Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w Konradowie – I etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KODRĄB
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446819325
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminakodrab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w Konradowie – I etap
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-414d0e7d-e926-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000353/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej w Konradowie - I etap
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności
logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej
podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kodrąb reprezentowana przez Wójta
Dane tele-adresowe Zamawiającego:
Gmina Kodrąb
97-512 Kodrąb, ul. Niepodległości 7
tel: 44 681-93-25
adres e-mail: sekretariat@gminakodrab.pl
• w Gminie Kodrąb wyznaczony został Inspektor Danych Osobowych, kontakt: iod@gminakodrab.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn. „Przebudowa drogi gminnej w Konradowie – etap I” Znak sprawy: 271.14.2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 W ramach zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej w Konradowie – I etap planuje się następujący zakres robót na odcinku 966,00 m:
• wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni do 35 cm głębokości i szer. do 2,00 m – 1932,00 m2,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (do 2,00 m szer. i na dł. 966 m) – 1932,00 m2,
• wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm - 1962,00 m2,
• mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej na poszerzeniach gr. 10 cm - 1962,00 m2,
• nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa o gr. 25 cm (2 warstwy 15 i 10 cm) – 4459,00 m2,
• profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1932,00 m2,
• nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych- warstwa asfaltowa gr. 3 cm na poszerzeniach – 1932,00 m2,
• roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – 3864 m2,
• skropienie asfaltem nawierzchni drogowych pod nawierzchnię asfaltową – 5796,00 m2,
• podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm – 5796,00 m2,
• nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa ścieralna gr. 4 cm – 5796,00 m2,
• analogia – naprawy dróg gruntowych – wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką kruszywa wjazdów szer. 4,00 m przy gr. 10 cm na całym odcinku – 30 m3,
• ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm dla wykonania przejścia wyniesionego 5,50 x 6,00 m – 33,00 m2,
• mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników do 20 cm głębokości – 33,00 m2,
• mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 10 cm - 33,00 m2,
• podbudowa betonowa C20/25 z dylatacją – gr. warstwy 25 cm – 33,00 m2,
• krawężniki betonowe na płask o wym. 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej z oporem dla przejścia wyniesionego – 23,00 m,
• nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 33,00 m2,
• przestawienie krawężników betonowych wystających 20x30 cm na podsypce piaskowej dla istniejących zjazdów – 92,00 m2,
• analogia – remont przełożenie i dostosowanie chodników z kostki betonowej na istniejących zjazdach do parametrów przebudowywanej nawierzchni na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 138,00 m2,
• przepusty rurowe pod zjazdami – rury betonowe o śr. 40 cm – 35 m,
• regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych – 72 szt.,
• oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie – 240 m2,
• słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm – szt. 8,
• przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych – szt. 8,
• oczyszczenie rowów z namułu o gr. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu – 966,00 m,
• analogia – budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SK-2 wieloelementowych – szt. 14,
• budowa obiektów podziemnych z rur PCV z wkładką PCW ciągu, analogia (krotność 0,1) – 966 m,
• wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. III – 241,50 m3
• roboty pomiarowe (geodezyjne wytyczenie trasy drogi i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza) – 0,966 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) minimum dwie roboty budowlane (na podstawie dwóch odrębnych umów), każda
z nich o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto) polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 1 SIWZ.
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że dysponują lub będą dysponować osobą/-ami zdolną/-ymi do wykonywania zamówienia w szczególności osobą/-ami posiadającą/-ymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm), tj.:
b) tj. osobą, która będzie kierownikiem budowy branży drogowej, posiadającą -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 1 SIWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.
5) Jeżeli zostanie wybrana ofert wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.