Przebudowa drogi gminnej w Konradowie – I etap

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi gminnej w Konradowie – I etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKodrąb
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-04
  • ZamawiającyGMINA KODRĄB
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00120078
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w Konradowie – I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KODRĄB

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7

1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446819325

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminakodrab.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w Konradowie – I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-414d0e7d-e926-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000353/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej w Konradowie - I etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności
logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej
podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kodrąb reprezentowana przez Wójta
Dane tele-adresowe Zamawiającego:
Gmina Kodrąb
97-512 Kodrąb, ul. Niepodległości 7
tel: 44 681-93-25
adres e-mail: sekretariat@gminakodrab.pl
• w Gminie Kodrąb wyznaczony został Inspektor Danych Osobowych, kontakt: iod@gminakodrab.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn. „Przebudowa drogi gminnej w Konradowie – etap I” Znak sprawy: 271.14.2021

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 W ramach zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej w Konradowie – I etap planuje się następujący zakres robót na odcinku 966,00 m:
• wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni do 35 cm głębokości i szer. do 2,00 m – 1932,00 m2,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (do 2,00 m szer. i na dł. 966 m) – 1932,00 m2,
• wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm - 1962,00 m2,
• mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej na poszerzeniach gr. 10 cm - 1962,00 m2,
• nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa o gr. 25 cm (2 warstwy 15 i 10 cm) – 4459,00 m2,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1932,00 m2,
• nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych- warstwa asfaltowa gr. 3 cm na poszerzeniach – 1932,00 m2,
• roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – 3864 m2,
• skropienie asfaltem nawierzchni drogowych pod nawierzchnię asfaltową – 5796,00 m2,
• podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm – 5796,00 m2,
• nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa ścieralna gr. 4 cm – 5796,00 m2,
• analogia – naprawy dróg gruntowych – wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką kruszywa wjazdów szer. 4,00 m przy gr. 10 cm na całym odcinku – 30 m3,
• ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm dla wykonania przejścia wyniesionego 5,50 x 6,00 m – 33,00 m2,
• mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników do 20 cm głębokości – 33,00 m2,
• mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 10 cm - 33,00 m2,
• podbudowa betonowa C20/25 z dylatacją – gr. warstwy 25 cm – 33,00 m2,
• krawężniki betonowe na płask o wym. 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej z oporem dla przejścia wyniesionego – 23,00 m,
• nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 33,00 m2,
• przestawienie krawężników betonowych wystających 20x30 cm na podsypce piaskowej dla istniejących zjazdów – 92,00 m2,
• analogia – remont przełożenie i dostosowanie chodników z kostki betonowej na istniejących zjazdach do parametrów przebudowywanej nawierzchni na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 138,00 m2,
• przepusty rurowe pod zjazdami – rury betonowe o śr. 40 cm – 35 m,
• regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych – 72 szt.,
• oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie – 240 m2,
• słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm – szt. 8,
• przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych – szt. 8,
• oczyszczenie rowów z namułu o gr. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu – 966,00 m,
• analogia – budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SK-2 wieloelementowych – szt. 14,
• budowa obiektów podziemnych z rur PCV z wkładką PCW ciągu, analogia (krotność 0,1) – 966 m,
• wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. III – 241,50 m3
• roboty pomiarowe (geodezyjne wytyczenie trasy drogi i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza) – 0,966 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) minimum dwie roboty budowlane (na podstawie dwóch odrębnych umów), każda
z nich o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto) polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 1 SIWZ.
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że dysponują lub będą dysponować osobą/-ami zdolną/-ymi do wykonywania zamówienia w szczególności osobą/-ami posiadającą/-ymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm), tj.:

b) tj. osobą, która będzie kierownikiem budowy branży drogowej, posiadającą -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej

Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 1 SIWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.
5) Jeżeli zostanie wybrana ofert wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą "Formularza składania oferty lub wniosku" dostępnego na platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający uzupełnia zapis w Sekcji III pkt. 3.5) niniejszego ogłoszenia o treść: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:zp@gminakodrab.pl
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyremontowane budynku - Pabianice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyremontowane budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI