Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Święcia - Franki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rychwał
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 16
1.5.2.) Miejscowość: Rychwał
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-570
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632481001
1.5.8.) Numer faksu: 632481055
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rychwal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychwal.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Święcia - Franki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-031a2687-a8e3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003780/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej Święcia-Franki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/umg_rychwal3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umg_rychwal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z treścią rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”,Zamawiający informuje, że: Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Rychwała, Plac Wolności 16, 62-570 Rychwał, tel. 63 248 10 01, e-mail: sekretariat@rychwal.pl adres skrytki urzędu na platformie /ugmrychwal/SkrytkaESP.W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych, listownie pod adresem administratora danych, lub elektronicznie poprzez skrytkę Pan Sławomir Laskowski, kontakt: adres e-mail: laskowski.s@selcom.pl, tel: 509 776 801.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz w celu archiwizacji. Państwa dane wykonawców będą ujawnione podmiotom świadczącym usługi, na rzecz administratora danych, na podstawie zawartych umów dotyczących: serwisu i wsparcia systemów informatycznych, utylizacji dokumentacji niearchiwalnej, przekazywania przesyłek pocztowych oraz będą udostępniane w ramach postępowania w oparciu o przepisy prawa w szczególności przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub dłużej tj. przez okres obowiązywania umowy chyba, że niezbędny będzie dłuższy okres przechowywania, z uwagi na dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa (np.: przez kolejne 10 lat z uwagi na konieczność archiwizacji dokumentacji dotyczącej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej Święcia-Franki. 2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: roboty pomiarowe, roboty ziemne i rozbiórkowe, nawierzchnie jezdni, nawierzchnie zjazdów, odwodnienie, roboty elektryczne, robot wykończeniowe, opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas robót.3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SWZ obejmujących projekt budowlany oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1 do SWZ).4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa 214 ust. 1 pkt 7 i 8 pzp, polegających na Przebudowie drogi gminnej Święcia – Franki – etap II, na odcinku o długości 435 mb. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: wykonanie podbudowy z kruszywa o grubości 20 cm, wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 5 cm wraz ze wszystkimi pracami przygotowawczymi i towarzyszącymi.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.2. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem (wagami): 1) Kryterium: cena wykonania zamówienia [CW] – 60% (max 60 pkt) Liczba punktów w tym kryterium obliczona wg następującego wzoru: CW = Cn/ Co x 60 gdzie: CW - cena wykonania zamówienia; Cn - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert; Co - cena brutto badanej oferty. 2) Kryterium: Okres gwarancji i rękojmi [GR] – 40% (max 40 pkt) W powyższym kryterium oceniany będzie okres gwarancji i rękojmi podany przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym”. Okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę na wszystkie wykonane roboty budowlane oraz wbudowane urządzenia i materiały przy założeniu, że minimalny okres gwarancji i rękojmi to 36 miesięcy, natomiast maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi to 72 miesiące – maksymalnie 40 pkt - WAGA kryterium 40 %Wykonawca w celu uzyskania punktów w przedmiotowym kryterium zobowiązany jest w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, wskazać okres gwarancji i rękojmi w przedziale od 36 do 72 miesięcy, która będzie stanowiła okres udzielonej gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane urządzenia i materiały. Zamawiający na podstawie przedstawionych danych obliczy ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę, stosując regułę: okres gwarancji i rękojmi – 36 miesięcy – 0 pkt, okres gwarancji i rękojmi – 42 miesiące – 6 pkt, okres gwarancji i rękojmi – 48 miesięcy – 14 pkt, okres gwarancji i rękojmi – 54 miesiące – 20 pkt okres gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy – 24 pkt okres gwarancji i rękojmi – 66 miesięcy – 32 pkt okres gwarancji i rękojmi – 72 miesięcy – 40 pkt.Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w przedmiotowym kryterium wynosi 40. Uwaga: W przypadku oferty w której Wykonawca wskaże okres rękojmi i gwarancji krótszy niż 36 miesięcy lub pozostawi nie uzupełnioną treść w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, iż oferta jest niezgodna z postanowieniami SWZ, gdyż zaproponowany okres gwarancji i rękojmi nie obejmuje minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi powyżej 72 miesięcy, jednakże uzyska maksymalną ilość 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4