową, należy
zweryfikować jej obecność w terenie i dokonać ewentualnego przedłużenia 0,5 poza obręb
projektowanej jezdni.
Szczegółowy opis i rozwiązania zawarto w PT
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja dodatkowa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na budowie/przebudowie jednego odcinka drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 300 000 zł brutto ( wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na budowie/przebudowie jednego odcinka drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 300 000 zł brutto ( wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr do 4.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu
wymogów z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dn. 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić
wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć
będzie należytemu wykonaniu umowy.
Katalog zmian został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik do postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-26 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-24

2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę koszenie i podlewanie trawnika - Sapowice
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę koszenie i podlewanie trawnika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI